Kyllä ärsyttää tää, että työntekijät vaan pelottelee aina lakolla ym paskoilla. Ja lakkoilee myös.
Aina haukutaan sitä, joka sen palkan maksaa!
Entäs jos kaikki yritykset menee konkurssiin eikä kukaan palkkaa enää ketään? Miten sitten suu pannaan?
Voisko yrittäjäkin mennä lakkoon ja sanoa, että en maksa teille palkkaa kun teette niin huonosti työt ja vaan maleksitte ja narisette.
PS. olen itse palkansaaja
Voiko työnantajatkin mennä lakkoon?
8
98
Vastaukset
- Anonyymi
Työnantajat voi mennä työsulkuun, jolloin työntarjonta ja palkanmaksu loppuu.
- Anonyymi
Yrittäjäthän tekee just tuota "en maksa palkkaa ku ette tee tarpeeksi tulosta", sitä kutsutaan irtisanomiseksi, tapahtuu joka päivä, valittaisit siitäkin? :P
- Anonyymi
HYVÄ, että sentään jollain saa työntekijöitä edes irtisanottua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HYVÄ, että sentään jollain saa työntekijöitä edes irtisanottua.
No kyllä! Vielä ku niistä päästäis kokonaan eroon ni voitas pitää kaik ansaitsemamme rahat ittellä! perkeleen työssäkäyvät loiset!
- Anonyymi
Voi mennä työsulkuun. Joutuvat vain itkemään lisää veronmaksajilta tukiaisia.
- Anonyymi
No voihan sitä lakkoon mennä tai lopettaa firman mutta aina kun markkinoilta poistuu yksi firma niin uusi tulee aina tilalle. Samalla tavalla myös työntekijän tilalle on aina uusia tulijoita. Tämä vain on se kapitalismin toimintatapa ja siitä on ihan turha alkaa valittamaan.
- Anonyymi
Kyllähän sitä työtä tekis jos sais palkkaa
Työntekijä myy aikaansa, taitojaan, tietojaan ja voimiaan työnantajalle. Tätä kutsutaan työmarkkinoiksi, ja siellä on aina niin kysyntää kuin tarjontaakin. Jos tarjoat markkinoilla jotakin, mitä harva tarvitse ja mitä moni muukin tarjoaa, ei tarjoamasi asian hinta nouse korkeaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288348Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4327224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61765Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1551085Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17726Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57682Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28643Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?58623En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36607Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579