Hotelli Nuuksio

Anonyymi-ap

Hei, onkohan jollain kokemusta Hotelli Nuuksion asiakaspalvelijan työstä? Millainen henkilökunta, millainen henki, paljon palkka ja onko omistajat lempeitä vai orjapiiskureita? Eli kannattaako hakea kun joutuu Helsingistä asti kulkemaan. Tarviiko siis autoa?

27

1470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei! En suosittele tätä työpaikkaa!!!
      Minun tyttöni on ollut töissä Hotelli Nuuksiossa ja lainasi autoa melkein aina kun meni sinne töihin. Julkinen liikenne kulkee huonosti ja odotukset olivat usein kohtuuttomia. Tyttöni ei myöskään viihtynyt työssään, koska ilmapiiri oli kuulemma todella tulehtunut. Hän koki ettei hänen kollega halunnut kertoa hänelle työtehtävistä mitään ja viimeinen niitti oli, kun samainen työkaveri iski puukkoa selkään ja valehteli muille hänen tekemisistään. Vaikka kyseinen ihminen itse poltti tupakkaa salaa työpaikalla vaikka paikka on savuton. Viimeinen niitti oli kun tyttäreni tuli kotiin itkien, kun tupakoiva työkaveri oli jälleen supissut kaikenlaista ylemmälle henkilölle, joka sitten vetää hirveitä raivareita hänelle. Huusi asioista joista ei edes tiennyt mitään vaan kuulopuheiden takia tuli tuollainen hässäkkä. Sanoin tyttärelleni vain että mikään työpaikka ei ole tälläisen kohtelun arvoinen. Onneksi asut vielä kotona, niin voit jäädä kotiin. Sinun ei tarvitse mennä tuollaiseen paikkaan enää töihin. Joten en suosittele, ainakaan nuorelle henkilölle, joka ei osaa pitää puoliaan. Tyttäreni on onneksi ahkera ja tunnollinen, joten löysi 2viikossa uuden tasapainoisemman työpaikan.

      • Anonyymi

        Hassu sattuma, et tää kysely tuli nyt vastaan kun koin lähes saman kuin tyttäresi. Paitsi, etten ole enää nuori. Jos osaa tulla toimee sellasen perinteisen ämmäpiirinkaa, missä ämmillä on tapana ilkeillä ja heilutella "puukkoa" selan takana ennemmin kuin tukea toisia, niin semmonen ämmä sopii porukkaan. Itse ahdistuin sielä kahdessa viikossa. Omistajat on kivoja ja paikka hieno, mutta työntekijät ovat vähän ihmeellisiä. Sielä ne respassa naureskelee ha ihmettelee omia asiakkaitaan, jotka esim. "Rukoilevat" ja kiittävät ruuasta ennen ruokailua. Tätäkään en oikein ymmärtänyt. Jos nyt joku haluaa kiittää että on niin hyvin asiat, että on ruokaa plydössö niin pitääkö siitäkin ilkeästi supista? Myrkyllinen ilmapiiri, mutta onneksi pääsin nopeasti pois.


    • Anonyymi

      Paska mesta. Mee mieluummin muualle töihin

    • Anonyymi

      Tuttuni on Hotelli Nuuksiossa töissä ja on ihan viihtynyt. Ei ole mulle ainakaan valittanut mitään henkilökunnan piikettelyistä tai muista mitä tässä ketjussa on paljon kommentoitu. Hieman sielä kuulemma pyöröoviliikennettä on eli henkilökunta vaihtuu usein. Meno sielä ilmeisesti hieman rajua aina välillä, kun jonkun liiton juhlatkin ryöstäytynyt käsistä ja viinan huuruinen ilta oli päätynyt raiskaukseen.

    • Anonyymi

      Kokemusta vain asiakkaana olosta ja on kyllä surkeeta asiakaspalvelua 🤣🤣 entiedä mikä ihmisiä vaivaa sielä. Peräpukat, paskapalkka vai muuten vain eivåt osaa palkata oikeita asiakaspalvelijoita. Ne oikeet taitaa olla liian kalliita....

    • Anonyymi

      Ankee mesta ainakin näin asiakkaan silmin. Keskellä metsää eikä mitään aktiviteetteja. Lattee fiilis ja ruokakin kouluruoka tasoa. Ei jatkoon!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eihän sinne enää kukaan edes halua töihin. Pyörö ovi käy ja kokoajan on kun on asiakaspalvelijan haku koko ajan päällä. Kertoo kyllä aika paljon menosta siellä. Joo, onneksi on muitakin samanlaisia työpaikkoja.

    • Anonyymi

      En suosittele. Asiatonta käytöstä henkilökunnan sisällä toisiaan kohtaan ja myös selän takana asiakkaista ei mitään kunnioitusta. Pitää todella osata pitää puoliaan tai olla itse hyökkäävä ja tappelupukarimainen ihminen että pärjää siinä työyhteisössä

    • Anonyymi

      Jos tykkäät vittuilla työkavereille ja valehdella työkavereiden tekemisistä niin tämä on sinun työpaikkasi. Vastaanotossa tykkäävät puhua paskaa asiakkaista. Sielä kimpassa ihmetellään ja naureskellaan sellaisillekkin asiakkaille jotka käyvät sielä usein ja tuovat rahaa taloon. Aika ilkeää mum mielestä!

    • Anonyymi

      Kannattaa mieluummin olla työtön ku lähtee keskelle ei mitään töihin missä ei paljon työntekijöitä arvosteta.

    • Anonyymi

      Tässä ihan oikeita vastauksia noihin kysymyksiisi, koska talossa on tullut oltua töissä. Ihan tessin mukainen palkka sielä on, eli ei mikään ihmeellinen. Oman auton tarvitset ehdottomasti. Mun mielestä paikka on hieno ja ruokaetu on ja ruoka on hyvä. Omistajat ovat ihan mukavia, joskus tosin pitävät vähän tyhmänä. Ja sitten tullaankin siihen henkilökuntaan, joka työpaikalla viihtymisessä eniten painaa! Valitettavasti henkilökunnan kesken on naljailua, valehtelua, salailua ja sellaista seläntakana pahan puhumista. Ja kirsikkana kakun päällä, yksi työntekijä myös ottaa kunnian muiden tekemistä töistä. Itsehän luulin, että kaikki tämänkaltaiset työyhteisöt olisivat jo mennyttä aikaa ja että nykypäivänä osattaisiin jo kunnioittaa omia työkavereita ja arvostaa kaikkien työpanosta , mutta erehdyin pahasti. En siis todellakaan suosittele tätä työpaikkaa!

    • Anonyymi

      Tuttuni on ollut myös töissä Nuuksio Hotellissa ja ei kyllä millääntavalla ainakaan kehunut työpaikkaa, joten kannattaa harkita vakavasti sinne lähtöä. Tuttuni on nyt Helsingin keskustan hotellissa töissä ja sielä ilmapiiri on kuulemma paljon parempi ja on saanut uudesta työstä, jopa hyviä ystäviä. Ei siis kannata lähteä kiusattavaksi Nuuksioon, kun parempiakin paikkoja on. Myös palkka on parempi kuulemma muualla!

    • Anonyymi

      En missään nimessä suosittele Hotelli Nuuksion asiakaspalvelu työtä. Siellä ei ole oikeastaan mikään kunnossa! Rehellisesti sanottuna huonoimpia työilmapiirejä, mitä oon koskaan kokenut, eikä omistajat tee yhtään mitään asian korjaamiseksi. Hirvittävä paikka tehdä töitä. Onneksi tosiaan samoja töitä on paljon tarjolla paljon paremmista paikoista ja vielä jopa paljon paremmalla palkalla. Onneksi työpaikkansa voi Suomessa valita!

    • Anonyymi

      Olin Hotelli Nuuksiossa töissä ja en suosittele myöskään minä. Sekä vastaanotossa, etyä ravintolapuolella ihan hirvittävän huonot välit henkilökunnan kesken, eikö omistajat tai esimiehet puutu asioihin millään tavalla. Erittöin huonoa johtamista. Olin kesän töissä ja se riitti minulle. Auton tarvii myös ehdottomasti, jos Helsingistä joutuu kulkemaan. Tarjoavat kyllä homeista asuntoa sieltä hotellin nurkasta, mutta se taas tarkottaa sitä, että tavallaan päivystöt kokoajan ilman korvausta siitä. Ei ole hakemisen kaltainen työpaikka tämä.

    • Anonyymi

      Huonoja kokemuksia itsellänikin ko. paikasta. Haukkuvat kaikki työntekijät nykyisistä jo lähteneihin. Paljon negatiivista energiaa koko talo täynnä. Non-stop haku vastaanottoon ollut jo kohta pari vuotta, kertoo paikasta enemmän kuin tarpeeksi!
      Tuntuu olevan paljon henkilökuntaongelmia mitä ei ole kenelläkään kiinnostusta ratkaista. Todennäköisesti siis oikeaan suuntaan nuolevat kiusaajat saavat jatkaa ja muut saavat joko kärsiä tai lähteä.
      Syrjäinen hotelli ja ainakin toistaiseksi vielä aika kulahtaneessa ja tunkkaisessa (alkuperäisessä) kunnossa.

    • Anonyymi

      Ihan Haista Paska, duunipaikka!
      Ei kyl kannata jalallakaan kyseiseen paikkaan astua!

    • Anonyymi

      Huomaa kyl et on vajetta työntekijöistä, kun joutu etsimällä etsimään virkailija paikalle, että sai huoneensa avaimen. Ja sama meno jatku koko vkl, kun ois tehny mieli ostaa muutama lasi viiniä niin ketään ei mäy missään. Ihme mesta kyl...

    • Anonyymi

      En suosittele minäkään tätä työpaikkaa. Ihan kuin kesken kasvuiset kakkarat sielä paskaa jauhaa niin työkavereista, omistajista kuin asiakkaistakin. Ei sielä kukaan normaali pysty töitänsä tekemään. Saat aivan varmasti paremman duunin jostain muusta hotellista, jossa kivempi henkilökunta!

    • Anonyymi

      Näitä viestejä lukiessani ymmärrän vähän paremmin omia ajatuksiani kyseisestä paikasta sielä vieraillessa. Henkilökunnan pahan olon vaan aisti sielä. Ja kun olimme syömässä, niin yhden ainuttakaan asiakaspalvelijaa ei näkynyt. Olisimme halunneet tilata viiniä ruuan yhteyteen, mutta ei löytynyt ketään keltä sitä olisi voinut tilata. Outo fiilis kaikenkaikkiaan kyseisessä paikassa...

    • Anonyymi

      Itselläni on myös kokemusta kyseisestä työpaikasta ja ensimmäinen lause mitä sanottiin oli: ota paikkasi tässä työpaikassa.
      Tuo kertoo jo enemmän kuin sata sanaa! Erittäin tulehtuneet välit kaikilla sielä. Melkein jokapäivä jollakin on huono päivä. Vastaanotossa erittäin yhteistyökyvytön ihminen valehtelee kaikista ja kokoajan on rekrytointi päällä, kun kukaan ei kuukautta pitempään viihdy Hotelli Nuuksiossa. Omistajat ei edes yritä selvittää asioita, mikä on kummallista toimintaa, jos miettii bisneksenkin kannalta.

    • Anonyymi

      Olin viime kesän töissä kyseisessä paikassa ja rehellisesti sanottuna onneksi oli vain kesän määräaikainen työpaikka. Vastaanotossa kiusataan ihan avoimesti työkavereita. Valitettavasti kukaan ei tee asialle mitään. En tehnyt minäkään. Käy sääliksi työntekijöitä, jotka joutuu tämän yhden virkailijan silmätikuksi. Kauhea ilmapiiri yleisesti ja en yhtään ihmettele ettei kukaan siä oikein viihdy töissä ja kokoajan etsitään uusia työntekijöitä. Omistajat ovat niin tyhmiä, etteivät tajuu miksi kukaan ei viihdy. Ei se sijainnista johdu!!!

    • Anonyymi

      Kuulostaa kyllä ihan hirveälle työpaikalle. Varsinkin kun itse arvostan hyvin paljon hyvää johtajuutta. Pomoa joka ymmärtää, että vaikka työntekijät ovat se suurin kuluerä, niin jos he voivat töissä huonosti niin siitä tulee kallis lisälasku. Tällälailla, kun omistajat ovat ostaneet itselleen työpaikan, niin kyllähän sen sitten näkee, että ihmiten johtaminen on vähän eritasoa kuin lukeneen.
      Kiitos vastauksista näin jälkikäteen.
      En tosiaan hakenut tänne, kun onneksi sain Helsingin keskustan hotellista työpaikan eli kaikki meni paremmin kuin hyvin tässä mielessä.

    • Anonyymi

      Ihan kiva hotelli. Käytiin siskonkaa sielä rantasaunassa ja saatiin tiskiltä ostettuu kaljaa, vaikka ollaan molemmat vielä alle 18. Mennään aivan varmasti uudelleenkin.

    • Anonyymi

      Vastustan tälläisiä paikkoja, missä alaikäisille myydään viinaa! Minun pojanpoika oli kavereidensa kanssa olleet kyseisessä hotellissa ja juoneet itsensä niin huonoon kuntoon, että joku oli jopa sammunut ulos kylmyyteen. Järkyttävää ja edesvastuutonta toimintaa hotellin työntekijöiltä.

    • Anonyymi

      Mun ystäväni viihty Hotelli Nuuksiossa alle kuukauden töissä. Sanoi noista samoista jutuista, mitä täälä aikasemminkin kertottu. Yhteishenki oli kuulemma kyykyttämistä, vittuilua, kuutamista ja valehtelua. Oli kuulemma kurkkua kuristava paikka ja huono palkka. Tarvii auton!

    • Anonyymi

      Voikun oisin ymmärtänyt lukea nämä kommentit ennen kuin hain kyseiseen paikkaan duuniin. Siis aivan järkyttävä paikka tehdä töitä. Työ "kaverit" suorastaan valehteli omistajille, että olen saanut valituksen huonosta asiakaspalvelusta. Väite siis täysin tuulesta temmattu, koska en ollut kyseisen asiakkaan aikana edes työvuorossa. Valehtelevia kusipäitö paikka täynnä. Sain ikuiset traumat kyseisestä työpaikasta!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1669
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      26
      1483
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1149
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1111
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1082
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      991
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      960
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      954
    Aihe