Hei hulinaa

Anonyymi-ap

Randomi, pirppis, harmis ja muut rakkaat tuntemattomat.

Hain pöntöstä taikajuomaa ja olen nyt kivuton ja iloisella päällä.

Älkäämme siis sekoita maailman murheita vaan ilakoikaamme.

Minä olen nykyään tylsä jätkä, kun kissojakaan ei ole. Mutta kerron wanhan jutun.

Oli näppis ja kaapin kokoinen keskusyksikkö ysärillä. Lähdin käymään WC tiloissa sillä aikaa, kun modeemi vinkui yhteyttä.

Yhteys onnistui sillä kertaa ja täysillä menin chattiin. Nooh ei siinä. Jouduin kuitenkin myöhemminkin menemään toilettiin.

Kissa päätti silloin vaihtaa paikkaa ja asentoa. Kaikki ystäväni blokkasivat kirjoitukseni,kun sinne oli ilmestynyt: jbgjboijgjhrfxgdkkoiefqqsguhwgljfhcriedutxheig

Niin. Todettakoon näin jälkeenpäin, että jopa kissat chattailivat ennen kuin sä edes synnyit.

>simiti<

12

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No heissulivei sun heiluvillesi.. sä olet ollut myöhään palstailemassa.
      Kiljuako kiskoit? Tietysti, mitäpä muutakaan.

      Ei ole nyt kerennä palstaa kahtelemaan kun on ollut säpinää ihan oikeassa elämässä.

      Sitäpaitsi mulla oli treffit konkaripalstalaisen kanssa ja oli muuta mielessä kuin chättäily..

      Ai sulla ollut kisu, jotenkin olen pitänyt sinua lähinnä koiraihmisenä.. nooh.. niin niitä mielikuvia syntyy. Virheellisiä sellaisia.
      Toivottavasti sulla ei ole kova krapula tänään.

      • Anonyymi

        Korjaan 2 väärinkäsitystäsi. Minulla on ollut koira. On ollut myös 3 kissaa. Yksi kantoi rotunimeä Maine coon.

        Vtu, en koskaan tajunnut kissan voivan olla niin iso. Ei se reppana itse tajunnut olevansa möhkö. Ihan normisti aina hyppäsi syliin rapsutettavaksi.

        Mutta koirista. Nuorena poikana muistan Lulu-koiran. Olin töiden jälkeen heittämässä keppiä moisen otuksen kanssa.

        Ei siinä.. huomasi kuitenkin varisparven ja lähti jahtaamaan niitä. Varikset tietenkin pyrähtivät toiselle puolen aukiota.

        Puistelin päätäni, mutta koira jaksoi puoli tuntia juosta niiden varisten perässä. Varmaan olisi juossut kauemmin, mutta minä en enää jaksanut.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan 2 väärinkäsitystäsi. Minulla on ollut koira. On ollut myös 3 kissaa. Yksi kantoi rotunimeä Maine coon.

        Vtu, en koskaan tajunnut kissan voivan olla niin iso. Ei se reppana itse tajunnut olevansa möhkö. Ihan normisti aina hyppäsi syliin rapsutettavaksi.

        Mutta koirista. Nuorena poikana muistan Lulu-koiran. Olin töiden jälkeen heittämässä keppiä moisen otuksen kanssa.

        Ei siinä.. huomasi kuitenkin varisparven ja lähti jahtaamaan niitä. Varikset tietenkin pyrähtivät toiselle puolen aukiota.

        Puistelin päätäni, mutta koira jaksoi puoli tuntia juosta niiden varisten perässä. Varmaan olisi juossut kauemmin, mutta minä en enää jaksanut.

        >simiti<

        Kävin viime kesäkuussa kissakodissa jossa oli maine coon.. iso rontti. Oikeasti.

        Kas kun täällä saa vain mielikuvia toisesta ja luulohan ei ole tiedon väärti, joten kiitos oikaisusta.


    • O-ou... Pöntöstä... Omassa pöntössäni on semmoista lientä, että sillä kyllä menee kuuppa sekaisin, maha myös ja lähtö lasarettiin lienee väistämätön seuraus.

      Toivottavasti sinun pöntössäsi oli hiukan parempaa tuotetta?

      • randombypasser

        No onpas siellä hermot pinnassa. Nauti aineita lisää ja löydä letkeä itsesi uudelleen.


    • Hei vaan. Itse kävin juuri lähikaupassa ostamassa punaisen lapun leipää, palvikinkkua, jogurttia ja mustikkarahkaa. Oli yllättävänkin hyvät -30% valikoimat 😯
      Keitin tossa juuri kahvit, otin osan päivän lääkkeistä, pistin puuhellan tulille ja myös pari "Kimi" tai "Juan" tuotettakin jos sallitaan vertaus vuoden 2005 McLareniin 😄 Päivällä söin toki pariin otteeseen broileripastaa mitä olin tehnyt.

      Ja se onkin sitten taas jo palkkapäivä vuorokauden ja alle 6h päästä 🧐
      Mä kattelen NYPD Blue:ta tässä jonkin aikaa, miksipä en huomennakin, ja sinä työssäkäyvä, asuntovelallinen, perheellinen, ja asiasi kaikkien odotuksien mukaisesti hoitanut muurahainen maksat lystin 😛
      Aamuja ja mukavaa panssarijään skrapaamista kuin liitutaulua raapisi! Sitä se todellisuus huomenna, maanantai-aamuna, on. 😁

      Eikä tää ole niinkään kohdistettu kehenkään tiettyyn palstalaiseen, vaan enemmänkin mun omaa kollektiivista "El Karrrma" 🧔🏻 asennettani erilaisia pätijöitä ja paremmoitsijoita kohtaan 😄

    • Hauska juttu. Muistan minäkin modeemit. Ei ollut helppoa päästä niihin aikoihin nettiin. ja voi sitä modeemin pitämää ääntelyä. Nykyään kaikki on helpompaa ja tykkään enemmän tästä nykyisestä systeemistä.

      Kissat tykkää makoilla paikoissa, joissa on lämmintä. Siksi ne varmaan makoilevat tietokoneidenkin läheisyydessä, koska sähkö lämmittää.

      • Anonyymi

        Totta. Nykyisinhän minulla ei ole edes läppäriä. Mutta aikoinaan kissat nukkuivat aina näppäimistön päällä.

        Nykyaikana sekään ei olisi ongelma. Hui, kyllä tekniikka on mennyt hurjasti eteenpäin.

        Ihan äskenhän olin opiskelemassa ammattia ja Nokia 3310 oli uskomatonta uutta.

        >simiti<


    • Anonyymi
    • Lisää kivuttomia päiviä toivoen kaikille, jotka niistä kärsivät.

      • Anonyymi

        👍👍👍👌


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe