Tuosta:
https://yle.fi/a/74-20017259
Miten noi jutut voinu jäädä noinkin hyvin päähän? Aikoinaan kyllä luin ne kirjat kaikki kertaalleen ja olen tainnut sen ekan leffankin nähdä joskus, mutta muuta kontaktia mulla ei niihin ole... Mieli on kumma aparaatti.
Kokonaispisteet 13 / 16
Perjantain Harry Potter Visa 1/2
19
188
Vastaukset
- Anonyymi
Kokonaispisteet 4 / 16
T. kaikki arvaamalla- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Tulos!
Aika hyvä, kun on puhtaasti vain arvaamalla tehty 👍Juu, mutta mun ei kannattane lotota tänään. :D
Anonyymi kirjoitti:
Juu, mutta mun ei kannattane lotota tänään. :D
Se on totta. Aika köyhä pottikin siellä taisi olla, niin lottoa vasta tiistain Eurojackpottia 😁
- Anonyymi
Ei siellä ollu peliä (enää) ☹️.
Olisin saattanut pärjätä. Kirjat olen lukenut ainakin kahteen kertaan kaikki, ellen kolmea. Joo, ehkä kolme, pari luin englanniksi kun odotin suomennoksia. Leffat olen katsonut monta kertaa... 🙄
Syitä ja syitä, mutta tuskin olisin noin paljon aikaani Pottereihin kuluttanut, jollei ne olis olleet mun mielestäni hyviä 😊
Voisikin katsoa leffat taas läpi! Vaikka kirjat on kyllä monta kertaa parempia...
xLinerKyllä tuo aloituksen linkki ainakin itseni vei suoraan siihen monivalintatehtävään?
Kokeilepas uudelleen:
https://yle.fi/a/74-20017259
Sama ittellä, luin osan enkuksi kun tuli himo saada kirjat aina äkkiä käsiinsä 😁
Oisko menny kolme tai neljä ekaa suomeksi ja loput aina enkuksi heti kun ilmestyivät.
Tämän verran sai tänään 100% arvaamalla 😁
Kokonaispisteet 7 / 16- Anonyymi
5 / 16
Umpimähkäinen tulos, ei mitään tietoa, ei mitään tuntumaa
- SheenaKohtalainen tulos!
Se on rohekutta mennä arvailemaan, kun itse tietää etukäteen ettei tiedä 👍
Haastavia kysymyksiä. Nyt lipsuu. 😊
"Kokonaispisteet 13 / 16"Loistava tulos!
No otat seuraavaksi sen juuri julkaisemani leffavisan, niin eiköhän tilanne korjaannu 😉
- Anonyymi
Sain 8 oikein
- Anonyymi
Hihitystä
Rande ei ole eläissään lukenut yhtäkään kotirouvan kirjoittamaa kirjaa.
Eli tämä tästä.
(naurua)- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Muistaakseni olen Agatha Christien kirjan joskus lukenut...
Ei kannata
Itse olen fanaattinen Pedro Almodovar-fani.
Käväisin tuossa eilen tutustumassa espanjalaisen lähiöelämän värikylläiseen maailmaan Pedron soikean linssin läpi.
Carmen Maura ei ole näyttelijä, vaan ilmiö.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata
Itse olen fanaattinen Pedro Almodovar-fani.
Käväisin tuossa eilen tutustumassa espanjalaisen lähiöelämän värikylläiseen maailmaan Pedron soikean linssin läpi.
Carmen Maura ei ole näyttelijä, vaan ilmiö.
(hihitystä)Mjaa
Oikeastaan Carmen on Carmen, ja kaikki muu on sitä… mitä on.
(hirn)
https://youtu.be/iRk_jr-BULU
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262233
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161554Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333893