Reissutyö asfalttiala

Anonyymi-ap

Kaverini väittää että asfalttialalla tienaa 7000e/kk ja että hänen kaverinsa saa saman palkan kun laittaa liikennemerkkejä tietyömaalle.
Itse pidän jatkuvaa reissutyötä koiran hommana.

Onko kenelläkään kokemuksia alalta ja mitä näistä tienaa?

7

1109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voihan tuo olla mahdollista. En itse tosin ole työskennellyt alalla, mutta mitä julkisuudessa on ollut keskustelua...

Tuollaiset palkat saadaan valtavilla työmäärillä. Kesällä hyvien kelien aikana asfalttimiehet on jatkuvasti hommissa, ylityöt niin tapissa, kuin voi olla.

Sesonki sitten kestää sen, mitä on niitä kelejä, joilla asfalttia voidaan tehdä. Talvella ei tietöitä juurikaan tehdä, eli jos asfalttimies ei talvella tee mitään, niin vuositulot jäävät aivan tavanomaiseksi.

• Anonyymi

Se tuossa onkin, että on sesonkiluonteista urakkatyötä. Voi olla useita kuukausia jolloin on hyvät tulot, mutta talviaikaan asfalttityöt on minimissä. Sitä myöten myös asfalttimiehen tulot.

Oma paras vuosituloni on 71 000eur. Eri alalta toki, mutta tulot jakautuu hyvin tasaisesti koko vuodelle.

• Anonyymi

ei tulot jää keskivertasiksi kun kassasta saa se 80% mitä oot tienanut eikä tarvitse vaivautua työpaikkoja ees hakemaan välttämättä xd

• Anonyymi

Nyt on vaan hankalampi koska anssiin vaaditaan vuoden työssäoloehto, ennen se oli puoli vuotta eli just asfalttihemmon sesonki.

• Anonyymi

Asfalttimiehenä Iranin Darabissa tienasin aikanaan euroiksi muunneltuna noin 19000/kk.

• Anonyymi

ammattitaitoinen asfalttimies.tienaa pitkilläpäivillä+pvr+km 7000kk.olen alalla ollut 43v.t.jami

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

❤️ Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017736449xa

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      221
      4370
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3339
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1935
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      6
      1533
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1217
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1179
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      96
      885
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      755
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30