Otin aika lailla itseeni kun ei tullut kutsua miehen kummitytön häihin. Kutsussa ei edes mainintaa avecista jota ihmettelen suuresti. No jos jotain hyvää tästä pitää etsiä on se ettei mies niinkään itse innostunut häihin menemään ja että huomaa kyllä että olen hyvinkin loukkaantunut. Tuleva morsian vaikutti ihan järkevältä mitä jotenkin tuntenut vuosien varrella mutta nyt arvostus silmissäni ei kovin häävi. En oikein osaa olla edes onnellinen hänen puolestaan, ikävä kyllä.
Loukkaantunut ja suuttunutkin
3
149
Vastaukset
- Anonyymi
Morsian ei pidä sinusta, siks ei kutsua tullut. Kukaan halua häihinsä sellasta ihmistä tunnelmaa pilaamaan
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17740609N
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
SInä olet kyllä sosiaalisesti ja elämänsisällöllisesti hyvin rikas ihminen, äveriäs kuin mikä.
Minä en ole kymmeneen vuoteen saanut kutsua mihinkään sosiaaliseen tilaisuuteen lukuunottamatta isäni perunkirjoituksia. Minulla ei ole edes perspektiiviä siihen mitä on olla sosiaalisesti niin äveriäs että voi suuttua jostain kutsun puutteesta; sittenhän kaikenlaisia muita kutsuja on luultavasti niin paljon että on oikeus kokea olevansa oikeutettu osallistumaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633716Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552855Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442071- 1262066
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231893Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841