Tuosta:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009366523.html
Olkaa tarkkoina, siellä on kampitusyrityksiä. Menin pariin niistä. Saakeli 😂
Onneksi olkoon aika timanttisesta suorituksesta!
Vastasit oikein 8 kysymykseen
https://www.is.fi/viihde/art-2000009366523.html
Olkaa tarkkoina, siellä on kampitusyrityksiä. Menin pariin niistä. Saakeli 😂
Vastaukset 52
Vanhimmat
Tuli tasapeli 👍
Oikeasti olen aika ylpeä tästä suorituksesta.. 😁
Loistava tulos!
Kannattaa ollakin ylpeä, ei tuo helpoin elukkavisa ollut ollenkaan 🤗
..ja jätin edelleen mainitsematta montako prosenttia meni silkalla arvauksella oikein... 😂 Tällaisessa on aina mahdollisuus, kun on vaihtoehtoja mistä valita. Se yksi naamavisa oli paha, kun olisi pitänyt muistaa itse niitä nimiä.
Ja niitä ei saakaan tunnustaa, ikinä 😂
Se oli paha visa, jostain syystä tuntuu pahoja olevan myös ne, joissa on vain kaksi vaihtoehtoa...
Ei oo helppoo vielä näkynytkään, mutta joskus vaan on parempi mäihä.. 😁
Ai, niinkö se oli? Tuurilla ne juopo... laivatkin seilaavat? 😂
Nyt menee jo henkilökohtaisuuksiin ☝️
Yhtään skumppapulloa en oo tuhonnu sitten viimenäkemän 😉
Mitä, etkä ole tällä välin imuroinut ja muutenkin siivoillut 😮😂
En ole silittänyt 😂
Ja mankeloitavien läjäkin vain kasvaa..🙈
Tiedän mitä juo...teet ensi viikonloppuna 😂🥳
Oletko stalkannut kalenteriani? 😳
Itse asiassa sekä perjantaina että lauantaina...
Siis en lupaa kyllä silloinkaan silittää, mutta🤔
Toivottavasti menee myöhään enkä jaksa avata palstaa, ettei tule.. krhm.. mitään kirjoitusvirheitä 😉
Tytär tulee onneksi viikonlopuksi käymään kotona huolehtimassa äidin kuljetuksista 👍😂
Enhän muuta teekään, stalkkaan palstan rekattuja naisoletettuja 😂
Ohhoh, sullapa on hyvä palvelu, henkilökohtainen autonkuljettaja 😮
Kysypä viittiskö se noutokutsua odotellessa samalla vähän silittää ja mankeloida 😂
Rande. Olet nero 👍
Täytynee silti hankkia pari siideriä, jos tytär on yhtään äitiinsä tullut ..🤔
Eih! Eihän se käykään, kun kerran on perjantaina kuskina ja lauantaina samoissa juhlissa..
Tarttet siis lisää lapsia, mielellään tietysti aikuisia ja ajokortillisia 😂
Se kyllä helpottaisi kovasti ✅️
Ja katsotaas.., hmmm... No mun tytär hoitaa ompelupuolen ja poika autot, niin jos vois toivoa, niin olis tosi kiva, kun perheessä olis joku hieroja tai fyssari 😁 Ja tietenkin yksi, joka rrrrakastaa silittämistä 👍😂
No kyllä noilla pärjäilis 👍 Tiiänki mihin lähetän alivuokralaishakemukseni 😁
Eli ilmoittauduit heti silittäjäksi, vai? 😁
Arvasin, että sulla on joku salainen pahe ✅️
😂
Aaaaa, aika heikot ehdot siinä alivuokralaissopimuksessa 😂
Tosin, osaan mä silittää ihan mainiosti ja hieroakin kohtuullisesti, kunhan pääsee ensin hierottavan lihaksista kunnolla perille 😁
Tämähän alkaa kuulostaa oikein lupaavalta 👍😁 Mutta suosittelen kuitenkin tutustumaan perinpohjaisesti siihen pienellä präntättyyn osaan k.o. sopimuksessa 😉
En näe sitä, kuinka pienellä se on kirjoitettu? En omista suurennuslasiakaan, joten on vain sokeasti luotettava ihmiseen 😂
Niinno siis, siinähän oli se niska-hartiaseudun hieronta aina perjantaisin ja jalkahieronta sunnuntaisin ja silitystä keskiviikkoisin ja...🤔
Ja erityisesti näin epäluotettavan vuokraemännän dokumentit sun pitäis aina tarkastuttaa vähintään asianajajalla, koska ne saattaisivat sisältää jopa vakavaa hyväksikäyttöä, mikä on siis todella tuomittavaa 😂
No ei nuo ole vielä pahatkaan ehdot, eiköhän noista selvitä 😁
Lähetin ne jo asianajajalle, se sanoi ettei *nähnyt* ehdoissa mitään ihmeellistä. Pyysin katsomaan vielä suurennuslasilla, mutta eipä silläkään sellaista ollut 😂
Jaa jaa. Mutta tulitko maininneeksi, että asiasta keskusteltiin maanantain ElukkaVisan alla? 🧐
Kyllä sen nyt ainakin pitäisi jotakin hälytyskelloa soittaa 😉😂
Ai hitsi, enpä maininnut... No meni jo, ei voi mitään 😂
Niettä hakemus lähti jo?
Minäpä tutkailen asiaa 👍🤭
Joo, lähti pikapostina jo, se mun juristi on pirun nopee, hyvässä ja pahassa 🤣
Liikaa negatiivista energiaa.
Jos en halua keskustella yksinhuoltajaäideistä, tideristä enkä politiikasta, niin kerro minulle mitkä ovat vaihtoehdot palstalla juuri nyt..
Mode olikin aika nopea poistamaan sen edellisen viestin 😂
Näköjään, juu 😂
6 oikein.
Kirjautumaton palstalutka
Vähempi Iorttoilu parantaisi tulosta:))
Hieno tulos!
7, ihan kohtuullinen tulos
-harmiseikirj-
Hieno tulos!
Ei tuo ihan helpoin elukkakysely ollut :)
9/10 👏 Aika kivasti, vaikka muutamassa kohdassa epäröin 😊
Loistava tulos!
Oikein epäröity 😁👍
Ja hei, taputin itseäni olalle vaikka se perfektionisti aina huuteleekin jossain taustalla 😁
Tottakai, niin sen pitääkin 😁 Minäkin kirosin katkerasti niitä kahta mitkä missasin, kun menin hätäillesäni ansaan 😂
No täytyy tunnustaa, että mitään timanttipythoneita en todellakaan tunnista 😁 Pysyttelen käärmeistä kaukana eläintarhoissakin enkä ole nähnyt vaivaa opetellakseni boan ja pythonin eroja 🙈
Mutta muflonit ja gaviaalit meni kuin vettä vaan 👌🏻 Jotaun hyötyä siitä kun on villeinä lauantai-iltoina katsonut Avaraa luontoa 😆
No timanttipython oli ilmiselvä, jos olisin hetkeksi pysähtynyt katsomaan kuvaa ja ajattelemaan tarkemmin. Mutta ei, nopeesti vaan 😂
En minäkään käärmeistä sinällään nauti, mutta katselen kyllä mielelläni, oli se sitten luonnossa tai jossain terraariossa.
Ai silleenkö vietetään nykyisin villiä lauantaita että katotaan Avaraa luontoa? 😂
Olet oikeassa, hieman kuvaan perehtymällä olisi pitänyt osata tunnistaa timanttipython, mutta sehän vaatisi malttia ja suunnitelmallisuutta ja sellainen elämä olisi aivan liian hallittua ja tylsää 😂 Paljon tapahtumarikkaampaa olla tällainen tohelo kuin minä. Eilenkin onnistuin etätöitä tehdessäni kaatamaan kahvit niin että kahvi levisi pöydän lisäksi matolle, sohvan alle ja sohvan helmaan, istuintyynyihin sekä koristetyynyihin. Heti tuli vauhtia tylsään maanantaihin, kun sai alkaa siivota sotkujaan ja sohvanpäällisiä pesemään 🙈
En edes tiedä tuleeko Avara luonto enää lauantaisin, mutta hyvä ohjelma, jota olen lauantaisinkin katsellut ja kyllä se aika lailla kuvastaa, miten villejä lauantai-iltoja viettelen 😂 No oli viime viikonloppuna pitkästä aikaa kunnon bileet, mutta lähdin klo 1.00 ja toivuin niistä 3 päivää 😄
Joo, eipä sitä kannata täydellinen olla, tulee vähän väriä elämään 😁
Jaa että meinasit värjätä sohvan uudestaan kotitekoisin keinoin? Ainakin se tulisi aika edulliseksi noin kätevällä konstilla 😂
Minen voi käsittää, että toipuu monta päivää yhdestä riekkumisesta, kun itsellä ei mene kuin se yksi päivä. Tuntuu ihan villiltä että monena päivänä ei ole ihan kunnossa 😮
Ihan kaunis ruskea sohvasta näköjään kahvilla värjäämällä tulisi 😁 Nyt on kuitenkin päälliset pesty ja puhtaan valkoisena hohtavat siihen asti, kunnes taas saan jotain äksöniä sohvalla aikaiseksi. Tuo ei tullut ihan sillä tavalla ilmaistua, miten aioin 😂
Eniten tuohon toipumiseen vaikutti unet, kun ne karkasi kauas niin että lähinnä sen takia meni viikonloppu vähän kohmeessa. Mutta oli sen arvoista, hyvät oli bileet 🤗
Kyllä, kahvilla sais tosin kauniin värin, kannattaa sitten värjäystä vartne vielä kokeilla että miten tummapaahtoista pitää keitellä 😂
No äxönit sohvalla... Siihen ehkä valkoinen sopii paremmin, ei näy jäljet niin selvästi 😂
Ymmärrän. Itellä vaan sekään ei vaikuta, nukutaan mitä saadaan ekana yönä ja sitten ollaan taas normipirteitä/väsyneitä, se siitä. Mutta se on yksilöllistä, mulle on suotu hyvät krapulageenit 😁
Kiva että oli hyvät bileet, sillähän sitä jaksaa hymyillä väsyneenäkin 😉
Vaikka onkin jo tiistai niin.🙂. 8/10 yhdellä typerällä virheellä mikä ärsyttää.😄.
Loistava tulos!
No ainahan ne ketuttaa, kun jotenkin vaan se käsi poimi sen väärän vaihtoehdon vaikka aivot kirkui että se toinen se toinen! 😂
Jep. Juuri näin.😄.
Kelju kojootti ei halua pitää minuun yhteyttä tai sitten ei ole kerennyt.
Que pasa? Kuka on kelju kojootti?
Hänen nimensä alkaa k:lla.
Kyllä, sen vaikutelman sain koko nimestäkin 😉
Jepulis.