Anoppi on hirveän ilkeä

Anonyymi-ap

Mitä tekisitte asialle kun anoppi on ilkeillyt ja keksii puolituntemattomasta vaikka mitä ilkeetä elää kuin eläis oman poikansa kanssa edelleen saman katon alla vaikka minä asun hänen poikansa kanssa ja puuttuu jokaiseen asiaan?

5

805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rajat anopille yhdessä miehesi kanssa. Suu on pidettävä kiinni ,vain oikeat asiat puhutaan,halki,ilman sievistelyä ,rajat asetetaan. Näin itse ratkaisee,vieraileeko vai ei. Muu ei auta,suorat sanat vain.
      Sallivuus tuottaa vain tuskaa. On Sana: mies erotkoon isästään ja äidistään ja liittyköön vaimoonsa. Vaimonkin on tehtävä samoin,silloin perhe voi olla yhtenäinen ja avioliitto onnistuu.

• Se on laitettava anoppi ruotuun, tehdä suoraan mutta nätisti. Ja saat kumppanisi tukemaan asiaa, niin hyvä, mutta on se hankala paikka sillekin.
      Anoppisihan selkeästi kipuilee kun poika on lähtenyt lapsuuskodistaan ja koittaa samalla hiukan suojella poikaansa opettamalla miniää miten poikaa tulee kohdella.

Voit mm. kertoa anopille, että teidän kotonanne te yhdessä kumppanisi kanssa päätätte asioista ja siitä miten asioita hoidetaan, ei hän. Anoppi saa omalla tahollaan tehdä miten haluaa ettekä te tule häntä neuvomaan.

Ja sitä rataa, kaikissa sellaisissa asioissa missä anoppi selkeästi kävelee teidän reviirillenne. Se tekee hetken kipeää, mutta useimmiten aikanaan pöly laskeutuu ja kaappien paikat on selvitetty, yhteisymmärrys löydetty.

• Anonyymi

Vie lopetuspiikille, omani on jo tuhkana.

• Anonyymi

Asutteko saman katon alla anopin kanssa?
      Jo asutte nyt, on parasta että välittomästi muutatte omaan asuntoon, ilman anoppia.

Kummassakin tapauksessa vain ilmoitatte anopille että ellei hän halua /muuta käytostään te ette jaksa enää kuunnella häntä. Että aikuisen ihmisen täytyy jo viimeistään tässä vaiheessa kyetä ajattelemaan mitä sanoo, hänen viestinsä ovat hyvin mieltä pahoittavia ja ilkeitä kuulla.
      "Ajattele mitä sanot, ettet sano mitä ajattelet-" EI ole väärin eikä totuuden välttelyä, anopin täytyisi ymmärtää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      162
      7226
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4158
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      49
      3611
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      147
      3200
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2946
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      48
      2444
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2336
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2039
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      1995
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1896
    Aihe