Eroamisesta

Anonyymi-ap

Mies ei halua erota, minä olen siihen valmis, olen sanonut että paljon pitäisi muuttua että voidaan jatkaa esim ottaa minut paremmin huomioon muttei tämä kiinnosta häntä. Mikä avuksi? Vai kannattaako enää yrittää..

16

1603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oma tupa oma lupa. Niin yksinkertaista!

• Anonyymi

Elikkä toisin sanoen oot jättänyt sen jo ajat sitten. Siis ainakin omassa päässäsi, että kannattaako siinä vaiheessa jatkaa, kun olet jo puoliksi eronnut?

• Anonyymi

Ei tietenkään halua erota, omista mukavuussyistään (palvelu pelaa kotona ja on vakituinen panopatja) ja viis siitä mitä sinä haluat. Korkeintaan hetken leikkii sellaista mitä sinä häneltä haluat kunnes palaa vanhoihin uomiinsa siinä toivossa että olet lopettanut nalkuttamisen.

• Anonyymi

No minkäslainen kumppani olet itse ollut. Oletko osoittanut haluavasi oikeasti jatkaa jos näitä muutoksia alkaisi tullakin. Vai olisitko vain että ihan kiva, mutta liian myöhään. Oletko sen panostuksen arvoinen? Jos mies on oikeasti vain hölmö ja saamaton tuhnu niin hölmö ja saamaton tuhnu olet silloin myös sinä itse.

• Anonyymi

Ei siihen eroamiseen toisen lupaa tarvita. Se voi nopeuttaa, jos on avioerosta kysymys, mutta eron saa kyllä yksipuolisellakin hakemuksella.

• Anonyymi

Päälle kymmenen vuotta sitten, kun erosin, niin hain vain monisteet käräjäoikeuden hyllystä. Himassa sanoin vain, että kirjoita nimesi papereihin, kun otin allekirjoitukset ykkös- ja kakkosvaiheeseen samalla kertaa.

Helppoa ja yksinkertaista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päälle kymmenen vuotta sitten, kun erosin, niin hain vain monisteet käräjäoikeuden hyllystä. Himassa sanoin vain, että kirjoita nimesi papereihin, kun otin allekirjoitukset ykkös- ja kakkosvaiheeseen samalla kertaa.

Helppoa ja yksinkertaista!

Avioeron voi tehdä netissä.

• Anonyymi

Ei kai se nyt halua luopua ainoasta pano puusta. Jos se saisi jostain niin varmasti lähtisi ja laittaisi sinut matkaan. Mutta ei... Mitäs otit sellaisen vellihousun

• Anonyymi

Kannattas varmaan harrastaa rajua seksiä joknkun maahantulijan kanssa joka isokokoinen ja häijy. olis jotakin mihin verrata, tulevaa.. tämä toteutuu tietysti vain jos aloittaja on normi painoinen, eikä valas.

• Anonyymi

Laihduta kaunispainoiseksi.

• Anonyymi

Oliko mies kelvoton jo silloin kun menitte yhteen?

• Anonyymi

Millä tavalla hänen pitäisi ottaa sinut huomioon? Milaista huomiota kaipaat? Oliko huomiota aiemmin? Mikä on muuttunut? Voiko miehellä olla tähän jonkin syy?
      Annatko itse huomiota? Liitto vaatii töitä molemminpuolin.

• Anonyymi

Olen oieekeestaan ikän ihminen ja kuvittelen itsestäni liikoja, tunnen olevani ikään kuin muiden yläpuolella. huusholliiinkaan en ota osaa, en kotitöihin en kustannuksiin. mutta haluaisn minut huomoitavan prinsessana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen oieekeestaan ikän ihminen ja kuvittelen itsestäni liikoja, tunnen olevani ikään kuin muiden yläpuolella. huusholliiinkaan en ota osaa, en kotitöihin en kustannuksiin. mutta haluaisn minut huomoitavan prinsessana.

Ukko joka luulee olevansa nainen, puhuu taasen jonain toisena! Ei ole hänellä kaikki asiat pääkopassa kohdillaan!

• Anonyymi

Koetahan nyt laittaa päässäsi asiat järjestykseen. Jos avioliitto on ollut sinulle vain pelkkä panopuu juttu.
      Valitat, että ei välitä, onkohan totta.

Mitä odotat välittämisellä, onko siinä ristiriita.

On nostettava kissa pöydälle ja puhuttava, rauhallisesti kerrottava mitä itse odotat ja kysyä mitä toinen odottaa teidän yhteiseloltanne,

Nyt on päässyt varmaan elämä turhautunut ja siitä sitten syy puolisolle.
      Useinhan tarvitaan sen suuren "vaaleanpunaisen hurmion# jälkeen ajatella asiat uusiksi uusiksi, sillä nyt sitten eletään normaalia arkea yhdessä ja siihen pitäisi opetalla, koska tuota hurmion aikaa ei loputtomiin voi todellakaan elää.

Joten jutelkaapa asiat ja yritä itsekin huomioida toinen, luulen että olet vetäytynyt myös omiin koloihin.
      Selviätte kyllä jos todella toisianne rakastatte ja se rakkaus ei ole pelkkä panopuu vaan koko elämä kaikkine iloinen ja suruineen. Onnea matkaanne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1453
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1269
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      25
      1248
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1134
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1076
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      224
      1002
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      999
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      939
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      905
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      899
    Aihe