Eroamisesta

Anonyymi-ap

Mies ei halua erota, minä olen siihen valmis, olen sanonut että paljon pitäisi muuttua että voidaan jatkaa esim ottaa minut paremmin huomioon muttei tämä kiinnosta häntä. Mikä avuksi? Vai kannattaako enää yrittää..

16

1432

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oma tupa oma lupa. Niin yksinkertaista!

    • Anonyymi

      Elikkä toisin sanoen oot jättänyt sen jo ajat sitten. Siis ainakin omassa päässäsi, että kannattaako siinä vaiheessa jatkaa, kun olet jo puoliksi eronnut?

    • Anonyymi

      Ei tietenkään halua erota, omista mukavuussyistään (palvelu pelaa kotona ja on vakituinen panopatja) ja viis siitä mitä sinä haluat. Korkeintaan hetken leikkii sellaista mitä sinä häneltä haluat kunnes palaa vanhoihin uomiinsa siinä toivossa että olet lopettanut nalkuttamisen.

    • Anonyymi

      No minkäslainen kumppani olet itse ollut. Oletko osoittanut haluavasi oikeasti jatkaa jos näitä muutoksia alkaisi tullakin. Vai olisitko vain että ihan kiva, mutta liian myöhään. Oletko sen panostuksen arvoinen? Jos mies on oikeasti vain hölmö ja saamaton tuhnu niin hölmö ja saamaton tuhnu olet silloin myös sinä itse.

    • Anonyymi

      Ei siihen eroamiseen toisen lupaa tarvita. Se voi nopeuttaa, jos on avioerosta kysymys, mutta eron saa kyllä yksipuolisellakin hakemuksella.

      • Anonyymi

        Päälle kymmenen vuotta sitten, kun erosin, niin hain vain monisteet käräjäoikeuden hyllystä. Himassa sanoin vain, että kirjoita nimesi papereihin, kun otin allekirjoitukset ykkös- ja kakkosvaiheeseen samalla kertaa.

        Helppoa ja yksinkertaista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päälle kymmenen vuotta sitten, kun erosin, niin hain vain monisteet käräjäoikeuden hyllystä. Himassa sanoin vain, että kirjoita nimesi papereihin, kun otin allekirjoitukset ykkös- ja kakkosvaiheeseen samalla kertaa.

        Helppoa ja yksinkertaista!

        Avioeron voi tehdä netissä.


    • Anonyymi

      Ei kai se nyt halua luopua ainoasta pano puusta. Jos se saisi jostain niin varmasti lähtisi ja laittaisi sinut matkaan. Mutta ei... Mitäs otit sellaisen vellihousun

    • Anonyymi

      Kannattas varmaan harrastaa rajua seksiä joknkun maahantulijan kanssa joka isokokoinen ja häijy. olis jotakin mihin verrata, tulevaa.. tämä toteutuu tietysti vain jos aloittaja on normi painoinen, eikä valas.

    • Anonyymi

      Laihduta kaunispainoiseksi.

    • Anonyymi

      Oliko mies kelvoton jo silloin kun menitte yhteen?

    • Anonyymi

      Millä tavalla hänen pitäisi ottaa sinut huomioon? Milaista huomiota kaipaat? Oliko huomiota aiemmin? Mikä on muuttunut? Voiko miehellä olla tähän jonkin syy?
      Annatko itse huomiota? Liitto vaatii töitä molemminpuolin.

      • Anonyymi

        Olen oieekeestaan ikän ihminen ja kuvittelen itsestäni liikoja, tunnen olevani ikään kuin muiden yläpuolella. huusholliiinkaan en ota osaa, en kotitöihin en kustannuksiin. mutta haluaisn minut huomoitavan prinsessana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen oieekeestaan ikän ihminen ja kuvittelen itsestäni liikoja, tunnen olevani ikään kuin muiden yläpuolella. huusholliiinkaan en ota osaa, en kotitöihin en kustannuksiin. mutta haluaisn minut huomoitavan prinsessana.

        Ukko joka luulee olevansa nainen, puhuu taasen jonain toisena! Ei ole hänellä kaikki asiat pääkopassa kohdillaan!


    • Anonyymi

      Koetahan nyt laittaa päässäsi asiat järjestykseen. Jos avioliitto on ollut sinulle vain pelkkä panopuu juttu.
      Valitat, että ei välitä, onkohan totta.

      Mitä odotat välittämisellä, onko siinä ristiriita.

      On nostettava kissa pöydälle ja puhuttava, rauhallisesti kerrottava mitä itse odotat ja kysyä mitä toinen odottaa teidän yhteiseloltanne,

      Nyt on päässyt varmaan elämä turhautunut ja siitä sitten syy puolisolle.
      Useinhan tarvitaan sen suuren "vaaleanpunaisen hurmion# jälkeen ajatella asiat uusiksi uusiksi, sillä nyt sitten eletään normaalia arkea yhdessä ja siihen pitäisi opetalla, koska tuota hurmion aikaa ei loputtomiin voi todellakaan elää.

      Joten jutelkaapa asiat ja yritä itsekin huomioida toinen, luulen että olet vetäytynyt myös omiin koloihin.
      Selviätte kyllä jos todella toisianne rakastatte ja se rakkaus ei ole pelkkä panopuu vaan koko elämä kaikkine iloinen ja suruineen. Onnea matkaanne.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      57
      877
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe