Yllättäen lisääntynyt seksi

Anonyymi-ap

Olemme pitkässä avioliitossa. Rakastan vaimoa, kohtelen häntä hyvin, mutta seksi hävinnyt parisuhteesta. Tämä raastaa minua. Sitä on ollut noin kerran kuussa viime vuodet. Asiasta puhuminen ei ole auttanut. En tiedä mitä vaimon haluaa, kun ei kerro.
Nyt vaimo tulikin naistyöporukan mökkireissulta ja sängyssä on ollut vilinää ja vilskettä parin viikon ajan.
Olen ihmeissäni muutoksesta. Mitähän kummaa on tapahtunut? Herää epäilys tästä naistyöporukan mökkireisusta.

12

1321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä on suhteen laita huonosti jos edes keskusteleminen sen suhteen toisen osapuolen kanssa ei ole vaihtoehto tai siitä ei ole hyötyä. Miksi oikeastaan olette edes toistenne kanssa?

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­­N­y­­m­­f­­o­­­m­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17745842z

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Vaimon mielestä mitään ei ole tapahtunut. Ihan normaali naisporukan mökkiloma. Jotenkin tuntuu valehtelevan. Syyttää nyt minua mustasukkaisuudesta ja sanoo, etten voi häntä omistaa. Siis onko vaimolla joku toinen? Mitä tarkoittaa?

    • Anonyymi

      En tiedä mikä naisissa piilee,kun tulee ikää heiltä lopuu oitis sex;in halut,näin ainaskin tässätaloudessa on käynyt.
      Seurustelun aikana kyllä oli tarjolla ihan kohtalaiseen tapaan,mutta väheni vuosiensaatossa.
      Nyt ollaan vaan ilman.
      Haluja kyllä valitettavasti olis,mutta kun toinen on niin :KYLMÄ.
      Olisko jo vihdoin vaihdon paikka!

      • Anonyymi

        Vanhemmiten naiselle kai harvemmin riittä vain tyydyttävä seksi sen kai pitäisi olla nautinnollistakin koitatte keksiä ratkaisun ongelmaan mu jos edes puheyhteys ei toimi ni itse miettisin miksi olla yhdessä


    • Anonyymi

      Kysyt vaimosi työkavereilta ja vaimoltasi hänen version ehkä hän hyvällä onnella kertoo sinulle totuuden kun mainitset keskustelleesi hänen työkavereiden kanssa asiasta

      • Anonyymi

        Kysyin yhdeltä työkaverilta, oliko hyvä reissu ja pitäisikö olla huolissaan heidän reissusta? Ihme hehkutusta tuli kuinka hyvä vaimo minulla on. En ole ennen kuullut moista ylistystä. Rivien välistä ymmärsin, että mökillä olisi ollutkin miehiä tai työporukka oli ollut miesten mökillä. Kun kysyin lisää niin työkaveri vaikeni, kun taisi tajuta puhuneensa liikaa, mutta vakuutti vaimoni uskollisuutta. Tämäkin työkaveri on jo suhteessa.

        Ei auttanut kysyminen, hämmennyin vain lisää.


    • Anonyymi

      No mitä tuosta jos jää kertahommaksi. Ei se järvi soutamalla kulu. Nautit vaan piristymisen hedelmät kotosalla ja et ainakaan heti ala vetää reppanalinjaa kyttäämällä kaikkea tekemistä. Pahinta mitä voit tehdä ja saat varmasti eron aikaan ja itsestäsi beta lapasen. Nyt sun pitää olla mies isolla M:llä!
      Sun on hyvä kuitenkin kulisseissa seurailla tilannetta, lisääntyykö reissut ja minkälaisena niihin lähdetään. Suhteen ulkopuolelta saatu huomio pistää kyllä naiseen vipinää ja jos töihin aletaan panostaa vaatetuksella ja tyttöjen reissuun lähtiessä pillunkarvat tiputetaan vessanpönttöön niin aika perinteisellä ladulla ollaan.

      Itse olen kokenut tuon saman. Töissä alettiin viihtyä hyvin, vaatteita soviteltiin illalla peilin edessä seuraavaa päivää varten, mitä ei tehty koskaan aiemmin. Lenkkeily lisääntyi ja juuri työporukan tyttöjen illanvietot. Paljastui yhteisen tutun kautta että mukana myös miehiä mikä olis mulle täysin ok. Kellot alkoi kuitenkin soida kun sitä niin kuuluvaan ääneen markkinoitiin nimenomaan tyttöjen iltana.
      Seksi luisti kotona myös tosi hyvin ja kaikenlaista uuttakin tuli kokeiltua. Jonkinlaista alitajuista tai tietoita hyvittelyä tai voiolla tietysti vaan sitäkin että toinen mies nosti kierroksia seksuaalisesti.

      Vaihdoin autoja vaimon kanssa ja hän alkoi ajaa uudemmalla missä on sähköinen ajopäiväkirja gps paikantimella auton kännykkä äpissä. Sieltähän alkoi selvitä yhtä sun toista. Ylityöt oli vietetty milloin missäkin. Tuosta kun kysyin niin murtui ja tunnusti puuhailleensa miespuolisen työkaverin kanssa jo pitkään.

      Annoin lasten vuoksi 3kk aikaa pistää pelit poikki ja katsoa kääntyykö pää ja tunteet vielä omaan suhteeseen. Ei kääntynyt ja erot tuli.

    • Anonyymi

      P*skan homman teki sun vaimos. Täällä päässä puhelimesta on tullut aarre, sängyssä kokeiltiin uutta, vaikka ei ole ollut ollenkaan kiinnostunut kokeilemaan uutta minun kanssa tai edes kiinnostunut puhumaan aiheesta. Työvuorot kestää nyt 15-30min minuuttia pitempään joka päivä. Hmm ei kai tuossa joka päivä puuhastella vai soitteleeko/viestitteleekö?

      • Anonyymi

        Lenkkeily ja kuntosali tulivat kuvioon vähän aikaisemmin jo ennen työporukan matkaa.


    • Anonyymi

      entä jos hän oli vähän juonut ja railakkaalla tuulella. Ihan hyvin on voinut käydä jotain mikä on saanut hänet arvostamaan sinua enemmän. Ei hän välttämättä ole pettänyt sinua.

      • Anonyymi

        Käy se muulloinkin juomassa, mutta sitä arvostusta ei ole sieltä baarista ole löytynyt. Nyt löytyi jotain tuolta mökkireissulta. Miksei sitä arvostusta voi etsiä kotoa?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe