Mies jaksatko olla jatkuvasti kohtelias

Anonyymi-ap

Mites palstan muut miehet, jaksatteko olla ylen kohteliaita treffeillä tai kun tapailette siinä alkuvaiheessa?

Itselläni deittailukokemusta on jo aika paljon ja jos nykyään tulee vastaa treffeillä jokin "hapannaama jolta ei hymy tai juttu luista" niin itseltäni loppuu mielenkiinto. Samoin niissä tapauksissa kun tavataan jo muutamaa kertaa ja jos naisen luonne on ikään kuin ailahteleva niin ei vaan riitä into tai ylenpalttinen kohteliaisuus siinä vaiheessa. Se on melkoinen turn off.

Toki siinä erottuu heti jyvät akanoista eli tajuaa kuka ei missään nimessä sitten sopisikaan.

9

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole ikinä ylen kohtelias, vaan normikohtelias, omilla mittareillani. Ja olen sitä aina, kaikille, kunnes muuta omalla käytöksellä osoitetaan. Toki jos esimerkiksi parisuhteeseen edetään, tulee arkistuminen kuvaan ja jotain kohteliaisuudesta voi karistakin, mutta aika vähän jos mitään.

    • Anonyymi

      Itse olen komea mallimies, enkä joudu katselemaan nyrpeä naamaisia naisia.

      Naiset hymyilevät ja mielistelevät edessäni ja toivovat, että saisivat viettää kanssani edes yhden yön.

      • Anonyymi

        Juuri niin. Kelpaat seksiin. Naiset ovat mielissään jos vietät heidän kanssaan vaikka vain yhden yön. Mieluummin monta yötä, mutta yksi yö on ehdottomasti parempi kuin ei mitään.

        Tiedätkö mitä?

        Nämä palstaprinssit täällä luulevat että naiset haluavat sinut seksin jälkeen parisuhteeseen.

        Voisit kertoa heille totuuden: ehei, eivät halua. Sinä olet orgasmimasiina, naisten seksuaalinen unelma, ja sellaisena olet oikein hyvä ja riittävä. Mitään muuta sinusta ei halutakaan. Mitään tunnesidettä naiset eivät sinuun luo. Etkä sinä heihin. Kaikki hyvin.

        Palstaprinssit paheksuvat sinua ja uskottelevat naisille että olet tunnoton hyväksikäyttäjä. Ovat sinulle kateellisia.

        Et sinä ole hyväksikäyttäjä. Päinvastoin olet hyväntekijä. Sinähän annat naisille juuri siitä mitä he sinulta toivovatkin. Sinähän annat naisille kauneimman lahjan! Se, että nautit itsekin, ei vähennä lahjadi arvoa. Päinvastoin: seksuaalisen nautintoon kuuluu sekin että näkee miten toinen nauttii.

        Ei se mitään hyväksikäyttöä ole, kun kumpikin ospuoli tietää ettei tässä ole muusta kysymys kuin panemisesta. Eikä kumpikaan edes halua muuta.

        Jokainen nainen tietää senkin ettei hän ole sinun ainoa seksikumppanisi. Naiset hyväksyvät tilanteen.

        Reilua ja avointa toimintaa jossa säännöt on sovittu etukäteen..Säännöt ovat nämä: tänä yönä saat hyvää seksiä ja pelkkää nautintoa, ja tietenkin ystävällistä normaali-ihmisen käytöstä. Eihän tässä mitään moukkia silti olla. Mutta ei lupauksia, ei sitoumuksia, ei lemmenvaloja. Ehkä otetaan joskus uusiksi, ehkä ei.

        Palstaprinssit vihaavat ja mustamaalaabat sinua täällä. He ovat niiiin kateellisia. Mutta turhaan he yrittävät saada naiset karttamaan sinua. Ei tule tapahtumaan. Naiset tietävät totuuden.,


    • Anonyymi

      Komea mies minäkin. Naiset hymyilevät, miellyttävät ja suorastaan kerjäävät keppiä ja antautuvat edessäni ja sanovat että putipaljaalla tai muuten ei ollenkaan.

      • Anonyymi

        Silleen oman ikäluokkani hyvännäköisenä miehenä on pakko sanoa että näitä yhden yön naisia on ollut useita.

        Kaikki menee jotenkin saman kaavan mukaan.

        Panot, treffailua ja sitten yleisesti finito
        En helvetti jaksa enää näitä naisia. Parempi on ja sen jälkeen katsoa että missä mennään. Vaikka mennäänkö missään.

        Good bye!


    • Anonyymi

      AP no en mäkään ihan tavis ole😃 Mutta hiton kyllästynyt ailahteleviin naisiin. Ja se on ryhdyttävä veemäisemmäksi.
      Liiallinen ystävällisyys antaa suht komeelle miehelle jotenkin huonon kuvan(se tekee nyt mulle mitä mä haluun naisten ajatus).

    • Anonyymi

      Tjaa, olen luontaisesti kohtelias voisi sanoa, ei meikän mitään kohteliaisuusroolia tarvitse erikseen vetää ylle ja jollei tällaisenaan kelpaa niin sitten ei...

      • Anonyymi

        Kelpaa sitten tälläisenä tai ei... Mietityttää ja on sinänsä totta.
        Kenenkään jalkojen eteen ei kuulu mennä nöyristellen. Sitä moni tyhjätasku nainen odottaa (ja sanon että on myös toki hienoja ei tyhjätasku naisia).

        Nettideittailun aika taitaa olla ohi. Niin suurta itkua saa tästä touhusta kuulla.


    • Anonyymi

      ""Nämä palstaprinssit täällä luulevat että naiset haluavat sinut seksin jälkeen parisuhteeseen""

      Jokainen nainen haluaa komean mallimiehen parisuhteeseen. Naiset yrittävät olla ovelia kun sanovat, että käyvät vaan harrastamassa seksiä mallimiehen luona. Naiset ovat niin epävarmoja itsestään eikä ollenkaan varmoja, että saavat mallimiehen kanssa parisuhteen, niin sen takia he sanovat käyvänsä vaan seksiseikkailulla mallimiehen luona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe