Aina kun kirjoitan nicin kanssa, niin joku ilkeilee.
Ehkä on todella parasta, jos lopetan tämän tästä ja lähden pois!
Tämä ei ole tervettä kenelläkään ..
Täällä keskustelupalstalla taitaa olla liian paljon sitä ilkeilyä ..
8
87
Vastaukset
- Anonyymi
Sua muuten joku kaipaili täällä pari päivää sitten. Katon jos löydän linkkiä siihen keskusteluun.
Anonyymi kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17733833/missa-on-han
Tuossa linkissä löytyy. :)Kiitos, hieman on vaikea arvailla kuka on se Anonyymi ..
Mutta minun on pakkoa suunnittella poistumista täältä takavasemmalle. Aina on joku mätämuna, (nainen, miehet eivät ole niin ilkeitä),
kuka jaksaa yllättää minua usein negatiivisesti.
Ettei sanomiseksi lähde, pitää silloin jättä hyvästit ja poistua
Niinhän täällä on. Terveys täällä todella menee. Viitsi enää mitään aloituksia tehdä kenenkään räävittäväksi. Eikä täällä mitään minulle ole muutenkaan, niin olkoon.
Olet oikeassa, mutta, kai voit vastata jos jotain mielenkiintoista löytyy
(✿◡‿◡)
Miehet kun aloittaa hyviä aloituksia, niin naiset juoksee kilpaa vastaamaan.
Mutta kun nainen tekee aloituksen miehelle, (minun tapauksessa teen Mikalle), niin yksi saa aina hepulin siitä.
Hänen vastausta katsoessa mietin, ettei sillä ole ihan kaikki kohdalla!
On sellainen lause: "Juoksupyörä pyöri edelleen, mutta hamsteri taitaa olla kuollut"
Minusta alkaa tuntumaan, että maailmassa on yksi Mika, ketkä kaikki naiset jahtaavat .. 😵💫Sivusta_Vain kirjoitti:
Olet oikeassa, mutta, kai voit vastata jos jotain mielenkiintoista löytyy
(✿◡‿◡)
Miehet kun aloittaa hyviä aloituksia, niin naiset juoksee kilpaa vastaamaan.
Mutta kun nainen tekee aloituksen miehelle, (minun tapauksessa teen Mikalle), niin yksi saa aina hepulin siitä.
Hänen vastausta katsoessa mietin, ettei sillä ole ihan kaikki kohdalla!
On sellainen lause: "Juoksupyörä pyöri edelleen, mutta hamsteri taitaa olla kuollut"
Minusta alkaa tuntumaan, että maailmassa on yksi Mika, ketkä kaikki naiset jahtaavat .. 😵💫"Olet oikeassa, mutta, kai voit vastata jos jotain mielenkiintoista löytyy"
Juu, paino sanalla Jos. Eipä tänäänkään ollut mitään mitä olisi voinut niin sanotusti, omia. Jotain yleisiä höpötyksiä ja kyselyitä kaikille, niin voin vastailla ajankulukseni. Ei minun jutut näytä ketään edes kiinnostavan.Prinssi_J kirjoitti:
"Olet oikeassa, mutta, kai voit vastata jos jotain mielenkiintoista löytyy"
Juu, paino sanalla Jos. Eipä tänäänkään ollut mitään mitä olisi voinut niin sanotusti, omia. Jotain yleisiä höpötyksiä ja kyselyitä kaikille, niin voin vastailla ajankulukseni. Ei minun jutut näytä ketään edes kiinnostavan.Se on huono puoli, jos ketään ei kiinnostaa X﹏X
Sivusta_Vain kirjoitti:
Se on huono puoli, jos ketään ei kiinnostaa X﹏X
Sitte voi poistua takavasemmalle ja kadota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33996Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872052Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50846- 47774
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184728Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705- 35664
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648