Jätetään suvun ulkopuolelle, sen enempää syitä en tiedä. Tai siis lainkaan en ymmärrä. Mies kyllä sanoo että kaikille jo selvää kuka olen ja mitä miehelleni olen. Silti taas huomasin miten olenkin vaan se joku jota ei haluta osalliseksi juhliin olivat sitten hautajaiset tai häät. Syystäkin saanen olla pettynyt ja loukkaantunut.
Miksi suku hylkii...
16
538
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata loukkaantua, osoittavat vain oman pienuutensa. Jos sulla ja miehelläsi menee hyvin, millään muulla ei ole väliä.
- Anonyymi
Me ei edes mentäis miehen suvun juhliin enää,ollaan kuin mustat lampaat valkoisten seassa.Juoruilua,selkään puukotusta,naureskelua,hämmästelyä,taivastelua jne..
- Anonyymi
Kannattaa ignoorata semmonen suku. Estää vaikka niiden numerot puhelimessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa ignoorata semmonen suku. Estää vaikka niiden numerot puhelimessa.
Se on hyvä keino💓🙏
- Anonyymi
Sitähän se on. Äidin kuoltua sain tietää asioita. En tiedä mitkä ovat totta,mutta nyt tiedän,että mulla ei ole enää sukua.
- Anonyymi
Älä välitä. Minuakaan ei pyydetä mihinkään ja takanapäin irvistelevät ja puhuvat pahaa. No osalle sukua olen pankki eli kysellään onko lainata tai antaa rahaa. Se kelpaa. En enää kyllä edes kysele kuulumisia keltään enkä etenkään voisiko nähdä,vaikka olisin matkailemassa sillä paikkakunnalla missä sukua asuu. Ehkäpä näin on itsellekin helpompi. En pidä heitä enää perheenäiti enkä sukunani. Onneksi minulla on kuitenkin oma kiva koti,kiva työ eli toimeentulo. Teen kivoja asioita ilman lähimmäisiä. Pari ystävää minulla on,toinen heistä tosi läheinen. No elämä on,kuten sanonta kuuluu. Keskittykää kivoihin asioihin. Pyrkikää ymmärtämään niitä,jotka ei välitä teistä. Rukoilkaa heille kaikkea hyvää.
- Anonyymi
En kelpaa minäkään.äitini ja sisarukseni pitävät juhlatkin keskenään minua ei kutsuta.joululahjat ja synttärilahjat saan äitini ne tuo.siskoni laittaa tekstiviestin muut eivät mitään.en ole käynyt siskoni luona kylässä 20 vuoteen.aikoinaan majoitti asunnossaan ex-miestäni,joka pahoinpiteli minua ja käytti taloudellisesti hyväksi.hänen exä ja minun ex- mies olivat lapsuuden ystäviä.aikoinaan sisareni antoi lahjaksi lötköksi menneen kahvipaketin,johon oli laitettu jämät vanhoista paketeista.välit ovat jäätävät.
- Anonyymi
Teen samoin 🙏💓
- Anonyymi
Juuri sama mulla. Rahapussi olen.
- Anonyymi
Siunatkaa vihollisianne:)
- Anonyymi
Sillai ironisesti joo
- Anonyymi
Opettele nauttimaan omasta seurastasi. Itse käyn välillä yksin Pressossa kahvilla ja valitsen ihania kahvileipiä. Istun ja nautin. Iltaisin teen kasvonaamion ja jalkakylvyn. Luen kirjoja.
- Anonyymi
Paras asia mitä voit oman hyvinvointisi kannalta tehdä, on katkaista kaikki yhteydet tuollaisiin hahmoihin. Itseäni kaduttaa etten ymmärtänyt ajoissa tehdä niin, huomasin samoja asioita, ulkopuolelle sulkeminen , epätasa-arvoinen kohtelu, kateus ym. Lopuksi ymmärsin typeryyteni äitini kuoltua ja isäni muutaman vuoden kuluttua. Tuli selväksi että sisarukset olivat vapauttaneet vanhemmat ylimääräisen omaisuuden rasitteista, ja kielsivät sitten kaikki selvitykset. Jäljejellä ei ollut riittävästi että pesändelvityskulut olisi katettu , ja omalla kustannuksella siinä ei ole mieltä eikä ole syytä piinata itseään vuosien riidalla kulujen lisäksi. Joten paras mitä voi itsensä hyväksi tehdä on unohtaa kaukaiset sisarukset jo ennen tälläistä. Mitään et menetä, ainoastaan voitat mielenrauhan. Velvollisuuksia tällaisia kohtaan ei ole.
- Anonyymi
Hautajaiset ei ole juhlaa ja häitä turha juhlia kun ihmiset kuitenkin eroaa.
- Anonyymi
Kelpaa mennä sanan kuulolle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227