Naiset peseytyvät puhdistuakseen

Niin. - Kävin aamulla suihkussa ja pesin myös hiukseni. Siinä menee aikansa, että ne kuivuvat, jos en käytä hiustenkuivaajaa.

Päivällä katsoin Areenasta jakson yhdestä sarjasta, mitä seuraan. Sarjan nimellä ei ole tässä merkitystä.

Olen kiinnittänyt elokuvissa huomiota pariin kummallisuuteen. Tosielämässä naiset eivät liu'uta saippuaisia käsiään pitkin vartaloaan hitaasti ja aistikkaasti, vaan jynssäävät kehonsa määrätietoisesti puhtaaksi.

Naiset myös käyttävät usein suihkussa suihkumyssyä. Hiusten peseminen ja kuivaaminen saattaa olla naiselle aikaa vievä operaatio, jota hän ei halua suorittaa joka päivä. Jos nainen voi jättää hiustenpesun väliin, hän tekee niin.

Elokuvissa naiset eivät kuitenkaan tunnu murehtivan lainkaan siitä, kuinka kauan hiusten peseminen ja kuivaaminen oikeasti vie aikaa, vaan he vievät koko päänsä suihkun alle ja kastelevat täydellisen kampauksensa, joka hyvin olisi kestänyt vielä päivän - pari.

Oletko huomannut vastaavia ristiriitoja tai arjen epäjohdonmukaisuuksia elokuvissa tai jossakin tavallisissa TV sarjoissa?

Voin elää tämän epäkohdan kanssa, mutta kunhan ihmettelen. 🙂

179

888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäkohtia en ole havainnut, vaan vahvistuksen siitä, että miehet käyvät suihkussa (peseytyvät) naisia miellyttääkseen 🤣

      • Okei... eli ilman naisiako miesten peseytymisen tarve olisi huomattavasti vähäisempi?😄

        Onko tuo suoraan verrannollinen vedenkulutukseen, kun tyttöystävän löytänyt nuorimies seisoo suihkussa juoksevan veden alla helposti viisi minuuttia..

        Ovatkohan miehet epävarmoja ominaistuoksunsa houkuttelevuuden suhteen? 🤔


      • Xena-183 kirjoitti:

        Okei... eli ilman naisiako miesten peseytymisen tarve olisi huomattavasti vähäisempi?😄

        Onko tuo suoraan verrannollinen vedenkulutukseen, kun tyttöystävän löytänyt nuorimies seisoo suihkussa juoksevan veden alla helposti viisi minuuttia..

        Ovatkohan miehet epävarmoja ominaistuoksunsa houkuttelevuuden suhteen? 🤔

        Kyllä. Ja on. Ovat.

        Muita kysymyksiä? Kuten elämän tarkoitus? Meillä miehillä on vastaus kaikkeen 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Kyllä. Ja on. Ovat.

        Muita kysymyksiä? Kuten elämän tarkoitus? Meillä miehillä on vastaus kaikkeen 😂

        Muutama jäi vielä, kuten:
        Miksi tyhjän vessapaperirullan tilalle ei voi heti vaihtaa uutta? Se vie vain kymmenen sekuntia. Tai jos se on vaihdettukin, niin ainakin väärin päin..😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Muutama jäi vielä, kuten:
        Miksi tyhjän vessapaperirullan tilalle ei voi heti vaihtaa uutta? Se vie vain kymmenen sekuntia. Tai jos se on vaihdettukin, niin ainakin väärin päin..😉

        Siksi, että nainen tekee sen vaihtamisen paremmin ja kerralla oikein päinkin. Joten miksi suotta vaivautua? 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Siksi, että nainen tekee sen vaihtamisen paremmin ja kerralla oikein päinkin. Joten miksi suotta vaivautua? 🤣

        Niinpä. Tai ainahan siihen rullaan voi jättää yhden palasen jäljelle... muina miehinä 🙄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Niinpä. Tai ainahan siihen rullaan voi jättää yhden palasen jäljelle... muina miehinä 🙄

        Ei, se on moukkamaista, jättää juuri hipaisun verran jotain. Ei. Parempi olla rehti ja jättää suosiolla tyhjä rulla, kyllä muija hoitaa sen sitten omia aikojaan 🤣


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Muutama jäi vielä, kuten:
        Miksi tyhjän vessapaperirullan tilalle ei voi heti vaihtaa uutta? Se vie vain kymmenen sekuntia. Tai jos se on vaihdettukin, niin ainakin väärin päin..😉

        "Miksi tyhjän vessapaperirullan tilalle ei voi heti vaihtaa uutta?"

        Kun telineen vessapaperia on jäljellä alle puolet, vaihdan telineeseen täyden rullan ja laitan alle puolillaan olevan rullan hyllyn reunalle. Näin käytössä on aina kaksi vessapaperirullaa, 👌


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Miksi tyhjän vessapaperirullan tilalle ei voi heti vaihtaa uutta?"

        Kun telineen vessapaperia on jäljellä alle puolet, vaihdan telineeseen täyden rullan ja laitan alle puolillaan olevan rullan hyllyn reunalle. Näin käytössä on aina kaksi vessapaperirullaa, 👌

        Täydellistä 😄


    • Miehillä on niin sileät aivot, että heille pitää tarjota elokuvissa ja tv-sarjoissa selkeitä visuaalisia ärsykkeitä, jotta jaksaisivat niitä seurata. Se taas on tärkeää, jotta tuotantoyhtiöt ja mainostajat pystyvät takomaan kunnolla massia.

      Eli, havaintosi on aivan oikea mutta sen tausta ei miesten kannalta ole oikein kunniaksi 😄

      • Ilmeisesti näin 🙄
        Tämän päivän jaksosta vielä lisähavaintona, että naiset eivät käy tyynysotaa. Eivät edes opiskeluaikoinaan kimppakämpässä.
        Yksikään nainen ei ole taatusti käynyt tyynysotaa alusvaatteisillaan. Tyynysotia käydään vain miesohjaajien mielikuvituksessa..


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ilmeisesti näin 🙄
        Tämän päivän jaksosta vielä lisähavaintona, että naiset eivät käy tyynysotaa. Eivät edes opiskeluaikoinaan kimppakämpässä.
        Yksikään nainen ei ole taatusti käynyt tyynysotaa alusvaatteisillaan. Tyynysotia käydään vain miesohjaajien mielikuvituksessa..

        Päivittäissarjoihin ja vastaaviin pitäisi laittaa enemmän Sally Spectra-tyyppisiä hahmoja realismia tuomaan(?)

        Ainoa syy miksi mitään elokuvaa tai sarjaa viitsii katsoa on teksti. Jos se on huttua, juttua ei pelasta mikään eikä varsinkaan todellisuudesta vieraantuneet ihmiskuvaukset.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Päivittäissarjoihin ja vastaaviin pitäisi laittaa enemmän Sally Spectra-tyyppisiä hahmoja realismia tuomaan(?)

        Ainoa syy miksi mitään elokuvaa tai sarjaa viitsii katsoa on teksti. Jos se on huttua, juttua ei pelasta mikään eikä varsinkaan todellisuudesta vieraantuneet ihmiskuvaukset.

        Sally Spectra ja realismi 🤣 Hmm.. Olihan Sally kova täti, jolla oli aina hiukset ja meikit täydessä tällingissä. Toki hänen vartalon muotonsa lisäisi positiivista kehonkuvaa 🙂

        Itse asiassa minäkin tykkään kielestä. Olen katsonut useita (kymmeniä) kertoja DVD:ltä BBC:n 1990-luvun hittisarjan Ylpeys ja Ennskkoluulo. Toki Mr Darcyn charmi puree yhä, mutta eniten nautin siitä vanhahtavasta englannista. Joskus huomaan toistavani ääneen ihania lauseita: "..how he lived, I know not.." jne. Samoin nautin vahvasta skottimurteesta esim. Outlanderissa tai rikosdraamassa Shetland.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Sally Spectra ja realismi 🤣 Hmm.. Olihan Sally kova täti, jolla oli aina hiukset ja meikit täydessä tällingissä. Toki hänen vartalon muotonsa lisäisi positiivista kehonkuvaa 🙂

        Itse asiassa minäkin tykkään kielestä. Olen katsonut useita (kymmeniä) kertoja DVD:ltä BBC:n 1990-luvun hittisarjan Ylpeys ja Ennskkoluulo. Toki Mr Darcyn charmi puree yhä, mutta eniten nautin siitä vanhahtavasta englannista. Joskus huomaan toistavani ääneen ihania lauseita: "..how he lived, I know not.." jne. Samoin nautin vahvasta skottimurteesta esim. Outlanderissa tai rikosdraamassa Shetland.

        Jos Sallyn tyyppiset naiset olisivat Jessica Alban sijaan keskeisissä naisrooleissa useammin, ehkä pinnallisetkin katsojat alkaisivat vapautua ulkoelokuvataiteellisten arvojen ikeestä 🤗

        Juuri niin. Kieli ja sillä esitetty teksti on suuri rikkaus, jos on. Outlander on hyvä esimerkki elävästä kielestä. Oma suosikkifraasini on But me no buts (ei mitään muttia). Shakespearea 😄


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Jos Sallyn tyyppiset naiset olisivat Jessica Alban sijaan keskeisissä naisrooleissa useammin, ehkä pinnallisetkin katsojat alkaisivat vapautua ulkoelokuvataiteellisten arvojen ikeestä 🤗

        Juuri niin. Kieli ja sillä esitetty teksti on suuri rikkaus, jos on. Outlander on hyvä esimerkki elävästä kielestä. Oma suosikkifraasini on But me no buts (ei mitään muttia). Shakespearea 😄

        And it must follow, as the night the day..


      • Xena-183 kirjoitti:

        And it must follow, as the night the day..

        Polonius-ekspertti 😳 👏👏👏 I’m impressed though not surprised.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Polonius-ekspertti 😳 👏👏👏 I’m impressed though not surprised.

        Tuskin 🤭
        Kunhan tuli jostakin mielen syövereistä tuollainen 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Tuskin 🤭
        Kunhan tuli jostakin mielen syövereistä tuollainen 🙂

        Se oli Hamletista, hovimies Polonius on Ophelian eli Hamletin sussun isä. Kerta kaikkiaan 😊


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Se oli Hamletista, hovimies Polonius on Ophelian eli Hamletin sussun isä. Kerta kaikkiaan 😊

        No niin. Oikea kirjailija siis kuitenkin 😄
        Mutta hei, kiitos Maximillian taas mukavasta keskustelusta.👍 Jatketaan tuonnempana.
        Hyvää yötä 😴


      • Xena-183 kirjoitti:

        No niin. Oikea kirjailija siis kuitenkin 😄
        Mutta hei, kiitos Maximillian taas mukavasta keskustelusta.👍 Jatketaan tuonnempana.
        Hyvää yötä 😴

        Kauniita unia, oman pomon kuvia (maanantaita silmällä pitäen) 🤭😴


    • Olen huomannut. Itse pesen ihoni palasaippualla ja liukuu koko pala pitkin ihoa. Samoin hiukset pesen rehvakkaasti joka päivä palashampoolla ja välillä käytän vielä lisäksi omenaviinietikkaa, se antaa kiiltoa.

      Mun hiukset kuivuu hetkessä, hiuksia on niin vähän. 😁

      Ja kampaus on tyyliin wash and go tai vahaa käsiin, pyöräytys ja let's go.

      • Ja yksi epäkohta, sarjoissa ja elokuvissa kukaan ei ikinä taino komedioissa joo, käy vessassa. He on muumeja?


      • Lucky you..
        Eikö se saippuapalanen putoile koko ajan lattialle? Olet sitten tottunut liu'uttelija 😄
        Minä laitan nestemäistä saippuaa pesusieneen ja jynssään sillä.

        Eipä näy pesusieniäkään suihkussa, elokuvissa. - Kylpyammeissa istuvat naisethan toki tuputtelevat sellaisilla pyöreillä pesunytyillä sulokkaasti sääriään veden yläpuolella pidettäviä silosääriään pitkin. Ikävä asento muutenkin pestä ja lisäksi siinä tulee jalkoihin kylmä, ellei kylpyamme ole saunassa.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ja yksi epäkohta, sarjoissa ja elokuvissa kukaan ei ikinä taino komedioissa joo, käy vessassa. He on muumeja?

        Jep. Ja jos käyvätkin, niin VOT unohtuu, poikkeuksetta. - Siis: Vedä. Odota. Tarkista.
        - Miesten pitäisi aina vetämisen jälkeen tarkistaa, ettei pönttöön ole jäänyt mitään. Siis mitään! Ei jälkeä, ei viirua - mitään todisteita siitä, mitä vessassa on tapahtunut.
        Ja jos näkyy, siinä pöntön vieressä yleensä on sellainen harja, tiettyä ☝️ tarkoitusta varten..


      • Xena-183 kirjoitti:

        Lucky you..
        Eikö se saippuapalanen putoile koko ajan lattialle? Olet sitten tottunut liu'uttelija 😄
        Minä laitan nestemäistä saippuaa pesusieneen ja jynssään sillä.

        Eipä näy pesusieniäkään suihkussa, elokuvissa. - Kylpyammeissa istuvat naisethan toki tuputtelevat sellaisilla pyöreillä pesunytyillä sulokkaasti sääriään veden yläpuolella pidettäviä silosääriään pitkin. Ikävä asento muutenkin pestä ja lisäksi siinä tulee jalkoihin kylmä, ellei kylpyamme ole saunassa.

        Ei putoile, on niin käteen muotoutunut. Käytin ennen nestesaippuaa, mutten tykännyt niljakkuuden tunteesta, mikä siitä jäi pitkän huuhtelunkin jälkeen iholle. Pesusieneenkin kyllästyin, kun se oli aina lotrattu märäksi, kun menin suihkuun, lapset. Ja pyörinyt ties missä lattialla. Ehkä ostan pesusienen taas kun ipanat muuttaa kotoa.

        Pesuharja on sopivan roima selän pesuun. 😄

        Joo, elokuvat on aina niin suloisia että, naiset ääri naisellisia pikku juttuineen. 😁


      • Xena-183 kirjoitti:

        Jep. Ja jos käyvätkin, niin VOT unohtuu, poikkeuksetta. - Siis: Vedä. Odota. Tarkista.
        - Miesten pitäisi aina vetämisen jälkeen tarkistaa, ettei pönttöön ole jäänyt mitään. Siis mitään! Ei jälkeä, ei viirua - mitään todisteita siitä, mitä vessassa on tapahtunut.
        Ja jos näkyy, siinä pöntön vieressä yleensä on sellainen harja, tiettyä ☝️ tarkoitusta varten..

        Heh, joo. Meillä isäntä oppi siivoamaan pöntön jälkeensä, kun tytöt valitti, että "aina täällä on iskän paskaa pitkin pönttöä, kun yrittää mennä pissalle". 😅


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei putoile, on niin käteen muotoutunut. Käytin ennen nestesaippuaa, mutten tykännyt niljakkuuden tunteesta, mikä siitä jäi pitkän huuhtelunkin jälkeen iholle. Pesusieneenkin kyllästyin, kun se oli aina lotrattu märäksi, kun menin suihkuun, lapset. Ja pyörinyt ties missä lattialla. Ehkä ostan pesusienen taas kun ipanat muuttaa kotoa.

        Pesuharja on sopivan roima selän pesuun. 😄

        Joo, elokuvat on aina niin suloisia että, naiset ääri naisellisia pikku juttuineen. 😁

        Jeps 😜
        Pesuharja on hyvä. 👍 Miehellä oli myös sellainen karkea narusta ja froteesta tehty pitkä suikale, jota nyt käytän selän pesemiseen, kun omat kädet ei ylety lapojen väliin.🙂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Heh, joo. Meillä isäntä oppi siivoamaan pöntön jälkeensä, kun tytöt valitti, että "aina täällä on iskän paskaa pitkin pönttöä, kun yrittää mennä pissalle". 😅

        Ihanaa ❤️
        Iskä taitaakin olla aika kietoutuneena tyttärien pikkurillien ympärillä 🤗


      • Xena-183 kirjoitti:

        Jeps 😜
        Pesuharja on hyvä. 👍 Miehellä oli myös sellainen karkea narusta ja froteesta tehty pitkä suikale, jota nyt käytän selän pesemiseen, kun omat kädet ei ylety lapojen väliin.🙂

        Sekin on hyvä hinkutin. Rupee selkää kutittaa, kun miettii selänpesua. 😆


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ihanaa ❤️
        Iskä taitaakin olla aika kietoutuneena tyttärien pikkurillien ympärillä 🤗

        Nojoo, meni viesti perille kun he sanoivat siitä ääneen, niin että kuuli. Nuorempi vielä sanoi, että yök ei tonne voi mennä. Jop iskää vietiin ja puhdasta tuli. Laosetkin opettaa vanhempiaan. 👍

        Minäkin saan kritiikkiä muistuttelusta, ei aina tartte muistuttaa ja hokea, kyllä me JO MUISTETAAN! 😅


      • G-LoveR kirjoitti:

        Sekin on hyvä hinkutin. Rupee selkää kutittaa, kun miettii selänpesua. 😆

        Sinulla on sentään kotona selänpesijöitäkin 👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        Nojoo, meni viesti perille kun he sanoivat siitä ääneen, niin että kuuli. Nuorempi vielä sanoi, että yök ei tonne voi mennä. Jop iskää vietiin ja puhdasta tuli. Laosetkin opettaa vanhempiaan. 👍

        Minäkin saan kritiikkiä muistuttelusta, ei aina tartte muistuttaa ja hokea, kyllä me JO MUISTETAAN! 😅

        Sittenhän on ainakin riittävän monta kertaa sanottu 🤭


      • Xena-183 kirjoitti:

        Sinulla on sentään kotona selänpesijöitäkin 👍

        No ei ole pessyt kun ehkä 6 kertaa selkäni koko aikana. 😆

        Itse saa pestä.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Sittenhän on ainakin riittävän monta kertaa sanottu 🤭

        Jeps. 😁

        Hyvä, että sanovat suoraan, niin oppii omatkin pöljyydet miettimään uusiksi. 👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        No ei ole pessyt kun ehkä 6 kertaa selkäni koko aikana. 😆

        Itse saa pestä.

        Jaa jaa.. Ehkä joskus yllätät murun ja kysyt, tarvitseeko hänen selkäänsä pestä 🙂
        Ja kysyt samalla, voisiko hänkin rapsuttaa sinua lapojen välistä 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Jaa jaa.. Ehkä joskus yllätät murun ja kysyt, tarvitseeko hänen selkäänsä pestä 🙂
        Ja kysyt samalla, voisiko hänkin rapsuttaa sinua lapojen välistä 😉

        No kun käydään kaikki eri aikaa suihkussa, niin helposti jää kysymättä. Meillä ei ole yhäkään saunaa tehty, niin ei olla saunomassakaan, jonka jälkeen luontevaa on selkääkin pestä vuoroin. ☺️

        Niin on jäänyt nuo kerrat vähiin.


      • G-LoveR kirjoitti:

        No kun käydään kaikki eri aikaa suihkussa, niin helposti jää kysymättä. Meillä ei ole yhäkään saunaa tehty, niin ei olla saunomassakaan, jonka jälkeen luontevaa on selkääkin pestä vuoroin. ☺️

        Niin on jäänyt nuo kerrat vähiin.

        Ahaa. Ok. Juu, sauna on tosiaan useimmin se luontevin paikka yhteiselle selänpesulle. 👍
        Minulla on kylppärissä kaksi suihkua. Ettei tarvitse yhden suihkun alla, kun yhdessä peseytyy.. Vaikka onhan sekin kivaa, mutta lähinnä epäkäytännöllistä. Silkkaa elokuvamatskua siis. 🤣


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ahaa. Ok. Juu, sauna on tosiaan useimmin se luontevin paikka yhteiselle selänpesulle. 👍
        Minulla on kylppärissä kaksi suihkua. Ettei tarvitse yhden suihkun alla, kun yhdessä peseytyy.. Vaikka onhan sekin kivaa, mutta lähinnä epäkäytännöllistä. Silkkaa elokuvamatskua siis. 🤣

        Luxusta! Meillä on vain yksi suihku. Joutuu jonottamaan. 😜

        Yhdessä tulee käytyä kumppanuuden kanssa suihkussa, sukkela suihkussa vain kun on rakasteltu ja on pestävä ittensä. Muutoin kyllä soolona käydään.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Luxusta! Meillä on vain yksi suihku. Joutuu jonottamaan. 😜

        Yhdessä tulee käytyä kumppanuuden kanssa suihkussa, sukkela suihkussa vain kun on rakasteltu ja on pestävä ittensä. Muutoin kyllä soolona käydään.

        Nyt menee ehkä kehuskelun puolelle, mutta kaksi vessaa on myös ollut välttämättömyys teinien kanssa.. Pojalla oli tapana istua tyhjän päällä selaamassa aamuisin kännykkäänsä ja sisko raivosi oven takana. 😄 - Sitten saimme soviteltua aikataulumme siten, että poika ja minä käytimme toista vessaa ja tytär sai asua meikkipeilinsä edessä niin kauan kuin halusi..
        - Nytpä mulla on sitten itselleni kaksi vessaa. Yritän käyttää niitä kumpaakin säännöllisesti, ettei vaikka viemärit kuiva kummassakaan. - Rankkaa tämä kodin kunnossapitäminen 🤣


      • Xena-183 kirjoitti:

        Nyt menee ehkä kehuskelun puolelle, mutta kaksi vessaa on myös ollut välttämättömyys teinien kanssa.. Pojalla oli tapana istua tyhjän päällä selaamassa aamuisin kännykkäänsä ja sisko raivosi oven takana. 😄 - Sitten saimme soviteltua aikataulumme siten, että poika ja minä käytimme toista vessaa ja tytär sai asua meikkipeilinsä edessä niin kauan kuin halusi..
        - Nytpä mulla on sitten itselleni kaksi vessaa. Yritän käyttää niitä kumpaakin säännöllisesti, ettei vaikka viemärit kuiva kummassakaan. - Rankkaa tämä kodin kunnossapitäminen 🤣

        Heh, no meilläkin on kaksi vessaa. Onneksi, oltas muuten helisemässä. 😄

        Mulla on suosikki vessani, pönttö on matalempi siinä, niin ylettyy jalatkin lattiaan. 😅

        Isäntä käyttää kylppärin vessaa, kun pitkänä taas tykkää ettei tarvi istua jalat mutkalla. 😂

        Hyvät yöt! Nukahdan pian istuen. 😄💤


      • G-LoveR kirjoitti:

        Heh, no meilläkin on kaksi vessaa. Onneksi, oltas muuten helisemässä. 😄

        Mulla on suosikki vessani, pönttö on matalempi siinä, niin ylettyy jalatkin lattiaan. 😅

        Isäntä käyttää kylppärin vessaa, kun pitkänä taas tykkää ettei tarvi istua jalat mutkalla. 😂

        Hyvät yöt! Nukahdan pian istuen. 😄💤

        Hyvää yötä 😴
        Hyvä kun olet jo vähän toipunut kuumeesta 👍


    • Niinku poono kuulemma antaa väärän kuvan seksistä, niin myös tytsyjen lotrausvilmit antaa väärä kuvan peseytymisestä. Ja se on kyl kauheeta. Ei sillei saa olla. 🌹👀

      • Mistä tulikin mieleeni, että kukaan ei harrasta seksiä keittiön lattialla. Keittiötasolla, ehkä, mutta makuuhuone on käytävän toisessa päässä ja siellä on pehmeä sänky. Vaikka olisi kuinka kiire, niin makuuhuoneeseen ehtii 30 sekunnissa..


    • Anonyymi

      Olen kiinnittänyt huomiota esim siihen, että meikkejä ei puhdisteta elokuvissa ja sarjoissa kovinkaan usein ennen nukkumaan menoa. On todella häiritsevää, kun täydessä tällingissä oleva nainen menee nukkumaan ja itse mietin vain, miten kaikki se meikki hankautuu yön aikana tyynyliinaan, mutta elokuvissa ei niin käy vaan nainen herää hiuksia myöden yhtä upeana kuin meni nukkumaan 😬 Ei minulle vaan niin käy 😄

      Minä muuten pesen hiuksia aika tiheään enkä koskaan käytä suihkumyssyä. En ole edes kuullut kenenkään ystäväni käyttävän 🤔 Tänäänkin oli pakko pestä hiukset lenkin jälkeen, jää muuten inhottavan tuntuisiksi.

      • OK. Minulla ja tyttärelläni on pitkät hiukset, joten niitä ei huvita pestä joka päivä.
        Itse asiassa aika hiljan hiuksistani katkaistiin 20 senttiä, niin suihkussa on kyllä nyt helpompi käydä ilman myssyäkin kastelematta hiuksiaan.

        Tuo meikkijuttukin on niin alkeellinen virhe myös. Kyllä saa naiset helposti ihonsa pilattua, jos jättäisivät meikin poistamisen illalla väliin. Aamulla näyttää enemmän pandalta kuin kovin upealta.
        Jos mies haluaa välttämättä naisen viereensä kovin meikattuna, niin sitten voi käydä poistamassa meikit hellän hetken jälkeen, mutta ennen nukahtamista, kuitenkin.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        OK. Minulla ja tyttärelläni on pitkät hiukset, joten niitä ei huvita pestä joka päivä.
        Itse asiassa aika hiljan hiuksistani katkaistiin 20 senttiä, niin suihkussa on kyllä nyt helpompi käydä ilman myssyäkin kastelematta hiuksiaan.

        Tuo meikkijuttukin on niin alkeellinen virhe myös. Kyllä saa naiset helposti ihonsa pilattua, jos jättäisivät meikin poistamisen illalla väliin. Aamulla näyttää enemmän pandalta kuin kovin upealta.
        Jos mies haluaa välttämättä naisen viereensä kovin meikattuna, niin sitten voi käydä poistamassa meikit hellän hetken jälkeen, mutta ennen nukahtamista, kuitenkin.

        Itselläni hiukset on vain hieman olkapäiden alle ja pohjoismaalaisen hennot, joskin luonnonkiharat, joten ne kuivuvat itsekseen 1-2 tunnissa ja kuivaajalla menee ehkä 10min. Todella helppohoitoiset tuossa mielessä siis. Jos on varaa ottaa 20 senttiä pois niin saa olla jo aika pitkät hiukset 😊 Noin pitkissä hiuksissa myssy varmaan onkin hyödyllinen, jos ei pelkillä hiusdonitseilla meinaa pysyä ylhäällä.

        Ei kyllä pysty nukkumaan meikeillä. Baari-illankin jälkeen pesen aina meikit pois. Sen saa luvan mieskin kestää, en ole koskaan kysynyt mieheltä haluaisko hän minut meikillä vai ilman 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni hiukset on vain hieman olkapäiden alle ja pohjoismaalaisen hennot, joskin luonnonkiharat, joten ne kuivuvat itsekseen 1-2 tunnissa ja kuivaajalla menee ehkä 10min. Todella helppohoitoiset tuossa mielessä siis. Jos on varaa ottaa 20 senttiä pois niin saa olla jo aika pitkät hiukset 😊 Noin pitkissä hiuksissa myssy varmaan onkin hyödyllinen, jos ei pelkillä hiusdonitseilla meinaa pysyä ylhäällä.

        Ei kyllä pysty nukkumaan meikeillä. Baari-illankin jälkeen pesen aina meikit pois. Sen saa luvan mieskin kestää, en ole koskaan kysynyt mieheltä haluaisko hän minut meikillä vai ilman 😁

        Joskus vaan muistan jonkun kertoneen, että joku mies oli pyytänyt, ettei nainen poistaisi meikkejään ennen juhlien jälkeistä hellää hetkeä.. 🤭
        Minä käytän arjessa lähinnä vain kajalia, ripsiväriä ja huulipunaa. Isompiin juhliin haluan kuitenkin meikin kunnon pohjustuksella, joten käyn sitten sen pari kertaa vuodessa ammattilaisen meikattavana. - Maksaa nimittäin saman verran kuin jos ostaisin kaikki värivoiteet ym. uudelleen joka kerta, kun ne olisivat kuitenkin menneet jo vanhoiksi juhlien välillä.
        - Mieheni sitten selvästi piti siitä, että joskus olen vähän laitetumpi ja tuosta sitten juontui kyseinen toivomus. 😄
        Ilmeisesti erityisesti voimakkaan punainen huulipuna oli houkuttelevaa 😉


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Joskus vaan muistan jonkun kertoneen, että joku mies oli pyytänyt, ettei nainen poistaisi meikkejään ennen juhlien jälkeistä hellää hetkeä.. 🤭
        Minä käytän arjessa lähinnä vain kajalia, ripsiväriä ja huulipunaa. Isompiin juhliin haluan kuitenkin meikin kunnon pohjustuksella, joten käyn sitten sen pari kertaa vuodessa ammattilaisen meikattavana. - Maksaa nimittäin saman verran kuin jos ostaisin kaikki värivoiteet ym. uudelleen joka kerta, kun ne olisivat kuitenkin menneet jo vanhoiksi juhlien välillä.
        - Mieheni sitten selvästi piti siitä, että joskus olen vähän laitetumpi ja tuosta sitten juontui kyseinen toivomus. 😄
        Ilmeisesti erityisesti voimakkaan punainen huulipuna oli houkuttelevaa 😉

        Oi, kuulostaa ihanalta käydä jonkun toisen meikattavana! Olen kerran elämässäni ollut meikattavana, mutta en ollut kovin tyytyväinen lopputulokseen. Osaan meikata kohtuullisen hyvin, joten teen itse aina meikkini. Joskus myös ystävien meikit, sillä meikkaaminen on kivaa 😊

        Täytyy myöntää, että kyllähän sitä itsekin tuntee olonsa kauniimmaksi meikattuna. Ihan ymmärrettävää, hos miehebkin mielestä se on miellyttävän näköistä. Eihän se sitä tarkoita, etteikö mies tykkäisi yhtä lailla saubaraikkaasta versiosta, mutta se on vain erilainen look 😊

        Pidän luonnollisesta tyylistä ja meikkaan arkena hillitysti, mutta juhliin on ihana meikata pitkän kaavan mukaan. Perjantaina on itseasiassa tiedossa hieman isommat juhlat, ehkä pitää testata punaisen huulipunan tehoa 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oi, kuulostaa ihanalta käydä jonkun toisen meikattavana! Olen kerran elämässäni ollut meikattavana, mutta en ollut kovin tyytyväinen lopputulokseen. Osaan meikata kohtuullisen hyvin, joten teen itse aina meikkini. Joskus myös ystävien meikit, sillä meikkaaminen on kivaa 😊

        Täytyy myöntää, että kyllähän sitä itsekin tuntee olonsa kauniimmaksi meikattuna. Ihan ymmärrettävää, hos miehebkin mielestä se on miellyttävän näköistä. Eihän se sitä tarkoita, etteikö mies tykkäisi yhtä lailla saubaraikkaasta versiosta, mutta se on vain erilainen look 😊

        Pidän luonnollisesta tyylistä ja meikkaan arkena hillitysti, mutta juhliin on ihana meikata pitkän kaavan mukaan. Perjantaina on itseasiassa tiedossa hieman isommat juhlat, ehkä pitää testata punaisen huulipunan tehoa 😄

        Suosittelen 😉 Olen nykyään vallan ihastunut noihin SuperStay kestohuulipuniin, joita esim. Maybellainellakin on edullisesti. Sitä kun sipaisee, niin ei tarvitse pelätä, että huulipunat on syöty jo ennen kuin edes alkuruoka on nautittu 🙂

        Sitä ei saa itse asiassa lähtemäänkään kuin öljypohjaisella meikinpoistoaineella, mutta mieluummin niin 👍


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Suosittelen 😉 Olen nykyään vallan ihastunut noihin SuperStay kestohuulipuniin, joita esim. Maybellainellakin on edullisesti. Sitä kun sipaisee, niin ei tarvitse pelätä, että huulipunat on syöty jo ennen kuin edes alkuruoka on nautittu 🙂

        Sitä ei saa itse asiassa lähtemäänkään kuin öljypohjaisella meikinpoistoaineella, mutta mieluummin niin 👍

        Kiitos vinkistä! Minulla on yksi täydellinen punainen, mutta se kuluu pois herkästi minkä lisäksi kuivattaa huulet, joten voisi mennä huulipunaostoksille 😊


      • Xena-183 kirjoitti:

        Suosittelen 😉 Olen nykyään vallan ihastunut noihin SuperStay kestohuulipuniin, joita esim. Maybellainellakin on edullisesti. Sitä kun sipaisee, niin ei tarvitse pelätä, että huulipunat on syöty jo ennen kuin edes alkuruoka on nautittu 🙂

        Sitä ei saa itse asiassa lähtemäänkään kuin öljypohjaisella meikinpoistoaineella, mutta mieluummin niin 👍

        Näitä keskusteluja mä juuri pelkään naisseurassa, meikki ja hiushaus juttuja. Olen totaali mykkä, kun muut puhuu kaunistautumisista, vaate etiketeistä jne.

        Näistä en halua joutua juttelemaan ikinä IRL. 😅


      • G-LoveR kirjoitti:

        Näitä keskusteluja mä juuri pelkään naisseurassa, meikki ja hiushaus juttuja. Olen totaali mykkä, kun muut puhuu kaunistautumisista, vaate etiketeistä jne.

        Näistä en halua joutua juttelemaan ikinä IRL. 😅

        Joo sama. Ainut että laitan ripsiväriä. Enkä tiedä että mikä merkki/malli/mitä siinä on jne 😅 en ymmärrä, en osaa 🤣
        Mulla on vaan niin vaaleet ripset luonnostaan,enkä tykkää niistä, että saa edes vähän silmiä "esiin" ripsarilla. Muuten ei mitään, en edes omista muuta, kuin tuon yhden ripsivärin 😄


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Joo sama. Ainut että laitan ripsiväriä. Enkä tiedä että mikä merkki/malli/mitä siinä on jne 😅 en ymmärrä, en osaa 🤣
        Mulla on vaan niin vaaleet ripset luonnostaan,enkä tykkää niistä, että saa edes vähän silmiä "esiin" ripsarilla. Muuten ei mitään, en edes omista muuta, kuin tuon yhden ripsivärin 😄

        Niin ja pitkät hiukset mulla on. Koska en saa aikaiseksi käydä missään leikkauttamassa niitä ja vielä pahempi,että niitä pitäisi olla laittelemassa peilin edessä jatkuvasti. Että kaveri saksii kerran vuodessa latvat. Ne on tonne pepun päälle taas. Että pitäs taas se 15cm käydä leikkaamassa. Tykkään pitkistä hiuksista koska niitä ei tarvitse laitella mitenkään. Aamulla harjaus ja nopea letti tai ponkkari ja valmis 😄


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Joo sama. Ainut että laitan ripsiväriä. Enkä tiedä että mikä merkki/malli/mitä siinä on jne 😅 en ymmärrä, en osaa 🤣
        Mulla on vaan niin vaaleet ripset luonnostaan,enkä tykkää niistä, että saa edes vähän silmiä "esiin" ripsarilla. Muuten ei mitään, en edes omista muuta, kuin tuon yhden ripsivärin 😄

        No ripsari oli minunkin liki ainut meikki, mitä käytin joskus useampi vuosi sitten vielä. Kulmakynä, kun vaaleat kulmat kaipasi tummuutta erottuakseen.

        Huulikiilto, huulirasva. Harvoin, jos oli paljon finnejä pärstässä, käytin kivipuuteria. Se sitä rasvaisuutta jotenkin hillitsi myös. Mutta on iki akne leuassa, mutten käytä meikkejä nykyään ollenkaan. Moneen vuoteen enää käyttänyt.

        Ja eikä kiinnosta tipantippaa mitä ne on, mikä mihinkin menee evvk. 😅

        Toinen mistä en juttele mielelläni IRL on leipominen, luoja miten tylsä puheenaihe. Nukun pystyyn, jos joku rupee leipomuksistaan juttuamaan. Vastaan korkeintaan, joo joo, aha, okei. Juu joo noni. Selvä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        No ripsari oli minunkin liki ainut meikki, mitä käytin joskus useampi vuosi sitten vielä. Kulmakynä, kun vaaleat kulmat kaipasi tummuutta erottuakseen.

        Huulikiilto, huulirasva. Harvoin, jos oli paljon finnejä pärstässä, käytin kivipuuteria. Se sitä rasvaisuutta jotenkin hillitsi myös. Mutta on iki akne leuassa, mutten käytä meikkejä nykyään ollenkaan. Moneen vuoteen enää käyttänyt.

        Ja eikä kiinnosta tipantippaa mitä ne on, mikä mihinkin menee evvk. 😅

        Toinen mistä en juttele mielelläni IRL on leipominen, luoja miten tylsä puheenaihe. Nukun pystyyn, jos joku rupee leipomuksistaan juttuamaan. Vastaan korkeintaan, joo joo, aha, okei. Juu joo noni. Selvä.

        Ja miesten kanssa taas en millään jaksa puhua autoremonteista. Mun isäni on ikänsä selostanut mulle ne juurta jaksain ja tekee yhä niin. Saattaa soittaa vaan kertoakseen autoremontistaan. 😂

        Ja mä pitkästyn. Vaikka ymmärrän paljonkin mistä puhutaan, osat jne. Niin en vaan jaksa jauhaa remontista. Kyllästetty isän remontti jutuilla 46 vuotta jo.


      • G-LoveR kirjoitti:

        No ripsari oli minunkin liki ainut meikki, mitä käytin joskus useampi vuosi sitten vielä. Kulmakynä, kun vaaleat kulmat kaipasi tummuutta erottuakseen.

        Huulikiilto, huulirasva. Harvoin, jos oli paljon finnejä pärstässä, käytin kivipuuteria. Se sitä rasvaisuutta jotenkin hillitsi myös. Mutta on iki akne leuassa, mutten käytä meikkejä nykyään ollenkaan. Moneen vuoteen enää käyttänyt.

        Ja eikä kiinnosta tipantippaa mitä ne on, mikä mihinkin menee evvk. 😅

        Toinen mistä en juttele mielelläni IRL on leipominen, luoja miten tylsä puheenaihe. Nukun pystyyn, jos joku rupee leipomuksistaan juttuamaan. Vastaan korkeintaan, joo joo, aha, okei. Juu joo noni. Selvä.

        Joo 😊 no tuo leipominen. Leivon joskus jos innostun. Mutta en todella siitä jaksa puhua sen ihmeellisemmin. Se on vähän sama kun tekee ruokaa. Eikai siitä erikseen tarvi puhua mitä nyt laitoin tähän pullaan/voisarveen tms. Toki joidenkin intohimo se on ja jaksan kuunnella kyllä. Itse en niin osallistu keskusteluun,ensinnäkin en mä tiedä varmaan puoliakaan mitä kaikkea leivonnassa saatetaan käyttää. Naurattaa lähinnä oma typeryys kun soitan siskolle/äitille että mites,mikäs tähän menikään ja kuinka miten se vatkaus/sekotus jne 😄 ei ole ollut mun intohimo enkä ole jaksanut asiaan perehtyä 😊


      • G-LoveR kirjoitti:

        No ripsari oli minunkin liki ainut meikki, mitä käytin joskus useampi vuosi sitten vielä. Kulmakynä, kun vaaleat kulmat kaipasi tummuutta erottuakseen.

        Huulikiilto, huulirasva. Harvoin, jos oli paljon finnejä pärstässä, käytin kivipuuteria. Se sitä rasvaisuutta jotenkin hillitsi myös. Mutta on iki akne leuassa, mutten käytä meikkejä nykyään ollenkaan. Moneen vuoteen enää käyttänyt.

        Ja eikä kiinnosta tipantippaa mitä ne on, mikä mihinkin menee evvk. 😅

        Toinen mistä en juttele mielelläni IRL on leipominen, luoja miten tylsä puheenaihe. Nukun pystyyn, jos joku rupee leipomuksistaan juttuamaan. Vastaan korkeintaan, joo joo, aha, okei. Juu joo noni. Selvä.

        Mut annas olla kun pitää jotain asiaa/tavaraa/taloa/huoneita korjailla/uusia kokonaan
        ns."Haalarit niskaan ja menoksi" 😄 se on mun juttu 😊


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Joo 😊 no tuo leipominen. Leivon joskus jos innostun. Mutta en todella siitä jaksa puhua sen ihmeellisemmin. Se on vähän sama kun tekee ruokaa. Eikai siitä erikseen tarvi puhua mitä nyt laitoin tähän pullaan/voisarveen tms. Toki joidenkin intohimo se on ja jaksan kuunnella kyllä. Itse en niin osallistu keskusteluun,ensinnäkin en mä tiedä varmaan puoliakaan mitä kaikkea leivonnassa saatetaan käyttää. Naurattaa lähinnä oma typeryys kun soitan siskolle/äitille että mites,mikäs tähän menikään ja kuinka miten se vatkaus/sekotus jne 😄 ei ole ollut mun intohimo enkä ole jaksanut asiaan perehtyä 😊

        Se on ihan ok, kertoa että leivoin tänään tiikerikakun tms. Mutta just juurta jaksaen kertoo työvaiheesta toiseen, niin eiiiiii helvetti. 🙈😩

        Ei kykene, ei vaan kykene. 😄

        Tekeminen on eri asia, kun selostaa tekemisiään, ikään kuin ne puheenaiheena olis mikään aihe. 😆


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ja miesten kanssa taas en millään jaksa puhua autoremonteista. Mun isäni on ikänsä selostanut mulle ne juurta jaksain ja tekee yhä niin. Saattaa soittaa vaan kertoakseen autoremontistaan. 😂

        Ja mä pitkästyn. Vaikka ymmärrän paljonkin mistä puhutaan, osat jne. Niin en vaan jaksa jauhaa remontista. Kyllästetty isän remontti jutuilla 46 vuotta jo.

        No mä taas mielelläni kuuntelen autoremontit ja kaikki muutkin miten nyt jossain joku kylppärissä vuotaa ja mitä kaikkea siihen piti tehdä jne että sai sen kuntoon 😅


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Mut annas olla kun pitää jotain asiaa/tavaraa/taloa/huoneita korjailla/uusia kokonaan
        ns."Haalarit niskaan ja menoksi" 😄 se on mun juttu 😊

        No niistä mäkin tykkään, puheenaiheenakin. ☺️👍

        Tai pihanrakennus, puutarhailu. Ne on kivoja juttuja puhua ja tehdä myös konkreettisesti. Olis vaan kumppanikin innostunut niistä, niin avot jop syntyis.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Se on ihan ok, kertoa että leivoin tänään tiikerikakun tms. Mutta just juurta jaksaen kertoo työvaiheesta toiseen, niin eiiiiii helvetti. 🙈😩

        Ei kykene, ei vaan kykene. 😄

        Tekeminen on eri asia, kun selostaa tekemisiään, ikään kuin ne puheenaiheena olis mikään aihe. 😆

        Jep 😅


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        No mä taas mielelläni kuuntelen autoremontit ja kaikki muutkin miten nyt jossain joku kylppärissä vuotaa ja mitä kaikkea siihen piti tehdä jne että sai sen kuntoon 😅

        Nuo raksapuolen jutut on ihan kaikki pelkkää plussaa, mutta autoremontit ei enää kykene. On ylikyllästetty niillä. 😅


      • G-LoveR kirjoitti:

        Nuo raksapuolen jutut on ihan kaikki pelkkää plussaa, mutta autoremontit ei enää kykene. On ylikyllästetty niillä. 😅

        Joo 😄


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Joo 😄

        Heheh, nyt sä vastailet joo jep juu. 🤣

        Tylsät puheenaiheet. 😆👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        Heheh, nyt sä vastailet joo jep juu. 🤣

        Tylsät puheenaiheet. 😆👍

        No eikun tässä töissä,piti lähteä jatkaa hommia 😊👌 nopee viesti nyt vielä 😅

        Joo voi olla että kun kymmeniä vuosia kuuntelee autoremppa asioita, niin ei siinä enää mielenkiinto pysy yllä jos se ei itseään sillä tavalla muutenkaan kiinnostaisi 😄 osaa ulkoa varmaan jo kaikki mitä on kuullu 🤣


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        No eikun tässä töissä,piti lähteä jatkaa hommia 😊👌 nopee viesti nyt vielä 😅

        Joo voi olla että kun kymmeniä vuosia kuuntelee autoremppa asioita, niin ei siinä enää mielenkiinto pysy yllä jos se ei itseään sillä tavalla muutenkaan kiinnostaisi 😄 osaa ulkoa varmaan jo kaikki mitä on kuullu 🤣

        Okei. 😊👍

        Kiinnosti ennen, kunnes tuli joku kyllästyminen kaikkeen moottorihärvelien purkaamiseen ja kasaamiseen. Ei ihan mun juttu ole, ymmärrän ja osaankin niitä hommia, muttei ne mikään intohimo ole. Lähinnä välillä välttämätön pakko. Kun ajoneuvoja on. Silloinkin jos rahaa on mielummin maksan, että joku muu tekee ja ei tartte paskata omia käsiä ja käyttää aikaa niitten romujen räpläämiseen. 😁


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Näitä keskusteluja mä juuri pelkään naisseurassa, meikki ja hiushaus juttuja. Olen totaali mykkä, kun muut puhuu kaunistautumisista, vaate etiketeistä jne.

        Näistä en halua joutua juttelemaan ikinä IRL. 😅

        Heh, näistä on aina välillä kiva jutella sellaisen kanssa, jota myös kiinnostaa 😊

        Irl juttelen näistä tosi harvoin, vaikka meikkaaminen kiinnostaa taiteellisesta näkökulmasta. Mielestäni ihmiskasvot ovat kiehtovat ja on mielenkiintoista, miten tiettyjä piirteitä voidaan korostaa tai häivyttää meikin avulla. Puhumattakaan sellaisista teatteri/elokuva-maskeerauksista, jotka ovat ihan oma osionsa. Harkitsin nuorempana jopa alalle menemistä, mutta päädyinkin sitten ihan muualle 😁 Myös kampauksia tein nuorempana paljon ystäville, se oli hauskaa!

        Nyt ei tosin uskoisi, että tällaiset asiat kiinnostaa yhtään kun olen kotona verkkareissa, meikittömänä ja tukka sotkuisella nutturalla 😂 Ja muutenkin vuosien ja eritoten koronan myötä sitä on tullut vähän tällaiseksi verkkarihupparimutsiksi, mukavuus edellä 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, näistä on aina välillä kiva jutella sellaisen kanssa, jota myös kiinnostaa 😊

        Irl juttelen näistä tosi harvoin, vaikka meikkaaminen kiinnostaa taiteellisesta näkökulmasta. Mielestäni ihmiskasvot ovat kiehtovat ja on mielenkiintoista, miten tiettyjä piirteitä voidaan korostaa tai häivyttää meikin avulla. Puhumattakaan sellaisista teatteri/elokuva-maskeerauksista, jotka ovat ihan oma osionsa. Harkitsin nuorempana jopa alalle menemistä, mutta päädyinkin sitten ihan muualle 😁 Myös kampauksia tein nuorempana paljon ystäville, se oli hauskaa!

        Nyt ei tosin uskoisi, että tällaiset asiat kiinnostaa yhtään kun olen kotona verkkareissa, meikittömänä ja tukka sotkuisella nutturalla 😂 Ja muutenkin vuosien ja eritoten koronan myötä sitä on tullut vähän tällaiseksi verkkarihupparimutsiksi, mukavuus edellä 😊

        Ymmärrän. Ja ilmanmuuta jokainen saa puhua itselleen tärkeistä asioista juuri niin paljon, kun haluaa. Minä vaan oon äärettömän huono keskustelukaveri tietyissä aiheissa, joten menisi yksinpuheluksi. 😁

        Eikä nämä mainitsemani ainoat ole. Kvanttifysiikka, tähtitiede jne. Olen pihalla. En ymmärrä yhtään mitään, kuin että jooo taivaalla on kuu ja näkyypä tähtiäkin. 😅

        Meikistä, että olen miettinyt monta kertaa käydä kosmetoligilla meikattavana. Haluisin nähdä miltä näytän ammattilaisen käsittelyn jälkeen. Itse kun en meikata osaa..

        Ja katselen usein erilaisia taiteilijoita, heidän kuviaan ja videoitaan missä ovat tehneet itselleen erilaisia maskeerauksia. Upeita! Taitavia!

        Voisin olla koekani, sillä niistä mäkin tykkään kyllä. Vaikka normi meikkaus ei kiinnosta yhtään mua. Nuo on sitten taas ok. 👍


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ymmärrän. Ja ilmanmuuta jokainen saa puhua itselleen tärkeistä asioista juuri niin paljon, kun haluaa. Minä vaan oon äärettömän huono keskustelukaveri tietyissä aiheissa, joten menisi yksinpuheluksi. 😁

        Eikä nämä mainitsemani ainoat ole. Kvanttifysiikka, tähtitiede jne. Olen pihalla. En ymmärrä yhtään mitään, kuin että jooo taivaalla on kuu ja näkyypä tähtiäkin. 😅

        Meikistä, että olen miettinyt monta kertaa käydä kosmetoligilla meikattavana. Haluisin nähdä miltä näytän ammattilaisen käsittelyn jälkeen. Itse kun en meikata osaa..

        Ja katselen usein erilaisia taiteilijoita, heidän kuviaan ja videoitaan missä ovat tehneet itselleen erilaisia maskeerauksia. Upeita! Taitavia!

        Voisin olla koekani, sillä niistä mäkin tykkään kyllä. Vaikka normi meikkaus ei kiinnosta yhtään mua. Nuo on sitten taas ok. 👍

        Jokaisella meistä on mielenkiinnon kohteita, joista puhuu mielellään ja joistain ei taas osaa sanoa sanaakaan 😄 Itselleni tällaisia epämieluisia alueita on esim kaikki autoihin liittyvä. Olin kerran menossa vaihdattamaan jakohihnaa (jakopäähihna, mikä se on??) autoon, jossa sellaista ei edes ole 🙈 Voin kyllä jutella autoistakin, mutta ongelma tulee jo siinä etten muista osien tai toiminnallisuuksien nimiä, menee venttitulpat ja liukkaudensäädöt sujuvasti sekaisin 😁

        Ihailen myös noiden maskeeraustaiteilijoiden työtä, ovat todella taitavia! Jossain vaiheessa harkitsin olisinko käynyt ihan koulutuksen ja alkanut tehdä meikkauksia sivutyönä, mutta totesin, että se ei nykyiseen elämäntilanteeseeni oikein sovi, kun olen päivät kiinni töissä ja illan ja viikonloput hyvin pitkälti menee omien ja lapsen harrastusten parissa. Mutta ystäviä voisin mielelläni meikata 😊

        Suosittelen käymään joskus ammattilaisen meikattavana, jos vain vähänkin innostaa. Sieltä saa usein hyviä vinkkejä mikä sopii juuri itselle ja vinkkejä ihan tekniikoihin. Ja näkee omat kasvonsa tavallaan eri tavalla, toisen ihmisen kautta 😊


      • G-LoveR kirjoitti:

        Okei. 😊👍

        Kiinnosti ennen, kunnes tuli joku kyllästyminen kaikkeen moottorihärvelien purkaamiseen ja kasaamiseen. Ei ihan mun juttu ole, ymmärrän ja osaankin niitä hommia, muttei ne mikään intohimo ole. Lähinnä välillä välttämätön pakko. Kun ajoneuvoja on. Silloinkin jos rahaa on mielummin maksan, että joku muu tekee ja ei tartte paskata omia käsiä ja käyttää aikaa niitten romujen räpläämiseen. 😁

        Joo. Mä en osaa kyllä korjailla autoja yhtään vaikka siitä jotain ymmärrän. Että siihen pyydän apujoukkoja 😄 saa samalla sitten sitä selostusta, mikä tehdään ja miten 😊 ja se kiinnostaa.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Näitä keskusteluja mä juuri pelkään naisseurassa, meikki ja hiushaus juttuja. Olen totaali mykkä, kun muut puhuu kaunistautumisista, vaate etiketeistä jne.

        Näistä en halua joutua juttelemaan ikinä IRL. 😅

        No eiköhän meillä löydy paljon muutakin jutun juurta 😉🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella meistä on mielenkiinnon kohteita, joista puhuu mielellään ja joistain ei taas osaa sanoa sanaakaan 😄 Itselleni tällaisia epämieluisia alueita on esim kaikki autoihin liittyvä. Olin kerran menossa vaihdattamaan jakohihnaa (jakopäähihna, mikä se on??) autoon, jossa sellaista ei edes ole 🙈 Voin kyllä jutella autoistakin, mutta ongelma tulee jo siinä etten muista osien tai toiminnallisuuksien nimiä, menee venttitulpat ja liukkaudensäädöt sujuvasti sekaisin 😁

        Ihailen myös noiden maskeeraustaiteilijoiden työtä, ovat todella taitavia! Jossain vaiheessa harkitsin olisinko käynyt ihan koulutuksen ja alkanut tehdä meikkauksia sivutyönä, mutta totesin, että se ei nykyiseen elämäntilanteeseeni oikein sovi, kun olen päivät kiinni töissä ja illan ja viikonloput hyvin pitkälti menee omien ja lapsen harrastusten parissa. Mutta ystäviä voisin mielelläni meikata 😊

        Suosittelen käymään joskus ammattilaisen meikattavana, jos vain vähänkin innostaa. Sieltä saa usein hyviä vinkkejä mikä sopii juuri itselle ja vinkkejä ihan tekniikoihin. Ja näkee omat kasvonsa tavallaan eri tavalla, toisen ihmisen kautta 😊

        Sehän se on, kun tietoa ei jostain juuri ole, niin hankala jutella silloin kovin järkevänä sellaisista aiheista. Tulee lähinnä kuunneltua ja myötäiltyä. Muttei paljon pysty antamaan mitään keskustellu, kuin öö ää aijaa. 😅

        Mä oon yleensä hiljaa ihan suosiolla, kun tuntuu etten kykene antamaan mitään keskutelulle, edes omaa mutua.

        No autot on tylsä puheenaihe muutenkin. Minulle jo liian läpi louskutettu aihe.

        Huomaa täälläkin, kun vaikka Disse kertoo autorempastaan tai pärrän huollosta, en paljon virko vaikka suurinpiirtein oon kyllä ihan kartalla, ei vaan niinkun motivoi.

        Mut hänelle ne on inspiroivia ja se on ok. 👍

        Täytyypä katsoa, jos kävisi sitten syntymäpäivien aikoihin maalauttamassa naamansa. Että näyttääkö sitä millaselta meikin kanssa. Luulen, että melko erilaiselta. 😄


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Joo. Mä en osaa kyllä korjailla autoja yhtään vaikka siitä jotain ymmärrän. Että siihen pyydän apujoukkoja 😄 saa samalla sitten sitä selostusta, mikä tehdään ja miten 😊 ja se kiinnostaa.

        Heh, no en minäkään kaikkea osaa enkä kaikkea edes pystyisi tekemään. Saati kaikkea ymmärräkkään. Autoissa on etenkin nykyään kaikenlaista sähköistä härpäkettä, ettei perus entisajan autonasentajatkaan niitä älyä ja osaa.

        Ja sitten kun joku pultti ja metalli ruostunut, hapettunut kiinni kuin yhtä puuta, niin siinä saakin perssuoli pitkänä punnertaa ja rikkihän ne sitten pruukaa mennäkin ja joutuukin jotain joskus paskaks vaan laittamaan ja uutta tilalle.

        Kaikkeen oisin saanut isältäni oppia, niin pal kun vaan kärsin vastaanottaa, otinkin paljon vastaan kunnes lopetin vastaanottamisen ja tuumasin, ei minua kiinnosta olla mikään autonasentaja.

        Korvat lukkoon, naps.


      • Xena-183 kirjoitti:

        No eiköhän meillä löydy paljon muutakin jutun juurta 😉🤗

        Löytyy varmasti. ☺️👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        Heh, no en minäkään kaikkea osaa enkä kaikkea edes pystyisi tekemään. Saati kaikkea ymmärräkkään. Autoissa on etenkin nykyään kaikenlaista sähköistä härpäkettä, ettei perus entisajan autonasentajatkaan niitä älyä ja osaa.

        Ja sitten kun joku pultti ja metalli ruostunut, hapettunut kiinni kuin yhtä puuta, niin siinä saakin perssuoli pitkänä punnertaa ja rikkihän ne sitten pruukaa mennäkin ja joutuukin jotain joskus paskaks vaan laittamaan ja uutta tilalle.

        Kaikkeen oisin saanut isältäni oppia, niin pal kun vaan kärsin vastaanottaa, otinkin paljon vastaan kunnes lopetin vastaanottamisen ja tuumasin, ei minua kiinnosta olla mikään autonasentaja.

        Korvat lukkoon, naps.

        Heh. Joo voin uskoa kun oma isä jaksaa puhua kans jostain hälle niin mielenkiintoisista asioista. Kyllä mä kuuntelen.mutten varmaan ihan tosissaan, kun en muista sitten kuitenkaan mitä puhui 😁


      • G-LoveR kirjoitti:

        Sehän se on, kun tietoa ei jostain juuri ole, niin hankala jutella silloin kovin järkevänä sellaisista aiheista. Tulee lähinnä kuunneltua ja myötäiltyä. Muttei paljon pysty antamaan mitään keskustellu, kuin öö ää aijaa. 😅

        Mä oon yleensä hiljaa ihan suosiolla, kun tuntuu etten kykene antamaan mitään keskutelulle, edes omaa mutua.

        No autot on tylsä puheenaihe muutenkin. Minulle jo liian läpi louskutettu aihe.

        Huomaa täälläkin, kun vaikka Disse kertoo autorempastaan tai pärrän huollosta, en paljon virko vaikka suurinpiirtein oon kyllä ihan kartalla, ei vaan niinkun motivoi.

        Mut hänelle ne on inspiroivia ja se on ok. 👍

        Täytyypä katsoa, jos kävisi sitten syntymäpäivien aikoihin maalauttamassa naamansa. Että näyttääkö sitä millaselta meikin kanssa. Luulen, että melko erilaiselta. 😄

        Kuvia kehiin sitten 👍🤩


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Heh. Joo voin uskoa kun oma isä jaksaa puhua kans jostain hälle niin mielenkiintoisista asioista. Kyllä mä kuuntelen.mutten varmaan ihan tosissaan, kun en muista sitten kuitenkaan mitä puhui 😁

        Isät osaa olla sellaisia. Vaikka täytyy sanoa, että arvostan isässäni sitä valtavasti, että hän on aina antanut opetella ja osallistua, neuvonut minua kaikessa mitä itse suinkin osaa ja älyää. Eikä ikinä ole sukupuolittanut mitään asiaa missään tilanteessa. Aivan esimerkillinen isä siinä määrin.

        Moni mies kun lokeroi lapsensa tytär ja poika. Ja panostaa enempi toiseen, kun toiseen ja yleensä se on tytär jolle ei viitti niin vaivautua, kun sehän on tytär, ei sitä voi kiinnostaa miesten jutut. 🙄

        Ja oikeesti tytär voi olla jopa fiksumpi ja osaavampi kun poika, jos vaan viittis antaa mahkuja ja oppia.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kuvia kehiin sitten 👍🤩

        Facebookkiin. Tänne ei. 😆👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        Isät osaa olla sellaisia. Vaikka täytyy sanoa, että arvostan isässäni sitä valtavasti, että hän on aina antanut opetella ja osallistua, neuvonut minua kaikessa mitä itse suinkin osaa ja älyää. Eikä ikinä ole sukupuolittanut mitään asiaa missään tilanteessa. Aivan esimerkillinen isä siinä määrin.

        Moni mies kun lokeroi lapsensa tytär ja poika. Ja panostaa enempi toiseen, kun toiseen ja yleensä se on tytär jolle ei viitti niin vaivautua, kun sehän on tytär, ei sitä voi kiinnostaa miesten jutut. 🙄

        Ja oikeesti tytär voi olla jopa fiksumpi ja osaavampi kun poika, jos vaan viittis antaa mahkuja ja oppia.

        No tämäpä just, ja meillä kans ihan on saanut osallistua kaikkeen ja olla mukana niin talon korjauksista lähtien, ettei sen puoleen ole sukupuolen mukaan syrjitty kotona. Ja edelleen välillä pääsee auttamaan jos vaan haluaa apua. Mut nykyään tuntuu, että itse lähinnä haluaa kaiken tehdä 😄 kyllä muistaa sit soitella ja kertoa miten meni ja noin.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Facebookkiin. Tänne ei. 😆👍

        Kunhan jonnekin 👍😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Isät osaa olla sellaisia. Vaikka täytyy sanoa, että arvostan isässäni sitä valtavasti, että hän on aina antanut opetella ja osallistua, neuvonut minua kaikessa mitä itse suinkin osaa ja älyää. Eikä ikinä ole sukupuolittanut mitään asiaa missään tilanteessa. Aivan esimerkillinen isä siinä määrin.

        Moni mies kun lokeroi lapsensa tytär ja poika. Ja panostaa enempi toiseen, kun toiseen ja yleensä se on tytär jolle ei viitti niin vaivautua, kun sehän on tytär, ei sitä voi kiinnostaa miesten jutut. 🙄

        Ja oikeesti tytär voi olla jopa fiksumpi ja osaavampi kun poika, jos vaan viittis antaa mahkuja ja oppia.

        Äitilläni on ollu enemmänkinnsitä, että kun on tyttö niin tytöt ei sitten tee sitä, tätä eikä tota. Yksi on ollut mun innostus aina moottorioyöriä, ralliautoja, kilpavehkeitä kohtaan sellainen että mutsi on seissyt aina jarruna jarrun päällä. EI kun se on tyttö.

        Isä vei mua ajamaan lokariautoilla, microautolla, mopolla, moottoripyörällä, autoilla, henkilö ja kuorma-autolla, traktorilla jne. Mä oisin halunnut harrastuksena ajaa microautolla, vaan ei se käyny äitille, niin ei sitten.

        Isä on itse ajanut rallia urheiluautoilijoissa, nuirena. Ja mua kiinnosti kauheasti sen lisenssiin löytyvä kirja kirjahyllyssä. Oisin hallunnut sen läpi käydä, ajaa rallia tai olla edes kartturi, niin Ei, kun sä oot tyttö.

        Sama mekkojen ja hameitten kanssa, tyttö pukee näitä. Vitut pukee, housut on kivemmat. Se on ollu vähän näin meillä joskus.

        Mä oon vaan halunnu olla mä ja tehdä mistä tykkään. 😄


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        No tämäpä just, ja meillä kans ihan on saanut osallistua kaikkeen ja olla mukana niin talon korjauksista lähtien, ettei sen puoleen ole sukupuolen mukaan syrjitty kotona. Ja edelleen välillä pääsee auttamaan jos vaan haluaa apua. Mut nykyään tuntuu, että itse lähinnä haluaa kaiken tehdä 😄 kyllä muistaa sit soitella ja kertoa miten meni ja noin.

        Heh, sä oot saanut hyvän kipinän kotoa. Se on hyvä asia, kun osaa itekkin tehdä jotain, ettei kaikkea tarvi ostaa ja jos vielä on paloa tekemiseen, niin avot. Aina parempi. ☺️👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        Heh, sä oot saanut hyvän kipinän kotoa. Se on hyvä asia, kun osaa itekkin tehdä jotain, ettei kaikkea tarvi ostaa ja jos vielä on paloa tekemiseen, niin avot. Aina parempi. ☺️👍

        Tässä näistä mekoista tuli mieleen mun 8v. synttärit. Äiti sai pakotettua mekon päälle sukkiksineen, mutta helppo arvata kuka noista oon mä?

        https://aijaa.com/OAyQxA


      • G-LoveR kirjoitti:

        Heh, sä oot saanut hyvän kipinän kotoa. Se on hyvä asia, kun osaa itekkin tehdä jotain, ettei kaikkea tarvi ostaa ja jos vielä on paloa tekemiseen, niin avot. Aina parempi. ☺️👍

        Joo, tykkään kyllä tehdä käsillä ja lopputuloksen kun näkee niin se on vaan hieno tunne 😊


      • G-LoveR kirjoitti:

        Tässä näistä mekoista tuli mieleen mun 8v. synttärit. Äiti sai pakotettua mekon päälle sukkiksineen, mutta helppo arvata kuka noista oon mä?

        https://aijaa.com/OAyQxA

        No nyt pistit pahan. Tuo joka seisoo tuolla vähän erilleen muista? 😅 Tai sit tuo pinkkimekkonen joka ihan just aikoo kiivetä tohon mattotelineeseen ylös ja mekoista yms. viis 😄 ilmeistä varmaan huomaisi helpommin 🤣


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Joo, tykkään kyllä tehdä käsillä ja lopputuloksen kun näkee niin se on vaan hieno tunne 😊

        Tämä just. Mainio flikka oot. 😄👍


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        No nyt pistit pahan. Tuo joka seisoo tuolla vähän erilleen muista? 😅 Tai sit tuo pinkkimekkonen joka ihan just aikoo kiivetä tohon mattotelineeseen ylös ja mekoista yms. viis 😄 ilmeistä varmaan huomaisi helpommin 🤣

        Se vasemmalta toka, ainoa jolla on lenkkarit jalassa. 🤣 Joka kiipee telineeseen..

        Muilla on nätit sandaalit tjn. Ja joo mä en osaa seistä vieläkään kuten tytöt, nätisti suorassa. Vaan aina on johku päin jalat harallaan ja kädet levällään.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Se vasemmalta toka, ainoa jolla on lenkkarit jalassa. 🤣 Joka kiipee telineeseen..

        Muilla on nätit sandaalit tjn. Ja joo mä en osaa seistä vieläkään kuten tytöt, nätisti suorassa. Vaan aina on johku päin jalat harallaan ja kädet levällään.

        Ja tosiaan kuvauksen jälkeen kiipesin tuonne ylös. Että kyllä, sitä enteiltiin. 😄👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        Se vasemmalta toka, ainoa jolla on lenkkarit jalassa. 🤣 Joka kiipee telineeseen..

        Muilla on nätit sandaalit tjn. Ja joo mä en osaa seistä vieläkään kuten tytöt, nätisti suorassa. Vaan aina on johku päin jalat harallaan ja kädet levällään.

        Aa en tajunnut kenkiä edes katsoa mut nyt kun sanoit 😁


      • G-LoveR kirjoitti:

        Tämä just. Mainio flikka oot. 😄👍

        No mutta kiitos sulle 😊


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Aa en tajunnut kenkiä edes katsoa mut nyt kun sanoit 😁

        Se siitä "tyylitajusta", kunhan vaan kerkii. 😁


      • G-LoveR kirjoitti:

        Se siitä "tyylitajusta", kunhan vaan kerkii. 😁

        Joo, en itsekkään mikään "tyylitajuinen" ole. Vaatteet mitkä on mukavat päällä. Ja mulla siihen kategoriaan sattuu mekot ja hameetkin ☺️ pitkät mekot ei, kun ei pääse kävelemään saatikka juoksemaan eli polven kohdille tai yläpuolella saa helman pituus olla 😁


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Joo, en itsekkään mikään "tyylitajuinen" ole. Vaatteet mitkä on mukavat päällä. Ja mulla siihen kategoriaan sattuu mekot ja hameetkin ☺️ pitkät mekot ei, kun ei pääse kävelemään saatikka juoksemaan eli polven kohdille tai yläpuolella saa helman pituus olla 😁

        Käyttömukavuus se just ratkaisee mitä päälleni puen mullakin. 👍

        Itse tykkäsin pitkistä mekoista joskus nuorempana, jos mekon jostain syystä harvoin (juhlat) päälleni puin. Nekin väljiä malleja. Jotain tunikamekkoa saattaisin ehkä vielä pitää. Ehkä..

        Tuokin mekko kuvassa näytti lyhyeltä, taisi olla joku pieneksi jäänyt, mikä äidistäni oli pakko käyttää edes kerran, ennen kun heittää pienenä pois.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Käyttömukavuus se just ratkaisee mitä päälleni puen mullakin. 👍

        Itse tykkäsin pitkistä mekoista joskus nuorempana, jos mekon jostain syystä harvoin (juhlat) päälleni puin. Nekin väljiä malleja. Jotain tunikamekkoa saattaisin ehkä vielä pitää. Ehkä..

        Tuokin mekko kuvassa näytti lyhyeltä, taisi olla joku pieneksi jäänyt, mikä äidistäni oli pakko käyttää edes kerran, ennen kun heittää pienenä pois.

        Joo, tuo pukeutuminen on just semmosta että kunhan on mukava olla 😊 kyllä tietty nyt vähän sitä katsoo miltä näyttää jne mutta enempi se mukavuus on parempi. Juhliin nyt tietenkin siistimpää päälle vaikkei välttämättä niin mukava olo olis. Semmosen hetken sitä kestää 😁


    • Anonyymi

      Meil nuuskuspireissä on niiku opittu peseen kutri hellästi, ku aina siinä kädet tuppaa meneen ruvelle. Meillä just handujen rasvaus on osottautunu kaiken tärkeemmäks. Terv. Nuuskunen 🦔

      • Viime vuosina on tosiaan käsien pesu lisääntynyt siinä määrin, että myös käsivoidekauppiailla taitaa mennä hyvin.🙂
        Kädet on syytä pitää pehmeinä, koska talvi rasittaa muutenkin ihoa.


    • Mä mietin välillä ihan ifl, että miksi jotkut nsiset pitää pitkiä hiuksia...todeĺla työläät ja varmasti epämukavat. Samoin alusvaatteet jotka ovat tyyliin "narut'. Korkokengät, ja jotkut minihameet, mi.ssä pitää istua vinoittain, että ei näy ne narut alta...

      Sitten meikkaus.

      Joo... ymmärrän, että haluaa...mutta miks? Itsensä takia...kyllä mutta mistä se oma halu tulee?

      Jos mun mun piyäis laittaa suihkumyssy päähän, vetäidin jossain 24 suihkun jälkeen itteni jojoks...😁

      • Anonyymi

        No pöh. Ei tuossa pitkissä hiuksissa mitään työlästä. Maailman yksinkertaisinta. Kasvavat omia aikojaan eikä mitään laittamista, kun sitoo ne kiinni aamuisin.

        Narualuasuista en tykkää. Voi pitää jonkun mieliksi, mutta ovat omiin silmiin tosi rumat ja epämukavat. Toivottavasti en törmää keneenkään naruasunaisiin höyrähtäneeseen.

        Korkokengät antaa mukavasti pituutta ja pidän niistä, kuten joku mies jostain hifistelystä. En kuitenkaan niin paljon kuin Imelda Marcos. Kenkien pitää olla laadukkaat, että niitä on hyvä pitää ja siitä saa maksaa.

        Meikkaaminen on tapa siinä missä hammestenpesu. Olen sairaana, jos en meikkaa. Tykkään myös meikata. Selailen naistenlehtien meikkiarvostelut siinä missä muut tekniset vertailut, mutta meikkien tutkiminen on hauskempaa. Laatu hintasuhde on niissäkin tärkeää. Käyttäjätestit vähän kuin auton koeajot. Joko idea selkisi? 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        No pöh. Ei tuossa pitkissä hiuksissa mitään työlästä. Maailman yksinkertaisinta. Kasvavat omia aikojaan eikä mitään laittamista, kun sitoo ne kiinni aamuisin.

        Narualuasuista en tykkää. Voi pitää jonkun mieliksi, mutta ovat omiin silmiin tosi rumat ja epämukavat. Toivottavasti en törmää keneenkään naruasunaisiin höyrähtäneeseen.

        Korkokengät antaa mukavasti pituutta ja pidän niistä, kuten joku mies jostain hifistelystä. En kuitenkaan niin paljon kuin Imelda Marcos. Kenkien pitää olla laadukkaat, että niitä on hyvä pitää ja siitä saa maksaa.

        Meikkaaminen on tapa siinä missä hammestenpesu. Olen sairaana, jos en meikkaa. Tykkään myös meikata. Selailen naistenlehtien meikkiarvostelut siinä missä muut tekniset vertailut, mutta meikkien tutkiminen on hauskempaa. Laatu hintasuhde on niissäkin tärkeää. Käyttäjätestit vähän kuin auton koeajot. Joko idea selkisi? 😀

        Selkis... mutta mä en keksi itsestäni mitään vastaavaa... ootas. Mun sisäpelikengät... ne on oltava geelipohjilla...

        Mutta toi sun kertoma kuullistaa silti raffilta...ja yhä.,miks?


      • Disseisback kirjoitti:

        Selkis... mutta mä en keksi itsestäni mitään vastaavaa... ootas. Mun sisäpelikengät... ne on oltava geelipohjilla...

        Mutta toi sun kertoma kuullistaa silti raffilta...ja yhä.,miks?

        Ja tennarit on oltava myös hyvät kävellä. Geelipohjalliset niissäkin muutes toimii. 👍


      • Disseisback kirjoitti:

        Selkis... mutta mä en keksi itsestäni mitään vastaavaa... ootas. Mun sisäpelikengät... ne on oltava geelipohjilla...

        Mutta toi sun kertoma kuullistaa silti raffilta...ja yhä.,miks?

        Niin geeliPOHJILLA ei pohjallisilla? Lukiluki..




      • G-LoveR kirjoitti:

        Okei, nyt mä käsitin mimmoset tossut. 👍

        Muuten kuvan mukaiset, mut siniset. 😁


      • Minulla oli nuorempana lyhyemmät hiukset. Vähän korvan alapuolelle. Sitten kun täytin 40, ihan muuten vaan halusin kasvattaa pitkät hiukset. En ainakaan muista mitään erityistä syytä.
        No, ei ne hiukset pisimmilläänkään olleet kuin lapojen korkeudelle (tyttären hiukset ulottuu vyötärölle saakka), mutta melko paksut, eli hiusta on paljon.

        Vuosi sitten minulle tuli sen verran stressiä, jolloin (lääkärin mukaan oletettavasti siitä syystä) minulta alkoi lähteä hiuksia ihan tuppoina.
        Muutama kuukausi sitten leikkautinkin polkkatukan, jotta hiusmäärän väheneminen ei tekisi pehkosta ihan rotanhätää.
        Polkkahan on taas muodissakin 👍😄

        Narualusvaatteethan pidetään vain käsilaukussa mukana, jos niille tulisi yllättävää tarvetta ja sitten vain käy äkkiä wc:ssä vaihtamassa mummoalkkarit pois ja narut tilalle 😉

        Sattuneesta syystä minulla on korkkarit jääneet vain kattoon. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        No pöh. Ei tuossa pitkissä hiuksissa mitään työlästä. Maailman yksinkertaisinta. Kasvavat omia aikojaan eikä mitään laittamista, kun sitoo ne kiinni aamuisin.

        Narualuasuista en tykkää. Voi pitää jonkun mieliksi, mutta ovat omiin silmiin tosi rumat ja epämukavat. Toivottavasti en törmää keneenkään naruasunaisiin höyrähtäneeseen.

        Korkokengät antaa mukavasti pituutta ja pidän niistä, kuten joku mies jostain hifistelystä. En kuitenkaan niin paljon kuin Imelda Marcos. Kenkien pitää olla laadukkaat, että niitä on hyvä pitää ja siitä saa maksaa.

        Meikkaaminen on tapa siinä missä hammestenpesu. Olen sairaana, jos en meikkaa. Tykkään myös meikata. Selailen naistenlehtien meikkiarvostelut siinä missä muut tekniset vertailut, mutta meikkien tutkiminen on hauskempaa. Laatu hintasuhde on niissäkin tärkeää. Käyttäjätestit vähän kuin auton koeajot. Joko idea selkisi? 😀

        Minä en meikkaa vahvasti, mutta joka päivä kajalia ja ripsaria kuitenkin. Joskus, jos se unohtuu, niin tuntuisi siltä, ettei kukaan varmaan tunne minua. 😄
        Tuttu lääkärikin luulee vain kovasti sairaaksi 😉


      • Höpö höpö. Pitkät hiukset on just helpot 😜 letti tai ponkkari päähän ja valmis. Sitten jos on joku kampaus/muoto tms leikattuna niin saa kuluttaa aikaa peilin edessä enempi, että ne saa aamulla laitettua 😄 kokemusta on molemmista. Ja aamulla aina lyhyempi tukka on pystyssä tai jos leikattu kerroksittain tms niin niitä sai tasailla vedellä, ettei sojota joka suuntaan. Ja pitkät hiukset, niin ne ei nouse pystyyn pipon alla tms 😄 jokaiselle toki sopii mistä tykkää. Pitkien hiuksien kans kun ei tarvi edes peiliä siihen että harjaa ja pyöräyttää nopean letin tai nutturan. Itse siis koen asian näin 😊 varmasti vaikuttaa hiuksien paksuus yms tekijät tässäkin.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Minulla oli nuorempana lyhyemmät hiukset. Vähän korvan alapuolelle. Sitten kun täytin 40, ihan muuten vaan halusin kasvattaa pitkät hiukset. En ainakaan muista mitään erityistä syytä.
        No, ei ne hiukset pisimmilläänkään olleet kuin lapojen korkeudelle (tyttären hiukset ulottuu vyötärölle saakka), mutta melko paksut, eli hiusta on paljon.

        Vuosi sitten minulle tuli sen verran stressiä, jolloin (lääkärin mukaan oletettavasti siitä syystä) minulta alkoi lähteä hiuksia ihan tuppoina.
        Muutama kuukausi sitten leikkautinkin polkkatukan, jotta hiusmäärän väheneminen ei tekisi pehkosta ihan rotanhätää.
        Polkkahan on taas muodissakin 👍😄

        Narualusvaatteethan pidetään vain käsilaukussa mukana, jos niille tulisi yllättävää tarvetta ja sitten vain käy äkkiä wc:ssä vaihtamassa mummoalkkarit pois ja narut tilalle 😉

        Sattuneesta syystä minulla on korkkarit jääneet vain kattoon. 🙂

        No noihin narualkkareihin meen silleen tässä, että minusta ne ei itseasiassa ole edes kovin seksikkäät.
        Lisäksi tulee sellainen epämukava myötäolo, että on naru vaan persvaossa..😁
        Kun taas kunnon mummokalsarit, sellaiset maxit korostaa pepun ja lantion muotoja ja voisin uskoa, että ne vartalotyypistä riippuen, myös istuu kivemmin. Tai sitten ihan bokserit.

        Pienirintaisten ei pitäis pitää minusta rintaliivejä suotta, tietysti jos tykkää, niin saahan sitä. Mutta siinäkin minusta pitäis mennä mukavuus edellä, niin seksikkyys kyllä tulee minusta ihan muualta.

        Ja kun seksikästä naista katselee aikansa, ne pikkumustatkin kuoriutuu jokatapauksessa pois, että tavallaan minun takia ei kannattais naruja laitella.

        Mutta itsensä vuoksi naiset taitaa meikatakin ja tehdä vaikka mitä...😄


      • Disseisback kirjoitti:

        No noihin narualkkareihin meen silleen tässä, että minusta ne ei itseasiassa ole edes kovin seksikkäät.
        Lisäksi tulee sellainen epämukava myötäolo, että on naru vaan persvaossa..😁
        Kun taas kunnon mummokalsarit, sellaiset maxit korostaa pepun ja lantion muotoja ja voisin uskoa, että ne vartalotyypistä riippuen, myös istuu kivemmin. Tai sitten ihan bokserit.

        Pienirintaisten ei pitäis pitää minusta rintaliivejä suotta, tietysti jos tykkää, niin saahan sitä. Mutta siinäkin minusta pitäis mennä mukavuus edellä, niin seksikkyys kyllä tulee minusta ihan muualta.

        Ja kun seksikästä naista katselee aikansa, ne pikkumustatkin kuoriutuu jokatapauksessa pois, että tavallaan minun takia ei kannattais naruja laitella.

        Mutta itsensä vuoksi naiset taitaa meikatakin ja tehdä vaikka mitä...😄

        Varmaan aika paljon niin. Siis itsensä vuoksi.

        Eipä ne kivat alusvaatteet yleensä ulospäin näy eikä ne ole edes tarkoitettu suurelle katsojakunnalle. Ne päällä on vain kiva fiilis itsellä 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Varmaan aika paljon niin. Siis itsensä vuoksi.

        Eipä ne kivat alusvaatteet yleensä ulospäin näy eikä ne ole edes tarkoitettu suurelle katsojakunnalle. Ne päällä on vain kiva fiilis itsellä 🙂

        Joo ja noissa narualkkareissa itsellä on se, että tietyissä vaatteissa hameessa/mekossa/housuissa tavalliset nuo hipsterialushousuissa reunat saattaa näkyä. niin noissa narualkkareissa yleensä ei sitten näy ne rajat. Mulle itselle se on niin häiritsevää jos tiedän että alushousujen rajat näkyy muille 😄


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Joo ja noissa narualkkareissa itsellä on se, että tietyissä vaatteissa hameessa/mekossa/housuissa tavalliset nuo hipsterialushousuissa reunat saattaa näkyä. niin noissa narualkkareissa yleensä ei sitten näy ne rajat. Mulle itselle se on niin häiritsevää jos tiedän että alushousujen rajat näkyy muille 😄

        Toi on hyvä pointti. Ja alusvaatteitten väri on myös tärkeä, etenkin jos on vaaleat vaatteet.
        Ellei sitten halua vähän korostaa sitä läpinäkyvyyden efektiä. 🤭


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Höpö höpö. Pitkät hiukset on just helpot 😜 letti tai ponkkari päähän ja valmis. Sitten jos on joku kampaus/muoto tms leikattuna niin saa kuluttaa aikaa peilin edessä enempi, että ne saa aamulla laitettua 😄 kokemusta on molemmista. Ja aamulla aina lyhyempi tukka on pystyssä tai jos leikattu kerroksittain tms niin niitä sai tasailla vedellä, ettei sojota joka suuntaan. Ja pitkät hiukset, niin ne ei nouse pystyyn pipon alla tms 😄 jokaiselle toki sopii mistä tykkää. Pitkien hiuksien kans kun ei tarvi edes peiliä siihen että harjaa ja pyöräyttää nopean letin tai nutturan. Itse siis koen asian näin 😊 varmasti vaikuttaa hiuksien paksuus yms tekijät tässäkin.

        No parilla naisystävällä oli pitkät hiukset ja kyllä niissä oli selkeesti työtä. Pesu oli se yksi juttu just...sitten se kuivaus ja kiinnihän ne sai helposti, mutta sängyssä touhutessa ne pompulat saattoi karata ja kohta melkein kuristui niihin...🤣
        Siis kumpikin oli tottunut itse niihin ja ne kaikki touhut sujui kyllä huomaamatta, että ei ne itse ollut niistä moksiskaan, mutta sivusta näytti hitsin vaivalloiselle...

        Samoin kaikki kynnet ja maalatut kulmat....hitonmoisen varovaisesti touhuttava, ettei ne leviä, hajoa tms.... 🤭
        Siis ei voi kun pyöritellä päätä...😁


      • Xena-183 kirjoitti:

        Toi on hyvä pointti. Ja alusvaatteitten väri on myös tärkeä, etenkin jos on vaaleat vaatteet.
        Ellei sitten halua vähän korostaa sitä läpinäkyvyyden efektiä. 🤭

        Joo, se kans täytyy aina ottaa huomioon 😄 oikein ärsyttää nykyään kun työpaidat on sellaisia että niistä näkyy läpi. Eihän se miehillä niin justiinsa. mutta itte aina saa miettiä että mitä helvettiä mä taas tänne alle laitan 😄🤣


      • Xena-183 kirjoitti:

        Varmaan aika paljon niin. Siis itsensä vuoksi.

        Eipä ne kivat alusvaatteet yleensä ulospäin näy eikä ne ole edes tarkoitettu suurelle katsojakunnalle. Ne päällä on vain kiva fiilis itsellä 🙂

        Joo... niin mä oonkin käsittänyt, että niillä on henkinen vaikutus itselle. 😊


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Joo ja noissa narualkkareissa itsellä on se, että tietyissä vaatteissa hameessa/mekossa/housuissa tavalliset nuo hipsterialushousuissa reunat saattaa näkyä. niin noissa narualkkareissa yleensä ei sitten näy ne rajat. Mulle itselle se on niin häiritsevää jos tiedän että alushousujen rajat näkyy muille 😄

        No ei laita ollenkaan mitään. 😁

        Hameessa kesällä tuulettuukin paremmin. 😁

        Itse kyllä kesälläkin tykkään alushousuista, koska toi killutin muuten hiostaa enemmän vaan jalkoväliä. Iho vasten ihoa on kuumalla huono... pitäis saada joku ikitalkki nivusiin ja veijariin, niin sitten voi viipottaa vaikka pelkissä shortseissa. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        No parilla naisystävällä oli pitkät hiukset ja kyllä niissä oli selkeesti työtä. Pesu oli se yksi juttu just...sitten se kuivaus ja kiinnihän ne sai helposti, mutta sängyssä touhutessa ne pompulat saattoi karata ja kohta melkein kuristui niihin...🤣
        Siis kumpikin oli tottunut itse niihin ja ne kaikki touhut sujui kyllä huomaamatta, että ei ne itse ollut niistä moksiskaan, mutta sivusta näytti hitsin vaivalloiselle...

        Samoin kaikki kynnet ja maalatut kulmat....hitonmoisen varovaisesti touhuttava, ettei ne leviä, hajoa tms.... 🤭
        Siis ei voi kun pyöritellä päätä...😁

        No kyllä nuo hiukset itellä hyvin saa kiinni sänky juttuja varten,eikä ne siitä mihinkään ole lähtenyt ne pompulat 😜 ja kuivaamiseen kans mä en oo ikinä siis käyttänyt mitään..no en nyt muista sitä sanaa... 🤣 hiustenkuivaaja, sehän se .en omista edes, että hetken pyyhkeen sisällä ja sit kosteisiin hiuksiin letti tai kaks ja kuivuu aikanaan. Se on varmaan mihin tottuu. Jotenkin en osaa edes ajatella leikkaavani näitä enää.ne on osa mua 😊 Suihkussa käynti on mulle ihan normaalia näillä hiuksilla niin, en mä nyt osaa verrata edes sitä enää lyhkäsiin. Mut sit kaikki nuo muut sun luettelemat, ei ole kokemusta ylimääräisistä jutuista. Joillekin sopii, itse en näe itselleni semmoisia tekojuttuja,jos siis meinaat tekoripsiä, kynsiä yms. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        No ei laita ollenkaan mitään. 😁

        Hameessa kesällä tuulettuukin paremmin. 😁

        Itse kyllä kesälläkin tykkään alushousuista, koska toi killutin muuten hiostaa enemmän vaan jalkoväliä. Iho vasten ihoa on kuumalla huono... pitäis saada joku ikitalkki nivusiin ja veijariin, niin sitten voi viipottaa vaikka pelkissä shortseissa. 😄

        Joo, en voi kuvitella itseäni kulkemassa ilman alusvaatteita julkisesti missään 😄 tulee alaston olo, vaikka olis vaatteet päällä 😁


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Joo, en voi kuvitella itseäni kulkemassa ilman alusvaatteita julkisesti missään 😄 tulee alaston olo, vaikka olis vaatteet päällä 😁

        No eikö olis vähän hihihii-olo edes?

        Itseasiassa nyt kun mietin, niin kyllähän se vähän on jännää...joskus on tullut oltua ihan farkuissa ilman alkkareita, kun ei ollut puhtaana...epämukavaa, mutta tavallaan myös jännääkin. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No eikö olis vähän hihihii-olo edes?

        Itseasiassa nyt kun mietin, niin kyllähän se vähän on jännää...joskus on tullut oltua ihan farkuissa ilman alkkareita, kun ei ollut puhtaana...epämukavaa, mutta tavallaan myös jännääkin. 😁

        No vois se vähän olla. Kunnes alkais varmaan naama punottaa kun tuntuisi että kaikki näkee "pyhimpään" paikkaan🤣


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        No vois se vähän olla. Kunnes alkais varmaan naama punottaa kun tuntuisi että kaikki näkee "pyhimpään" paikkaan🤣

        No ollaanpas sitä siveitä? 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No ollaanpas sitä siveitä? 😁

        Aina välil 😜


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Aina välil 😜

        No hyvä, että jolloinkin oot tuhmakin. 😜


      • Disseisback kirjoitti:

        No hyvä, että jolloinkin oot tuhmakin. 😜

        No tottakai, sille on vaan oma paikkansa ja aikansa, varsinkin jos haluaa vähän aiheuttaa toiselle sukupuolelle hämmennystä 🤭(silloinkin toki pitää tuntea toinen kunnolla,ettei hämmenny liikaa)😜


      • Disseisback kirjoitti:

        No hyvä, että jolloinkin oot tuhmakin. 😜

        Mutta nyt menen hieman happihyppelylle. Toppavaatteet päällä ja myös ne alushousut jalassa 🤣


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Mutta nyt menen hieman happihyppelylle. Toppavaatteet päällä ja myös ne alushousut jalassa 🤣

        Hyvä hyvä. Mä laittelin kattilaan tulet ja kuivalihat kuivariin. 😋


      • Disseisback kirjoitti:

        Hyvä hyvä. Mä laittelin kattilaan tulet ja kuivalihat kuivariin. 😋

        Noni 😋 kyllä piristi pieni ulkoilu 😊


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Noni 😋 kyllä piristi pieni ulkoilu 😊

        Reipas nainen. Mä oon nyt vaan öllötellyt ja katsellut videoita youtubesta. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Reipas nainen. Mä oon nyt vaan öllötellyt ja katsellut videoita youtubesta. 😁

        No sä oot urakoinut varmaan tälle päivälle ihan tarpeeksi. Lomalla kuuluu lomailla 😊 etköhän öllöttelyn ole ansainnut 👌😊 sinä tunnut joka päivä jotain ahkeroivan,että voin sanoa samaa sulle. Toki siihen loppuun mies 😊


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        No sä oot urakoinut varmaan tälle päivälle ihan tarpeeksi. Lomalla kuuluu lomailla 😊 etköhän öllöttelyn ole ansainnut 👌😊 sinä tunnut joka päivä jotain ahkeroivan,että voin sanoa samaa sulle. Toki siihen loppuun mies 😊

        No tältä tontilta ei työt tfkemällä lopu. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No tältä tontilta ei työt tfkemällä lopu. 😁

        Joo😄


    • Anonyymi

      Miesten kirjoittamia fantasiaelokuvia. Varmaan uskovat noihin itse oikeasti. Sitten tulee oikea nainen vastaan ja itkupotkuraivarit vähän aikaa aloittamisesta, kun se mennytkään niin 🙄

      • Voihan niitä fantasioita sitten parisuhteessa niin halutessaan ruokkia 😉


    • Anonyymi

      "vaan jynssäävät kehonsa määrätietoisesti puhtaaksi."

      Aivan näin, määrätietoisesti ja nopeasti. Suihkussa ei lutrata turhaa vedellä.

    • Anonyymi

      "Oletko huomannut vastaavia ristiriitoja tai arjen epäjohdonmukaisuuksia elokuvissa tai jossakin tavallisissa TV sarjoissa?"

      En ole havainnut mitään sellaista, sillä niitä ei ole olemassa. Kaikki mikä elokuvissa, tavallisissa TV sarjoissa ja epätosi-TV sarjoissa esitetään, on näyteltyä näytelmää, kuvitteellista kuvaelmaa.

      • Xena-183

        Onhan toki, mutta joissakin niistä tavoitellaan kuitenkin aitoutta.
        Noi, mistä aloin rutista ovat vaan niin steretyyppistä ajatusmaailmaa ja toistuvat poikkeuksetta joka filmissä. 🙂


    • Tiesittekö, että ensimmäisen kerran niinkin tavanomainen kapistus kuin WC ja sen vetäminen näytettiin ja kuultiin Hollywood-elokuvassa ensimmäisen kerran vuonna 1960 elokuvassa Psycho?

      Elokuvissa ei käydä vessassa ellei se kuulu leffan juoneen. ; )

      • Tuota en tiennyt.

        Psycho on juuri se elokuva, jota en ole koskaan katsonut. Luin nuorena, melkein lapsena sen kirjan ja minulla on niin hyvä mielikuvitus, että kaihdan edelleen suihkuverhoja 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Tuota en tiennyt.

        Psycho on juuri se elokuva, jota en ole koskaan katsonut. Luin nuorena, melkein lapsena sen kirjan ja minulla on niin hyvä mielikuvitus, että kaihdan edelleen suihkuverhoja 😄

        Itse en muista, liu'uttiko Janet Leigh saippuaisia käsiään pitkin vartaloaan hitaasti ja aistikkaasti, vai jynssäsikö kehonsa määrätietoisesti puhtaaksi.

        Kaunis keho kuitenkin. Tuommoiset kyllä muistaa. ; )


    • Anonyymi

      mutta jos kaikki ihmiset olisivat jonkin robotin sisällä sitten eihän tuollaiseen tarvita kuin muutama servomoottori ja 2000 turvatyynyä robotin sisälle. jos tulee törmäyksiä.

    • Anonyymi

      Niin, viihde ei kovin usein toista elämää realistisesti, mutta tarvitseeko sen edes tehdä niin? Jos tv-viihde/leffa toistaisi tosielämän tapahtumia niiden oikeassa tahdissa, niin ei nykyihminen jaksaisi katsoa, kenties. Puolen tunnin jakso menisi siihen, että nainen kävisi suihkussa, kuivaisi hiukset ja laittaisi naaman päähän jne. Jatkuu ensi viikolla: nainen lähtee ovesta ulos ja töihin 😉

      Suihkussa en itse käytä ikinä suihkumyssyä, vaikken pesisi/kastelisi hiuksia. Laitan ne sykerölle päälaelle, hyvin säilyvät kuivina halutessani 😊 Ja olen siis pitkähiuksinen ja pesen hiukset kahdesti viikossa yleensä.

      Saippuaa ei kuivaihoisen kannata muutenkaan liikaa käytellä, tarvittaviin paikkoihin vaan. Ja tosiaan sitä kulu ei niin paljon, että vaahto aistikkaasti valuisi siellä täällä 😁 Mitäs jos siihen vaahtoon liukastuisi ja löisi päänsä, eikä ole ketään edes pelastamassa!

      Mutta joo, joskus tulee mieleen, että miehet käsikirjoittavat omia fantasioitaan sarjoihin. Yksi melko realistinen sarja, jota voin suositella, on Girls. Yle esitti sitä joskus ja taitaa löytyä HBO:lta edelleen, heidän tuotantoaan kun on.

      • Tuossa menikin heti katseluvinkki perille 👍🙂


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Tuossa menikin heti katseluvinkki perille 👍🙂

        Tykkäsin siitä sarjasta kovasti, vaikken reilusti yli viiskymppisenä kohderyhmää olekaan 😊Mutta yllättävän hyvä sarja amerikkalaiseksi, ei pelkkää höttöä. Toinen vähän samankaltainen, ehkä vielä hauskempi jopa, sarja oli Broad City. En tiedä mistä sitä nyt voisi katsoa, varmaan jostain palvelusta löytyy sekin vielä.


    • Anonyymi

      Xena on hahmo Hercules tv-sarjassa soturiprinsessa jossa oli myös Kevin Sorbo näyttelemässä Herculesta.... mutta niin mikä nyt huvittaa kun Hercules eli Kevin avaruussarjassa jossa Doyle on jooh sellainen voimakas androidinainen, pitäisi tuijottaa loppujaksot.

      Mielestäni qaika hyvä nimi Doyle, pe4hmeä T-kirjain jollekin voimakkaalle naisrobotille.

    • Anonyymi

      hyvä sanonta sitten jollekin tytölle oho prinsessa.

    • Anonyymi

      xena on prinsessa, jooh mutta tuo joku siiskin brandy ledford joka näyttelee Doyle-hahmoa, huvittaa kyllä tuo hahmona.

      Ja aika pehmeä nimi ei kova kuin joku Tiina vaan D-kirjaimella eli Doyle :D

    • Anonyymi

      mutta hassu juttu sinänsä jos on tehnyt vesilasiin pienen vetyvoimalaitoksen ja kaukosäätimistä otettu patterit pois...

    • Anonyymi

      tuntuisi hassule jos kaukosäätimistä on otettu pattereita pois, mutta ymmärtäisin jos tytöt selittäisivät, sitten vaan että niitä olisi nyt haettava jostain kaupassta, psttreita.

    • Anonyymi

      isäntä ihmettelee että mikähän vika tässä kaukosäätimessä on... on otettu patterit pois sisältä.

    • Anonyymi

      No juu, elokuvissa on paljon muutakin, joka ei ainakaan omassa elämässäni pidä lainkaan paikkaansa. Vaan kerronpa nyt vaikka eilisiltisen suihkukäyntini (joka on oikestaan melko tyypillinen). Eli juoksin illalla juoksumatolla kymmenen kilometrin lenkin, jonka jälkeen menin hikisenä suihkuun. Hiuksiani en pessyt (nyt joku saa kauhistuskohtauksen), vaan pistin hiukset ihan vaan nutturalle pään päälle ja muukin pesu oli ihan vaan vedellä huuhtoen tuoreen hien pois jaa siinä se. Koko suihkutteluun meni aikaa vajaa pari minuuttia. Että juu, elokuvien aistikkuus on kaukana suihkuhetkistäni.

      • Kuulostaa tutulta tuo suihkun pariminuuttinen. Siitä ehkä sitten puuttuu se hohto, mikä houkuttaisi TV-katsojan silmää 😄


    • Mistä lienee kyse, pankaapa kertoen. Minä ainakaan en arvaa. Joudun vertaamaan kahta ihan aikuista tytsyä, joiden kanssa saunoin useampiakin satoja kertoja. Eivät millään muotoa kuitenkaan olleet seksikumppaneita.

      Toinen oli suorastaan tarkka vitun pesusta, toinen enämpi viitteellinen. Tai paremminkin pesi niin säästeliäästi, ettei vettä vain päässyt sisäpuolle. Röhnäskaiseksi ja kokkareiseksikihan se aina jäi, jopa heti saunan päätteeksi valkotöhnäiseksi. Kuitenkin hänen vittunsa oli erityiskaunis, todella kaunis, niin kuin muutenkin koko sisko.

      Olen huomannut, että osa tytöistä, varsinkin kun ovat pian tapaamassa poikaystävänsä, on hyvin tarkkoja alahygieniastaan, toisille se taas ei aiheuta pienimpiäkään paineita. Mistä näin valtava ero aiheutunee? 🌹👀

      • Anonyymi

        Röhnäinen ja kökkäreinen kuulosta joltain tulehdukselta. Lääkerireissu olisi tehnyt hyvää. Sinälläänhän vaginaa ei edes kuuluisi eikä saisi pestä. se voi juurikin aiheuttaa tulehduksia, jos on niille herkkä. Ulkoinen huuhtelu puhtaalla vedellä todellakin riittää.


      • Sen kauniin siskon valkotöhnään olisi kannattanut sipaistakin ihan jotakin muuta kuin vettä ja saippuaa. Eikä varsinkaan saippuaa. - Tohtorille kannattaa vilauttaa sellaista vittua, tai on siihen itsehoitolääkettäkin.
        Joka tapauksessa, sellaiselta vitun ei kuulu näyttää, tuoksua eikä tuntua, vaan puhtaalta ja kauniilta 🙂


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Sen kauniin siskon valkotöhnään olisi kannattanut sipaistakin ihan jotakin muuta kuin vettä ja saippuaa. Eikä varsinkaan saippuaa. - Tohtorille kannattaa vilauttaa sellaista vittua, tai on siihen itsehoitolääkettäkin.
        Joka tapauksessa, sellaiselta vitun ei kuulu näyttää, tuoksua eikä tuntua, vaan puhtaalta ja kauniilta 🙂

        No ihan varmasti, jos kerta oikein kökkäreitä näkyy. Sinun olis varmasti kannattanut herttaisesti asiasta huomauttaa.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Sen kauniin siskon valkotöhnään olisi kannattanut sipaistakin ihan jotakin muuta kuin vettä ja saippuaa. Eikä varsinkaan saippuaa. - Tohtorille kannattaa vilauttaa sellaista vittua, tai on siihen itsehoitolääkettäkin.
        Joka tapauksessa, sellaiselta vitun ei kuulu näyttää, tuoksua eikä tuntua, vaan puhtaalta ja kauniilta 🙂

        Näyttävät palstasiskot selittämättäkin bonjanneen, etten tietenkään voinut tehdä mitään. Pelko, että nätti tytsy olisi loukkaantunut ja ottanut edes vihjauksen lekurille menosta moitteena, oli ilmeinen ja aiheellinen. Mietin vain, oliko kyse kahdesta koulukunnasta. Toinen kun pesi huolellisesti, ja vieläpä runsaalla saippualla.

        Jäi kuiteskin molempien, ja muidenkin saunavieraden kohdalla vaikutelma, etteivät naiset ainakaan saunassa peseydy ensisijassa puhdistuakseen, vaan ovat ihan samaa rotua kuin miehetkin. Vietetään aikaa ja rupetellaan. Tää vaan lisäyksenä Xenan aloitukseen. 🌹👀


      • Kynis kirjoitti:

        Näyttävät palstasiskot selittämättäkin bonjanneen, etten tietenkään voinut tehdä mitään. Pelko, että nätti tytsy olisi loukkaantunut ja ottanut edes vihjauksen lekurille menosta moitteena, oli ilmeinen ja aiheellinen. Mietin vain, oliko kyse kahdesta koulukunnasta. Toinen kun pesi huolellisesti, ja vieläpä runsaalla saippualla.

        Jäi kuiteskin molempien, ja muidenkin saunavieraden kohdalla vaikutelma, etteivät naiset ainakaan saunassa peseydy ensisijassa puhdistuakseen, vaan ovat ihan samaa rotua kuin miehetkin. Vietetään aikaa ja rupetellaan. Tää vaan lisäyksenä Xenan aloitukseen. 🌹👀

        Lähetän vielä vastakommentin.. Jos tuo Sisko oli vain yhden saunakerran tuttavuus, niin ymmärrän vaiteliaisuutesi. Jos taas useamman kerran tavatulla siskolla näkyy jotakin kokkaretta siellä alapäässä, niin vaikea uskoa, että hän pahastuisi, kun asiasta huomaavaisesti kysyy. Joskus nimittäin vaikka antibioottikuurin yhteydessä voi ilmaantua vastaavaa ongelmaa, eikä asiaa ikävä kyllä heti huomaa, jos ei ole tapana joka päivä vittuaan peilailla. Kuten useimmilla siskoilla ei ole. - Ongelma alkaa tuntua ikävältä vasta parin päivän päästä niin, että sen huomaa. Siksi tuollaiset säännölliset ja asiantuntevat silmäykset ovat hyvinkin paikallaan. 👍


      • Anonyymi
        Kynis kirjoitti:

        Näyttävät palstasiskot selittämättäkin bonjanneen, etten tietenkään voinut tehdä mitään. Pelko, että nätti tytsy olisi loukkaantunut ja ottanut edes vihjauksen lekurille menosta moitteena, oli ilmeinen ja aiheellinen. Mietin vain, oliko kyse kahdesta koulukunnasta. Toinen kun pesi huolellisesti, ja vieläpä runsaalla saippualla.

        Jäi kuiteskin molempien, ja muidenkin saunavieraden kohdalla vaikutelma, etteivät naiset ainakaan saunassa peseydy ensisijassa puhdistuakseen, vaan ovat ihan samaa rotua kuin miehetkin. Vietetään aikaa ja rupetellaan. Tää vaan lisäyksenä Xenan aloitukseen. 🌹👀

        Tietenkin olisit voinut sanoa. Ei sinun kohdallasi pieni loukkaantuminen mitään haittaa. Sen saippuoivan värkki se luultavasti olisikin ollut kauheassa kunnossa, jos ei olisi runsaasti saippuoinut. Saippua on varma keino saada aikaiseksi pahat hajut ja sitten taas saippuoidaa ja taas haisee lisää, ikävä kierre.


      • Anonyymi
        Kynis kirjoitti:

        Näyttävät palstasiskot selittämättäkin bonjanneen, etten tietenkään voinut tehdä mitään. Pelko, että nätti tytsy olisi loukkaantunut ja ottanut edes vihjauksen lekurille menosta moitteena, oli ilmeinen ja aiheellinen. Mietin vain, oliko kyse kahdesta koulukunnasta. Toinen kun pesi huolellisesti, ja vieläpä runsaalla saippualla.

        Jäi kuiteskin molempien, ja muidenkin saunavieraden kohdalla vaikutelma, etteivät naiset ainakaan saunassa peseydy ensisijassa puhdistuakseen, vaan ovat ihan samaa rotua kuin miehetkin. Vietetään aikaa ja rupetellaan. Tää vaan lisäyksenä Xenan aloitukseen. 🌹👀

        Vaan lisään vielä, että jos kyse on vanhasta jutusta, niin tuo on ihan ymmärrettävää. Ei menneinä vuosikymmeninä ole tajuttu mitään alapään oikeanlaisesta pesusta.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Lähetän vielä vastakommentin.. Jos tuo Sisko oli vain yhden saunakerran tuttavuus, niin ymmärrän vaiteliaisuutesi. Jos taas useamman kerran tavatulla siskolla näkyy jotakin kokkaretta siellä alapäässä, niin vaikea uskoa, että hän pahastuisi, kun asiasta huomaavaisesti kysyy. Joskus nimittäin vaikka antibioottikuurin yhteydessä voi ilmaantua vastaavaa ongelmaa, eikä asiaa ikävä kyllä heti huomaa, jos ei ole tapana joka päivä vittuaan peilailla. Kuten useimmilla siskoilla ei ole. - Ongelma alkaa tuntua ikävältä vasta parin päivän päästä niin, että sen huomaa. Siksi tuollaiset säännölliset ja asiantuntevat silmäykset ovat hyvinkin paikallaan. 👍

        En todellakaan tiedä, miten olisi pitänyt menetellä. Olenko liian arka? Joka tapauksessa hän vieraili meillä usein ja lukuisien vuosien aikana. Kun hänen tyttärensä oli jo aikuinen, avasi vittunsa opetustarkoituksessa poikani tyttärelle (ja samalla minulle). Putipuhdas aivan syvälle asti. 🌹👀


      • Anonyymi
        Kynis kirjoitti:

        En todellakaan tiedä, miten olisi pitänyt menetellä. Olenko liian arka? Joka tapauksessa hän vieraili meillä usein ja lukuisien vuosien aikana. Kun hänen tyttärensä oli jo aikuinen, avasi vittunsa opetustarkoituksessa poikani tyttärelle (ja samalla minulle). Putipuhdas aivan syvälle asti. 🌹👀

        Kuulostaa todella pahalta, jos ei ole mitään luonnollisia terveenä pitäviä aineita limakalvoilla. Todella paha juttu.


      • Anonyymi
        Kynis kirjoitti:

        En todellakaan tiedä, miten olisi pitänyt menetellä. Olenko liian arka? Joka tapauksessa hän vieraili meillä usein ja lukuisien vuosien aikana. Kun hänen tyttärensä oli jo aikuinen, avasi vittunsa opetustarkoituksessa poikani tyttärelle (ja samalla minulle). Putipuhdas aivan syvälle asti. 🌹👀

        Sekin kuulosta melkoisen pahalta, jos kykenee noin vaan ihan syvälle näkemään. Ilmeisen löysä ja suurentunut luola on kyseessä. Normaalistihan edes gynokologit eivät ilman apuvälineitä kykene sinne syvemmälle näkemään. Tai no ehkä teillä on sitten opetustarkoituksessa sitten tehty jotain gynekologista tarkastusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin olisit voinut sanoa. Ei sinun kohdallasi pieni loukkaantuminen mitään haittaa. Sen saippuoivan värkki se luultavasti olisikin ollut kauheassa kunnossa, jos ei olisi runsaasti saippuoinut. Saippua on varma keino saada aikaiseksi pahat hajut ja sitten taas saippuoidaa ja taas haisee lisää, ikävä kierre.

        Niin kyllähän näin kerrottiin jo 70-luvulla kaikissa alan tietolähteissä.

        Olivat kuitenkin mainitut siskot kovin erilaisia. 'Saippuasisko' oli hyvin otettu, kun ylisti hänen kauneimpansa kauneutta nimittämälla sitä kauniilla sanalla vittu. Suorastaan suli, ja kiitteli moneen kertaan pyyhkimällä minuun päin kiihotusglöttyä.

        Mutta mainitun toisen siskon kanssa tuntui selvältä, ettei voi käyttäytyä yhtä vapaasti, vaikka saattoikin havaita, että hän poikkeuksetta varasi itselleen saunan jälkeen yksityishetken haaveilua varten. 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaan lisään vielä, että jos kyse on vanhasta jutusta, niin tuo on ihan ymmärrettävää. Ei menneinä vuosikymmeninä ole tajuttu mitään alapään oikeanlaisesta pesusta.

        Ei kyse ollut jutusta, vaan jatkuvasti toistuvasta tiheästä kanssakäymisestä aina 60-luvun nuoruudesta vanhuuteen asti. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin olisit voinut sanoa. Ei sinun kohdallasi pieni loukkaantuminen mitään haittaa. Sen saippuoivan värkki se luultavasti olisikin ollut kauheassa kunnossa, jos ei olisi runsaasti saippuoinut. Saippua on varma keino saada aikaiseksi pahat hajut ja sitten taas saippuoidaa ja taas haisee lisää, ikävä kierre.

        Värkkiä EI SAA saippuoida. Väärä pH.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekin kuulosta melkoisen pahalta, jos kykenee noin vaan ihan syvälle näkemään. Ilmeisen löysä ja suurentunut luola on kyseessä. Normaalistihan edes gynokologit eivät ilman apuvälineitä kykene sinne syvemmälle näkemään. Tai no ehkä teillä on sitten opetustarkoituksessa sitten tehty jotain gynekologista tarkastusta.

        Tyttö vain esitteli emättimen aukon vetämällä häpyhuulet auki. Ei todennäköisesti ollut vielä silloin ollut yhdynnässä, mutta tokihan siinä emättimen aukko paljastui, niin kuin ystävällisesti opettaessaan tietysti. Ei se mikään tarkistus ollut, havainnollinen esitys kuitenkin. 🌹👀


      • Kynis kirjoitti:

        Tyttö vain esitteli emättimen aukon vetämällä häpyhuulet auki. Ei todennäköisesti ollut vielä silloin ollut yhdynnässä, mutta tokihan siinä emättimen aukko paljastui, niin kuin ystävällisesti opettaessaan tietysti. Ei se mikään tarkistus ollut, havainnollinen esitys kuitenkin. 🌹👀

        Hän siis näytti pojantyttärelleni, mihin kohtaan poika työntää kyrvän, kun se aika koittaa. Omaa vittuaan kun ei näe niin helposti, kuin toisen, ei edes peilin avulla. 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Värkkiä EI SAA saippuoida. Väärä pH.

        On hyvin tunnettu asia, samoin syy, oikea pH, mutta ei ollut tiedossa vielä meidänkään pula-ajan lasten nuoruudessa. 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin olisit voinut sanoa. Ei sinun kohdallasi pieni loukkaantuminen mitään haittaa. Sen saippuoivan värkki se luultavasti olisikin ollut kauheassa kunnossa, jos ei olisi runsaasti saippuoinut. Saippua on varma keino saada aikaiseksi pahat hajut ja sitten taas saippuoidaa ja taas haisee lisää, ikävä kierre.

        "Sen saippuoivan värkki se luultavasti olisikin ollut kauheassa kunnossa, jos ei olisi runsaasti saippuoinut."

        Hänellä olikin mökillä kerran pöksyt, vaikka muut olivat ilkosillaan. Kun kysyin syytä, ihan kakistelematta kertoi, että oli vuotava tulehdus, eikä halunnut liata paikkoja. 🌹👀


    • Anonyymi

      Voi voi hiusongelmaasi. Itse miehenä minulla on kovan hintaluokan parturi ja leikkaus on hyvää laatua. Joka aamuisen suihkun jälkeen kuivaan ja "geelitän" hiukseni.
      Siihen menee aikaa suht kauan. Mutta en kadu, koska hiukset kasvavat tällä iällä ja niitä voi muotoilla omaan malliinsa.

      Mutta en mussuta siitä.

      • Itse asiassa en koe, että minun hiukseni ovat ongelma, olen niitä suhteellisen kauan itse hoitanut ja melkoisen määrän rahaa myös kampaajalle kantanut 😅
        Pohdiskelin lähinnä sitä eroa arkitodellisuuden ja TV-/elokuvamaailman välillä, vaikka realityä ehkä tavoitellaan. Vai tavoitellaanko?
        Onnittelut sinulle hyvästä hiuslaadusta 👍


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Itse asiassa en koe, että minun hiukseni ovat ongelma, olen niitä suhteellisen kauan itse hoitanut ja melkoisen määrän rahaa myös kampaajalle kantanut 😅
        Pohdiskelin lähinnä sitä eroa arkitodellisuuden ja TV-/elokuvamaailman välillä, vaikka realityä ehkä tavoitellaan. Vai tavoitellaanko?
        Onnittelut sinulle hyvästä hiuslaadusta 👍

        Miehelle hyvin hoidetut hiukset ovat iso plussa!


    • Anonyymi

      Ei ei , olet käsittänyt ihan väärin, ei pesulla tarvitse käydä kuin olisi laiturin päässä mattopyykkiä jynssäämässä, kurvailu pitkin kroppaa on jutun suola ainakin minun mielestäni 👌, puhtaus ihan sivuseikka

      • Erityisesti, jos joku on katsomassa 😉


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Erityisesti, jos joku on katsomassa 😉

        Nimenomaan 😉


    • Anonyymi

      Minulla on juuriharja kädessä, voinko tulla pesemään naisen selän ja mistä nainen vaan tykkää, että juuriharjalla rapsutan???
      Minulla on tehokas puhallin, jolla naisen hiukset kuivaa nopeasti.
      Muutama kuutio ilmaa puhaltaa sekunnissa puhaltimeni ja myös kuumailmapuhallin on , että jos tulen puhaltamaan!!

    • Anonyymi

      Suitsuttelin pacorabannetta itelle. Saa kuivahtaa yön yli 😂🤣😅

    • Mitä tyttärieni pitkiin hiuksiin tulee niin olen tullut siihen tulokseen että niillä oli tarkoitus pitää iskä liikkeessä ja kukkaro keveänä. Jatkuvasti sai niitä lattiakaivoja olla aukomassa eikä harvassa olleet myös ne kerrat kun piti päästä kampaajalle koska ongelma oli joku juurikasvu.
      Itse en kyllä käsittänyt mikä siinä oli ongelma koska juurestahan se kasvu tuleekin. Latvakasvu vasta vaatisi toimenpiteitä. En nyt kyllä tuosta ajatusmallista paljoa irtopisteitä kerännyt mutta ainakin yritin.

      En nyt keksi epäjohdonmukaisuuksia koskien naisten ulkonäköasioita mutta yhden samankaltaisuuden löydän. En tiedä johtuuko siitä että en ole koskaan pitänyt klovneista enkä pelleistä mutta minusta naisten käyttämät kasvonaamiot ovat arveluttavia tai joskus jopa pelottavia riippumatta näkeekö niitä joko elokuvissa tai kotona.

      • Anonyymi

        Arveluttavat kasvomaskit 😂 Täytyypä olla varuillaan, jos joskus jonkun lienen vielä luokseni raahaan, etten säikytä häntä kasvomaskeilla. En ole koskaan osannut ajatella, että niissä olisi tuollainenkin juttu 😊


      • 😅 Kodissa, missä asuu pitkähiuksisia, on muuten lattiakaivonsuoja ihan maailman paras keksintö!
        Ja hiusmuodissakin liukuvärjäys toi ihan uudet mahdollisuudet joko esittää juurikasvua tai peittää se 😄

        Ne virkistävät kasvonaamiot ovat saunan jälkeen ihania. Ja sopivat myös miehille 👍
        Mutta jos ovikello soi kesken naamion, niin kannattaa ehkä lähettää ovelle joku toinen, ellei ole Halloween. 😃


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe