Kenestä palstalaisesta

Anonyymi-ap

Haluaisit tehdä itsellesi kesäkissan tulevaksi kesäksi?

-flowersreally-

22

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluaisin erään turkin, että saisin pinkit lapaset. Em. saattaisi olla persupalstalainen.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­­N­­­y­­­m­­­f­o­m­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17739011J

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Teen itse itsestäni kesäkissan itselleni. Muillehan en kelpaa kuitenkaan.

    • Eipä ole tullut vietettyä vielä aikaa täällä niin kauaa että voisi sanoa mutta noin yleisesti ottaen kaikki kissimirrit on ihania.😊.

    • Anonyymi

      No sinusta, rakkaani. Jos olisit se originaali. Mutta kun et ole... :(

    • Ei kyllä passaa kestään tehhä, kun on toi hamsteri. Syö kuitenkin meitin jamsun.

      • Pikkubroidin hamsterille kävi muuten lapsuudessa noin. Mutsin avomiehen tyttäret otti kissan ja se mutusti broidin hamsterin suihinsa kun oli hiukan kasvanut. Kaikkea hyvää jamsulle.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Pikkubroidin hamsterille kävi muuten lapsuudessa noin. Mutsin avomiehen tyttäret otti kissan ja se mutusti broidin hamsterin suihinsa kun oli hiukan kasvanut. Kaikkea hyvää jamsulle.🙂.

        Hui hitto! Karseeta. Ei katteja samaan taloon pikku jyrsijöitten kanssa lemmikiksi. Joku vahinko käy kuiteskin jossain kohtaa.

        Kiitos. Jamsu on aivan ihana rakas pikku mussu. ❤️🐹

        Siitä on tullut oikeen mun rakas karvalutunen. Tykkään ihan hirmusti.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Hui hitto! Karseeta. Ei katteja samaan taloon pikku jyrsijöitten kanssa lemmikiksi. Joku vahinko käy kuiteskin jossain kohtaa.

        Kiitos. Jamsu on aivan ihana rakas pikku mussu. ❤️🐹

        Siitä on tullut oikeen mun rakas karvalutunen. Tykkään ihan hirmusti.

        Joo tosi tarkkana saa olla jos samassa taloudessa on molempia.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Hui hitto! Karseeta. Ei katteja samaan taloon pikku jyrsijöitten kanssa lemmikiksi. Joku vahinko käy kuiteskin jossain kohtaa.

        Kiitos. Jamsu on aivan ihana rakas pikku mussu. ❤️🐹

        Siitä on tullut oikeen mun rakas karvalutunen. Tykkään ihan hirmusti.

        Olen tosi eläinrakas. Meillä oli silloin marsu, hamsteri, juoksuhiiriä, gerbiileitä, kissa ja koira. Täysin aivan samaan aikaan eivät ihan olleet. Mutta kyllä meidän uusioperheessä olikin kyllä minä, pikkubroidi, äiti, äidin avomies ja sen 3 tytärtä.🙂.


    • Anonyymi

      Pirpanasta, ainakin luonteen perusteella. Pidän hänen emittoimastaan elämän aurasta :).

      • Höh.. mä jouduin kuukkeloimaan tuon säteilemisen.. laskea liikenteeseen.

        Rakastan sanoja, vaikka en niin verbaalinen virtuoosi olekaan. Joten kiitos kun annoit minulle uuden sanan.

        Rakkain sanani on joo. Mutta vain vokaalisessa muodossaan. Sen voi sanoa tuhannella eri tavalla.


    • Anonyymi

      Minä oon varattu. Tervsii sydänselkä.

    • Anonyymi

      Ei kait sitä ny helmikuussa vielä tartte tietää.

    • Olen kerran ollut kesäkolli, vaikka luulin olevani poikaystävä. Ei ollut kiva joutua taipaleelle, vaikka siihen oli hyvä syy; neito lähti jenkkeihin opiskelemaan. Kokemuksesta viisastuneena suhtaudun kuitenkin varauksella treffikutsuihin kissakahvilaan.

      • Silloin se on väärin jos toinen ei ymmärrä missä mennään mutta jos asia on kummallekin selvä niin miksipä ei. Tosin vaarana on että mieli muuttuu matkanvarrella ja satuttaa itseään.


    • Olen allerginen kissoille.
      Sylikoiraa olen harkinnut 🤭

    • Anonyymi

      Miau? 😚

    • Anonyymi

      EI kesäkissoille! Rääkkäystä.

    • Anonyymi

      Hah. Itse ajattelin itse olla kesäkolli. Saatan jopa lähteä kesällä onkimaan.

      >simiti<

    • En kenestäkään, mulla on jo nuo kaksi kesämisua ❤️

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3219
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1965
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      191
      1523
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      128
      1423
    5. 80
      1095
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      254
      918
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      859
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      90
      763
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      66
      751
    Aihe