Vaimoni jäi kiinni pettämisestä ja jatkaa edelleen

Anonyymi-ap

Vaimoni jäi kiinni pettämisestä. Hänet ilmiantoi mulle tuntematon henkilö. Pettämistä oli ollut jo useita kuukausia. Päätimme jatkaa yhdessä, mutta kuukausi kiinnijäämisen jälkeen aloin epäillä että vaimo pettää taas. Niinpä kerran, kun tiesin hänen lähtevän viemään lastamme treeneihin, lainasin kaverini autoa ja seurasin, minne treenien ajaksi menee. Järkytyin, kun ajelikin miehen luo jonka kanssa oli jo pettänyt. Auton jätti naapurikadulle kauemmas parkkiin ja loppumatkan käveli miehen luo. Tunnin siellä vietti ja lähti sitten hakemaan lastamme pois treeneistä.

Oon hajalla että vaimoni edelleen pettää tämän saman miehen kanssa. En voi häntä käräyttääkään koska jäisin itse kiinni seuraamisesta. Järkyttynyt olen myös siitä miten salailevat tapaamisiaan, auto jätetään muualle parkkiin. Eikä tämä varmaan ollut eka kerta.

12

865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tottakai käräytät ja mitä sitten jos jäät kiinni seuraamisesta? Vaimosi on avionrikkoja ja syyllinen, et sinä. Erokirja ja jätät sen petturin oman onnensa nojaan.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­­­N­y­­­m­f­o­­­m­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17740652z

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mies jäi kiinni myös valehtelee minkä ehtimään joutaa uskoo jo korviaan myöten itsekin minä kun en

    • Anonyymi

      Kerro että seurasit sillä vaimosi tietää huomaa ja vaistoaa että kaikki ei ole hyvin. Parempi kertoa vaimollesi kuin yrittää näytellä ettet tietäisi sillä et kykene kuitenkaan olemaan ihan normaalisti niin etteikö tuo tapahtuma jotenkin näkyisi sinussa.

    • Anonyymi

      Vahva epäilysi on helppo perustella toisen käytöksellä, mikä sinun epäilysi oikeasti herätti hänestä. Laita vastaamaan teoistaan, anna mahdollisuus selittää, älä hyväksy valheita. Älä jousta, anna periksi, jos koet asian itsellesi tärkeäksi. Lapset kärsii ja aistii, jos teidän välit eivät ole kunnossa.

    • Anonyymi

      Sepä tässä onkin kun on lapsiakin meillä mutta en voi jatkaa näin. Kerroin vaimolleni että tiedän hänen pettävän edelleen. Siitäkös sota syttyi, kun sai tietää seuranneeni. Tunnusti kuitenkin että on rakastunut tähän mieheen ja haluaa olla tämän kanssa. Kysymykseen siihen, miksi halusi edelleen aikaisemmin jatkaa liittoamme ei osannut vastata. Kerroin haluavani eron, en voi luottaa enää. Paskat on fiilikset.

      • Anonyymi

        Olisit soittanut kun vaimosi oli pettämässä ja kysynyt missä olet nyt.
        Hyvä että eroatte. Ansaitset parempaa. Rakkaus on sokea sanotaan.
        En tiedä miten luottamus voi toimia sellaisessa suhteessa mikä on saanut alkunsa pettämisestä.
        Mutta se ei ole sinun ongelma.


      • Anonyymi

        Järkyttävää, olen todella pahoillani mutta jos yhtään lohduttaa niin ansaitset parempaa. Kukaan ei ansaitse tulla noin kohdelluksi. Tulee kyllä todella pahamieli puolestasi


      • Anonyymi

        Ja minun mielestä ei ole ollenkaan paha asia että seurasit häntä sillä nyt tiedät miten asia on. Pitihan se sinun jotenkin saada tietää. Oikein teit.


    • Anonyymi

      Tee kaikkesi että saat lapset itsellsi. Tee naisesta maksaja, se ei selvästikään ole oikea ihminen vaalimaan ja hoitamaan lapsianne. Tuskinpa se edes haluaa heitä.
      Se EI saa tehdä lapsista kiistakapulaa.
      Lapset sinulle. Piste!

    • Anonyymi

      Aloitin yksityislöytämisen harrastukseni paikasta jossa tapahtumat alkoivat vieriä. Ei heikkohermoisille.

    • Anonyymi

      Vaikka jättäminen sattuu niin ja ajattele itseäsi: Mitä SINÄ haluat? Mitä hänessä on sellaista ettet halua päästää irti? Ja antaako hän sinulle sellaista mitä itse haluat? Kysy näitä asioita itseltäsi ja sano vastaukset vaikka ääneen itsellesi.
      Toivon sinulle voimaa koko sydämestäni, usko itseesi kun myönnät ettet ole onnellinen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      311
      3700
    2. 208
      3019
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2574
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      171
      1355
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe