Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009370262.html
No olihan taas... Miten helvetissä joku koiran kokoinen marsu liittyy nuorisokulttuuriin? No hitto, liittyyhän se, olenko vanha? Olen...
Tuloksesi: 7 / 10
Ihan jees!
Taidat olla millenniaali tai Z-sukupolveen kuuluvan vanhempi. Olet todennäköisesti elänyt sekä lankapuhelimien, matkapuhelimien että älypuhelimien aikakautta.
Olet ehkä jo luopunut sivujakauksesta ja pillifarkuista, mutta et ole hypännyt aivan täysin Y2K-muodin viemäksi, olethan jo elänyt sen aikakauden. Vaikka tietämyksesi ei ole aivan sukupolvi Z:n tasoa, et ole kuitenkaan aivan täysin pihalla heidän trendeistään.
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009370262.html
No olihan taas... Miten helvetissä joku koiran kokoinen marsu liittyy nuorisokulttuuriin? No hitto, liittyyhän se, olenko vanha? Olen...
Tuloksesi: 7 / 10
Ihan jees!
Taidat olla millenniaali tai Z-sukupolveen kuuluvan vanhempi. Olet todennäköisesti elänyt sekä lankapuhelimien, matkapuhelimien että älypuhelimien aikakautta.
Olet ehkä jo luopunut sivujakauksesta ja pillifarkuista, mutta et ole hypännyt aivan täysin Y2K-muodin viemäksi, olethan jo elänyt sen aikakauden. Vaikka tietämyksesi ei ole aivan sukupolvi Z:n tasoa, et ole kuitenkaan aivan täysin pihalla heidän trendeistään.
Vastaukset 45
Vanhimmat
Mä en ymmärrä mistään mitään. Olen pudonnut junasta. Muutama meni arvaamalla. Ihan hölmöjä kuvia. Nyt menee yli hilseen. 🥴🙄
"Tuloksesi: 7 / 10
Ihan jees!
Olet ehkä jo luopunut sivujakauksesta ja pillifarkuista, mutta et ole hypännyt aivan täysin Y2K-muodin viemäksi, olethan jo elänyt sen aikakauden. Vaikka tietämyksesi ei ole aivan sukupolvi Z:n tasoa, et ole kuitenkaan aivan täysin pihalla heidän trendeistään."
Loistava tulos!
Et ole kujalla, et vain ymmärrä miksi jokin asia on kovin tärkeetä teineille. En minäkään ymmärrä, mutta eipä sillä ole merkitystäkään 😂
No kyllä nyt niiiin arvauksella mentiin.. En tuntenut yhtäkään niissä valokuvissakaan 🤣
Tuloksesi: 6 / 10
Ihan jees!
Hieno tulos!
En minäkään tuntenut yhtään, kunhan sujuvasti arvailin 😂
Taidat olla randombypasser sellainen että sinusta kaikki pitävät. 🙂👍
En suinkaan, mutta olen melkoisen helposti lähestyttävä, niin se varmaan antaa vaikutelmaa kaikkien pitämästä? Kiltti kuin lapanen, mutta itsepäinen kuin vuohi, siinäpä se.
No ainakin melkein kaikki. 🙂👍
Osa tykkää ja osa ei, niin sen kuuluukin olla 😉
Niin kuuluukin minä pidän sinusta ja moni muukin varmasti.
Hämmentävää... Olen vähän huono ottamaan vastaan minkäänlaisia kehuja, niin siksi. Kiitos ❤️
🌻❤️🙂
Saako ihastua? 😂
Laitoin sydämmen kun sinäkin laitoit.
Se ei vaikuta kysymykseeni, se on vain symboli. Eli mitä vastaat?
Mitä tarkoitat että saako ihastua?
Juuri sitä, mitä se sana, lause tarkoittaa.
Miksi kysyt?
Koska olet antanut ymmärtää, että saattaisit pitää minusta, olet myös keskustellut hyvin asiallisesti, mikä on aavistuksen poikkeuksellista anonyymille. Ja toki osin myös siksi, että olen omaa kultaa vailla.
Saat ihastua kohtuudella
Hmmm.... Ei siis täysillä? Ihan vain maltillisesti?
Luuletko minua siksi 20 vuotta nuoremmaksi?
Kukas semmoinen on? En luule, en oleta juuri mitään muista kirjoittajista.
Sekoitin yhden asian. Miksi haluat olla ihastunut?
Miksi kukaan haluaisi olla ihastunut?
Et voi kun et tunne minua jekutat. 🙃
Voin, ihastuminen on mielentila, valittavissa osittain, vaan ei välttämättä. Saanko siis tutustua sinuun?
Saat tutustua.
Kiitos, sillä aloitamme.
Nukahtaa pitää öitä.
Hyvät yöt sinulle :)
Kiitos kuin myös.
Oi, kiitos :)
Pitäisköhän sitä huolestua?
Tuloksesi: 8 / 10
Sheesh!
Olet todellakin ajan hermolla, ainakin mitä tulee viraali-ilmiöihin! Olet aito Z-sukupolven edustaja, joka tuntee Tiktok-julkkikset unissaankin ja jolla ei mene sormi suuhun somessa käytettävien lyhenteiden kanssa. Tai sitten olet millenniaali, jonka ruutuaika vain on karannut sukupolvi Z:n tasolle.
Niin tai näin, sheeeeeesh, miten hyvin suoriuduit!
Eniten jäin tosin miettimään, että sanooko Z-sukupolvikin "sheesh". Yllättävää, jos noin on.
Loistava tulos!
Hitto, taidatkin olla teini-ikäinen? 😯
Sheesh...
No mähän saan aina kaikista "henkisen iän" testeistä vastaukseksi korkeintaan 20 vuotta.
Koska mennään naimisiin? 😁
Sheesh. Mä en mene koskaan naimisiin. Seuraavassa elämässä?🤣
Seuraava elämä on nyt, niin muutatko sitten mun luokse, ilman sormusta? 😂
Mihin mä nyt kotoani muuttasin, kun olen just saanut sen leikkikontoon. Raahaa sä makuupussisi tänne.
Nooo... Okei, minne? Mää alan pakkaan, eipä koti ole koti ilman toista, vaikka onkin koti silloinkin.
Musta koti on kyllä koti ihan näinkin. Täytyy nyt ottaa huomioon, että tämä asunto on ensimmäinen asunto aikuisikäni aikana, joka tuntuu kodilta. Kämppiä on kyllä ollut ja 13 kertaa olen ehtinyt muuttamaan, mutta nyt olen kotona. Eli siis ei, en ole muuttamassa mihinkään.
Tuo on tärkeää, että on löytynyt paikka, jota voi kutsua kodikseen, paikka joka on oma ja jossa todella haluaa olla. Oma asuntoni tuntuu monilta osin kodilta, mutta jotain tästä puuttuu miksen ole täysin tyytyväinen. En osaa sanoa mitä puuttuu, jotain.
Ei sinun tarvitsekaan muuttaa, minä voin muuttaa 😉
3 pistettä, ja taisipa niistäkin jokainen olla pelkkä arvaus...
Kirjautumaton palstalutka
Se on tulos!
Älä ainakaan lottoa tee, menee rahat hukkaan siinä 😁