heHEEEEEEEE olen takuuvarmasti buumeri veri praud
"Tunnetko Tiktok-julkkikset, emojien käyttötarkoitukset ja viraaleimmat ilmiöt kuin omat taskusi?
Vai käytätkö edelleen sanoja lit, swäg ja jonne? Silloin olet pudonnut kelkasta – mikä sekin on aivan ok."
Tuloksesi: 1 / 10
Ok boomer!
"Ei mennyt ihan nappiin... Todennäköisesti olet hieman varttuneempi kuin vuosina 1996-2015 syntyneet zetalaiset. Nuoruudessasi käytettiin vielä lankapuhelinta ja ensimmäisessä kännykässäsi oli ehkä ulos vedettävä antenni. Todennäköisesti myös käytät puhelimesta edelleen sanaa kännykkä.
Saatoit kuitenkin oppia tästä testistä niin paljon uutta, että pystyt hetken aikaa keskustelemaan z-sukupolven kanssa sujuvasti. Ainakin kunnes aika taas jättää näistä sanoista, julkkiksista ja trendeistä, kuten internetin aikakaudella tyypillisesti varsin nopeasti käy."
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009370262.html
har-ha-rha-rh-arha-hsdfshfsdfslsäsäsäsääsä
Testaa, oletko henkisesti nuori!
Anonyymi-ap
1
220
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kun katselin taannoin Emma gaalan , en tunnistanut ketään esittäjää poislukien Bess! Joku saatanan gettomasa isossa takissa oli aika Elvis ! Olenko liian vanha kun idiootti ärsyttää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713085
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181240
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222