Poksi on pikkuinen, voi tulla ahtaanpaikan kammo. Minä kun laitan esimerkiksi sormeen laastarin niin siitäkin tulee jo ahtaanpaikan kammo ja paniikki.
PS. hoidetaanko niuvassa
Tuleeko poksissa ahtaanpaikan kammo
9
179
Vastaukset
- Anonyymi
Karavaanarin unelma on toteumassa, kammoon auttaa vain ulkoruokinta kuutamolla!🌛🌟
- Anonyymi
Tuliko nuorena ahtaanpaikan kammo kahden hengen harjateltassa tyttöystävän kanssa?
- Anonyymi
Ei voi ottaa uusia potilaita kun Reino ja Joksu on niin työllistäviä.
- Anonyymi
Poksissa on juuri se perusvarustus, mikä vaunussa tarvitaankin.
Muu tarpeeton roina vaan lisää vaunun painoa ja valtavasti hintaa.- Anonyymi
1-2 henkilön vaunu satunnaiseen käyttöön. Ahdas pikku koppero, jossa ei pahemmin viitsisi oleskella. Tosin telttaan verrattuna varmaan luksusta.
- Anonyymi
Minulla on Elnakki rumatikillä
Palstavahti Joksu Kuopiosta- Anonyymi
Kappas vaan, pöpikin on vielä hengissä.
- Anonyymi
juu, ei kuolleet vastaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310589
- 525090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432291Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052098- 281996
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997