Haluaisin nuoria pimuja ja monta samaan aikaan

Anonyymi-ap

Olen 65v ja mulla on 30v kimmakaveri, mutta se tuntuu hieman vanhalta. Mistä löytäisin alle 20v kauniita ja himokkaita pienikokoisia pimuja jotka pitäisivät kimppakivaa kanssani? Mikään ei ole parempaa kuin 3 irstasta neitosta kullini kimpussa aamusta iltaan.
Miksi suurin osa pimusta haluaa naimisiin ja lapsia_ Minä haluan vain paneskella ja lipittää persettä

10

248

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hommaa itselles SDP- puoluekirja

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍑 ­­­N­­y­­­m­­f­­o­m­­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17737281A

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

vanha kuppanen kubbe voisit ottaa ja hirttää itses sulle enää mitää nuoria gimmoja ole olemassa

• Anonyymi

Niin, miksi tyytyä vain yhteen 😁

• Anonyymi

Tällaisiahan ne kaikki ilmoitukset deittisovelluksis on. Tai ei ne sano sitä noin suoraan kun sinä.

• Anonyymi

Niin mihin se kukin pystyy halunsa kulminoimaan? Trans-naisissa voi olla että pääsee miljardööri kyydissä kun itse antaa tai sitten voi joutua elämään kolmikanta, työehtosopimusten armoilla pelkillä haaveilla. Etla sanoo että on aina koko talous kuralla eli totta kun hommaa jonkin puolueen jäsänkirjan tai uskon niin saattaa päästä niihin wanhan liiton kintas hommiin seksissäkin mutta itse en ymärrä että miksi ihmeessä? Kun omat rahat palaa yleensä aina ja pitää takoa tuskassa kuin jotain loputonta, Kalevalan sepän alasinta, oman elämän, katkeran lopun tappiin asti. Se on sitten eri asia jos saa sellaisen paratiisin ilmaiseksi ja kaikilla mausteilla, Shemales-tyttöjä myöden!! 52v.ST.

• Anonyymi

Minusta on hyvä että on edes yksi tyttökaveri, söpö tyttöystävä. Juice lauloi aikoinaan että jotkut on kuin luotu kaksoiselämään mutta minä en kykene elämään edes tätä yhtäkään...
      Maaseudun Menneisyys

• Anonyymi

Tyttöjä kaipaava on luonnonmukaista meininkiä mutta kansanedustajana politiikassa on luonnotonta ja oikeaa perverssiä meininkiä mikä yököttää syvästi kun kansan rahoilla rellestetään. Itse en äänestä ja ihmettelen mitä sitä joku vieläkin tekee? Örkki Yök.

• Anonyymi

Aika vanha nukke sinulla on. Niitä saa ihan uusia tilaamalla.

• Anonyymi

Ota HoTa ei pakota

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3159
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3057
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2912
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2594
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2112
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1667
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1622
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1566
    Aihe