Mitä tulee mieleen jostain?

Anonyymi-ap

Vai tuleeko mistään mitään mieleen?

34

66

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan mieletöntä.

      • Anonyymi

        Näin on 😵‍💫


    • Anonyymi

      Vasta tuli mieleen, että loppusiistimisiä ei kannata tehdä ennen kuin on testannut sopivuuden. Voi joutua leikkaamaan sauman kuitenkin vielä auki.

      -keinovaginamies-

    • Olen siivonnut aamun lööpäilyn jälkeen sellaisella teholla ja kunnon hiki päällä, että olo on kuin 10 kilsan lenkin jälkeen ja sen jälkeen laittanut tarjoiluja vieraille. Nyt kotoa on ihana hiljaisuus ja olohuoneen lattia on vuorattu barbeilla. 🤣

      Juuri nyt aivot lyö tyhjää. Kahdellekin ystävälle silti haluaisin lähettää halauksen. Toinen menetti tänään vanhempansa ja toisella on muusta syystä hankalampaa. Laitan siis tuplahalit tuulen vietäväksi. ❤️

      • Anonyymi

        Barbeilla? Siis niillä nukeilla?
        Jotain erikoisempaa pakkanaalia luvassa?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Barbeilla? Siis niillä nukeilla?
        Jotain erikoisempaa pakkanaalia luvassa?

        -keinovaginamies-

        Nuo barbit johtui vieraiden keski-iästä. 😁 Oli muuten aika helkkarin energiset juhlat. Olen aivan kaput.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Nuo barbit johtui vieraiden keski-iästä. 😁 Oli muuten aika helkkarin energiset juhlat. Olen aivan kaput.

        Aijaa. Minä jo ajattelin että jotain mielenkiintoista.
        Hyvä se, että lapsilla on energiaa. Voivat olla näin vanhemmiten sitten väsyneitä ja viisaita :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa. Minä jo ajattelin että jotain mielenkiintoista.
        Hyvä se, että lapsilla on energiaa. Voivat olla näin vanhemmiten sitten väsyneitä ja viisaita :)

        -keinovaginamies-

        Ajattelitko, että ystävien kesken leikitään barbeilla? 😂
        Itse asiassa.. Sehän vois olla tosi terpeuttista keski-ikäisten ystävien kanssa. 🤣

        -Tää barbi oli nyt tosi tyhmä kun sanoi näin
        -Tyhmä barbi
        -Tää barbi lähtis nyt bilettää
        -Mitkäs iltapuvut valitaan, täällä olisi pari pinkkiä, yksi täyspitkä häämekko ja sit jotain casual-mekkoja
        -Laittaaks joku barbien bilemusaa
        -Joo, laita sata salamaa iskee tulta
        -Oks ne Kenit vielä matkalaukussa? (Kaikki barbit asuu lentolaukussa, vieraat muuten ilmoitti, että ei ne haluaa Kenejä leikkiin olenkaan, 😆 vaikka yhdellä oli tosi kiva pinkki hihaton klitter paita, suorat housut ja sandaalit ja pari oli nakuna.
        - Tää barbi vois vähän pusaa ton kenin kaa, mut sen pitää kyl ensin pukea
        - Nyt nää vähän jorais
        - Hei tääl tavaroissa on kanssa takka, pitäskö lähtee kotiin katsomaan takkatulta, ei nää vanhat jaksa enää jorata kovin kauaa
        - Joo ei. Otat sä ton Kenin ja ton kodin (Kenejä on useita, mut koteja on kaksi), niin mä otan nää
        - Nyt nää ensin juttelis henkeviä, sit kattelis vähän silmiin ja halis.
        - Hei tääl on vain yksi sänky (eikä ole parisänky edes). Pitääks näiden sit vuorotella vai askarellaaks maitopurkista toinen? Onneks molemmissa kodeissa on oma suihku ja wc


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Ajattelitko, että ystävien kesken leikitään barbeilla? 😂
        Itse asiassa.. Sehän vois olla tosi terpeuttista keski-ikäisten ystävien kanssa. 🤣

        -Tää barbi oli nyt tosi tyhmä kun sanoi näin
        -Tyhmä barbi
        -Tää barbi lähtis nyt bilettää
        -Mitkäs iltapuvut valitaan, täällä olisi pari pinkkiä, yksi täyspitkä häämekko ja sit jotain casual-mekkoja
        -Laittaaks joku barbien bilemusaa
        -Joo, laita sata salamaa iskee tulta
        -Oks ne Kenit vielä matkalaukussa? (Kaikki barbit asuu lentolaukussa, vieraat muuten ilmoitti, että ei ne haluaa Kenejä leikkiin olenkaan, 😆 vaikka yhdellä oli tosi kiva pinkki hihaton klitter paita, suorat housut ja sandaalit ja pari oli nakuna.
        - Tää barbi vois vähän pusaa ton kenin kaa, mut sen pitää kyl ensin pukea
        - Nyt nää vähän jorais
        - Hei tääl tavaroissa on kanssa takka, pitäskö lähtee kotiin katsomaan takkatulta, ei nää vanhat jaksa enää jorata kovin kauaa
        - Joo ei. Otat sä ton Kenin ja ton kodin (Kenejä on useita, mut koteja on kaksi), niin mä otan nää
        - Nyt nää ensin juttelis henkeviä, sit kattelis vähän silmiin ja halis.
        - Hei tääl on vain yksi sänky (eikä ole parisänky edes). Pitääks näiden sit vuorotella vai askarellaaks maitopurkista toinen? Onneks molemmissa kodeissa on oma suihku ja wc

        Olikohan tämä nyt ote pikkunaisten leikistä vai aikuisten?
        Samanlainen maailmanjärjestelyinto näyttää olevan: "Otat sä ton Kenin ja ton kodin, niin mä otan nää."

        Minun mieli kyllä lähti ihan eri teille siitä mielikuvasta missä koko olkkarin lattia on vuorattu pienillä muovinaisilla :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olikohan tämä nyt ote pikkunaisten leikistä vai aikuisten?
        Samanlainen maailmanjärjestelyinto näyttää olevan: "Otat sä ton Kenin ja ton kodin, niin mä otan nää."

        Minun mieli kyllä lähti ihan eri teille siitä mielikuvasta missä koko olkkarin lattia on vuorattu pienillä muovinaisilla :)

        -keinovaginamies-

        Nuo neidit oli kyllä sen verran pieniä, etteivät ymmärtäneet mitään kenien perään. 😂 Barbeista löytyy omat ja siskon lapsuuden aikaiset ja isomman sisarusten vanhat, joten kyllä niillä kohtalaisen vuorauksen halutessaan saa olohuoneesta.

        Tuo oli simulaatio keski-ikäisten barbileikeistä. Enpäs nyt, onneksi, saanut kiinni sinun mielikuvastasi. Nuo muovinaiset on aika paljon pienempiä kuin sinun ”ystäväsi”. En sitten tiedä pidetäänkö miehille muovinaiskutsuja samalla tavalla kun olen joskus jostain lehdestä lukenut naisille järjestettävän vastaavia. Oma kokemukset jää 4 Tupperware ja kynttiläkutsuun (yksi ystävä joskus harrasti emännöintiä).


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Nuo neidit oli kyllä sen verran pieniä, etteivät ymmärtäneet mitään kenien perään. 😂 Barbeista löytyy omat ja siskon lapsuuden aikaiset ja isomman sisarusten vanhat, joten kyllä niillä kohtalaisen vuorauksen halutessaan saa olohuoneesta.

        Tuo oli simulaatio keski-ikäisten barbileikeistä. Enpäs nyt, onneksi, saanut kiinni sinun mielikuvastasi. Nuo muovinaiset on aika paljon pienempiä kuin sinun ”ystäväsi”. En sitten tiedä pidetäänkö miehille muovinaiskutsuja samalla tavalla kun olen joskus jostain lehdestä lukenut naisille järjestettävän vastaavia. Oma kokemukset jää 4 Tupperware ja kynttiläkutsuun (yksi ystävä joskus harrasti emännöintiä).

        Siinähän vois järjestää jotkut jättiläistanssiaiset keskiaikaisella pakanateemalla pikkunaisten yllä. Iltaa kohden sahti hupenisi ja meno yltyisi. Loppuillasta villeimmät masokistit ottaisivat pieniä eroottisia paineja niin ihanan kovien pienten muovinaisten päällä :)

        Voi kyllä olla että ne sinun muoviset sukukalleudet vähän leikistä kärsisivät.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän vois järjestää jotkut jättiläistanssiaiset keskiaikaisella pakanateemalla pikkunaisten yllä. Iltaa kohden sahti hupenisi ja meno yltyisi. Loppuillasta villeimmät masokistit ottaisivat pieniä eroottisia paineja niin ihanan kovien pienten muovinaisten päällä :)

        Voi kyllä olla että ne sinun muoviset sukukalleudet vähän leikistä kärsisivät.

        -keinovaginamies-

        Barbeilla on tissit, mutta kenillä ei ole munia eikä barbillakaan mitään ulospäin havaittavaa. Et vissiin ole lapsena barbeilla leikkinyt. 😂

        Muistan kyllä, että noin 11v kun barbit oli vielä kuvioissa leikki oli joko treffejä kenin kaa (paljon paljon hurjempia kuin mitä keski-ikäisenä treffit on), kodin rakennusta tai sitten vaatteiden suunnittelu ja ompelua joko koneella tai sitten jesarilla. 😁 Ja takapihalla myös sirkkelillä, vasaralla, nauloista, laudoista ja vanerista rakensin barbin talon ja sitten sujuvasti tein lamput purkamalla varastossa olevia lamppuja ja vähän tuunaamalla. Äiti kyllä ei ollut kovin ihastunut omatoimista sähkötöistä ja talon valaistus ei läpäissyt sähkötarkastusta, vaikka kyllä olin jo testannut (ilman oikosulkua), että toimiihan tuo,

        Eikö tuo aikuisten barbileikki olisi aika hyvää patoutumien purkua, Ei ole kyllä käynyt ennen mielessä, mutta sait minut näkemään asian out of box. Barbit voi sanoa mitä aikuisen ei ole sopivaa sanoa. 😁 Ja ehkä se auttaa suurinpaan halipulaan, kun edes barbit pääsee halimaan ja sama tietysti selibaatti vs. pienet seikkailut. 😆


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Barbeilla on tissit, mutta kenillä ei ole munia eikä barbillakaan mitään ulospäin havaittavaa. Et vissiin ole lapsena barbeilla leikkinyt. 😂

        Muistan kyllä, että noin 11v kun barbit oli vielä kuvioissa leikki oli joko treffejä kenin kaa (paljon paljon hurjempia kuin mitä keski-ikäisenä treffit on), kodin rakennusta tai sitten vaatteiden suunnittelu ja ompelua joko koneella tai sitten jesarilla. 😁 Ja takapihalla myös sirkkelillä, vasaralla, nauloista, laudoista ja vanerista rakensin barbin talon ja sitten sujuvasti tein lamput purkamalla varastossa olevia lamppuja ja vähän tuunaamalla. Äiti kyllä ei ollut kovin ihastunut omatoimista sähkötöistä ja talon valaistus ei läpäissyt sähkötarkastusta, vaikka kyllä olin jo testannut (ilman oikosulkua), että toimiihan tuo,

        Eikö tuo aikuisten barbileikki olisi aika hyvää patoutumien purkua, Ei ole kyllä käynyt ennen mielessä, mutta sait minut näkemään asian out of box. Barbit voi sanoa mitä aikuisen ei ole sopivaa sanoa. 😁 Ja ehkä se auttaa suurinpaan halipulaan, kun edes barbit pääsee halimaan ja sama tietysti selibaatti vs. pienet seikkailut. 😆

        No sinähän olet täti. Talonrakentaja jo pienestä pitäen :)
        Paljon parempi idea tuo aikuisten barbeilu kuin jotkut aikuisten värityskirjat.
        Voi sanoa vaikka naapurin barbille, että jumankauta sulla on kyllä makea ken. Kerrot heti mulle kun erootte.

        Ei barbeilla tarvinnu leikkiä, että selvisi muovinuken pimpittömyys. Serkkutytön barbien hameenalustat oli nuuskittu läpi varmaan jo 5-6 vuotiaana :)

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      https://www.youtube.com/watch?v=k0JIrdog-vo

      Kuuntelin tätä J. Karjalaisen kappaletta ja siitä tulee turvallinen olo. Tulee lapsuus mieleen, ehkä lähinnä mökillä jossa oli hetekat ja viltit eli vähän kotioloista poikkeavat petiolosuhteet. Vanhempien ihmisten äänet tuovat turvallisen olon ja nyt yli nelikymppisenä yksinäisenä miehenä on vaikea päästä siihen tilaan. Sitä on omillaan, ei auta mikään.

      • Anonyymi

    • Tuli mieleen, että jospa nukkuisi, taas. Heräsin muutama tunti sitten ja taas väsyttää. Posketonta tämä nukkumisen määrä mulla.

    • Anonyymi

      - Tänään jäin miettimään, mikä hänen on.
      - Harmiksen kohdalla olen miettinyt monta vuotta, mikä hänen on.
      -Simiti säikäyttää joka kerta, mikä hänen on.

      • Anonyymi

        Eikö muita listalla? 😵‍💫


    • Tuli mieleen, ettei kiittämättömistä ja töykeistä ihmisistä kannattaisi välittää. Olen koko iltapäivän miettinyt, kuinka eräs aikuinen ihminen viitsii olla moukkamainen, vaikka häntä kohtaan ollaan joustettu ja tehty jopa ylimääräistä. Työasioissa pitäisi osata olla korrekti ja muistaa, että se ylimääräinen ja hyväntahtoinen työ on toisten työajasta pois.
      Tuli mieleen, etten saa olla liian kiltti ja joustava.

      • No noita kiittämättömiä ja toisia hyväksikäyttäjiä on maailma pullollaan. Törmään tuohon ihan alvariinsa töissä ja juuri koskaan en saa kiitosta tai arvostusta. Ainoa mitä saan .. on kommentti, että tyhmä töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No noita kiittämättömiä ja toisia hyväksikäyttäjiä on maailma pullollaan. Törmään tuohon ihan alvariinsa töissä ja juuri koskaan en saa kiitosta tai arvostusta. Ainoa mitä saan .. on kommentti, että tyhmä töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

        Tuo on tullut mieleen, etten enää viitsi vaivautua ainakaan tuon kyseisen tyypin takia. Sen kautta on tullut muutamia lisätöitä, joista olen ollut kiitollinen, mutta ei se kiitollisuus pitkään lämmitä, kun tuo käyttäytyy moukkamaisesti.
        Olet oikeassa, aina löytyy hyväksikäyttäjiä ja oman edun tavoittelijoita. Pakko vetää raja jossain vaiheessa.

        Olen ollut liian kohtelias, enkä sanonut mitään, mutta mun asenne tuota tapausta kohtaan muuttuu. Se on ikävää, ei voi mitään.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Tuo on tullut mieleen, etten enää viitsi vaivautua ainakaan tuon kyseisen tyypin takia. Sen kautta on tullut muutamia lisätöitä, joista olen ollut kiitollinen, mutta ei se kiitollisuus pitkään lämmitä, kun tuo käyttäytyy moukkamaisesti.
        Olet oikeassa, aina löytyy hyväksikäyttäjiä ja oman edun tavoittelijoita. Pakko vetää raja jossain vaiheessa.

        Olen ollut liian kohtelias, enkä sanonut mitään, mutta mun asenne tuota tapausta kohtaan muuttuu. Se on ikävää, ei voi mitään.

        Niin. Mulla on töissä ollut paljonkin tuota että teen muiden töitä ja sitä jopa odotetaan minulta. Poijaat lyö hanskat tiskiin ja kännykän kouraan kun menen auttamaan. Eli tekemään heidän puolestaan.

        Vedä ajoissa raja tuollaiselle. Jos sulla löytyy henkistä kanttia niin kohtaat tuon paskaperseen silmästä silmään tai sit vaan lopetat sen ylimääräisen takemisen.

        Itsellä se paha puoli, että pidän työn tekemisestä, enkä osaa töissä vaan olla, niin sitä kaytetään törkeästi hyväksi. Mutta minä sallin sen. Siinä se vika on. Minussa. Minun tulisi vetää raja. Kuten sanottua .. kun sen sallii, niin sitä aletaan pitää selviönä ja sitä jopa osotetaan minulta. Ilman kiitoksia tai arvostusta.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin. Mulla on töissä ollut paljonkin tuota että teen muiden töitä ja sitä jopa odotetaan minulta. Poijaat lyö hanskat tiskiin ja kännykän kouraan kun menen auttamaan. Eli tekemään heidän puolestaan.

        Vedä ajoissa raja tuollaiselle. Jos sulla löytyy henkistä kanttia niin kohtaat tuon paskaperseen silmästä silmään tai sit vaan lopetat sen ylimääräisen takemisen.

        Itsellä se paha puoli, että pidän työn tekemisestä, enkä osaa töissä vaan olla, niin sitä kaytetään törkeästi hyväksi. Mutta minä sallin sen. Siinä se vika on. Minussa. Minun tulisi vetää raja. Kuten sanottua .. kun sen sallii, niin sitä aletaan pitää selviönä ja sitä jopa osotetaan minulta. Ilman kiitoksia tai arvostusta.

        Kiitos kannustuksesta. 😊👍

        Silmät painuu kiinni ja näppikset kirjottaa pelkkää puuroa, on parasta painua pehkuisin.
        Hyvää yötä palsta. 😴

        - Romance On Violin -
        https://youtu.be/Djwz62K-EbE


    • Tuli mieleen, että kauanko märät pyykit voi olla pesukoneessa ennen kuin ne alkavat kehittää homeitiöitä tai dekompositoitua 🤔

    • Anonyymi

      Tulet todella mieleen tästä aloituksesta 😵‍💫

    • Anonyymi

      Yhtä ja toista, äkkiseltään ainakin ulkoisesti siihen kuulumattomalta vaikuttavaa mutta nyt tomaattia.

      • Anonyymi

        Puhutko silmistäni! 😵‍💫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko silmistäni! 😵‍💫

        Söin tomaatin mutta vaikka silmistäsi. Tuli mieleen siniset ja tarkat silmät. Sinunko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söin tomaatin mutta vaikka silmistäsi. Tuli mieleen siniset ja tarkat silmät. Sinunko?

        No ei todellakaan, erehdyit 😵‍💫


    • Anonyymi

      Vanhoja valokuvia katsellessa tulee mieleen elämänjana erilaisine kokemuksineen.
      Tunteita nousee pintaan kun katsoo ala-asteen aikaisia valokuvia, mitä heille nykyisin kuuluu. Katsoessa itsestä otettuja valokuvia miettii mitä tuossa ajassa oli tärkeää, tai tuntui sellaiselta. Kenelle jakoi tunteensa ja aikansa. Valokuvat synnytysosastolta lapsi sylissä keinumassa tai pesemässä lasta, voiko onnellisempaa ja epävarmempaa ihmistä enää kuvata?
      Kuvia ex-puolisoiden kanssa, olihan sekin aika ihanaa, ihmiset kuvissa näyttävät iloisilta ja tyytyväisiltä, joskus vähän väsyneiltä.

      Ilman tuota menneisyyttä, ei olisi nykyistä minuutta. Se muistuttaa miten onnellisen ja monirikkaan hyvän elämän on jo saanut kokea. Toivottavasti olisi monta hyvää ilahduttavaa valokuvaa vielä ottamatta, voisi katsella niitä sitten taas 10-vuoden kuluttua, arvioiden olisiko se aika mennyt myötäisten tuulten merkeissä.

      AV

    • Anonyymi

      Mistä pitäs tulla mieleen ja mitä ja miksi

      • Anonyymi

        Mistä tahansa tietysti 😵‍💫 niin mitä ajatuksia?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3219
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1965
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      191
      1533
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      128
      1433
    5. 80
      1095
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      255
      921
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      859
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      90
      773
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      66
      761
    Aihe