Azumi Inoue
- iloinen ääni joka saa kaikki hymyilemään
Seiko Niizuma
- samettinen ääni joka kantaa korkealle
Emi Fujita
- pehmeä ääni
Hayley Westenra
- kuulas väräjävä ääni
Sarah Aláinn
- hieman tummempi, viulutaidosta paljon plussaa
Isyana Sarasvati
- monipuolinen laulaja oopperasta rappiin, tekee musiikkia mistä plussaa
Chyi Yu
- tummaääninen laulaja 90-luvulta (esim. Donde Voy)
Faye Wong
- tulisen verisesti rakastunut ääni kappaleessa Eyes On Me
Mai Tsugumi
- Iloinen, mutta pehmeä ääni, tämä Japanin itsepuolustusvoimien ujosti hymyilevä kersantti ei jätä ketään kylmäksi
Laittakaa NÄMÄ naislaulajat järjestykseen, paras ensimmäiseksi. Katsotaan minkälaisia makuja on.
9
226
Vastaukset
- Anonyymi
1. Seiko Niizuma
2. Hayley Westenra
3. Isyana Sarasvati
4. Sarah Aláinn
5. Faye Wong
6. Chyi Yu
7. Azumi Inoue
8. Mai Tsugumi
9. Emi Fujita- Anonyymi
1. Joko Nuzzitaan
2. Tzaisko ToizenKerran
3. Kunhan Jakzais Vielä - Anonyymi
Azumin laittaisin kärkipäähän. Iloinen ääni tosiaan ja laulaa hyvin.
- Anonyymi
Miksi turhaan kilpailla tuollaisessa?
- Anonyymi
Hmmm.. mielenkiintoinen lista. Jos listalle lisää vielä Masako Hayashin, niin miten hän sijoittuu?
- Anonyymi
Masako Hayashi on taitava sopraano, jonka ääni on ainutlaatuisen surusävytteinen. Ei ole toista samanlaista tullut vastaan. Minä nostaisin Masakon sijoille 3 tai 4 ja Azumia tosiaan hilaisin minäkin paljon ylöspäin - jopa kakkoseksi. Fayw Wongista tulee mieleen kiinankielinen versio Cranberrieksen biisistä 90-luvulta.
- Anonyymi
Miksi pitäisi tietää kukaan noista :)
- Anonyymi
kiva lista. chyi yu'ta nostaisin ylemmäs, toki häntä olen noista kuunnellut eniten.
- Anonyymi
Chyi Yu on huiman taitava laulaja. Harmi että silloin 80-luvun Suomessa ei häntä saanut kuulla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141789Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1431493- 781398
- 571226
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91210- 741105
- 1091029
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890- 55882