Mitä tarkoittaa kesärenkaissa merkintä CP?
Onko se sama kuin Selebral Palsy?
Matkailuautoon renkaat
13
209
Vastaukset
- Anonyymi
Sorry Serebral Palsy..nyt meni oikke.
- Anonyymi
Kyselin uusia suvikumeja , mutta päädyin seisottamaan kulkiminta vielä vanhoilla ensi suven , kun on vielä reilusti ilmaa jäljellä. Rengasliikkeen "ukko" kertoi että ilmat ei tahdo pysyä muissa, kuin nokian tekemissä pakujen suvikumeissa.
- Anonyymi
Ei sinulla Palstavahti ole varaa Nokialaisiin.
- Anonyymi
Cerebral Palsy = täälläkin tuttu cp-vamma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cerebral Palsy = täälläkin tuttu cp-vamma
2 = 1 vammaista, ei tosin cp - vaan paha mielenhäiriö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 = 1 vammaista, ei tosin cp - vaan paha mielenhäiriö.
No ei ainakaan JoksuReino, hän on lomalla.
Terkut Niuvalta osasto 6
Pena
- Anonyymi
Kiitos kiitos. Kiva kun kaverit muistavat minua. Rauhalahdessa nähdään.
Palstavahti Joksu Kuopiosta- Anonyymi
Pääsetkö sinä enää ikinä edes käväisemään Hovilan asumuksellasi, vai joudutko viettämään koko loppuikäsi siellä Niuvassa?
- Anonyymi
Sen päättää lääkärit !!!
Palstavahti Joksu- Anonyymi
Toivottavasti lääkärit sallivat sinun käydä Rauhalahdessa tapaamassa "ystäviäsi", ainakin jos joku hoitaja lupaa pitää sinua siellä silmällä.
- Anonyymi
olet Joksu nyt turvallisessa hoidossa. Luota lääkäriisi
- Anonyymi
Joksun onkin parempi olla laitoshoidossa, ei siitä ole enää asumaan yksin Kotkan kerrostaloluukussaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joksun onkin parempi olla laitoshoidossa, ei siitä ole enää asumaan yksin Kotkan kerrostaloluukussaan.
Ottaen huomioon oman tilanteensa, voi vain todeta, että Laitoshoito Reino alias Joksu todistaa oikeaksi asianosaisiin kohdistuvia ongelmia.
Täytyy siitä huolimatta että maailmalla on viime aikoina tapahtunut paljon, todeta, että Laitoshoito Reino alias Joksu yksinkertaistaa nykysukupolvia henkisesti rasittavaa elämäntyyliä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1352379Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752