en halua elämältä enää muuta kuin kauniita kesäpäiviä ja vanhan jenkki pickupin jolla vedän uisteluvenettä pitkin Inarin järveä myötäilevää tietä auringon laskuun. Kessua polta avoimesta sivuikkunasta ja kuuntelen Loirin versiota "kun olet poissa"..
Vähään olen tyytyväinen, vaikka logiikka olematon.
Entä jos..
Anonyymi-ap
4
137
Vastaukset
- Anonyymi
Silloin olisit tajunnut elämän tarkoitujsen.
- Anonyymi
Niin halus mun exäkin. Otin tilalle sellasen jolle olen olemassa. Toivotin exälle ihan vilpittömästi hyvää loppuelämää itsensä kanssa. Loppu hyvin kaikki hyvin.
- Anonyymi
Tuo saattaa olla jopa mukavan rento tapa viettää elämäänsä
- Anonyymi
Olisin valmis heti kalakaveriksi. Itse tunnen henkilön joka voisi ajatella juurikin noin. Ikävöin häntä aina vaan. Ikävä ei lopu vaikka ei ole vastannutkaan enää viesteihini. Minkäs teet? Life goes on....
M
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713125
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201585- 151359
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191304
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242