en halua elämältä enää muuta kuin kauniita kesäpäiviä ja vanhan jenkki pickupin jolla vedän uisteluvenettä pitkin Inarin järveä myötäilevää tietä auringon laskuun. Kessua polta avoimesta sivuikkunasta ja kuuntelen Loirin versiota "kun olet poissa"..
Vähään olen tyytyväinen, vaikka logiikka olematon.
Entä jos..
Anonyymi-ap
4
177
Vastaukset
- Anonyymi
Silloin olisit tajunnut elämän tarkoitujsen.
- Anonyymi
Niin halus mun exäkin. Otin tilalle sellasen jolle olen olemassa. Toivotin exälle ihan vilpittömästi hyvää loppuelämää itsensä kanssa. Loppu hyvin kaikki hyvin.
- Anonyymi
Tuo saattaa olla jopa mukavan rento tapa viettää elämäänsä
- Anonyymi
Olisin valmis heti kalakaveriksi. Itse tunnen henkilön joka voisi ajatella juurikin noin. Ikävöin häntä aina vaan. Ikävä ei lopu vaikka ei ole vastannutkaan enää viesteihini. Minkäs teet? Life goes on....
M
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.262704Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1112635- 2041414
- 1301347
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3091303- 941301
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,491102Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �141054Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi2111009- 65964