olin tämän tyypin kaa yhes, erottiin ku menetin fiilikset sitä kohtaa ja sit yhtäkkii rakastun siihen taas. siis tää tyyppi pitää musta kai myös koska puhuttiin eilen puhelua. ja se kattelee myua koulus välil, jotenn???
olen 12v tyttö, tarvin neuvoa.
4
593
Vastaukset
- Anonyymi
Neuvoni on. Ehdit myöhemminkin, olet liian nuori suhteilemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ja tänne ei kannattaisi kirjoittaa sinun mitään tilanteestasi.
Vaan juttele mielummin tutulle luotettavalle aikuiselle tai omalle vanhemmalle tästä."Ehdit myöhemminkin, olet liian nuori suhteilemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa."
Niet mitennii liian nuori?
Mun entinen tyttöystäväehdokas kertoi, et se oli ollut yhdynnässä ekakerran 8-vuotiaana, eikä se mitenkään kertonu, et ois sitä joteski joutunu katuun. Sillon alotetaan, ku ite tekee mieli. Maarxy, älä noudattele kenenkään rupisii neuvoja vaan ainoastaan sun ja sen poikiksen sydämen ääntä. Mee vaan rohkeesti sen luo kysyyn siltä: "Aletaaks me seukkaan?" Onnea ja iloa teille! 🌹👀Kynis kirjoitti:
"Ehdit myöhemminkin, olet liian nuori suhteilemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa."
Niet mitennii liian nuori?
Mun entinen tyttöystäväehdokas kertoi, et se oli ollut yhdynnässä ekakerran 8-vuotiaana, eikä se mitenkään kertonu, et ois sitä joteski joutunu katuun. Sillon alotetaan, ku ite tekee mieli. Maarxy, älä noudattele kenenkään rupisii neuvoja vaan ainoastaan sun ja sen poikiksen sydämen ääntä. Mee vaan rohkeesti sen luo kysyyn siltä: "Aletaaks me seukkaan?" Onnea ja iloa teille! 🌹👀Jatketaan vielä hiukan. Jarruttelija neuvoi: "Vaan juttele mieluummin tutulle luotettavalle aikuiselle tai omalle vanhemmalle tästä."
Jos tyydyt juttelemaan 'tutulle luotettavalle aikuiselle tai omalle vanhemmalle', saat neuvoksi vain noudattaa hidastelua. Ei se sinun toivettasi seurustelusta edistäisi, kamaloittaisi vain. 🌹👀- Anonyymi
Kynis kirjoitti:
Jatketaan vielä hiukan. Jarruttelija neuvoi: "Vaan juttele mieluummin tutulle luotettavalle aikuiselle tai omalle vanhemmalle tästä."
Jos tyydyt juttelemaan 'tutulle luotettavalle aikuiselle tai omalle vanhemmalle', saat neuvoksi vain noudattaa hidastelua. Ei se sinun toivettasi seurustelusta edistäisi, kamaloittaisi vain. 🌹👀Olen samoilla linjoilla kuin Kynis. Mene juttelemaan ja katso, voisiko teidän välillänne olla jotain? Siitä se lähtee. Ei elämässä kannata odottaa. Muutoin odotat koko ikäsi jotain "oikeaa ikää", jota ei koskaan tule. Oikea hetki on nyt, jos siltä tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003154406- 152193
- 1882014
- 1041433
- 711294
- 74962
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57927IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2879Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119804Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59726