Seuraavassa listassa on 80- ja 90-lukujen disco- ja dance-biisejä, englanniksi laulettuja ja suomeksi väärin kuultuja. Olen kirjoittanut kustakin biisistä muutamia yksittäisiä väärin kuultuja sanoja sellaisina kuin muistan ne lapsena kuulleeni. Suluissa on mielikuvia esittävistä artisteista, joita kys. biisi lapsena herätti. Teidän tehtävä on nyt arvata mitkä biisit on kyseessä! ;) Huom! Kappale nro 10. on megamix, eli useammasta saman esittäjän biisistä koostuva. Joukossa on myös yksi suomalaisen tuottama kappale. Biisit 12-23 ovat erään discomusiikin legendaarisimman yhtyeen biisejä - arvaatko minkä? Osa näistä on covereita vanhemmista klassikkobiiseistä.
1. Ani ruumis, mä luen ohjeen partaveitseen, suojaa, mä suojaan (kovamies räppää)
2. Sotka, kamoon kamoon (nuorimies laulaa ja kovamies räppää, "pomputtelee", köhii ja syljeskelee muusirumpujen rytmissä)
3. Kamoon kamoon (nuorimies laulaa ja räppää, hirviöimuri puhuu ja kovamies käskee)
4. Viialan Eemeli (nuorimies laulaa ja kovamies räppää)
5. Ehii-jahou! (tyttö laulaa)
6. Hiki (korkeaotsainen italialainen nuorimies laulaa ja puhuu)
7. Bailandzoo (nuorimies laulaa ja räppää Batmanista)
8. Nakki tsikku rapa (nuorimies laulaa ja "nalkuttaa" kielellään)
9. Zimzalabim (nuorimies laulaa)
10. Moffiido, sex, tervetuloa seuraamaan suurta juhlaiskua (koripalloa pomputteleva nuorimies liikuntasalissa laulaa ja hokee, kovamies räppää ja vanha lihava mies kuuluttaa)
11. Liisa, kamoon, beingmoo, being-being-beingaa, ristokaarle (nuorimies puhuu, kuorsaa ja nauraa oopperajuhlissa ja kuoro hoilaa)
12. Soossensii (nuorimies laulaa)
13. Komppanii, oo-oo-oo-o, heijjaa!, baarit (kovamies laulaa)
14. Canada (vanha yrmyukko laulaa)
15. Lukko (nuorimies ja vanha yrmyukko laulaa)
16. Shaala-lalalala, kamoon, kannuveitö, being-beingäbeing, soumiämousson (nuorimies laulaa)
17. Hoomioo!, ä-ää (kuoro huutaa ja vanha yrmyukko ähkii)
18. Tydyddy-dyddy-dyydy!, beibi (vanha yrmyukko örisee ja kuoro hoilaa)
19. Onkos se, kumpi ehtii ennemmin, bossimoski, being-being (kovamies laulaa)
20. Käy Lempäälän luona, naanana-naana (kovamies laulaa)
21. Sametti, laa-laa laa-laa-laa-laa (kovamies laulaa)
22. Hauhauhau, one-tyy-jyy and trii ef-aa, en-en-en, se-se-se (robotti mumisee ja kovamies laulaa)
23. Everybody, holdenlon, joo joo! (kuoro ja vanha yrmymies laulaa, lopussa pikkupoika vastaa)
24. Konjakkimahaa, omenaa (kovat miehet laulaa)
25. Donitsin, pompi pompi (jätkä räppää)
26. Housuillens (kovamies räppää ja laulaa)
27. Kenguruu (everybody Samantha Fox) (nainen laulaa ja kovamies räppää)
28. Etsinyt oon johtoo, jee-jee-jee! (tyttö laulaa)
29. Vippula vääntäen viidakossa venaa (hassut miehet laulaa)
30. Just another Kylie Minogue (kovamies laulaa)
Koittakaapa arvata mitkä dancebiisit kyseessä :)
Anonyymi-ap
1
250
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982