Sunnuntain... No vaikka HipsteriVisa

Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009370262.html

No olihan taas... Miten helvetissä joku koiran kokoinen marsu liittyy nuorisokulttuuriin? No hitto, liittyyhän se, olenko vanha? Olen...

Tuloksesi: 7 / 10
Ihan jees!

Taidat olla millenniaali tai Z-sukupolveen kuuluvan vanhempi. Olet todennäköisesti elänyt sekä lankapuhelimien, matkapuhelimien että älypuhelimien aikakautta.

Olet ehkä jo luopunut sivujakauksesta ja pillifarkuista, mutta et ole hypännyt aivan täysin Y2K-muodin viemäksi, olethan jo elänyt sen aikakauden. Vaikka tietämyksesi ei ole aivan sukupolvi Z:n tasoa, et ole kuitenkaan aivan täysin pihalla heidän trendeistään.
4588
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 45

Vanhimmat

Mä en ymmärrä mistään mitään. Olen pudonnut junasta. Muutama meni arvaamalla. Ihan hölmöjä kuvia. Nyt menee yli hilseen. 🥴🙄

"Tuloksesi: 7 / 10
Ihan jees!

Taidat olla millenniaali tai Z-sukupolveen kuuluvan vanhempi. Olet todennäköisesti elänyt sekä lankapuhelimien, matkapuhelimien että älypuhelimien aikakautta.

Olet ehkä jo luopunut sivujakauksesta ja pillifarkuista, mutta et ole hypännyt aivan täysin Y2K-muodin viemäksi, olethan jo elänyt sen aikakauden. Vaikka tietämyksesi ei ole aivan sukupolvi Z:n tasoa, et ole kuitenkaan aivan täysin pihalla heidän trendeistään."

Äänestä
  • Aloittaja

Loistava tulos!

Et ole kujalla, et vain ymmärrä miksi jokin asia on kovin tärkeetä teineille. En minäkään ymmärrä, mutta eipä sillä ole merkitystäkään 😂

Äänestä

No kyllä nyt niiiin arvauksella mentiin.. En tuntenut yhtäkään niissä valokuvissakaan 🤣

Tuloksesi: 6 / 10
Ihan jees!

Äänestä
  • Aloittaja

Hieno tulos!

En minäkään tuntenut yhtään, kunhan sujuvasti arvailin 😂

Äänestä

• randombypasser kirjoitti:

Hieno tulos!

En minäkään tuntenut yhtään, kunhan sujuvasti arvailin 😂

Taidat olla randombypasser sellainen että sinusta kaikki pitävät. 🙂👍

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00003 kirjoitti:

Taidat olla randombypasser sellainen että sinusta kaikki pitävät. 🙂👍

En suinkaan, mutta olen melkoisen helposti lähestyttävä, niin se varmaan antaa vaikutelmaa kaikkien pitämästä? Kiltti kuin lapanen, mutta itsepäinen kuin vuohi, siinäpä se.

Äänestä

En suinkaan, mutta olen melkoisen helposti lähestyttävä, niin se varmaan antaa vaikutelmaa kaikkien pitämästä? Kiltti kuin lapanen, mutta itsepäinen kuin vuohi, siinäpä se.

No ainakin melkein kaikki. 🙂👍

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00005 kirjoitti:

No ainakin melkein kaikki. 🙂👍

Osa tykkää ja osa ei, niin sen kuuluukin olla 😉

Äänestä

Osa tykkää ja osa ei, niin sen kuuluukin olla 😉

Niin kuuluukin minä pidän sinusta ja moni muukin varmasti.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00008 kirjoitti:

Niin kuuluukin minä pidän sinusta ja moni muukin varmasti.

Hämmentävää... Olen vähän huono ottamaan vastaan minkäänlaisia kehuja, niin siksi. Kiitos ❤️

Äänestä

Hämmentävää... Olen vähän huono ottamaan vastaan minkäänlaisia kehuja, niin siksi. Kiitos ❤️

🌻❤️🙂

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00009 kirjoitti:

🌻❤️🙂

Saako ihastua? 😂

Äänestä

Saako ihastua? 😂

Laitoin sydämmen kun sinäkin laitoit.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00011 kirjoitti:

Laitoin sydämmen kun sinäkin laitoit.

Se ei vaikuta kysymykseeni, se on vain symboli. Eli mitä vastaat?

Äänestä

Se ei vaikuta kysymykseeni, se on vain symboli. Eli mitä vastaat?

Mitä tarkoitat että saako ihastua?

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00012 kirjoitti:

Mitä tarkoitat että saako ihastua?

Juuri sitä, mitä se sana, lause tarkoittaa.

Äänestä

Juuri sitä, mitä se sana, lause tarkoittaa.

Miksi kysyt?

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00013 kirjoitti:

Miksi kysyt?

Koska olet antanut ymmärtää, että saattaisit pitää minusta, olet myös keskustellut hyvin asiallisesti, mikä on aavistuksen poikkeuksellista anonyymille. Ja toki osin myös siksi, että olen omaa kultaa vailla.

Äänestä

Koska olet antanut ymmärtää, että saattaisit pitää minusta, olet myös keskustellut hyvin asiallisesti, mikä on aavistuksen poikkeuksellista anonyymille. Ja toki osin myös siksi, että olen omaa kultaa vailla.

Saat ihastua kohtuudella

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00014 kirjoitti:

Saat ihastua kohtuudella

Hmmm.... Ei siis täysillä? Ihan vain maltillisesti?

Äänestä

Hmmm.... Ei siis täysillä? Ihan vain maltillisesti?

Luuletko minua siksi 20 vuotta nuoremmaksi?

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00015 kirjoitti:

Luuletko minua siksi 20 vuotta nuoremmaksi?

Kukas semmoinen on? En luule, en oleta juuri mitään muista kirjoittajista.

Äänestä

Kukas semmoinen on? En luule, en oleta juuri mitään muista kirjoittajista.

Sekoitin yhden asian. Miksi haluat olla ihastunut?

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00016 kirjoitti:

Sekoitin yhden asian. Miksi haluat olla ihastunut?

Miksi kukaan haluaisi olla ihastunut?

Äänestä

Miksi kukaan haluaisi olla ihastunut?

Et voi kun et tunne minua jekutat. 🙃

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00017 kirjoitti:

Et voi kun et tunne minua jekutat. 🙃

Voin, ihastuminen on mielentila, valittavissa osittain, vaan ei välttämättä. Saanko siis tutustua sinuun?

Äänestä

Voin, ihastuminen on mielentila, valittavissa osittain, vaan ei välttämättä. Saanko siis tutustua sinuun?

Saat tutustua.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00018 kirjoitti:

Saat tutustua.

Kiitos, sillä aloitamme.

Äänestä

Kiitos, sillä aloitamme.

Nukahtaa pitää öitä.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00020 kirjoitti:

Nukahtaa pitää öitä.

Hyvät yöt sinulle :)

Äänestä

Hyvät yöt sinulle :)

Kiitos kuin myös.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00021 kirjoitti:

Kiitos kuin myös.

Oi, kiitos :)

Äänestä

Pitäisköhän sitä huolestua?

Tuloksesi: 8 / 10
Sheesh!
Olet todellakin ajan hermolla, ainakin mitä tulee viraali-ilmiöihin! Olet aito Z-sukupolven edustaja, joka tuntee Tiktok-julkkikset unissaankin ja jolla ei mene sormi suuhun somessa käytettävien lyhenteiden kanssa. Tai sitten olet millenniaali, jonka ruutuaika vain on karannut sukupolvi Z:n tasolle.

Niin tai näin, sheeeeeesh, miten hyvin suoriuduit!

Äänestä
  • Eniten jäin tosin miettimään, että sanooko Z-sukupolvikin "sheesh". Yllättävää, jos noin on.

Äänestä

• Aloittaja

Loistava tulos!

Hitto, taidatkin olla teini-ikäinen? 😯

Sheesh...

Äänestä

Loistava tulos!

Hitto, taidatkin olla teini-ikäinen? 😯

Sheesh...

No mähän saan aina kaikista "henkisen iän" testeistä vastaukseksi korkeintaan 20 vuotta.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00004 kirjoitti:

No mähän saan aina kaikista "henkisen iän" testeistä vastaukseksi korkeintaan 20 vuotta.

Koska mennään naimisiin? 😁

Äänestä

Koska mennään naimisiin? 😁

Sheesh. Mä en mene koskaan naimisiin. Seuraavassa elämässä?🤣

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00006 kirjoitti:

Sheesh. Mä en mene koskaan naimisiin. Seuraavassa elämässä?🤣

Seuraava elämä on nyt, niin muutatko sitten mun luokse, ilman sormusta? 😂

Äänestä

Seuraava elämä on nyt, niin muutatko sitten mun luokse, ilman sormusta? 😂

Mihin mä nyt kotoani muuttasin, kun olen just saanut sen leikkikontoon. Raahaa sä makuupussisi tänne.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00007 kirjoitti:

Mihin mä nyt kotoani muuttasin, kun olen just saanut sen leikkikontoon. Raahaa sä makuupussisi tänne.

Nooo... Okei, minne? Mää alan pakkaan, eipä koti ole koti ilman toista, vaikka onkin koti silloinkin.

Äänestä

Nooo... Okei, minne? Mää alan pakkaan, eipä koti ole koti ilman toista, vaikka onkin koti silloinkin.

Musta koti on kyllä koti ihan näinkin. Täytyy nyt ottaa huomioon, että tämä asunto on ensimmäinen asunto aikuisikäni aikana, joka tuntuu kodilta. Kämppiä on kyllä ollut ja 13 kertaa olen ehtinyt muuttamaan, mutta nyt olen kotona. Eli siis ei, en ole muuttamassa mihinkään.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00010 kirjoitti:

Musta koti on kyllä koti ihan näinkin. Täytyy nyt ottaa huomioon, että tämä asunto on ensimmäinen asunto aikuisikäni aikana, joka tuntuu kodilta. Kämppiä on kyllä ollut ja 13 kertaa olen ehtinyt muuttamaan, mutta nyt olen kotona. Eli siis ei, en ole muuttamassa mihinkään.

Tuo on tärkeää, että on löytynyt paikka, jota voi kutsua kodikseen, paikka joka on oma ja jossa todella haluaa olla. Oma asuntoni tuntuu monilta osin kodilta, mutta jotain tästä puuttuu miksen ole täysin tyytyväinen. En osaa sanoa mitä puuttuu, jotain.

Ei sinun tarvitsekaan muuttaa, minä voin muuttaa 😉

Äänestä

3 pistettä, ja taisipa niistäkin jokainen olla pelkkä arvaus...

Kirjautumaton palstalutka

Äänestä
  • Aloittaja

Se on tulos!

Älä ainakaan lottoa tee, menee rahat hukkaan siinä 😁

Äänestä

Kommentoi aloitusta

randombypasser kirjoitti:

Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009370262.html

No olihan taas... Miten helvetissä joku koiran kokoinen marsu liittyy nuorisokulttuuriin? No hitto, liittyyhän se, olenko vanha? Olen...

Tuloksesi: 7 / 10
Ihan jees!

Olet ehkä jo luopunut sivujakauksesta ja pillifarkuista, mutta et ole hypännyt aivan täysin Y2K-muodin viemäksi, olethan jo elänyt sen aikakauden. Vaikka tietämyksesi ei ole aivan sukupolvi Z:n tasoa, et ole kuitenkaan aivan täysin pihalla heidän trendeistään.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu