Miksi suku hylkii...

Anonyymi-ap

Jätetään suvun ulkopuolelle, sen enempää syitä en tiedä. Tai siis lainkaan en ymmärrä. Mies kyllä sanoo että kaikille jo selvää kuka olen ja mitä miehelleni olen. Silti taas huomasin miten olenkin vaan se joku jota ei haluta osalliseksi juhliin olivat sitten hautajaiset tai häät. Syystäkin saanen olla pettynyt ja loukkaantunut.

15

381

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata loukkaantua, osoittavat vain oman pienuutensa. Jos sulla ja miehelläsi menee hyvin, millään muulla ei ole väliä.

    • Anonyymi

      Me ei edes mentäis miehen suvun juhliin enää,ollaan kuin mustat lampaat valkoisten seassa.Juoruilua,selkään puukotusta,naureskelua,hämmästelyä,taivastelua jne..

      • Anonyymi

        Kannattaa ignoorata semmonen suku. Estää vaikka niiden numerot puhelimessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa ignoorata semmonen suku. Estää vaikka niiden numerot puhelimessa.

        Se on hyvä keino💓🙏


      • Anonyymi

        Sitähän se on. Äidin kuoltua sain tietää asioita. En tiedä mitkä ovat totta,mutta nyt tiedän,että mulla ei ole enää sukua.


    • Anonyymi

      Älä välitä. Minuakaan ei pyydetä mihinkään ja takanapäin irvistelevät ja puhuvat pahaa. No osalle sukua olen pankki eli kysellään onko lainata tai antaa rahaa. Se kelpaa. En enää kyllä edes kysele kuulumisia keltään enkä etenkään voisiko nähdä,vaikka olisin matkailemassa sillä paikkakunnalla missä sukua asuu. Ehkäpä näin on itsellekin helpompi. En pidä heitä enää perheenäiti enkä sukunani. Onneksi minulla on kuitenkin oma kiva koti,kiva työ eli toimeentulo. Teen kivoja asioita ilman lähimmäisiä. Pari ystävää minulla on,toinen heistä tosi läheinen. No elämä on,kuten sanonta kuuluu. Keskittykää kivoihin asioihin. Pyrkikää ymmärtämään niitä,jotka ei välitä teistä. Rukoilkaa heille kaikkea hyvää.

      • Anonyymi

        En kelpaa minäkään.äitini ja sisarukseni pitävät juhlatkin keskenään minua ei kutsuta.joululahjat ja synttärilahjat saan äitini ne tuo.siskoni laittaa tekstiviestin muut eivät mitään.en ole käynyt siskoni luona kylässä 20 vuoteen.aikoinaan majoitti asunnossaan ex-miestäni,joka pahoinpiteli minua ja käytti taloudellisesti hyväksi.hänen exä ja minun ex- mies olivat lapsuuden ystäviä.aikoinaan sisareni antoi lahjaksi lötköksi menneen kahvipaketin,johon oli laitettu jämät vanhoista paketeista.välit ovat jäätävät.


      • Anonyymi

        Teen samoin 🙏💓


      • Anonyymi

        Juuri sama mulla. Rahapussi olen.


    • Anonyymi

      Siunatkaa vihollisianne:)

      • Anonyymi

        Sillai ironisesti joo


    • Anonyymi

      Opettele nauttimaan omasta seurastasi. Itse käyn välillä yksin Pressossa kahvilla ja valitsen ihania kahvileipiä. Istun ja nautin. Iltaisin teen kasvonaamion ja jalkakylvyn. Luen kirjoja.

    • Anonyymi

      Paras asia mitä voit oman hyvinvointisi kannalta tehdä, on katkaista kaikki yhteydet tuollaisiin hahmoihin. Itseäni kaduttaa etten ymmärtänyt ajoissa tehdä niin, huomasin samoja asioita, ulkopuolelle sulkeminen , epätasa-arvoinen kohtelu, kateus ym. Lopuksi ymmärsin typeryyteni äitini kuoltua ja isäni muutaman vuoden kuluttua. Tuli selväksi että sisarukset olivat vapauttaneet vanhemmat ylimääräisen omaisuuden rasitteista, ja kielsivät sitten kaikki selvitykset. Jäljejellä ei ollut riittävästi että pesändelvityskulut olisi katettu , ja omalla kustannuksella siinä ei ole mieltä eikä ole syytä piinata itseään vuosien riidalla kulujen lisäksi. Joten paras mitä voi itsensä hyväksi tehdä on unohtaa kaukaiset sisarukset jo ennen tälläistä. Mitään et menetä, ainoastaan voitat mielenrauhan. Velvollisuuksia tällaisia kohtaan ei ole.

    • Anonyymi

      Hautajaiset ei ole juhlaa ja häitä turha juhlia kun ihmiset kuitenkin eroaa.

    • Anonyymi

      Kelpaa mennä sanan kuulolle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe