Hämmentävä tunne

Anonyymi-ap

Hätkähdin kun tajusin etten tunne miestäni vaikka olemme olleet teineistä asti yhdessä eli 20v.hän puhuu hyvin vähän ja menee yksin paljon. Yöllä näin unen että seisoin hänen haudallaan ihmetellen kuka hän oikein oli. Tunne oli hyvin hämmentävä, sillä suton menetystä mutten tiennyt ketä sutin ja kaipasin sillä kaipaukssen kohde oli tuntematon, kuin kuori.

25

80

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa olla juopon houreita, selvää latvakakkosen höpötystä. Laitappa kuule korkki kiinni ja panosta,mielenterveyshoitoon niin eiköhän ajatuksesi muutu edes hieman normaalimmaksi

      • Anonyymi

        Onko elämäsi noin tylsää? Vietät aikaa parisuhde palstalla muita kiusaten.


    • Anonyymi

      Ongelmahan on sinun, ei miehesi vaikka rivien välistä voisi ehkä toisin päätellä. Mikset ole ollut kiinnostunut miehesi asioista tai kuunnellut häntä? Näin oppii tuntemaan toisen.

      • Anonyymi

        Koska mies ei puhu vaikka kyselen. Ei halua kertoa asioistaan tai jakaa niitä. Ei halua kertoa missä menee ja milloin tulee. Välillä kyselen miten meni ja olen kiinnostunut hänen asioistaan hyvinkin joten kyselen. Miksen olisi kiinnostunut sillä rakastan häntä ja olen se joka juurikin haluaa. Minulla on kyllä halua ja osoitan myös sen. Osoitan myös rakkauteni. Noin miehenikin sanoo että tämä on minun ongelmani eikä hänen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska mies ei puhu vaikka kyselen. Ei halua kertoa asioistaan tai jakaa niitä. Ei halua kertoa missä menee ja milloin tulee. Välillä kyselen miten meni ja olen kiinnostunut hänen asioistaan hyvinkin joten kyselen. Miksen olisi kiinnostunut sillä rakastan häntä ja olen se joka juurikin haluaa. Minulla on kyllä halua ja osoitan myös sen. Osoitan myös rakkauteni. Noin miehenikin sanoo että tämä on minun ongelmani eikä hänen.

        Ei ne uskalla nykyään puhua, ovat nynnyjä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska mies ei puhu vaikka kyselen. Ei halua kertoa asioistaan tai jakaa niitä. Ei halua kertoa missä menee ja milloin tulee. Välillä kyselen miten meni ja olen kiinnostunut hänen asioistaan hyvinkin joten kyselen. Miksen olisi kiinnostunut sillä rakastan häntä ja olen se joka juurikin haluaa. Minulla on kyllä halua ja osoitan myös sen. Osoitan myös rakkauteni. Noin miehenikin sanoo että tämä on minun ongelmani eikä hänen.

        No, tunnethan sinä miehesi, eli ei halua sen kummemmin puhua vaikka kyselet. LOpeta siis kysely ja anna hänen olla sellainen kuin on.


    • Anonyymi

      Varmaan molemmilla kehitysvammaisuutta joka rajoittaa puheentuottoa ja sen ymmärtämistä

      • Anonyymi

        Älä aliarvioi kehitysvammaisia sillä usein totuus on heillä sekä aito rakkaus. Kerran työpaikallani oli eräs ilkeä työntekijä joha kyttäsi uusia työntekijöitä melko räikeästi myös minua. Yhden tapahtumaketjun jälkeen jonka seurauksena kyseinen työntekijä sätti minua kovin sanoin tämä kehitysvammainen harjoittelija tuli luokseni ja hiljaa sanoi silmiin katsoen että älä välitä, syy ei ollut sinun et ole tehnyt mitään väärää. Ja tuo lause on kantanut minua usein työsäni kun tulee hankaliakin valinta tilanteita. Kuulen tuon pojan sanat "et ole tehnyt mitään väärää" eli voin olla hyvillä mielin silloin kun en tosiaankaan ole tehnyt mitään väärää.


      • Anonyymi

        Hänellä oli viisaus sydämessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä oli viisaus sydämessään.

        Minulle joku vammanen örisi kadulla. En ymmärtänyt oliko pulputus sen viisaampaa kuin jonkun viemäriputken ääntely.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle joku vammanen örisi kadulla. En ymmärtänyt oliko pulputus sen viisaampaa kuin jonkun viemäriputken ääntely.

        Et ymmärtänyt koska et osaa kieltä nimittäin sydämenkieltä. Tietääkö muuten äitisi että yrollailet päivät pitkät palstoilla? Mahtaa olla ylpeä.


    • Anonyymi

      On vaikea tuntea edes itseään, saati sitten toista ihmistä

      • Anonyymi

        Totta, mutta koen tuntevani monia ihmisiä paljon paremmin kuin mieheni syystä että mies on niin sulkeutunut. Ei kerro ajatuksistaan eikä suunnitelmistaan, ei kysy myöskään minun mielipiteitäni, ajatuksiani, suunnitelmiani jne avaa suunsa vain jos kysyn jotain ja silloinkin hyvin lyhyesti. Ei katso silmiin puhuessaan. On välttelevä ja vetäytyy usein omiin olohinsa iltaisin töiden jälkeen ja todellakin koko illaksi, yleensä on tuolloin netissä. Seksiä on useamman kerran viikossa minun aloitteesta mutta siihenkin miestä saa lämmitellä. Kertoo rakastavansa eikä ole muita naisia. Olen miettinyt oisiko hänellä aspergen.Mies vaikuttaa kylmältä. Häneen ei saa oikein yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, mutta koen tuntevani monia ihmisiä paljon paremmin kuin mieheni syystä että mies on niin sulkeutunut. Ei kerro ajatuksistaan eikä suunnitelmistaan, ei kysy myöskään minun mielipiteitäni, ajatuksiani, suunnitelmiani jne avaa suunsa vain jos kysyn jotain ja silloinkin hyvin lyhyesti. Ei katso silmiin puhuessaan. On välttelevä ja vetäytyy usein omiin olohinsa iltaisin töiden jälkeen ja todellakin koko illaksi, yleensä on tuolloin netissä. Seksiä on useamman kerran viikossa minun aloitteesta mutta siihenkin miestä saa lämmitellä. Kertoo rakastavansa eikä ole muita naisia. Olen miettinyt oisiko hänellä aspergen.Mies vaikuttaa kylmältä. Häneen ei saa oikein yhteyttä

        Ehkä hän ei vaan jaksa enää tuollaista trollausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän ei vaan jaksa enää tuollaista trollausta.

        ❤️❤️


    • Anonyymi

      Meidän poika ei puhunut mitään, siksi aloimme olemaan huolisamme tilanteesta. Eräänä päivänä hänen ollessaan kolmevuotias hän sanoi ruokapöydässä suola, innostuimme heti ja kysyimme. Miksi et ole aikaisemmin puhunuut mitään? Hän vastasi. Ei ole aikaisemmin puuttunut suola ruokapöydästä.

      • Anonyymi

        Kyllä mää ainakin odotan että puoliso puhuu jotta voida n tehdä kompromisseja, ihan vaan sen takia että arki toimii. Puhumattomuus on hyvin vaikea asia etenkin parisuhteessa. Lapsilla joilla tunne elämä sekä kanssakäyminen ihmisten kanssa on vielä kehitysvaiheessa ja opettelussa tilanne on eri.


    • Anonyymi

      Narsismiavioliitoissa usein on niin kun molemmat ratsastelevat edestakaisin valkealla ratsulla.

      • Anonyymi

        Ei ole valkeita hevosia näkynyt. Ihan jalat maassa menen lapsi hoidellen


    • Anonyymi

      Meilläkään ei isäntä puhu yleensä yhtään mitään. Töistä kun tulee niin jotain saattaa örähtää ja sitten painuu syömään eikä pöydässäkään puhu mitään vaikka kyselen maistuuko ruoka ja miten työpäivä meni. Syötyään mies menee mekanismituolille istumaan ja avaa telkkarin. Jos yritän jotain keskustella niin mies vaan kääntää vastaanottimesta ääntä kovemmalle. Katsottuaan pari tuntia telkkaria mies käy suihkussa ja menee nukkumaan eikä edes vastaa kun toivottelen hyvää yötä. Tämmöistä on jatkunut nyt kolmisen vuotta

      • Anonyymi

        Otqn osaa olen pahoillani puolestasi. Kenenkään ei tarvitsisi joutua kokemaan itseään ei toivotuksin. Jotain meidän täytyy asialle tehdä. Puhe ei auta ainakaan meillä.


    • Mutta häiritseekö asia sinua arjessa, ettet taida tietää miehestäsi mitään? Vai saatko kuitenkin häneltä muuten kumppanuutta ja rakkautta?

      • Anonyymi

        En saa koska kulkee muualla ja on harvoin kotona ei jaa asioitaan kanssani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En saa koska kulkee muualla ja on harvoin kotona ei jaa asioitaan kanssani.

        No sittenhän sinä olet ikäänkuin vankina. Eihän se ole ok.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2511
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      412
      2164
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      41
      2018
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      118
      1324
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1310
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1169
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1113
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1087
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1064
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      988
    Aihe