Onko se nykyään pakollinen?
Työttömien terveystarkastus
12
178
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla joku ylitsepääsemätön syy olla menemättä?
- Anonyymi
Kysyin vain.
- Anonyymi
Jos terveystarkastus ei kiinnosta niin ei taida kiinnlostaa myöskään töiden hakeminen. Kun maksuton palvelu ei kelpaa.
- Anonyymi
Sehän on vapaaehtoinen.
- Anonyymi
Nimen omaan työ ei kiinosta, niin ei terveystarkistuskaan vaikka se olisi ilmaista.Jospa nyt menisit. Vai pelkäätkö maksa arvojasi? näkyy kyllä verestä jos juot, juot ja juot. Keuhkoja kun kuntelee, kulee hyvin tupakoitko ja toki haiset sille tupakalle, Olet vaan itse tottunut sen hajuun ja et eroita sitä itse ja näkyy myös hampaissasi se..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimen omaan työ ei kiinosta, niin ei terveystarkistuskaan vaikka se olisi ilmaista.Jospa nyt menisit. Vai pelkäätkö maksa arvojasi? näkyy kyllä verestä jos juot, juot ja juot. Keuhkoja kun kuntelee, kulee hyvin tupakoitko ja toki haiset sille tupakalle, Olet vaan itse tottunut sen hajuun ja et eroita sitä itse ja näkyy myös hampaissasi se..
Ei kuulu sulle mun asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu sulle mun asiat.
no miksi sä kerrot ettei sua kiinnosta terveystarkastus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no miksi sä kerrot ettei sua kiinnosta terveystarkastus.
Kysyin vain, miten asia on.
- Anonyymi
Aloittajaa ei paljoa terveys kiinnosta.
- Anonyymi
Olin sellaisessa 2 vuotta sitten.
- Anonyymi
ei ole, YKSIKÄÄN TERVEYSTARKASTUS TAI LÄÄKÄRIKÄYNTI EI OLE PAKOLLINEN! NIIN SANOO LAKI! MITÄÄN PAKKOKEINOLAKEJA EI OLE EDES OLEMASSA! KTS. INTERNATIONAL LAWS: LAES OF THE FINLAND: PAGE 342 SECTIONS: 1-32.
- Edward and Jonathan Raven -
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458630Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472459Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272281- 382092
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811747Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61043- 531015