Oli surkeaa katseltavaa

Anonyymi-ap

Viikonloppuna eräällä automarketilla . Oli pikalatauspiste siinä yksi latauksessa, kolme jonossa, kuskeja tai muita ihmisiä ei autoissa näkynyt.
Itse ajelin ohi dieselillä tietoisena siitä, että minä olen oman aikani hallinnoija tässä asiassa, ei tarvitse odottaa milloin ja miten auto latautuu

63

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja missä automarketissa Suomessa on yksi ainoa latauspiste?

      • Anonyymi

        Älä muuta sano, Suomessa on vielä paljon kauppoja ja marketteja joiden pihassa ei ole sitä ensimmäistäkään latauspistettä.


        😅🤣😅🤣😅🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä muuta sano, Suomessa on vielä paljon kauppoja ja marketteja joiden pihassa ei ole sitä ensimmäistäkään latauspistettä.


        😅🤣😅🤣😅🤣

        Näytäpä yksikin AUTOmarketti jossa ei ole ainuttakaan latauspistettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytäpä yksikin AUTOmarketti jossa ei ole ainuttakaan latauspistettä.

        No voi voi, yksinkertaisen patterihönön pitänee varmaankin asioida sitten vain siellä AUTOmarketissa, kun siellä on niitä latauspisteitä.


        😅🤣😅🤣😅🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi, yksinkertaisen patterihönön pitänee varmaankin asioida sitten vain siellä AUTOmarketissa, kun siellä on niitä latauspisteitä.


        😅🤣😅🤣😅🤣

        Ei tule? Ja tuleeko sitä automarkettia jossa on vain yksi latauspiste?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule? Ja tuleeko sitä automarkettia jossa on vain yksi latauspiste?

        Voi sinua poikarukkaa, minua kiinnostaa tuollaiset latauspöntöt yhtä vähän kuin tuore höyryävä lehmänp#ska, sillä minä ajan bensa-autolla.


        😅🤣😅🤣😅🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua poikarukkaa, minua kiinnostaa tuollaiset latauspöntöt yhtä vähän kuin tuore höyryävä lehmänp#ska, sillä minä ajan bensa-autolla.


        😅🤣😅🤣😅🤣

        Sen verran kuitenkin kiinnosti että joko pää kierossa tarkkailet niitä "automarkettien" pihoilla, tai sitten keksit niistä satuja.


    • Anonyymi

      Hinta QR-koodilla maksettaessa (Drop-In)
      Peruslataus enintään 43 kW: 0,50 EUR/kWh
      Pikalataus enintään 50 kW: 0,31 EUR/min
      HPC enintään 350 kW: 0,64 EUR/min

    • Anonyymi

      Asiaa, Kun polttomoottoriautossa on tankki täynnä voi ohittaa kaikki jonninjoutavat latauspisteet ja myöskin rekan takana jumittavat patteripellet.


      SÄHKÖTEROT HOITOON

    • Anonyymi

      Veikkaanpa, että vielä käydään ainakin nokkapokkaa ja joskus muutakin pokkaa näissä latauspisteissä, kenenkä vuoro nyt oli, jos olet jonossa, pitää odottaa autossa, kyllä täällä pätee samat säännöt kuin kapakassa, et voi varata tuolia ellet istu siinä

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Älä muuta sano, toistaiseksi noiden sähkövatkaimien ratin takana on näkynyt jotain hintelänpuoleisia finninaamaisia kuikeloita, vaan sitten kun sieltä vääntäytyykin sellainen 130 kiloinen punaniskainen äijä, niin siinä aurakepit ja vanhatpiiat väistyy.


      • Anonyymi

        On jo kokemusta tästä, kun sähköautoja on enemmän ,ei porukka ole enää "hyvä veli" joukkoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On jo kokemusta tästä, kun sähköautoja on enemmän ,ei porukka ole enää "hyvä veli" joukkoa

        Kerro lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää.

        Näissä latausjonoissa jo kytätään istutko autossa vai et


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näissä latausjonoissa jo kytätään istutko autossa vai et

        Ketjun perusteella nämä kyttääjät ovat sähköautoahdistuneita polttiskuskeja joten ei sinänsä vaikuta itse lataamistapahtumaan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, no kumpi tapa on sitten oikea, ettei käy kuten eräälle autoaan tankkaavalle naiselle Turussa.


        https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000009359843.html

        No tuossa Turun tapauksessa MIESautoilijat poltti hihansa kun NAISautoilija osasi näppäränä käyttää hyväkseen tankkauspaikan palvelua (riittävän pitkää letkua). Olisikohan nuo jonottajat polttaneet hihansa jos olisin ajanut autoni tuohon paikalle, kun se tankataan vasemmalta puolelta.


    • Anonyymi

      Aloittajan kannattaa tarkistaa autonsa pakoputkisto siltä varalta että vuotaako se häkää matkustamoon tai jotain.

      Ei normaalia ihmistä kenkuta toisten autot niin paljoa että pitää kehitellä niistä satuja keskustelupalstoille.

      • Anonyymi

        Ei tämä satua, näin tämän latausjonon menneenä viikonloppuna ja kai voi mielipiteensä ilmaista asiasta. Anteeksi, että pahoitin mielesi, ei minua toisten autot kenkuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä satua, näin tämän latausjonon menneenä viikonloppuna ja kai voi mielipiteensä ilmaista asiasta. Anteeksi, että pahoitin mielesi, ei minua toisten autot kenkuta

        Ja tämä automarketti oli mikä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä satua, näin tämän latausjonon menneenä viikonloppuna ja kai voi mielipiteensä ilmaista asiasta. Anteeksi, että pahoitin mielesi, ei minua toisten autot kenkuta

        Minun autossani on sähköinen voimalinja, mutta kertaakaan en ole sitä vielä ladannut. Aina se on kuitenkin kulkenut ihan nykäyksettömästi.
        SANOKAA HYBRIDI-TOYOTA, KUN HALUATTE HYVÄN AUTON!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä automarketti oli mikä?

        Ei automarkettia mainosteta näillä palstoilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä automarketti oli mikä?

        Eikö se aloittaja voisi jo kertoa tuolle pellelle, mikä marketti se oli?
        Anteeksi väärä ilmaisu, sehän oli siis AUTOmarketti.


        😅🤣😅🤣😅🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei automarkettia mainosteta näillä palstoilla

        Kyllä varmasti suoli24nkin paatuneet sähköautovihaajat tahtovat tietää mikä on se automarketti jossa on vain yksi laturi. Ei ole niin suurta vaaraa saada sähköautobakteereja parkkiksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se aloittaja voisi jo kertoa tuolle pellelle, mikä marketti se oli?
        Anteeksi väärä ilmaisu, sehän oli siis AUTOmarketti.


        😅🤣😅🤣😅🤣

        Sen verran voin paljastaa että mainosten mukaan pitäisi olla kaksi pikalatauspistettä, oliko toinen pois pelistä, en tiedä, kuitenkin siinä toisessa oli jono, alla olevasta voi kenties selvittää mikä oli, itse en sano sitä, vaikka ei siitä minulle mitään haittaa olisi

        Hinta QR-koodilla maksettaessa (Drop-In)
        Peruslataus enintään 43 kW: 0,50 EUR/kWh
        Pikalataus enintään 50 kW: 0,31 EUR/min
        HPC enintään 350 kW: 0,64 EUR/min


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran voin paljastaa että mainosten mukaan pitäisi olla kaksi pikalatauspistettä, oliko toinen pois pelistä, en tiedä, kuitenkin siinä toisessa oli jono, alla olevasta voi kenties selvittää mikä oli, itse en sano sitä, vaikka ei siitä minulle mitään haittaa olisi

        Hinta QR-koodilla maksettaessa (Drop-In)
        Peruslataus enintään 43 kW: 0,50 EUR/kWh
        Pikalataus enintään 50 kW: 0,31 EUR/min
        HPC enintään 350 kW: 0,64 EUR/min

        Ainut mikä täyttää tunnusmerkit on Tiiriö Hämeenlinnassa. Tien toisella puolella on kuuden pikalaturin ABSi että jos ionityllä nyt sattuu olemaan täyttä niin ei siihen tarvitse jäädä nuhjaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainut mikä täyttää tunnusmerkit on Tiiriö Hämeenlinnassa. Tien toisella puolella on kuuden pikalaturin ABSi että jos ionityllä nyt sattuu olemaan täyttä niin ei siihen tarvitse jäädä nuhjaamaan.

        Voihan ne olla jotain etukorttilataajia, niitäkin tarjouksia on ollut kuten keskustan marketeissa viereisessä autohallissa ilmainen 1 tunnin pysäköinti kun käyt marketissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun autossani on sähköinen voimalinja, mutta kertaakaan en ole sitä vielä ladannut. Aina se on kuitenkin kulkenut ihan nykäyksettömästi.
        SANOKAA HYBRIDI-TOYOTA, KUN HALUATTE HYVÄN AUTON!!

        Opel Amperassa on kokonaan sähköinen voimalinja, ei tojon hybridissä. Toyotan itselataava liikkuu myös bensamoottorin voimalla, sähkömoottori vain auttaa niin kauan kuin (pienessä) akussa on virtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun autossani on sähköinen voimalinja, mutta kertaakaan en ole sitä vielä ladannut. Aina se on kuitenkin kulkenut ihan nykäyksettömästi.
        SANOKAA HYBRIDI-TOYOTA, KUN HALUATTE HYVÄN AUTON!!

        Mutta se Toyotahan on tavallinen bensa-auto. Latauskelvoton bensa-auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opel Amperassa on kokonaan sähköinen voimalinja, ei tojon hybridissä. Toyotan itselataava liikkuu myös bensamoottorin voimalla, sähkömoottori vain auttaa niin kauan kuin (pienessä) akussa on virtaa.

        Opel Ampera on paras, kakkosena Mitsu Outlander phev. Tojotan hybridit täys paskoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se Toyotahan on tavallinen bensa-auto. Latauskelvoton bensa-auto.

        Ei ole. Toyotan hybridi käyttää myös moottorijarrutusta sekä tavallista jarrutusenergiaa sähköakkujen lataamiseen. Ja on lohkolämmittimen piuhan sekä normaali tankkauksen lisäksi yksi piuha vähemmän johdottomuutta arvostavalle. Ilman hybridi tekniikkaa on sitten tavallinen bensa-auto. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Toyotan hybridi käyttää myös moottorijarrutusta sekä tavallista jarrutusenergiaa sähköakkujen lataamiseen. Ja on lohkolämmittimen piuhan sekä normaali tankkauksen lisäksi yksi piuha vähemmän johdottomuutta arvostavalle. Ilman hybridi tekniikkaa on sitten tavallinen bensa-auto. Sivusta.

        Toyotan tavallisen hybridin jokasen ajetun metrin energia on kotoisin bensiinistä, myös ne jarrutusenergiasta ladatuila sähköllä ajetut. Ainoastaan jos sitä on työnnetty tai hinattu, niin sitten niistä. Tämä on fakta. Joka muuta väittää on ymmärtämätön typerys.


    • Anonyymi

      Teppo: kerropa missä marketissa on yksi latauspiste

      • Anonyymi

        Porvoon Walmart

        t. Teppo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porvoon Walmart

        t. Teppo

        Eihän tuollainen ole mikään automarketti.

        Naapurikorttelissa pienessä K-supermarketissa on kaksi 150 kW pikalatauspistettä ja kolme pienempitehoista.

        Helsingin uusin Lidl laittoi pari latauspistettä parkkihalliinsa.


    • Anonyymi

      Huonon provoamisen katsominen on kuin katsoisi loppuunpalaneen siiderivalaan vetävän kännisenä aikuista naista jossain lähiön karaokebaarissa.

      Tämä avaus on juuri samaa tasoa.

    • Anonyymi

      Kävin viime viikolla sähköautolla Lapissa 5-tietä pitkin. Matkaa oli n. 600km sivunsa. Latasin autoa yhteensä 4 kertaa. Ainostaan yhdellä latausasemalla, Suomussalmella, oli toinen auto pikalatauksessa. Vapaana oli kolmas pikalatauspiste. Kaikilla muilla asemilla latauksessa ei ollut muita autoja samaan aikaan.
      Kaikilla käymilläni asemilla oli 3-4 150+kW pikalaturia ja huomattavasti useampi hitaampi latauspiste.

      • Anonyymi

        Kolmen absilaturin lisäksi Suomussalmella on neljä rechargen pikalaturia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmen absilaturin lisäksi Suomussalmella on neljä rechargen pikalaturia.

        On se sähköauto noihin nurkka-ajoihin varmaan jo melkein hyvä mutta en kyllä vielä ostamaan lähtisi .
        Hinnat kun putoaa ja range tuplaantuu niin voishan sitäkin harkita joskus jos kehitys on kehittynyt aikaisintaan viiden vuoden kuluttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se sähköauto noihin nurkka-ajoihin varmaan jo melkein hyvä mutta en kyllä vielä ostamaan lähtisi .
        Hinnat kun putoaa ja range tuplaantuu niin voishan sitäkin harkita joskus jos kehitys on kehittynyt aikaisintaan viiden vuoden kuluttua.

        Sähköautolla ei ole mikään ongelma ajaa pitkää matkaa ellei kriteerit ole ne "tavalliset": Helsingistä Nuorgamiin pysähtymättä, tukkia perässä poikittain raahaten.

        Tietysti on yhä helppo ostaa sellaisiakin sähköautomalleja joilla pitkän matkan teko ei suju, kuten halvimmat karvalakit ja Toyotan floppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se sähköauto noihin nurkka-ajoihin varmaan jo melkein hyvä mutta en kyllä vielä ostamaan lähtisi .
        Hinnat kun putoaa ja range tuplaantuu niin voishan sitäkin harkita joskus jos kehitys on kehittynyt aikaisintaan viiden vuoden kuluttua.

        Minäkin harkitsen bentsiiniautoa vasta sitten kun sillä voi ajaa huoletta Helssingistä Petsamoon kuten nyt. Heiniä löytyy joka kylän kievarista, bentsiiniä ei Riihimäen apteekkia pohjoisempaa. Aivan raakileita ovat nämä bentsiiniautot vielä.

        t. hevosmies vuodelta 1923


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se sähköauto noihin nurkka-ajoihin varmaan jo melkein hyvä mutta en kyllä vielä ostamaan lähtisi .
        Hinnat kun putoaa ja range tuplaantuu niin voishan sitäkin harkita joskus jos kehitys on kehittynyt aikaisintaan viiden vuoden kuluttua.

        "Hinnat kun putoaa ja range tuplaantuu niin voishan sitäkin harkita joskus jos kehitys on kehittynyt aikaisintaan viiden vuoden kuluttua."

        Sähköauton range on tätä nykyä jo moninkertainen tavallisen ihmisen ajamiin kilometreihin päivässä. Oletko joku taksikuski tai kulkumulkku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmen absilaturin lisäksi Suomussalmella on neljä rechargen pikalaturia.

        Näin on, eikä koskaan kaikki käytössä yhtä aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se sähköauto noihin nurkka-ajoihin varmaan jo melkein hyvä mutta en kyllä vielä ostamaan lähtisi .
        Hinnat kun putoaa ja range tuplaantuu niin voishan sitäkin harkita joskus jos kehitys on kehittynyt aikaisintaan viiden vuoden kuluttua.

        Sanoo henkilö joka ei ole koskaan käynyt kehä kolmosen ulkopuolella!


    • Anonyymi

      Sähköautot kiinnostaa kuin tietokoneet aikoinaan... Mutta kun tulee vikoja niin mielenkiinto hiipuu..

      • Anonyymi

        Tietokoneiden määrä per kotitalous on kasvanut vuosi vuodelta. Eipä ole ollut enää pitkään aikaan sellaista torppaa jossa ei olisi tietokonetta.

        Tämäkin viesti on kirjoitettu tietokoneeella ja sinä luet tämän tietokoneella.
        Täysin sama juttu sähköautojen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietokoneiden määrä per kotitalous on kasvanut vuosi vuodelta. Eipä ole ollut enää pitkään aikaan sellaista torppaa jossa ei olisi tietokonetta.

        Tämäkin viesti on kirjoitettu tietokoneeella ja sinä luet tämän tietokoneella.
        Täysin sama juttu sähköautojen kanssa.

        Jos koko elämäsi perustuu arvailuun niin kuin nytkin on tapahtunut niin aika hataralla pohjalla ovat tietosi. Kyllä ihan kännykällä olen näpytellyt kun en ole mikään kansanautokaupustelija enkä myy mitään muutakaan. Kansanautomyyjät täällä palstalla kirjoittelevat tietokoneella kun ei ole asiakkaita ja aikaa on lusmuilla ja kone lasikopin pöydällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos koko elämäsi perustuu arvailuun niin kuin nytkin on tapahtunut niin aika hataralla pohjalla ovat tietosi. Kyllä ihan kännykällä olen näpytellyt kun en ole mikään kansanautokaupustelija enkä myy mitään muutakaan. Kansanautomyyjät täällä palstalla kirjoittelevat tietokoneella kun ei ole asiakkaita ja aikaa on lusmuilla ja kone lasikopin pöydällä.

        "Kyllä ihan kännykällä olen näpytellyt"

        Tässä pikku spoileri sulle. Se sun kännykkäsi on tietokone.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kyllä ihan kännykällä olen näpytellyt"

        Tässä pikku spoileri sulle. Se sun kännykkäsi on tietokone.

        Voihan se olla osin sitäkin mutta ei nyt vaan sitä kutsuta sellaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos koko elämäsi perustuu arvailuun niin kuin nytkin on tapahtunut niin aika hataralla pohjalla ovat tietosi. Kyllä ihan kännykällä olen näpytellyt kun en ole mikään kansanautokaupustelija enkä myy mitään muutakaan. Kansanautomyyjät täällä palstalla kirjoittelevat tietokoneella kun ei ole asiakkaita ja aikaa on lusmuilla ja kone lasikopin pöydällä.

        Toyota myyjät ehkä näpyttelevät helmitauluja ja teroittavat lyijykyniä. Muualla kaupat hoidetaankin ”tietokoneella”, joka on osalle täällä olevista mystinen musta laatikko.
        Hohhoijajaaa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se olla osin sitäkin mutta ei nyt vaan sitä kutsuta sellaiseksi.

        Aivan sama kun naapurissa kutsutaan hyökkäyssotaa sotilaalliseksi erikoisoperaatioksi. Jokainen voi luoda oman todellisuutensa kutsumalla asioita joksikin toiseksi kuin mitä ne oikeasti ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos koko elämäsi perustuu arvailuun niin kuin nytkin on tapahtunut niin aika hataralla pohjalla ovat tietosi. Kyllä ihan kännykällä olen näpytellyt kun en ole mikään kansanautokaupustelija enkä myy mitään muutakaan. Kansanautomyyjät täällä palstalla kirjoittelevat tietokoneella kun ei ole asiakkaita ja aikaa on lusmuilla ja kone lasikopin pöydällä.

        Ainakin tietokoneet menee jumiin kun aikansa räpeltää ja menee hitaaksi.... Sama sen on autojenkin kanssa softat jumii...


    • Anonyymi

      Muistappa että bensa/diesel maksaa ensi syksynä yli 3 eur litra. Pulaa tulee myös, kun Kiina ja Intia ostaa kaikki polttoaineet ahnaaseen talouskitaansa eikä saada Venäjältä enää. Sähköä saadaan Olkiluoto 3.sta ja ens syksynä alle 10 snt kWh. Siksi hankin Hyundai Kona sähkiksen.

      • Anonyymi

        En nyt kyllä olisi ihan varma siitä sähkön saamisesta olkiluoto kolmosesta. Ehkä siihen voi enemmän kuitenkin luottaa kuin poksvagenin laatuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt kyllä olisi ihan varma siitä sähkön saamisesta olkiluoto kolmosesta. Ehkä siihen voi enemmän kuitenkin luottaa kuin poksvagenin laatuun.

        Ilman Olkiluoto 3äkolmostakin sähkö maksaa yöllä alta viisi centtiä kWh. Siirtomaksuineen sähköllä ajetaan tas huomenna noin yhdellä eurolla per sata kilsaa. Latauskelvottomalla sata kilsaa maksaa noin 12-15 euroa.

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009279341.html


    • Anonyymi

      Kyllä satakunnassa on monia kauppapisteitä missä ei vielä ole yhtään latauspistettä

      • Anonyymi

        Ehkä niin, totuus on se ettei autoa voi ladata aivan joka paikassa. Kannattaa kuitenkon muistaa että latausasemia on Suomessa enemmän kuin R-kioskeja ja Alkoja yhteensä.

        Plus se että sähköautot ladataan kotona yöllä. Nämä julkiset latauspisteet ovat sähköautolla ajaville oikeastaan täysin turhia. Itse olen ladannut julkisista kolme kertaa viime vuoden aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä niin, totuus on se ettei autoa voi ladata aivan joka paikassa. Kannattaa kuitenkon muistaa että latausasemia on Suomessa enemmän kuin R-kioskeja ja Alkoja yhteensä.

        Plus se että sähköautot ladataan kotona yöllä. Nämä julkiset latauspisteet ovat sähköautolla ajaville oikeastaan täysin turhia. Itse olen ladannut julkisista kolme kertaa viime vuoden aikana.

        Entäs sitten jos joskus olisi 200 000 sähköautoa suomessa , ei varmaan lataus kävisi ihan pian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs sitten jos joskus olisi 200 000 sähköautoa suomessa , ei varmaan lataus kävisi ihan pian

        Sitten lienee latauspaikkojakin moninkertaisesti. Ei välttämättä hirveästi uusia asemia, nykyisten kentät laajenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä niin, totuus on se ettei autoa voi ladata aivan joka paikassa. Kannattaa kuitenkon muistaa että latausasemia on Suomessa enemmän kuin R-kioskeja ja Alkoja yhteensä.

        Plus se että sähköautot ladataan kotona yöllä. Nämä julkiset latauspisteet ovat sähköautolla ajaville oikeastaan täysin turhia. Itse olen ladannut julkisista kolme kertaa viime vuoden aikana.

        Ei onnistu kotona lataaminen. Omasta kodista ei saa vetää jatkoroikkaa tien varteen, missä auto on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei onnistu kotona lataaminen. Omasta kodista ei saa vetää jatkoroikkaa tien varteen, missä auto on.

        Se on vain ja ainoastaan sun ongelma. Ei koske pätkääkään meitä jotka voivat ladata kotona.


    • Anonyymi

      Kaikkea sinäkin katselet

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3047
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2886
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2068
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1795
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1761
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1492
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1247
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1198
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe