Kun rakkaus ei ole tasapuolinen

Anonyymi-ap

Minusta tuntuu ettei mies rakasta minua yhtä paljon kuin minä häntä. Mies kun valitsee aina ensin harrastukset, työn, netin reissun kuin minun seuran. Tunnen itseni yksinäiseksi parisuhteessa. Kunhan puran tunteitani tänne. Olen puhunut asiasta jolloin mies vastaa rakastavansa. Hän ei myöskään lähesty itse vaan minä teen kaikki aloitteet läheisyyden ja seksin suhteen.

17

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miehet ymmärtävät ja kokevat "rakastamisen" suuresti eri tavalla kuin tytöt, naiset ja mummelit.

      Sen sijaan käsitteiden 'lähestyä' ja 'lähennellä' ero on normaalisti kaikille ihmisille samalla tavalla yksiselitteinen:

      Lähestyä: https://www.suomisanakirja.fi/lähestyä
      Lähennellä: https://www.suomisanakirja.fi/lähennellä

      Onko tilanne ollut suhteenne alusta lähtien sama? Oletko muuttunut suhteenne aikana rumapainoiseksi? Nalkuttavaiseksi?

    • Anonyymi

      Mies saattaa olla kehitysvammainen. Tarkkaile seuraavaksi kun mies kertoo rakastavansa sinua sanooko hän "minä rakastan sinua" vai "rakasirakasi". Jälkimmäinen saattaa olla oire kroonisesta kehitysvammaisuudesta.

      • Anonyymi

        Rakkaani on addikti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaani on addikti

        Aiokko vetää yliannoksen

        Pääset tilastoihin


      • Anonyymi

        On täysin mahdollista, että kyseisen kaltainen henkilö pääsee johtamaan jopa kokonaista orkesteria tällaisissa ihmisten välisissä suhteissa laajasti katsoen, jos ei nyt ensisijaisesti katsota näihin parisuhteisiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaani on addikti

        Niitä riittää satoja naisia pitää olla vaikkei taida niille mitään.


    • Anonyymi

      Kuullut puhuttavan myös tietämättömyydestä, miten toinen ajattelee nykytilanteesta. Oletko toiselle itsestään selvyys, että nykytilanne riittää miehelle, että miehelle riittää, että joku on siinä rinnalla, sen kokee normaaliksi parisuhteessa ja löytää näin samaistumispintaa ystäväpiiriin? Puhukaa asioista, hyvä suhde on myös luottamussuhde.

    • Anonyymi

      Miehelle riittää läheisyydeks kun nainen on samassa huoneessa. Näin se menee.

      • Anonyymi

        Nähtävästi. Naiselle ei tarvitse puhua muutoin kuin jos on jotain valittamista eli jos mies on pahalla tuulella ja tarvitsee jonkun syntipukiksisilloin mies aloittaa riidan jonka päätteeksi nainen on paha akka. Muulloin mies ei koe tarvetta puhumiseen. Naiselle ei kuulu mitä mies ajattelee tai suunnittelee, naiselle ei tarvitse kertoa missä mies on milloinkin ollut ei koskaan eikä naisen tarvitse tietää miehen raha-asioista. Naiselle ei kuulu paljonkomies tienaa, mihin hän käyttää rahansa, suunnittelee ko ostavansa jotain tai lähteekö matkalle ulkomaille. Naisen kuuluu antaa miehelle vapaus. Naisen kuuluu tehdä taloustyöt ja hoitaa mahdollisia lapsia kiltisti ja mieluiten miestä enempää rasittamatta kyseisillä turhanpäuväisellä pikku puuhastelulla miehen tehdessä niska limassa töistä eikä naisen kodin ulkopuolella työsssäkäyminen vaikuta asiaan sillä naisen työ on nyt vaan pikku harrastus, matalempi palkkainenkin. Naisen kuuluu pysyä ruodussa. Naisen kuuluu olla taloudellinen, pitää mies tyytyväisenä sängyssä, jumaloida miestään ja jos mies antaa turpiin on nainen senkin ansainnut. Nainen nyt vaan on sellainen riippa monelle miehelle jota mies armollisesti sitä sillä mies on hyväntekijä ja suomea kestäessään niinkin hankalaa asiaa kuin vaimo ja jos siihen kuuluu vielä lapsia niin mies onsupwr kiltti kun pysyy vaimon rinnalla vanhempana vaikkei miestä näy kotona juurikaan ja kuten aikaisemmin totesin seei kuulu perheelle missä isä, puoliso viilettää sillä hän on työnsä tehnyt monin kertaisesti koska suostuu elättämään elättinään perhettään yhdessä vaimonsa kanssa. Siinäkin on jo liikaa niin että miehen täytyy aika ajoin pistää väki ruotuun huutamalla ja rähisemällä ja lyttäämällä sekä haukkumalla vaimoaan ja lapsiaan jotta tietävät paikkansa alimmassa lastissa. Mies taas on siellä pyramidin huipulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtävästi. Naiselle ei tarvitse puhua muutoin kuin jos on jotain valittamista eli jos mies on pahalla tuulella ja tarvitsee jonkun syntipukiksisilloin mies aloittaa riidan jonka päätteeksi nainen on paha akka. Muulloin mies ei koe tarvetta puhumiseen. Naiselle ei kuulu mitä mies ajattelee tai suunnittelee, naiselle ei tarvitse kertoa missä mies on milloinkin ollut ei koskaan eikä naisen tarvitse tietää miehen raha-asioista. Naiselle ei kuulu paljonkomies tienaa, mihin hän käyttää rahansa, suunnittelee ko ostavansa jotain tai lähteekö matkalle ulkomaille. Naisen kuuluu antaa miehelle vapaus. Naisen kuuluu tehdä taloustyöt ja hoitaa mahdollisia lapsia kiltisti ja mieluiten miestä enempää rasittamatta kyseisillä turhanpäuväisellä pikku puuhastelulla miehen tehdessä niska limassa töistä eikä naisen kodin ulkopuolella työsssäkäyminen vaikuta asiaan sillä naisen työ on nyt vaan pikku harrastus, matalempi palkkainenkin. Naisen kuuluu pysyä ruodussa. Naisen kuuluu olla taloudellinen, pitää mies tyytyväisenä sängyssä, jumaloida miestään ja jos mies antaa turpiin on nainen senkin ansainnut. Nainen nyt vaan on sellainen riippa monelle miehelle jota mies armollisesti sitä sillä mies on hyväntekijä ja suomea kestäessään niinkin hankalaa asiaa kuin vaimo ja jos siihen kuuluu vielä lapsia niin mies onsupwr kiltti kun pysyy vaimon rinnalla vanhempana vaikkei miestä näy kotona juurikaan ja kuten aikaisemmin totesin seei kuulu perheelle missä isä, puoliso viilettää sillä hän on työnsä tehnyt monin kertaisesti koska suostuu elättämään elättinään perhettään yhdessä vaimonsa kanssa. Siinäkin on jo liikaa niin että miehen täytyy aika ajoin pistää väki ruotuun huutamalla ja rähisemällä ja lyttäämällä sekä haukkumalla vaimoaan ja lapsiaan jotta tietävät paikkansa alimmassa lastissa. Mies taas on siellä pyramidin huipulla.

        Ei kukaan mies jaksa kohdella trollia hyvin. Miksi edes pitäisi.


    • Anonyymi

      Aloitteisiin voi ikäänkuin koukuttuakin.

    • Anonyymi

      Paras neuvo mitä ikinä olen kuullut parisuhteeseen on se, että parisuhteessa ei pidä kilpailla mistään muusta kuin siitä, että kumpi rakastaa toista enemmän. Tuo ei ole helppo rasti, mutta jos suhde on muutoin tasavertainen ja hyvä niin tuo on hyvä ohjenuora suhteen toimivuuden säilyttämiseksi.

      • Anonyymi

        Sepä se, on 8kävää olla koko ajan se joka halaa, huomioi jne ja toinen äyskii tiuskii tylyttää ei osoita kiintymusta, elää itselleen jne. Empaattisen ihmisenä voin todella huonosti. Odottaisin arki rakkautta en mitään ilotulitusta. Mutta ei aina käyttäytyy kuin oisin saastaa.


    • Anonyymi

      Se on oppinu että kun sulle sanoo rakastavansa niin uskot sen ja sillä pääsee joka kerta helpolla eteenpäin sekä lopetat vänkäämisen. Toi ei ole rakkautta. Olet sille miehelle vain sellainen ”kunhan on vaan joku” ettei tarvii olla yksin.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä


      • Anonyymi

        Niin, ilmeisesti se sitten riittää siihen, että pysytään yhdessä, kun kerran tällaisissa suhteissa halutaan kärvistellä. Itselleni ei tosiaankaan riittäisi mitkään puheet, vaan teot, ja jos ei niitä ole niin se on sitten ero ja uutta putkeen. Miksi tuhlata aikaansa epäonneen


    • Anonyymi

      Tiedättekö tuon takia kannattaa pysyä yksin. Nyky ihminen ei ymmärrä rakkaudesta mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      161
      1692
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1255
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      249
      1213
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1017
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      892
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      172
      889
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      62
      858
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      796
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      53
      721
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    Aihe