Eikö fiksut miehet deittaa netissä

Anonyymi-ap

Olen tehnyt kuvallisen profiilin parille nettideittisivustolle.
Olen tohtori, hyvässä asemassa ja teen vaativaa työtä, olen asunut useammassa maassa ja puhun useampaa kieltä. Ihan hyvää palautetta saan ulkonäöstäni ja pidän itsestäni huolta. Ikää 50v, leski.
Saan vastauksia miehiltä, joilla on korkeintaan ammattikoulutausta, ja muutoinkin aivan eri maailmasta kuin itse olen.
Kerran kävin kahvilla yhden miehen kanssa, kun hän kirjoitteli ihan kivasti. Kun olin kuunnellut puolituntia ilmalämpöpumpun asennuksesta, ilman että sain suunvuoroa, lähdin pois.
Poistin myös profiilit, sillä tarjonta taitaa olla melko kehnoa.

68

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei koulutus takaa fiksuutta eikä koulutuksen vähyys ei ole todistus tyhmyydestä, vaikka korrelaatio älyn ja koulutuksen välillä onkin todettu. Keskiarvo ei kuitenkaan kerro mitään yksilöstä. Sama koskee sivistystä ja kykyä hahmottaa suurta kuvaa.

      Jos tulee treffeille puhumaan ilma-lämpöpumpuista tai auton korjauksesta, ei sosiaaliset taidot taida olla kovin kohdillaan. 😂 Se on vielä paljon isompi puute kuin älyn puute!

      Deittisivujen ongelma on ettei kovin syvällistä keskustelua saa kovin helposti aikaisesti ja pelkkä naama ja pari lausetta ei riitä herättämään mielenkiintoa. Uskon, että joukossa on helmiä, niihin törmääminen vaan vie aikansa.

      • Joo. Kannattaa vaan viestitellä pidemmän aikaa, ennenkuin edes treffaa.
        Hätäsimmät kyllästyy ja feikille käy mokia, että kertovst saman asian eritavoin. 😉


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo. Kannattaa vaan viestitellä pidemmän aikaa, ennenkuin edes treffaa.
        Hätäsimmät kyllästyy ja feikille käy mokia, että kertovst saman asian eritavoin. 😉

        Tuo pitää niin paikkaansa. Viestitteli hetken erään miehen kanssa, kävimme yksillä treffeilläkin ja mies olisi halunnut heti nähdä perään hänen luonaan. Kun minulta ei vain irronnut aikaa arjestani nähdä, hän ghostasi minut. Enpä siis menettänyt paljoakaan 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pitää niin paikkaansa. Viestitteli hetken erään miehen kanssa, kävimme yksillä treffeilläkin ja mies olisi halunnut heti nähdä perään hänen luonaan. Kun minulta ei vain irronnut aikaa arjestani nähdä, hän ghostasi minut. Enpä siis menettänyt paljoakaan 😊

        Joo, ei pidä kiirehtiä, jos mielii katsella vakavempia.

        Mä joskus Tinderissä en antanut omaa numeroa, ennenkuin olin jutellut noin muuten jonkinaikaa. Onhan se Tinderin viestisysteemi vähän hidas ja tökkiikin ehkä, mutta kyllä siinä jo jotain näkee mitä toinen on ihmisiään. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo, ei pidä kiirehtiä, jos mielii katsella vakavempia.

        Mä joskus Tinderissä en antanut omaa numeroa, ennenkuin olin jutellut noin muuten jonkinaikaa. Onhan se Tinderin viestisysteemi vähän hidas ja tökkiikin ehkä, mutta kyllä siinä jo jotain näkee mitä toinen on ihmisiään. 😊

        Itse en kestäisi Tinder sekuntiakaan…. Liian pintaraapaisua, että kukaan voisi kiinnostaa siltä pohjalta.


      • Citrinella kirjoitti:

        Itse en kestäisi Tinder sekuntiakaan…. Liian pintaraapaisua, että kukaan voisi kiinnostaa siltä pohjalta.

        No aika hyvän ja kattavan profiilin sinnekin sai. Ja lisää kannatti kysellä. Minä tykkäsin, joskus kun käytin. Edellinen pidempi suhdekin lähti sieltä liikenteeseen. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        No aika hyvän ja kattavan profiilin sinnekin sai. Ja lisää kannatti kysellä. Minä tykkäsin, joskus kun käytin. Edellinen pidempi suhdekin lähti sieltä liikenteeseen. 😊

        En ole käynyt edes katsomassa, mutta kuunnellut parin ystävän tilitystä. Olisi kiva kun profiili kertoisi jo vähön millainen ihminen on vastassa ja mitä hän etsii.


      • Citrinella kirjoitti:

        En ole käynyt edes katsomassa, mutta kuunnellut parin ystävän tilitystä. Olisi kiva kun profiili kertoisi jo vähön millainen ihminen on vastassa ja mitä hän etsii.

        Se on kyllä mahdollista sinne laittaa ja pystyy sinne laittaa suodattimiakin, ettei ihan kaikki edes ota yhteyttä.

        Mutta noi äpit osaa muuttua nopeesti, että ei ole ihan viimekäden tietoa mulla...


      • Disseisback kirjoitti:

        Se on kyllä mahdollista sinne laittaa ja pystyy sinne laittaa suodattimiakin, ettei ihan kaikki edes ota yhteyttä.

        Mutta noi äpit osaa muuttua nopeesti, että ei ole ihan viimekäden tietoa mulla...

        No ehkä käyn katsomassa miltä se nykyään vaikuttaa, jos en mitään muuta keksi. 😉


      • Citrinella kirjoitti:

        No ehkä käyn katsomassa miltä se nykyään vaikuttaa, jos en mitään muuta keksi. 😉

        No mä en usko, että kukaan/mikään keksis sen aukottomampaa deittipalvelua...kyllä se on ihmiset, jotka sen kusee...tai saa näyttämään/tuntumaan inhottavalle.

        En mainosta Tinderiä, enkä mitään muutakaan...samat perseilijät tulee vastaan jokapaikassa. 😁

        Sen yli/ohi pitää vaan päästä. Karkuun niitä ei pääse. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No mä en usko, että kukaan/mikään keksis sen aukottomampaa deittipalvelua...kyllä se on ihmiset, jotka sen kusee...tai saa näyttämään/tuntumaan inhottavalle.

        En mainosta Tinderiä, enkä mitään muutakaan...samat perseilijät tulee vastaan jokapaikassa. 😁

        Sen yli/ohi pitää vaan päästä. Karkuun niitä ei pääse. 😁

        Nuorena oli usein kotibileitä, jossa oli mukana kaverit ja kaverien kaverit. Bileissa saattoi olla 30-50 ihmistö. Harmi ettei sellaista ole enää keski-ikäisille. Uskoisin, että kun pääsisi luontevasti juttelemaan uusien samanoloisten ihmisten, pariutuminen olisi paljon helpompaa. Treffeillä on aina tietty pieni jännitys ja se on vähän erilaista kun voisi jutella niitä näitä ja vaan jäädä jonkun kanssa suustaan kiinni. 😉


      • Citrinella kirjoitti:

        Nuorena oli usein kotibileitä, jossa oli mukana kaverit ja kaverien kaverit. Bileissa saattoi olla 30-50 ihmistö. Harmi ettei sellaista ole enää keski-ikäisille. Uskoisin, että kun pääsisi luontevasti juttelemaan uusien samanoloisten ihmisten, pariutuminen olisi paljon helpompaa. Treffeillä on aina tietty pieni jännitys ja se on vähän erilaista kun voisi jutella niitä näitä ja vaan jäädä jonkun kanssa suustaan kiinni. 😉

        Ai kun ne takanurkassa rupatelut käsi kädessä olisi vielä saatavana. 😁

        Maailma nuuttuu ja ihmiset sen mukaan. 😊

        Onnenonkijoita ja trolleja riittää, mutta kaiken yli pääsee, kun on halu. 😊
        Ja kaikki uusi pitää oppia, eikä luovuttaa, ei uhriutua ja nostaa selkää.

        Mutta se on rankkaa...sitä se on...

        Mutta pidäppä bileet kerran, kysy sinne kaikki kamut ja että ne tuo sinne kamunsa, niin et kerkee muuta kuin höösäämään emäntänä. 😉


      • Disseisback kirjoitti:

        Ai kun ne takanurkassa rupatelut käsi kädessä olisi vielä saatavana. 😁

        Maailma nuuttuu ja ihmiset sen mukaan. 😊

        Onnenonkijoita ja trolleja riittää, mutta kaiken yli pääsee, kun on halu. 😊
        Ja kaikki uusi pitää oppia, eikä luovuttaa, ei uhriutua ja nostaa selkää.

        Mutta se on rankkaa...sitä se on...

        Mutta pidäppä bileet kerran, kysy sinne kaikki kamut ja että ne tuo sinne kamunsa, niin et kerkee muuta kuin höösäämään emäntänä. 😉

        Niinhän se menee. Ja naapuri vielä hermostuisi mökään. Tässä olisi lähellä kyläyhdistyksen sauna uimarannalla, jonka saisi vuokrattua kohtuuhintaan. Semmoinen vielä menis nyyttärijörjestelyin… joskus mietittiin yhden ystävän kanssa, että pitäiskö järjestää vanhan ajan bileet.

        Nykyisin on vaan ongelma, että sinkkuja on aika vähän omassa kaveripiirissä. Jos bileissä on kaksi sinkkua ja nekin usein samaa sukupuolta ei siitä välttämättä match tule.


      • Citrinella kirjoitti:

        Niinhän se menee. Ja naapuri vielä hermostuisi mökään. Tässä olisi lähellä kyläyhdistyksen sauna uimarannalla, jonka saisi vuokrattua kohtuuhintaan. Semmoinen vielä menis nyyttärijörjestelyin… joskus mietittiin yhden ystävän kanssa, että pitäiskö järjestää vanhan ajan bileet.

        Nykyisin on vaan ongelma, että sinkkuja on aika vähän omassa kaveripiirissä. Jos bileissä on kaksi sinkkua ja nekin usein samaa sukupuolta ei siitä välttämättä match tule.

        No on kiva muistella ja kuĺlata muistoja, mutta totuus on, että ei ole paluuta. 😄

        Nyt on lapsia, taloa, työ ja sitovia juttuja. 😁

        Mulla soi juuri hauskasti sopiva biisi taustalla. 🤣

        https://youtu.be/W55GnugnQts

        Huisa sattuma. 🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        No on kiva muistella ja kuĺlata muistoja, mutta totuus on, että ei ole paluuta. 😄

        Nyt on lapsia, taloa, työ ja sitovia juttuja. 😁

        Mulla soi juuri hauskasti sopiva biisi taustalla. 🤣

        https://youtu.be/W55GnugnQts

        Huisa sattuma. 🤣

        On lapset, mutta kyllä sitä pääsee silti välillä ja onhan jossain kohtaa niin isoja että pärjäävät ilman vanhempia. Oma nuorin on 7v, mutta vain puolet ajasta minulla. Ja taas ihan lähimmän käveripiirin toiseksi nuorimmat täyttää 13v… Siis kovin kauan ei kestä, että pärjäävät hyvin kotona keskenään. Tuntuu, että tilaus jollekin bileille saattaa jo ollakin, kunhan on aikaa järjestää lapsille hoitajat tms. 🤣 Juuri tyttöjen kanssa suunniteltiin biletysreissua ihan hotellien kera. 😁 Tuo meneminen on kyllä hillitympää kuin nuorena, iän mukaisesti. 😂

        Ei bileet työtäkään häiritse, kun kukaan ei jaksa kahta päivää bilettää. Yksi on jo kunnon äärirajoilla.


      • Citrinella kirjoitti:

        On lapset, mutta kyllä sitä pääsee silti välillä ja onhan jossain kohtaa niin isoja että pärjäävät ilman vanhempia. Oma nuorin on 7v, mutta vain puolet ajasta minulla. Ja taas ihan lähimmän käveripiirin toiseksi nuorimmat täyttää 13v… Siis kovin kauan ei kestä, että pärjäävät hyvin kotona keskenään. Tuntuu, että tilaus jollekin bileille saattaa jo ollakin, kunhan on aikaa järjestää lapsille hoitajat tms. 🤣 Juuri tyttöjen kanssa suunniteltiin biletysreissua ihan hotellien kera. 😁 Tuo meneminen on kyllä hillitympää kuin nuorena, iän mukaisesti. 😂

        Ei bileet työtäkään häiritse, kun kukaan ei jaksa kahta päivää bilettää. Yksi on jo kunnon äärirajoilla.

        Voi nenä... mulla oikeastaan muksut on jo muualla ja silti ei kerkee..

        No pidinhän mä bileitä, kun oli vko/vko lapset...ja soviteltiin jopa exän kanssa sit niin mrnot, että kumpikin pääsnauttimaan elämästä. Mut kun yhtälössä on kahdet, kolmannet ihmiset, niin muuttujia on huikeasti...jälkeenpäin mietin näin...

        En halua potkia tuolia alta, mutta helppoa se ei ole tännepäin. Pitää vaan lähteä pienistä odotuksista ja nauttia pienistä ja joustaa ihan törkeesti.

        Parempi odottaa vähän ja joskus saada enemmän kuin aukaista kaikki ovet ja odotaa isoa. Sitä ei tule. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Voi nenä... mulla oikeastaan muksut on jo muualla ja silti ei kerkee..

        No pidinhän mä bileitä, kun oli vko/vko lapset...ja soviteltiin jopa exän kanssa sit niin mrnot, että kumpikin pääsnauttimaan elämästä. Mut kun yhtälössä on kahdet, kolmannet ihmiset, niin muuttujia on huikeasti...jälkeenpäin mietin näin...

        En halua potkia tuolia alta, mutta helppoa se ei ole tännepäin. Pitää vaan lähteä pienistä odotuksista ja nauttia pienistä ja joustaa ihan törkeesti.

        Parempi odottaa vähän ja joskus saada enemmän kuin aukaista kaikki ovet ja odotaa isoa. Sitä ei tule. 😁

        Tuosta vikasta olen eri ja samaa mieltä. Itse näen, että ihmisiin kannattaa tutustua, saada ystäviä, ehkä lyhyitä tutautumissuhteita, joista vain osa kantaa pidemmälle, ehkä vähän kevyempi FWB-suhde kenelle sellainen sopii omaan tyyliin. Siis olla avoin ja mennä tilanteisiin.

        Kuitenkin isommin ei kannata sitoutua ennen kuin molemmin puolin kolahtaa kunnolla. Mutta sitä kolahdusta ei voi tapahtua ilman, että ensin tutustuu, viihtyy yhdessä, tuntee aaltopituutta ja viehätystä ja uskaltaa ottaa jalan jarrulta, uskaltaa ottaa riskin. Siis muna-kana-ongelma…Siis on pakko löytää itsestään uskallus ja hulluus, jotta pääsee edes tilaan, jossa suuri voi olla edes mahdollista.

        Ja kuitenkin, homma toimii parhaiten niin, että ajattelee etukäteen ja oikeassa tilanteessa sulkee aivot ja kuntelee intuitiota ja tunnetta.


      • Citrinella kirjoitti:

        Tuosta vikasta olen eri ja samaa mieltä. Itse näen, että ihmisiin kannattaa tutustua, saada ystäviä, ehkä lyhyitä tutautumissuhteita, joista vain osa kantaa pidemmälle, ehkä vähän kevyempi FWB-suhde kenelle sellainen sopii omaan tyyliin. Siis olla avoin ja mennä tilanteisiin.

        Kuitenkin isommin ei kannata sitoutua ennen kuin molemmin puolin kolahtaa kunnolla. Mutta sitä kolahdusta ei voi tapahtua ilman, että ensin tutustuu, viihtyy yhdessä, tuntee aaltopituutta ja viehätystä ja uskaltaa ottaa jalan jarrulta, uskaltaa ottaa riskin. Siis muna-kana-ongelma…Siis on pakko löytää itsestään uskallus ja hulluus, jotta pääsee edes tilaan, jossa suuri voi olla edes mahdollista.

        Ja kuitenkin, homma toimii parhaiten niin, että ajattelee etukäteen ja oikeassa tilanteessa sulkee aivot ja kuntelee intuitiota ja tunnetta.

        Hmmm... mä projisoin sun innosta ja koitan jotain söpöttää, että ota iisisti ja elä päästä jotain liiaksi määräämään....

        Mutta olisinko itse kuunnellut tuossa fiiliksessä?

        No en...😁

        Mutta tykkään susta, niin koitin jotain omia kokemuksia sanoittaa varoitukseksi kömpelösti. Sitähän tää on. 😁

        Oikeasti oothan sä aika fiksu nainen...turhia sössötän. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        Hmmm... mä projisoin sun innosta ja koitan jotain söpöttää, että ota iisisti ja elä päästä jotain liiaksi määräämään....

        Mutta olisinko itse kuunnellut tuossa fiiliksessä?

        No en...😁

        Mutta tykkään susta, niin koitin jotain omia kokemuksia sanoittaa varoitukseksi kömpelösti. Sitähän tää on. 😁

        Oikeasti oothan sä aika fiksu nainen...turhia sössötän. 😊

        Olen tunteella käyvä suhteellisen stabiili järki-ihminen. 😊🤣🙃Ja on syy miksi olen ollut eron jälkeen tietoisesti yksin. Olisin helposti sortunut johonkin ihanaan, mutta vahingoittavaan, jos olisin liian aikaisin lähtenyt radalle. Tiedostan siis sudenkuopat.

        Vaatii tietyllä tapaa hermojen hallintaa ja pitkäjänteisyyttä, että jaksaa odottaa oikeaa aikaa ja oikeaa ihmistä. Mutta jos ei jaksa ja vaan suhaa mitä vaan ainoa kriteerinä sukupuoli, päätyy luultavasti liittoon, jota voi kutsua rakkauden sijasta tyytymiseksi. Ja kun tyytyy, samalla sulkee vaihtoehdon, että voi löytää. Tyytymisellå tarkoitan laimeaa seurustelua ilman molemminpuolisia tunteita.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Nuorena oli usein kotibileitä, jossa oli mukana kaverit ja kaverien kaverit. Bileissa saattoi olla 30-50 ihmistö. Harmi ettei sellaista ole enää keski-ikäisille. Uskoisin, että kun pääsisi luontevasti juttelemaan uusien samanoloisten ihmisten, pariutuminen olisi paljon helpompaa. Treffeillä on aina tietty pieni jännitys ja se on vähän erilaista kun voisi jutella niitä näitä ja vaan jäädä jonkun kanssa suustaan kiinni. 😉

        Ei mene nyt tuohon mainitsemaasi ikäkategoriaan, mutta tuli mieleen, että Turussa järjestetään tänä keväänä k45 diskoja. Jokainen tapahtuma on loppuunmyyty. Oma ikä ei vielä riitä, mutta hauska idea joka tapauksessa hieman kypsemmälle väelle 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene nyt tuohon mainitsemaasi ikäkategoriaan, mutta tuli mieleen, että Turussa järjestetään tänä keväänä k45 diskoja. Jokainen tapahtuma on loppuunmyyty. Oma ikä ei vielä riitä, mutta hauska idea joka tapauksessa hieman kypsemmälle väelle 😊

        No on hyvä idea ja ilmeisesti tarpeen kun ovat loppuunmyytyjä tilaisuuksia. Ihan Turkuun asti en taida lähteä bilettämään, vaikka pääsisin jo ineen. 😁


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        No on hyvä idea ja ilmeisesti tarpeen kun ovat loppuunmyytyjä tilaisuuksia. Ihan Turkuun asti en taida lähteä bilettämään, vaikka pääsisin jo ineen. 😁

        Nuo ovat yksityisten järjestämiä tapahtumia, että sinne vain omallekin kylälle bileet pystyyn 😁

        Tilausta tosiaan ilmeisesti on ja mahtavaa, kun joku tähän tarpeeseen on halunnut vastata 👍🏻


      • Citrinella kirjoitti:

        Olen tunteella käyvä suhteellisen stabiili järki-ihminen. 😊🤣🙃Ja on syy miksi olen ollut eron jälkeen tietoisesti yksin. Olisin helposti sortunut johonkin ihanaan, mutta vahingoittavaan, jos olisin liian aikaisin lähtenyt radalle. Tiedostan siis sudenkuopat.

        Vaatii tietyllä tapaa hermojen hallintaa ja pitkäjänteisyyttä, että jaksaa odottaa oikeaa aikaa ja oikeaa ihmistä. Mutta jos ei jaksa ja vaan suhaa mitä vaan ainoa kriteerinä sukupuoli, päätyy luultavasti liittoon, jota voi kutsua rakkauden sijasta tyytymiseksi. Ja kun tyytyy, samalla sulkee vaihtoehdon, että voi löytää. Tyytymisellå tarkoitan laimeaa seurustelua ilman molemminpuolisia tunteita.

        Niin täällä on vaikeaa oikeasti ymmärtää tilannetta toisella ja omat kokemukset nousee pintaan, kun saa jotain yhtymäkohtaa..

        Ja mä oon sanonut kaikillle kavereille, että sanokaa mitä sanotte mä kokeilen itse. 😄

        Ja ei kukaan voi tietää kuinka sulle käy. 😄

        Mutta tärkeintähän on se, että mäkin välitän.. miten, sillä ei väliä.

        Mutta totta toivon sulle paljon kivaa. Huigeaa...mäkin oon tuntenut niin järjetttömiä jo nyt, että oikeastaan neuvoisin painaa kaasua, eikä miettiä...😄 miettimällä vaan menettää aika jota ei oikeastaan ole loputtomassti...


      • Disseisback kirjoitti:

        Niin täällä on vaikeaa oikeasti ymmärtää tilannetta toisella ja omat kokemukset nousee pintaan, kun saa jotain yhtymäkohtaa..

        Ja mä oon sanonut kaikillle kavereille, että sanokaa mitä sanotte mä kokeilen itse. 😄

        Ja ei kukaan voi tietää kuinka sulle käy. 😄

        Mutta tärkeintähän on se, että mäkin välitän.. miten, sillä ei väliä.

        Mutta totta toivon sulle paljon kivaa. Huigeaa...mäkin oon tuntenut niin järjetttömiä jo nyt, että oikeastaan neuvoisin painaa kaasua, eikä miettiä...😄 miettimällä vaan menettää aika jota ei oikeastaan ole loputtomassti...

        Ei mulla ole kiire… oikeastaan. Mutta kyllä jo viime vuonna aloitin käymään tilaisuuksissa, jossa en moneen vuoteen käynyt. Ehkä en vielä viime vuonna ollut oikeasti tavoitettavissa, vaikka fyysisesti olin paikalla. Ehkä nyt alan olla valmis kohtamaan ihmisiä ihan oikeastikin (henkisesti ja läsnäollen), kun tulee sopiva tilanne kohdalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuo ovat yksityisten järjestämiä tapahtumia, että sinne vain omallekin kylälle bileet pystyyn 😁

        Tilausta tosiaan ilmeisesti on ja mahtavaa, kun joku tähän tarpeeseen on halunnut vastata 👍🏻

        👍👍👍


      • Disseisback kirjoitti:

        Niin täällä on vaikeaa oikeasti ymmärtää tilannetta toisella ja omat kokemukset nousee pintaan, kun saa jotain yhtymäkohtaa..

        Ja mä oon sanonut kaikillle kavereille, että sanokaa mitä sanotte mä kokeilen itse. 😄

        Ja ei kukaan voi tietää kuinka sulle käy. 😄

        Mutta tärkeintähän on se, että mäkin välitän.. miten, sillä ei väliä.

        Mutta totta toivon sulle paljon kivaa. Huigeaa...mäkin oon tuntenut niin järjetttömiä jo nyt, että oikeastaan neuvoisin painaa kaasua, eikä miettiä...😄 miettimällä vaan menettää aika jota ei oikeastaan ole loputtomassti...

        Hyvät yöt, pitää mennä nukkumaan ja pitäisi alkaa
        säätää iltanukkumisia ihmisten aikaan muutenkin. 😂 Ehkä huomenna, suljen kännykän jo klo 22!


      • Citrinella kirjoitti:

        Hyvät yöt, pitää mennä nukkumaan ja pitäisi alkaa
        säätää iltanukkumisia ihmisten aikaan muutenkin. 😂 Ehkä huomenna, suljen kännykän jo klo 22!

        No mä sit mietin kun alkaa loppuu nää lomat...😃

        Hyvää yöyä. 😁


    • Anonyymi

      Tohtorille pitää kelvata tavis ätmi joka osaa käsillä asentaa putkia ja tehdä remonttia.

      • Anonyymi

        Vaikka tohtori ei saa edes suunvuoroa?


    • Anonyymi

      Mahtuuhan sinne kaikenlaista tallaajaa, niin hyvässä kuin pahassa. Nettideittailu tuntuu vaativan melkoista sitkeyttä, sillä miesten profiilien perusteella on todella vaikea sanoa oikein mitään. Se on aikamoista arpapeliä, mutta on siellä joukossa ihan aidosti fiksuja miehiäkin.

      Itselleni miehen koulutus ei ole ratkaiseva tekijä, jos mies muutoin on fiksu ja perussivistynyt. Tärkeämpää on tunneäly ja persoonallisuus. Jos koulutuksesta/ammatista puhutaan, niin kohdalleni on sattunut muutama juristi, talousjohtaja, insinöörejä, yrittäjiä, muusikoita, rakennusmiehiä.. Ihan fiksuja kaikki, ei ketään ihan ääliötä ole vielä sattunut kohdalle, mutta työlästä tämä kyllä on, se täytyy myöntää..

    • Anonyymi

      Ei saa olla liian äkkipikainen, aluksi kun huomaa ettei palaute vastaa odotuksia tulee toimittua herkästi liian nopeasti. Kyllä siellä jyviäkin akanoitten seasta löytyy, tarvitsee vain olla kärsivällinen vaikka miten hatuttaisi välillä. Yksi vaihtoehto on laittaa profiili piiloon ja jäähylle hetkiseksi

    • Anonyymi

      Osta pottuja.

    • Anonyymi

      Koulutus korreloi havaintojeni mukaan erittäin usein keskustelutaitojen kanssa, enkä tarkoita tällä sosiaalisia taitoja, kuten eräs keskustelija näyttää ajattelevan; ne ovat asia erikseen. Itse en halua keskustella kovinkaan kauaa ihmisen kanssa, joka ottaa yleisesti esitetyt asiat itseensä ollen välittömästi puolustuskannalla. Olen ajatellut, että minussa on jokin vika, koska koen oloni epämukavaksi useimpien seurassa. Keskustelun tulisi olla mukavaa, epämukavaa, haastavaa, uuden etsimistä, kuuntelevaa jne., muttei koskaan sellaista, missä vain myötäillään toista varoen olemasta asiasta perustellusti eri mieltä. Olen eronnut ja ystävän kaipuussa, mutten todennäköisesti ikinä löydä ihmistä, jonka kanssa jakaa ajatuksensa. M

    • Muistuupa mieleen, kun Tito Colliander selosti 60-luvulla Ortodoksisessa ylioppilasliitossa käsitystään helvetistä. Sanoi ettei se mikään piinanpaikka ole, vaan tarkoittaa samaa, kuin että toiset pitää samppanjasta, toiset eivät. Jos ei tykkää, niin olkoon ilman.

      Sama ap:lle. Jos ei kelpuuta heikkotaitoista mutta ystävällisestä miestä, olkoon sitten ilman. 🌹👀

      • ystävällisestä > ystävällistä.


    • Anonyymi

      Lyhyesti. Ei.

    • En ole koskaan ollut missä deittiapissa, siitä tulee jotenkin lihatiski-olo. Sen sijaan olen panostanut tyylikkääseen eteisen kynnysmattoon, jos joku tulee klassisesti kotoa hakemaan 👋

      • Anonyymi

        Kannattaa jättää jonkinlaisia vihjeitä niin, että naiset löytää helpommin kotiovellesi. Esim suklaapatukoita seuraamalla päätyy ovellesi. Niitä ainakin itse seuraisin 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa jättää jonkinlaisia vihjeitä niin, että naiset löytää helpommin kotiovellesi. Esim suklaapatukoita seuraamalla päätyy ovellesi. Niitä ainakin itse seuraisin 😁

        Hieno vinkki, kiitos. En olekaan tullut ajatelleksi 😀 Jäljelle jää vain kysymys miten estää ettei Hentun Liisa pistä niitä laittomasti parempiin suihin ennen kuin *Hän* ehtii paikalle? 🤔


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Hieno vinkki, kiitos. En olekaan tullut ajatelleksi 😀 Jäljelle jää vain kysymys miten estää ettei Hentun Liisa pistä niitä laittomasti parempiin suihin ennen kuin *Hän* ehtii paikalle? 🤔

        Tuota epäkohtaa en ehtinytkään vielä miettimään 🤔 Toimisko aarrejahti paremmin? Julkaiset somessa rajatulle naisryhmälle tarkoitetun aarrejahdin vihjeineen ja se, joka selvittää tiensä ovellesi, saa mahdollisuuden ansaita kiintymyksesi 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuota epäkohtaa en ehtinytkään vielä miettimään 🤔 Toimisko aarrejahti paremmin? Julkaiset somessa rajatulle naisryhmälle tarkoitetun aarrejahdin vihjeineen ja se, joka selvittää tiensä ovellesi, saa mahdollisuuden ansaita kiintymyksesi 😁

        Asetanko itseni aarteeksi? Lisääkö vai vähentääkö osallistumista? 😄

        En halua olla kiittämätön, mutta tässäkin on yksi bugi: *Hän* ei luultavasti ole somekavereiden joukossa vielä. En ainakaan usko kun pläräsin face-kaverit läpi 😆


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Asetanko itseni aarteeksi? Lisääkö vai vähentääkö osallistumista? 😄

        En halua olla kiittämätön, mutta tässäkin on yksi bugi: *Hän* ei luultavasti ole somekavereiden joukossa vielä. En ainakaan usko kun pläräsin face-kaverit läpi 😆

        Tietenkin sinä olisit se aarre 😂 Osallistujiahan tulee tietty niin paljon, että joudut karsimaan innokkaimmat jahdin ulkopuolelle 😑

        Noo.. Mites olisi tiktok? Teet jonkin kivan tanssikoreografian, jonka tahdissa jahdin säännöt paukahtaa ruudulle ja suosio on taattu 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin sinä olisit se aarre 😂 Osallistujiahan tulee tietty niin paljon, että joudut karsimaan innokkaimmat jahdin ulkopuolelle 😑

        Noo.. Mites olisi tiktok? Teet jonkin kivan tanssikoreografian, jonka tahdissa jahdin säännöt paukahtaa ruudulle ja suosio on taattu 🤣

        Voin tietty perustaa TikTok-tilin ja riipasta sinne oman dad-versioni Gangnam Stylestä, mutta olen lähes varma ettei se houkuttele *Häntä* eikä ketään muutakaan kivaa naista kosiomatkalle. Maine kyllä kasvaisi 😂


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Voin tietty perustaa TikTok-tilin ja riipasta sinne oman dad-versioni Gangnam Stylestä, mutta olen lähes varma ettei se houkuttele *Häntä* eikä ketään muutakaan kivaa naista kosiomatkalle. Maine kyllä kasvaisi 😂

        Eihän sitä koskaan tiedä miten naiset innostuisivat 🤭
        Mutta ehkä se perinteinen lähestymistapa on edelleen paras ja toimivin 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä koskaan tiedä miten naiset innostuisivat 🤭
        Mutta ehkä se perinteinen lähestymistapa on edelleen paras ja toimivin 😊

        Uskon että on ja korkeintaan ilmoitus sanomalehden henkilökohtaista-palstalle: yst.vast nimim. tositarkoituksella 😌


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Uskon että on ja korkeintaan ilmoitus sanomalehden henkilökohtaista-palstalle: yst.vast nimim. tositarkoituksella 😌

        Ai kamala 😂🙈 Muistan, miten joskus muinoin hauskuutin itseäni lukemalla paikallislehdestä ilmoitukset läpi ja annoin mielessäni palkinnon erottuvimmalle ilmoitukselle. Siellä sitä olikin kaikenlaista seuran etsijää 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai kamala 😂🙈 Muistan, miten joskus muinoin hauskuutin itseäni lukemalla paikallislehdestä ilmoitukset läpi ja annoin mielessäni palkinnon erottuvimmalle ilmoitukselle. Siellä sitä olikin kaikenlaista seuran etsijää 😁

        Voi kuitenkin olla paras, että luotan jatkossakin Frida Kahlon taiteeseen perustuvaan kynnysmattoon, kotoa hakijan varalta, vaikka ideasi olivat toinen toistaan parempia 🤗


    • Anonyymi

      Regei 👍 okei

    • Anonyymi

      Eikö asiasta ole tehty tutkimusta vai eikö äly riitä selvittämään dilemmaa?

    • Vastaus otsikkoon: Ei.

      • Anonyymi

        Mistäs sinä sen voisit tietää? Oletko paljonkin yrittänyt löytää treffisivustoilta fiksuja miehiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sinä sen voisit tietää? Oletko paljonkin yrittänyt löytää treffisivustoilta fiksuja miehiä?

        Aloituksessa esitetään paradoksi, fiksut miehet ja nettideittailu. Ei fiksun miehen tarvitse etsiä netistä seuraa, koska hän löytää sitä muutenkin.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Aloituksessa esitetään paradoksi, fiksut miehet ja nettideittailu. Ei fiksun miehen tarvitse etsiä netistä seuraa, koska hän löytää sitä muutenkin.

        Mistä sinä sen voisit tietää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä sen voisit tietää?

        Niin, mietipä sitä, vastaus on tuossa aiemmassa kommentissani 😉


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin, mietipä sitä, vastaus on tuossa aiemmassa kommentissani 😉

        Sinä et ole kumpoania löytänyt. Etsit palstalta seuraa, olet itse kertonut. Sinä siis deittaat netissä. Etkö pidä itseäsi fiksuna? Miten voit väittää, että fiksut miehet eivät deittaa netissä? Mihin perustat "paradoksisi*?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole kumpoania löytänyt. Etsit palstalta seuraa, olet itse kertonut. Sinä siis deittaat netissä. Etkö pidä itseäsi fiksuna? Miten voit väittää, että fiksut miehet eivät deittaa netissä? Mihin perustat "paradoksisi*?

        No se vastaus oli jo tuossa edellä, en koe hyödylliseksi jankuttaa samoja sanoja uudelleen.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No se vastaus oli jo tuossa edellä, en koe hyödylliseksi jankuttaa samoja sanoja uudelleen.

        Heittelet sanoja tuuleen. Sanoja joilla ei ole mitään perustetta, ei vähäisintä perusteluntynkääkään. Hihasta ravisteltuja kommentteja (tätä metodia me asiantuntijatöissä käytetään, mutta ei siitä sen enempää). Sinun perustelujesi mukaan et siis pidä itseäsi ollenkaan fiksuna, koskapa etsit netistä seuraa. Ihan ok.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heittelet sanoja tuuleen. Sanoja joilla ei ole mitään perustetta, ei vähäisintä perusteluntynkääkään. Hihasta ravisteltuja kommentteja (tätä metodia me asiantuntijatöissä käytetään, mutta ei siitä sen enempää). Sinun perustelujesi mukaan et siis pidä itseäsi ollenkaan fiksuna, koskapa etsit netistä seuraa. Ihan ok.

        Nyt oli niin häikäisevä poliitikon kommentti, että menin ihan sanattomaksi. Tai siis tällaisen tuuleen heittelyn sain vain aikaiseksi.


    • Anonyymi

      Etsi seuraa siitä maailmasta, missä olet.

    • Anonyymi

      No kuule aloittaja voit olla varma ettei sitä ainakaan suomi24 palstalta löydy

    • Anonyymi

      Jättikö aloittaja ensimmäiseen tapaamiseen sen jälkeen kun mies oli ensin kirjoittanut kivasti. Ekatapmmisella mokaa usein juuri puhumalla liikaa ja ehkä typeristä asioista. Jopa minä joka olen kuin kala vedessä missä seurassa vaan. Tämä suhdetilanne on eri juttu kuin seurustella proffien, tutkijoiden, opettajien ... kanssa, Tässä tilanteessa on osaamattomampi ainakin minä jolla on ollut vain pari pitkää suhdetta, en todellakaan ole omillani. Mitä etsit. Kaveria kutsuille tai älyllisiin keskusteluihin. Minä etsin tykkäämistä, arjen sujumista, rakkautta. Oli sellainen yli 10 v, täysin eri tasot koulutuksessa, eläessä ja arjessa menivät nappiin.
      En voinut kuin nauraa kun yksi heivasti siksi että ollut pukeutunut riittävän trendikkäästi. Voi paskanmarjat. Onnea etsintääsi, tottakai toivon vilpittömästi että löydät juuri haluamasi.

      • Anonyymi

        Olen ap ja tosiaan homma jäi ensi tapaamiseen tämän ilmalämpöpumppu miehen kanssa.
        Itselläni on aina ollut kaikkia ihmisiä kohtaan ajatus - olla kiinnostunut toisesta ihmisestä. Olipa kyse vaikka työkaverista, tuttavista tms. Voi kysyä jotakin, ei liian tungettelevaa, mutta kuitenkin toisen huomioivaa- aidosti.
        Jos ihminen puhuu vain itsestään ja omista tekemisistään, ei tule tunnetta, että ko. ihminen on oikeasti halukas tutustumaan.
        Ei koulutus kerro kaikkea ihmisestä, mutta kyllä se johonkin asioihin korreloi.
        Kun on itse valmis, kyllä se kumppani löytyy ilman nettiäkin - ei ole minun juttuni se.


    • Anonyymi

      Vaihdevuotiset ja sitä wanhemat naiset (mummelit) eivät omaa deittiarvoa vaikka heillä olisi kuinka tahansa oppinut tai mikä tahansa asema.

      • Anonyymi

        Se on sinun peruskoulupohjan mielipiteesi. Montakos elämänaikaista pokaa sulla? Nolla?


      • Anonyymi

        Itseni silmissä koulutetut naiset ovat kaikkein parhaimpia kumppaniehdokkaita. Mieluummin elämänkokemusta omaava koulutettu kuin alhaisen koulutuksen omaava nainen. Korkeakoulutettuja naisia vain on valitettavan harvoin vapaina. Parisuhteessa yhteenkuuluvuuden tunne merkitsee minulle eniten. Ei se, minkä ikäinen hän on tai miltä näyttää.


    • Anonyymi

      Ootko sä se kasvatustieteen tohtori josta oli lehessä. jos oot. Niin voisitko kertoo please. Että nyt kun on yhtenäinen peruskoulu. Niin miksei jokainen peruskoulun opettajaks haluuva vois käydä luokanopettajakoulutuksen ja lukee sitten sivuaineena haluamansa aineen. Mun mielestä jos joku lukee itselleen maisterin tutkinnon ja sitten vasta herää, että opettajan homma ois kiva kun muutakaan ei keksi. Niin hän menee vähän perse edellä puuhun. Kun taas luokanopettajille on tosi tarkat esihaastattelut ja siihen opettajan hommaan kasvetaan siinä opiskelun yhteydessä. Nykyään jotkun yläkoulun opettajat on vähän hukassa sen opettajuuden kanssa, vaikka päteviä omalla alalla ovatkin ja samalla alakoulujen puolella on vaativimmissa aineissa kuten, matikassa jo haasteita esim. kutosella. Ja toisaalta kun kielissäkin on aineopettajat, niin miksei muissakin vois siirtyy pehmeesti sinne aineopettajuuteen. Lukiossahan monet teoreettiset opettajat menestyvätkin ihan hyvin, mutta peruskoulun puolella se kasvatus puoli on tärkee. En oikein ymmärrä miks vieläkin yläastetta ja lukiota halutaan nivoo yhteen, jonkun vuosikymmenien takasten oppikoulujen malliin.

    • Anonyymi

      Kyllä deittaa.
      On mullakin ollut joskus profiili :)

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      En vois kuvitellakkaan meneväni nettideittisivustolle. Alappa niitä siinä sitten karsimaan. Kohtaamiset ovat varmaan usein aika ahdistavia, kun huomaa, että ei tämä natsaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe