Vielä kum Ano jää vaaleissa rannalle, niin valtakunnassa kaikki hyvin. 🤗
https://m.youtube.com/watch?v=JWbQpzc0VFg&feature=youtu.be
Kiva kun VKK:n taru päättyi
21
324
Vastaukset
- Anonyymi
En jää kaipaamaan Anoa! 🤣
- Anonyymi
Voivittu sentään
- Anonyymi
Ukkelit ainakin ajoitti riitelyt ym. prime time jatkoa ajatellen
- Anonyymi
Ainoa mies on Ano.
- Anonyymi
Ainoa joka kertoo totuuden ja tietää Suomen tulevaisuuden ,uskaltaa sanoa asiat ääneen. Muut pelkää ja mielistelee mediaa.
- Anonyymi
Lerpat karehtii anoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lerpat karehtii anoa.
Kollo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lerpat karehtii anoa.
Nyt vois puolueen nimen muuttaa VKA,valta kuuluu anolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vois puolueen nimen muuttaa VKA,valta kuuluu anolle.
Olipahan tämäkin pelleily, kaikkea sitä.
- Anonyymi
Valta ei kuulu kremlille, ei todellakaan! Ano jää siis työttömäksi.
- Anonyymi
Eiköhän näiden aivottomien pellejen taru ole nyt lopussa.
- Anonyymi
Tiainen kaukana aivottomasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiainen kaukana aivottomasta.
Kylähullu se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylähullu se on.
Millähän perusteella? Onpa reilua tehdä siitä pahis. Mitähän oot itse saanut aikaseks?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millähän perusteella? Onpa reilua tehdä siitä pahis. Mitähän oot itse saanut aikaseks?
"Normaali"kepulainen loikkari ja oman edun tavoittelija.
- Anonyymi
Katoppa anon vuositulot yrityksistä💪
- Anonyymi
Rahaa tekkee ano.
- Anonyymi
Lerpat jotaki jupisi apsilla, koitin salakuunnella mutta ne oli varovaasia, minen kuullu mitää.
- Anonyymi
Vaalien jälkeen VKK katoaa kartalta.
- Anonyymi
Kusetus. Koko kerho.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831559Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681352Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2171323Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341009Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848