Minkä painoisia olette?

simpukka

Eli minkä painoinen ja pituinen olet?
Oletko mies vai nainen?
Minkä ikäinen?
Oletko tyytyväinen painoosi?

37

4073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 172/72

      ja en vähääkään tyytyväinen painooni, läskipullero yäkyäk. 65 olisi sopiva, kun en enää ihan teini kuitenkaan ole. niin ja nainen kuten jo todettu.

    • Tiituli

      Nainen, 172/68, ikää kohta 26 vuotta enkä ole tyytyväinen painoon. Tarkotuksena pudottaa pois 8 kiloa eli päästä tasan 60 kiloon. Painonpudotusta takana reilu 20 kiloa (n. 5 vuoden ajalta) eli siinä mielessä kyllä tyytyväinen nyk. painoon, mutta löysää ihoa tullut tilalle, joten pitäsi kiireenvilkkaa aloittaa kiinteyttäminen..!

    • mittani

      Olen 160cm ja 88 kiloa, nainen ja 23 vuotias. En ole ollenkaan tyytyväinen painooni minkä vaaka näyttää, jonka mukaan laihduttaisin sellaset 30 kiloa, mutta peili ja muut uhmiset sanovat, että laihduta vain korkeintaan se 20 kiloa. En tiedä mikä minussa painaa kun kukaan ei usko et painan noin paljon ennen kun hyppään ihmisten silmien edessä vaakalle.

    • nainen

      eli 23-vee nainen, pituus 164cm pino 54-55 kg tarkoitus päästä 50kg

    • olen

      nainen, 180/80, en ole tyytyväinen painooni, enkä itseeni/ laiskuuteeni ja olen 25v.

    • vanukas

      Olen 164kg/56kg nainen.
      Ikää kertynyt 18 vuotta.
      En ole tyytyväinen painooni.
      Olen laihtunut 3 kiloa ja ainakin kuusi on viellä edessä.

    • Räkä

      mies 28v. Aloitin 1.1.2004 105kg laihduttamaan ja nyt on paino 90kg. Vielä 10kg jäljellä ja aikaa n.1½v. Siis 80kg 30v. lahjaksi itselleni.

      Ja sitä pituutta on 178cm.

    • Tara83

      22 vuotta, nainen, 177cm ja 63kg. En ole tyytyväinen, 59-60 tavoitteissa.

    • .....

      -170cm/70kg
      -nainen (ja äiti, lapset 2v ja 1v)
      -26vee
      - en oo tyytyväinen. Painoa tarttis saada pois vähintään 5kg (mieluummin tietty 10kg) ja kiinteyä tarttis myös....

      • nainen

        170/70, liikun paljon ja käyn kuntosalilla. Olen paremmassa kunnossa kuin koskaan. Alimmillani painoin nuorena n. 58 kg ja ylimmillään painoni oli 83 kg. Olen saanut paljon palautetta hyvästä ulkomuodostani. Jos painoni putoaa vähän, se ei haittaa, mutta välttämättömänä en sitä pidä. Ja kun treenaan aika paljon, lihasmassa kasvaa eikä paino putoa helposti. Keho kyllä kiinteytyy.


    • blondie

      Elikkäs nainen olen, ikää 24wee. Pituutta on 167cm j painoa 66kg, en ole tyytyväinen, pitäisi saada 6kg pois!

    • nainen81

      pituus 162cm
      paino 69,1kg
      ikä 23v
      lapsia 2´(3v7kk ja 6kk)
      En ole tyytyväinen -10kg olis ihan kiva. Nyt on sellainen tunne että vois ola tsemppiä siihen.

    • mary

      Olen 162 cm ja 60 kg (luultavasti, en ole käynyt vaa'alla aikoihin). Ja 20-vuotias nainen.
      Haluaisin pudottaa 5-10 kg, en siis ole tyytyväinen painooni. Pientä hoikistumista onkin ehkä jo tapahtunut ruokavalioremontin ja liikunnan aloittamisen myötä. :)

    • ******

      Nainen olen (lapset 3v2kk ja 1v6kk).
      170 cm ja painoa 57 kg (meidän puntaris, taitaa huijata pari kiloa?).
      En ole tyytyväinen, 3 kg kun sais viä pois.

      • ******

        Olen 29 v.


    • -tuu-

      No olen 56 kiloinen, 14-vuotias, ja en ole tyytyväinen painooni... olen nuori nainen..

    • kiloremontti

      painoa 65kg ja pituutta 166cm. kaksikymppinen nainen. ja painooni en voisi olla vahempaa tyytyvainen, korkeimmillaan kuin koskaan ennen... viisikiloa nyt ensin alkuun pitais saada pois ja sit viela viis... eli kymmenen yhteensa.... sitten voisin ruveta oleen jo tyytyvainenkin (vaikka tosin sillon ku se oli tuon verran, en ollu tyytyvainen) yritysta on.!

      • pyrkii

        ihan sairaisiin mittoihin! Luulen, että ihmisen tyytymättömyys painoonsa silloin, kun on painoindeksissä ihan normaalipainossa, kertoo yleisestä pahoinvoinnista. Elämässä on suuremmat asiat päin seiniä. Tyytyväisyys ei tule laihduttamalla sellaisessa tapauksessa.


      • rose-angel
        pyrkii kirjoitti:

        ihan sairaisiin mittoihin! Luulen, että ihmisen tyytymättömyys painoonsa silloin, kun on painoindeksissä ihan normaalipainossa, kertoo yleisestä pahoinvoinnista. Elämässä on suuremmat asiat päin seiniä. Tyytyväisyys ei tule laihduttamalla sellaisessa tapauksessa.

        ...että täällä oli ainakin pari naista, jotka ovat suunnilleen samankokoisia kuin mä! Eli mä olen 31v., 170cm ja 68,5kg. Haluaisin laihtua 63-65 kg:ksi. Mulla on kaksi lasta, 10v. ja 7v. Olen aikoinaan laihtunut Painonvartioissa 17kg. Olin silloin rakastunut ja laihduttaminen oli helppoa. :) Nyt olen pysynyt tässä painossa ( /-2kg) muutaman vuoden. Välillä menee pitkiä aikoja tiukalla dieetillä, välillä sitten mussutan pari viikkoa putkeen... Olenkin ajetellut, että onkohan mulla jonkinasteinen syömishäiriö?!?! En kylläkään IKINÄ oksenna, koska kammoan oksentamista yli kaiken!!!! Morkkis vaan on älytön mussutuspäivien jälkeen.

        Onko kohtalotovereita? Ja se mua myös ahdistaa, kun ajattelen joka päivä laihduttamista, ruokaa ja liikuntaa. Ja liikun vain laihtumisen takia... Olenkin nyt saanut kroppaa hiukan kiinteytymään, vaikka paino ei olekaan pudonnut. Mittanauha näyttää -5cm vyötäröltä.. :)

        Alkoholia käytin ennen n. 1-2 x kuukaudessa, sitten olin 5 viikkoa ilman siideriä, lenkkeilin ja kävin salilla, ja hups, sillä välin toi kiinteytyminen tapahtui!! Nyt olen taas ottanut hiukan useammin... :(

        Kaikille paljon tsemppiä!!! :)


      • nainen81
        pyrkii kirjoitti:

        ihan sairaisiin mittoihin! Luulen, että ihmisen tyytymättömyys painoonsa silloin, kun on painoindeksissä ihan normaalipainossa, kertoo yleisestä pahoinvoinnista. Elämässä on suuremmat asiat päin seiniä. Tyytyväisyys ei tule laihduttamalla sellaisessa tapauksessa.

        nykyinen nais ihanne on aivan järjetön, olen nyt sen painoindeksin mukaan 26 tienoilla´, ja on aika vaikea löytää hyvännäköisiä vaatteita jotka istuu niin kuin pitäisi. itse olin tyytyväinen painoon kun se alkoi 5 eli tarkemmin 58-59kg(162cm). Silloin löytyi kauniita vaatteita, mutta sen kevyempänä näytän kasvoistani kolkolta.

        Ystäväni joka on saman pituinen painaa n.45kg hän on niitä ihmisiä jotka ei edes liho syöövät mitä syövät... eli reilu 10kg eroa ja molemmat oltiin hoikan ja terveen näköisiä. Eli rakenne vaikuttaa raljon... Tosin se että jos yli 170cm painaa 50-55kg väliltä niin se kuulostaa kaikkea muuta kuin terveeltä. Mutta jokainen itse päättää mitä tekee.

        Tahdoin kai sanoa että painoindeksiin tuijotus ei riitä jos on iso rakenteine povekas ja persevä näyttää laihalta/sopusuhdalta painavampana kun siro ja "missimäinen"


      • kuullostat
        rose-angel kirjoitti:

        ...että täällä oli ainakin pari naista, jotka ovat suunnilleen samankokoisia kuin mä! Eli mä olen 31v., 170cm ja 68,5kg. Haluaisin laihtua 63-65 kg:ksi. Mulla on kaksi lasta, 10v. ja 7v. Olen aikoinaan laihtunut Painonvartioissa 17kg. Olin silloin rakastunut ja laihduttaminen oli helppoa. :) Nyt olen pysynyt tässä painossa ( /-2kg) muutaman vuoden. Välillä menee pitkiä aikoja tiukalla dieetillä, välillä sitten mussutan pari viikkoa putkeen... Olenkin ajetellut, että onkohan mulla jonkinasteinen syömishäiriö?!?! En kylläkään IKINÄ oksenna, koska kammoan oksentamista yli kaiken!!!! Morkkis vaan on älytön mussutuspäivien jälkeen.

        Onko kohtalotovereita? Ja se mua myös ahdistaa, kun ajattelen joka päivä laihduttamista, ruokaa ja liikuntaa. Ja liikun vain laihtumisen takia... Olenkin nyt saanut kroppaa hiukan kiinteytymään, vaikka paino ei olekaan pudonnut. Mittanauha näyttää -5cm vyötäröltä.. :)

        Alkoholia käytin ennen n. 1-2 x kuukaudessa, sitten olin 5 viikkoa ilman siideriä, lenkkeilin ja kävin salilla, ja hups, sillä välin toi kiinteytyminen tapahtui!! Nyt olen taas ottanut hiukan useammin... :(

        Kaikille paljon tsemppiä!!! :)

        varsin normaalilta jo nyt ja jos saat pidettyä alkoholijuomat kuvioista, jatkat liikuntaa ja pääset dieetti-mussutus - jaksoistasi, painosi asettunee sille tasolle, joka fysiikallesi sopii. Minusta et siis tarvitse laihdutusta, mutta et tietenkään hyödy mässäilystäkään. Kiinteytyminen tuntuu ihanalta, sen tiedän kokemuksesta.


      • mirmeli
        rose-angel kirjoitti:

        ...että täällä oli ainakin pari naista, jotka ovat suunnilleen samankokoisia kuin mä! Eli mä olen 31v., 170cm ja 68,5kg. Haluaisin laihtua 63-65 kg:ksi. Mulla on kaksi lasta, 10v. ja 7v. Olen aikoinaan laihtunut Painonvartioissa 17kg. Olin silloin rakastunut ja laihduttaminen oli helppoa. :) Nyt olen pysynyt tässä painossa ( /-2kg) muutaman vuoden. Välillä menee pitkiä aikoja tiukalla dieetillä, välillä sitten mussutan pari viikkoa putkeen... Olenkin ajetellut, että onkohan mulla jonkinasteinen syömishäiriö?!?! En kylläkään IKINÄ oksenna, koska kammoan oksentamista yli kaiken!!!! Morkkis vaan on älytön mussutuspäivien jälkeen.

        Onko kohtalotovereita? Ja se mua myös ahdistaa, kun ajattelen joka päivä laihduttamista, ruokaa ja liikuntaa. Ja liikun vain laihtumisen takia... Olenkin nyt saanut kroppaa hiukan kiinteytymään, vaikka paino ei olekaan pudonnut. Mittanauha näyttää -5cm vyötäröltä.. :)

        Alkoholia käytin ennen n. 1-2 x kuukaudessa, sitten olin 5 viikkoa ilman siideriä, lenkkeilin ja kävin salilla, ja hups, sillä välin toi kiinteytyminen tapahtui!! Nyt olen taas ottanut hiukan useammin... :(

        Kaikille paljon tsemppiä!!! :)

        Niin se on minullakin, että välillä laihdun paljonkin, esim. 2002 putosi minullakin painonvartijoiden ohjeilla 8kk 15kg, mutta sitten taas toisaalta rakastan mäkkäriä ja pitsoja! Sain pidettyä painoni 60kg:ssa kaksi vuotta, kunnes tulin raskaaksi. Raskauden aikanakin paino nousi sen kymmenen kiloa, mikä on kai normaali painonnousu? Sen jälkeen kun olin synnyttänyt, kohosi paino vielä 5kg...Ihan hirveetä se on välillä mullakin kun tiedän miten helppoa on pudottaa painoa, ja tiedän että siinä onnistun jos vaan viitsin, mutta ihanaa on myös hyvässä seurassa mussuttaa kaikkea suolaista ja rasvaista... Pitäisi löytää kultainen keskitie.


      • vanukas
        pyrkii kirjoitti:

        ihan sairaisiin mittoihin! Luulen, että ihmisen tyytymättömyys painoonsa silloin, kun on painoindeksissä ihan normaalipainossa, kertoo yleisestä pahoinvoinnista. Elämässä on suuremmat asiat päin seiniä. Tyytyväisyys ei tule laihduttamalla sellaisessa tapauksessa.

        ei kerro koko totuutta. ja luokka "normaalipainoiset ihmiset" on niin laaja skaala että oikein oksettaa koko sana normaalipainoinen. maailma vaatii laihuutta, yhteiskunta on tehtu paska paikaksi ja luotu sinne sellanen ajattelu tapa että vaan laihat menestyy valitettavaa mutta anoreksia yleistyy lähi vuosina huimasti juuri tämän kyseisen yhteiskuntamme painostuksen vuoksi..


      • äiti 41v
        rose-angel kirjoitti:

        ...että täällä oli ainakin pari naista, jotka ovat suunnilleen samankokoisia kuin mä! Eli mä olen 31v., 170cm ja 68,5kg. Haluaisin laihtua 63-65 kg:ksi. Mulla on kaksi lasta, 10v. ja 7v. Olen aikoinaan laihtunut Painonvartioissa 17kg. Olin silloin rakastunut ja laihduttaminen oli helppoa. :) Nyt olen pysynyt tässä painossa ( /-2kg) muutaman vuoden. Välillä menee pitkiä aikoja tiukalla dieetillä, välillä sitten mussutan pari viikkoa putkeen... Olenkin ajetellut, että onkohan mulla jonkinasteinen syömishäiriö?!?! En kylläkään IKINÄ oksenna, koska kammoan oksentamista yli kaiken!!!! Morkkis vaan on älytön mussutuspäivien jälkeen.

        Onko kohtalotovereita? Ja se mua myös ahdistaa, kun ajattelen joka päivä laihduttamista, ruokaa ja liikuntaa. Ja liikun vain laihtumisen takia... Olenkin nyt saanut kroppaa hiukan kiinteytymään, vaikka paino ei olekaan pudonnut. Mittanauha näyttää -5cm vyötäröltä.. :)

        Alkoholia käytin ennen n. 1-2 x kuukaudessa, sitten olin 5 viikkoa ilman siideriä, lenkkeilin ja kävin salilla, ja hups, sillä välin toi kiinteytyminen tapahtui!! Nyt olen taas ottanut hiukan useammin... :(

        Kaikille paljon tsemppiä!!! :)

        no iän kanssa paino vaan nousee, ja läski ja sellu tarttuu reisiin....ääh!!!
        3 kouluikäistä, ja
        pituus 168, paino 62 ja nousu suunnassa ....


    • jeppp

      Olen 18-vuotias mies, olen 190cm pitkä, ja painan 95 kiloa.
      Olen kohtuullisen tyytyväinen painooni, tosin sellaiset 5 kiloa pitäisi tiputtaa vielä.

    • Kengantti

      22-vuotias nainen, 68 kg, 161 cm. Kahdessa vuodessa tullut 20 kiloa painoa, eli en ole tyytyväinen!!

    • pepe

      Painoni on 80 kiloa, ikää 28 vuotta ja pituutta 165 cm. Enkä ole ehtinyt vielä edes lapsia tähän maailmaan pyöräyttää. Läski mikä läski :-(

    • Misty

      Olen n.165 cm pitkä ja painan n.63kg. Painon pudotus on ollut todella vaikeaa.Masentaa,koska vähän yli vuosi sitten painoin vielä n.52kg.

      • vevena

        Olen 20 vuotias nainen.
        pituus 170cm paino 55.
        Tarkoitus olisi pudottaa n.5kg.


    • Minä

      172 cm/64 kg (aiemmin 72 kg). Tarkoituksena laihtua vielä 4 kiloa.

    • Amanda

      172 cm/64 kg. Tavoitteena 60 kg.

    • -Neiti.88-

      Eli minkä painoinen ja pituinen olet? *Paino n. 57kg, pituus 165cm.
      Oletko mies vai nainen? *Nainen.
      Minkä ikäinen? *16v.
      Oletko tyytyväinen painoosi? *En ihan. Unelmapaino ois siinä 54-55kg.

    • Maaria R.

      Nainen, 15v. Pituutta 167cm, painoa 48kg. Jokunen kilo lisää niin hyvä olis, jaksaisi paremmin uida kisoissa, eikä palelisi koko ajan... Venähdin 17cm vuoden aikana, eikä ihan kilot pysyneet mukana, varsinkin kun harjoittelu on ollut aika rankkaa..

    • ...ja kuuskytkaks

      Eli olen 19v neitonen.

      Pituus on 172 cm ja painoa löytyy 62 kg.

      Olen laihtunut helmikuusta 6kg, tavoite alkaa viitosella eli vaikka 59 kg ;)
      Oikeasti pidän tärkeämpänä sitä mitä peilissä näkyy. Ja ihan en kyllä ole vielä tyytyväinen siihen, eli kiinteytystä vielä edessä.. :)

    • minä

      olen 21 vuotias ,tyttö =) 161,5 cm ja 51-52kg. Hyvä paino olisi varmaan noin 48 kg, mutta sillä ei ole niin väliä, kunhan kiinteydyn niin peilikuva miellyttä ehkä enemmän.

    • Anonyymi

      oon tyttö 155cm, ikä 13 ja paino 40kg. en ole tyytyväinen painooni olen lihava.

    • Anonyymi

      Erittäin tyytymätön! Varsinkin painoni muutokseen.
      Mies 80v. Pituus 172cm. paino 79kg - 78kg.
      2022 Inbody.
      Pituus sama. Paino 80kg.
      Rasva 12,9%. Viitealue 10 - 20. Vatsaontelo 57,1. Yleinen viite 100 tai alle. Ikäiseni maksimi noin 150. IB:n mukainen ihannepaino 79,9kg.
      Viimeisten 14 vuoden muutoa.
      Paino tippunut noin 15kg josta osa rasvaa mutta inhottavan paljon lihasta.
      Voimataso on tippunut vaakalukeman tahdissa. Poikkeuksena leuanveto. Ukko on keventynyt joten leuat sujuvat entiseen malliin.
      Rimpuilen näivettymistä vastaan 6krt/vko.
      Tiedän mitä syön, mikä verran ja milloin. Suojaravinteita riittävästi ja protskua noin 2g / RASVATON painokilo.
      Ei stressiä muusta kuin tästä kuihtumisesta. Safkaaminen ja "varmentelu" tapahtuvat noin 2:n tunnin välein.
      Nukun öisin 7,5h - 8,5h heräten kerran tai pari viikossa hiekkalaatikolle klo 6:n tienoissa. Sen jälkeen vielä kunnon unet.
      Siis, en ole tyytyväinen painooni enkä varsinkaan sen alenemiseen!
      Pehkuihin puolen tunnin kuluttua. Aamulla klo 9:n tienoissa salille eväspullon kanssa.
      Teemana ojentajat, olkapäät ja vatsa.
      Lauantaina huili ja sunnuntaina pääossassa maastaveto.
      Näivettymiseni vuoksi olen käynyt lekurissa ja labrassa. Labratulokset hyvät paitsi eturauhanen vetelee viitearvon ylärajoilla.
      Sydän on tähystelty. Aortassaon havaittu pieni läppävuoto. Koipien verenkierto on tutkittu koska niiden palautuminen treenistä on heikko. Ei löytynyt selitystä.
      Muutenkin lekureiden käsitys ponnistelusta poikkeaa omastani.
      Toinen polvi vaatii tukemista kyykyissä ja naastavedossa. Tonen 2:n asteen nivelrikkoinen lonkkani kaipaa hieman huomiota mutta ei keljuile.

      Mutta ukko kevenee vasten tahtoaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2045
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1533
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe