Suurten Pippelien keskustelu

JIHUUU! Juuri saamamme tiedon mukaan miesten pippelit ovat noin 24% pidempiä kuin 29 vuotta sitten. Kelatkaapa sitä, kaikilla taitaa sittenkin olla ihan passelin kokoiset pelivälineet, passelimmat kuin ysärin nysä-Niiloilla, täh?

https://www.hs.fi/tiede/art-2000009398174.html

170

2152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En silti siinä mielessä paljon perusta noista 29 vuotta sitten syntyneistä.. Pitkällä letkulla toki suihkuttaa kauemmas.

      Pitää paikkansa, että kaikilla miehillä on varmasti ihan sopivan kokoiset välineet, huoli pois. 👍 Yleensä naiset ovat ainakin olleet niihin ihan tyytyväisiä.

      Muistaakseni luin joskus jostakin, että miehillä saattaa olla vääristynyt kuva pelivälineestään, koska katsovat sitä yläviistosta. Siis että se silloin näyttää ehkä pienemmältä?🤔 En ole itse tutkinut asiaa.

      Henkilökohtainen mielipiteeni on, että ympärysmitta on tässä suhteessa merkittävämpi kuin pituus.
      Ja sekään ei ole ainoa ratkaiseva tekijä seksissä.

      • PItkällä letkulla on helpompi tehdä helikopteriakin, tiedoksi 😂

        Luulisin, että tuo vääristymä pitää kutinsa, voisin ainakin itse allekirjoittaa, kun asiaa miettii. Se nimittäin ei näytä niin ihmeelliseltä, mutta kun sen luovuttaa kumppaninsa käsiin, esimerkiksi, niin jotenkin se näyttää heti isommalta.

        Kyllä vain, tiettävästi riittävä paksuus on useimmille se merkittävämpi seikka.


      • randombypasser kirjoitti:

        PItkällä letkulla on helpompi tehdä helikopteriakin, tiedoksi 😂

        Luulisin, että tuo vääristymä pitää kutinsa, voisin ainakin itse allekirjoittaa, kun asiaa miettii. Se nimittäin ei näytä niin ihmeelliseltä, mutta kun sen luovuttaa kumppaninsa käsiin, esimerkiksi, niin jotenkin se näyttää heti isommalta.

        Kyllä vain, tiettävästi riittävä paksuus on useimmille se merkittävämpi seikka.

        Miten mun taas tuli Fingerpori mieleen 🙈


      • Xena-183 kirjoitti:

        Miten mun taas tuli Fingerpori mieleen 🙈

        ..helikopterista siis 🤭


      • Xena-183 kirjoitti:

        Miten mun taas tuli Fingerpori mieleen 🙈

        🤣🤣🤣 Eikö FIngerporissa joku helikopterisketsi ollutkin, oliko se kaupunginjohtajan juttuja taas 😁


      • Anonyymi

        Erikoinen käsitys, että kehonrakentajien vehjes olisi muka surkastunut.
        Tosiasia on, että kehonrakentajilla om sopivan kokoiset ja ehkä suuremmat vehkeet, mutta näyttävät pienemmiltä, koska reisilihakset ovat tavallista miestä suuremmat.
        Tulee sellainen illuusio, että vehkeet näyttää pienemmiltä, kuin ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoinen käsitys, että kehonrakentajien vehjes olisi muka surkastunut.
        Tosiasia on, että kehonrakentajilla om sopivan kokoiset ja ehkä suuremmat vehkeet, mutta näyttävät pienemmiltä, koska reisilihakset ovat tavallista miestä suuremmat.
        Tulee sellainen illuusio, että vehkeet näyttää pienemmiltä, kuin ovat.

        "Erikoinen käsitys, että kehonrakentajien vehjes olisi muka surkastunut"

        Pelkällä fyysisellä harjoittelulla se kehonrakentamisen lopputulos jää aika vaatimattomaksi.

        Moni kehonrakentaja tämän huomatessaan ottaa avukseen anaboliset steroidit.
        Niillä saa toki sekä nopeampaa lihaskasvua että myös näyttävän lopputuloksen (lihakset kasvavat enemmän kuin pelkällä fyysisellä harjoittelulla).
        Mutta on niillä anabolisilla steroideilla huonojakin puolia:

        1. Ne tekevät käyttäjistään tyhmiä, mutta erittäin aggressiivisia.

        2. Ne aiheuttavat erektio-ongelmia.

        Pelkkä fyysinen lihasharjoittelu ei tietenkään vaikuta mieskuntoon negatiivisesti. Mutta kun kehonrakentaja huomaa vaatimattoman lopputuloksen, saattavat anaboliset steroidit alkaa houkuttaa.

        Mutta tavallaan anabolisia steroideja käyttämällä saavutetaan ns. pyrrhoksen voitto:
        Lihakset kasvavat näyttävän näköiseksi -> saa helposti naisia -> mutta tositilanteessa ei sitten seisokaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoinen käsitys, että kehonrakentajien vehjes olisi muka surkastunut.
        Tosiasia on, että kehonrakentajilla om sopivan kokoiset ja ehkä suuremmat vehkeet, mutta näyttävät pienemmiltä, koska reisilihakset ovat tavallista miestä suuremmat.
        Tulee sellainen illuusio, että vehkeet näyttää pienemmiltä, kuin ovat.

        Höpsistä!

        Stereodien käyttö kutistaa vehkeet. Haluatko linkin vai löydätkö itse?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpsistä!

        Stereodien käyttö kutistaa vehkeet. Haluatko linkin vai löydätkö itse?

        Tuota.. en mitenkään haluaisi häiritä, mutta tämän ketjun käyttäminen täyttää koko ajan inboxiani. Too much information..
        Että jos mitenkään palstaystäville sopii, niin jatkaisitte näiden yksityiskohtien jakamista ihan oman ja uuden kommentin alla.
        Kiitos 👍


    • Anonyymi

      Omiin näköhavaintoihin perustuen pippelini on tänään ihan yhtä pitkä kuin 29 vuotta sitten. Ei edes 1% pituuskasvua.

      • SIlmämääräisesti ei omanikaan näytä olennaisesti kokoaan muuttaneen näinä vuosina... Voisikohan tehtaalle valittaa yhden osan viallisuudesta?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        SIlmämääräisesti ei omanikaan näytä olennaisesti kokoaan muuttaneen näinä vuosina... Voisikohan tehtaalle valittaa yhden osan viallisuudesta?

        Tuntuu että on käytössä kulunut ja pehminnyt .Olenkohan säilyttänyt liian lämpimässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu että on käytössä kulunut ja pehminnyt .Olenkohan säilyttänyt liian lämpimässä.

        Soita tehtaalle ja kysy mikä on oikea säilytyslämpötila 👍


    • Mulle on tullut joku pippeli ällötys jo näistä palstan pippeli jankutuksista. Oon huomannut voivani oikein oksettavasti. Enkä ole raskaanakaan.

      • No sehän menee sitten kuten pitikin. Ajattelin puhua palstalla pienet ja isot pippelit niin arkisiksi, ettei kukaan jaksa niistä puhua yhteen sukupolveen 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No sehän menee sitten kuten pitikin. Ajattelin puhua palstalla pienet ja isot pippelit niin arkisiksi, ettei kukaan jaksa niistä puhua yhteen sukupolveen 😂

        Ristus sano. 🤦🏼‍♂️


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ristus sano. 🤦🏼‍♂️

        Ristus


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ristus sano. 🤦🏼‍♂️

        Ei vaan oikeasti, mitä enemmän jankutetaan miehet vastaan naiset soopaa ja miehet uikuttaa naisista, puhuu munistaan jatkuvasti, niin sitä enemmän huomaan suuntautuvani enemmän vaan naisiin.

        Eikä ole edes vitsi! Miehistä on alkanut tulla vastenmielisiä ihan vaan lukemalla ruikutuksia. Jotenkin näkee sen sukupuolen ihan ruikuttajina kohta. 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei vaan oikeasti, mitä enemmän jankutetaan miehet vastaan naiset soopaa ja miehet uikuttaa naisista, puhuu munistaan jatkuvasti, niin sitä enemmän huomaan suuntautuvani enemmän vaan naisiin.

        Eikä ole edes vitsi! Miehistä on alkanut tulla vastenmielisiä ihan vaan lukemalla ruikutuksia. Jotenkin näkee sen sukupuolen ihan ruikuttajina kohta. 😂

        No mutta kaikki ne ns. incelit ja muut seksikkään sielunsa yksinäisyyksisä valtelevathan ovat ruikuttajia, pissahousuja, ei ne mitään miehiä edes ole. Ne loput... No osa on varmasti miehiä, osasta en tiiä 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No mutta kaikki ne ns. incelit ja muut seksikkään sielunsa yksinäisyyksisä valtelevathan ovat ruikuttajia, pissahousuja, ei ne mitään miehiä edes ole. Ne loput... No osa on varmasti miehiä, osasta en tiiä 😁

        Joo, mutta kun mielenkiinto on miessukupuolta kohtaan muutenkin lähinnä platoninen, niin sekin vähä mitä on ikinä ollut jotain muuta kuin platonista on karissut pikkuhiljaa yltäni. Ja tiedostan, että osasyy on se miten miehet nykyään nään, heidän juttujensa perusteella. Pelkkää pillua ja munaa, niin hyi saatana suksikoon vaikka jäämereen ja hukkukoon. Yök.


        Yritän silti järkeillä, että osa on edes kaverina kelpaavia vielä. 😆


      • G-LoveR kirjoitti:

        Joo, mutta kun mielenkiinto on miessukupuolta kohtaan muutenkin lähinnä platoninen, niin sekin vähä mitä on ikinä ollut jotain muuta kuin platonista on karissut pikkuhiljaa yltäni. Ja tiedostan, että osasyy on se miten miehet nykyään nään, heidän juttujensa perusteella. Pelkkää pillua ja munaa, niin hyi saatana suksikoon vaikka jäämereen ja hukkukoon. Yök.


        Yritän silti järkeillä, että osa on edes kaverina kelpaavia vielä. 😆

        No en ihmettele, onhan tämä aika yliseksualisoitu, minkäs teet, enää. Ja jutut varmaan on monilla sitten mukaisia, valitettavasti. Osittain senkin takia haluan palstalla näitä pippelialoituksia viljellä, potkin noita vain munistaan huolissaan olevia ätmejä ja inceleitä... no henkisille munille.


      • randombypasser kirjoitti:

        No en ihmettele, onhan tämä aika yliseksualisoitu, minkäs teet, enää. Ja jutut varmaan on monilla sitten mukaisia, valitettavasti. Osittain senkin takia haluan palstalla näitä pippelialoituksia viljellä, potkin noita vain munistaan huolissaan olevia ätmejä ja inceleitä... no henkisille munille.

        Juu, ymmärrän kuvion. Mutta olen vähän yllättynyt miten se on vaikuttanut minuunkin. Joka kuitenkin olen aika teflonia tämmösten palstojen jutuille ja jutuista.

        Jep.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juu, ymmärrän kuvion. Mutta olen vähän yllättynyt miten se on vaikuttanut minuunkin. Joka kuitenkin olen aika teflonia tämmösten palstojen jutuille ja jutuista.

        Jep.

        No ehkä tää viimeaikainen ryöpytys aiheesta palstalla, siis toi vakiomäärä jonneilta ja mun tykitykset siihen päälle, on ollut vähän liikaa ja astian laidat tuli sinulla vastaan? No mä kyllä lopettelen aiheesta varmaan tähän aloitukseen, suunnilleen kaikki on jo sanottu muutamaankin kertaan ja huomaa ettei trollitkaan jaksa tähän aloitukseen enää tarttua. Eli jossain mielessä tavoite on saavutettu ja käytin siihen mittarina sinua 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No ehkä tää viimeaikainen ryöpytys aiheesta palstalla, siis toi vakiomäärä jonneilta ja mun tykitykset siihen päälle, on ollut vähän liikaa ja astian laidat tuli sinulla vastaan? No mä kyllä lopettelen aiheesta varmaan tähän aloitukseen, suunnilleen kaikki on jo sanottu muutamaankin kertaan ja huomaa ettei trollitkaan jaksa tähän aloitukseen enää tarttua. Eli jossain mielessä tavoite on saavutettu ja käytin siihen mittarina sinua 😂

        Eipä tämän tarvikkaan mua palvella, se ei ole mun ajatuskaan. Oon vaan yks pälli monista nothing more.

        Mutta tunnustin miltä tuntuu. Rehellisyys on paheeni. 😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Eipä tämän tarvikkaan mua palvella, se ei ole mun ajatuskaan. Oon vaan yks pälli monista nothing more.

        Mutta tunnustin miltä tuntuu. Rehellisyys on paheeni. 😄

        Jep, mutta hyvä niin, sain minäkin palautetta suoraan😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Jep, mutta hyvä niin, sain minäkin palautetta suoraan😁

        Lähinnä aiheesi sai noottia. Sinusta mä silti ihmisenä ja miehenä pidän, platonisesti mutta kumminkin. 😆


      • G-LoveR kirjoitti:

        Lähinnä aiheesi sai noottia. Sinusta mä silti ihmisenä ja miehenä pidän, platonisesti mutta kumminkin. 😆

        Ei kannattais, eihä yksikään hyvä mies voi kirjoittaa tällaisia aloituksia 😂


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Joo, mutta kun mielenkiinto on miessukupuolta kohtaan muutenkin lähinnä platoninen, niin sekin vähä mitä on ikinä ollut jotain muuta kuin platonista on karissut pikkuhiljaa yltäni. Ja tiedostan, että osasyy on se miten miehet nykyään nään, heidän juttujensa perusteella. Pelkkää pillua ja munaa, niin hyi saatana suksikoon vaikka jäämereen ja hukkukoon. Yök.


        Yritän silti järkeillä, että osa on edes kaverina kelpaavia vielä. 😆

        Jäämereen kuten Pete XZR?


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei kannattais, eihä yksikään hyvä mies voi kirjoittaa tällaisia aloituksia 😂

        Näkyy voivan. Mutta kyllä mun mielipidekin voi vielä muuttua. On se muuttunut muutamasta muustakin matkan varrella.. 😏

        😜


      • G-LoveR kirjoitti:

        Näkyy voivan. Mutta kyllä mun mielipidekin voi vielä muuttua. On se muuttunut muutamasta muustakin matkan varrella.. 😏

        😜

        No sitten mä laitan lisää hönkää piippuun, niin muuttuu nopeammin 🤣
        Plääh, en jaksa, tarttee keksiä muuta taas 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jäämereen kuten Pete XZR?

        Se juoksi jäähtymään tunnehöyryissään.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Se juoksi jäähtymään tunnehöyryissään.

        Ja se on zxr. 😆


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jep, mutta hyvä niin, sain minäkin palautetta suoraan😁

        Te turinatiimin papat vaikutatte kuohilailta.


      • randombypasser kirjoitti:

        No sitten mä laitan lisää hönkää piippuun, niin muuttuu nopeammin 🤣
        Plääh, en jaksa, tarttee keksiä muuta taas 😁

        Hmmm... 🥴


      • G-LoveR kirjoitti:

        Hmmm... 🥴

        Käviskö vulva-keskusteltu?


      • randombypasser kirjoitti:

        Käviskö vulva-keskusteltu?

        Eikös tohtori outolempi Kynis ja panis (välis) jo hoida tuon puolen? 😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Eikös tohtori outolempi Kynis ja panis (välis) jo hoida tuon puolen? 😄

        Se on totta, Kynis kyllä hanskaa, sen joten en astukaan naapurin tontille 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Se on totta, Kynis kyllä hanskaa, sen joten en astukaan naapurin tontille 😂

        Näinpä. 😂🙈


      • G-LoveR kirjoitti:

        Näinpä. 😂🙈

        Enkä halua jutella palstalaisistakaan tuon enempää. Enkä nimimerkeistäkään, mikä on joidenkin anonyymien ulinan ja ujelluksen lempiaihe. 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Enkä halua jutella palstalaisistakaan tuon enempää. Enkä nimimerkeistäkään, mikä on joidenkin anonyymien ulinan ja ujelluksen lempiaihe. 😂

        Joo, saavat olla, parempi kaikille niin 👍


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ei vaan oikeasti, mitä enemmän jankutetaan miehet vastaan naiset soopaa ja miehet uikuttaa naisista, puhuu munistaan jatkuvasti, niin sitä enemmän huomaan suuntautuvani enemmän vaan naisiin.

        Eikä ole edes vitsi! Miehistä on alkanut tulla vastenmielisiä ihan vaan lukemalla ruikutuksia. Jotenkin näkee sen sukupuolen ihan ruikuttajina kohta. 😂

        Niinhän se vähän on. Tosin täysin heteroilla se ei aiheuta tuota naisiin suuntautumista, vaan yksinkertaisesti mielenkiinnon lopahtamista miehiin.


      • randombypasser kirjoitti:

        Joo, saavat olla, parempi kaikille niin 👍

        Meidän kyllä pitää ehdottomasti järjestää g-loverille sellainen takaisin käännytys kampanja kun asiat on kerran näin huonolla tolalla.😄. Mun mielestä. Ollaan kilttejä, huomaavaisia ja kohteliaita ja silleen. Ehkäpä se inhotus siitä sitten helpottaa.😁.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se vähän on. Tosin täysin heteroilla se ei aiheuta tuota naisiin suuntautumista, vaan yksinkertaisesti mielenkiinnon lopahtamista miehiin.

        Niin se varmaan on. Eipä muakaan kyllä naisetkaan massana kiinnosta. Olen tyyppiä harvat ja valitut, kun ei heitä ole näkyvissä/saatavissa, ei niin järin sitten kiinnosta kuka vaankaan.

        Sitten vasta kun oikeesti kiinnostaa, kiinnostaa.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Niin se varmaan on. Eipä muakaan kyllä naisetkaan massana kiinnosta. Olen tyyppiä harvat ja valitut, kun ei heitä ole näkyvissä/saatavissa, ei niin järin sitten kiinnosta kuka vaankaan.

        Sitten vasta kun oikeesti kiinnostaa, kiinnostaa.

        Kiinnostuksen voi määrittää kahdella tavalla. Kiinnostaako tolleen mistä puhut, että massana tai yksittäin jotain henk.koht. kiinnostusta. Vai lakkaako kinnostamasta edes sillä tasolla, että tuhlaisi aikaa tutustumiseen, että voisi kiinnostua henk.koht. Itselläni se kiinnostuksen lopahtaminen on juurikin tuota jälkimmäistä, kun näitä juttuja lukee. Mitä järkeä tuhlata aikaa lainkaan, jos materiaali on tätä tasoa. 😛


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Meidän kyllä pitää ehdottomasti järjestää g-loverille sellainen takaisin käännytys kampanja kun asiat on kerran näin huonolla tolalla.😄. Mun mielestä. Ollaan kilttejä, huomaavaisia ja kohteliaita ja silleen. Ehkäpä se inhotus siitä sitten helpottaa.😁.

        Hehee, no ei sentäs. Kyllä mä tiedän, että maailmassa on valtavasti hyviä hienoja miehiä, joiden sydän ja mieli on puhdasta kultaa. En mä nyt niin hoopo ole, että kourallisen pöhköjä annan vesittää koko mieskäsitykseni.

        Mutta on vaan itsellä sisäinen prosessi siinä vaiheessa, että kaikenlainen yliampuva seksin tuputus ja sen limominen ja seksikeskeisyys ällöttää.

        Ihmiset läyhää jostain sukuelimistä, kun pikkulapset joululahjoista. Kyllä se vähän pistää miettimään... 😆

        Mutta relax. Nään sustakin, että oot lutuinen luonne. 😄👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        Hehee, no ei sentäs. Kyllä mä tiedän, että maailmassa on valtavasti hyviä hienoja miehiä, joiden sydän ja mieli on puhdasta kultaa. En mä nyt niin hoopo ole, että kourallisen pöhköjä annan vesittää koko mieskäsitykseni.

        Mutta on vaan itsellä sisäinen prosessi siinä vaiheessa, että kaikenlainen yliampuva seksin tuputus ja sen limominen ja seksikeskeisyys ällöttää.

        Ihmiset läyhää jostain sukuelimistä, kun pikkulapset joululahjoista. Kyllä se vähän pistää miettimään... 😆

        Mutta relax. Nään sustakin, että oot lutuinen luonne. 😄👍

        No huh! Nyt kyllä vierähti kivi sydämmeltä.😋.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostuksen voi määrittää kahdella tavalla. Kiinnostaako tolleen mistä puhut, että massana tai yksittäin jotain henk.koht. kiinnostusta. Vai lakkaako kinnostamasta edes sillä tasolla, että tuhlaisi aikaa tutustumiseen, että voisi kiinnostua henk.koht. Itselläni se kiinnostuksen lopahtaminen on juurikin tuota jälkimmäistä, kun näitä juttuja lukee. Mitä järkeä tuhlata aikaa lainkaan, jos materiaali on tätä tasoa. 😛

        Nojuu. Ei tämän tasoiseen höpinään kyllä niin vaan retkahdakkaan. Kevyttä kenttähuumoria lähinnä. 😆

        Mä nyt oon varattu ja rakastan puolisoani, miestä. Mikä se tuntuu olevan joillekin kauhean vaikeaa sisäistää, että voi tuntea niin, vaikka naiset viehättää sukupuolena isossa mittakaavassa enemmän. Jopa niin paljon, etten enää miestä kumppaniksi ottaisi, mikäli tilanne kumppanin etsintä olisi vielä edessä ja edes mielessä.

        En oikeesti kaipaa mitään tunnehässäköitä. Tasainen suhde on kiva. Tai ei suhdetta ollenkaan. Ei sekään enää välttämättömälle minusta tunnu. Niitä on nähty kyllä riittävästi jo.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No huh! Nyt kyllä vierähti kivi sydämmeltä.😋.

        Phääh. Hyvä. 😄👍😜


      • G-LoveR kirjoitti:

        Nojuu. Ei tämän tasoiseen höpinään kyllä niin vaan retkahdakkaan. Kevyttä kenttähuumoria lähinnä. 😆

        Mä nyt oon varattu ja rakastan puolisoani, miestä. Mikä se tuntuu olevan joillekin kauhean vaikeaa sisäistää, että voi tuntea niin, vaikka naiset viehättää sukupuolena isossa mittakaavassa enemmän. Jopa niin paljon, etten enää miestä kumppaniksi ottaisi, mikäli tilanne kumppanin etsintä olisi vielä edessä ja edes mielessä.

        En oikeesti kaipaa mitään tunnehässäköitä. Tasainen suhde on kiva. Tai ei suhdetta ollenkaan. Ei sekään enää välttämättömälle minusta tunnu. Niitä on nähty kyllä riittävästi jo.

        Mutta toivon toki, että he jotka sitä suhdetta ja rakkautta kaipaa ja löytää, löytäisi onnea sen myötä. Ei mitään tällasta läyhäämistä. Taino... Ehkä se on jonkun onni sekin. 🥴


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Meidän kyllä pitää ehdottomasti järjestää g-loverille sellainen takaisin käännytys kampanja kun asiat on kerran näin huonolla tolalla.😄. Mun mielestä. Ollaan kilttejä, huomaavaisia ja kohteliaita ja silleen. Ehkäpä se inhotus siitä sitten helpottaa.😁.

        "Ollaan kilttejä, huomaavaisia ja kohteliaita ja silleen."

        Minä?!?!? 🤣🤣🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        "Ollaan kilttejä, huomaavaisia ja kohteliaita ja silleen."

        Minä?!?!? 🤣🤣🤣

        Juu juu. Kyllä se onnistuu kun oikeen yrität.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu juu. Kyllä se onnistuu kun oikeen yrität.😄.

        No ehkä lähempänä joulua, ettei pukille lähde huonoa dataa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No ehkä lähempänä joulua, ettei pukille lähde huonoa dataa 😂

        Niin kai sen tilanteen ehtii silloinkin vielä savettaa.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin kai sen tilanteen ehtii silloinkin vielä savettaa.🙂.

        No ehtii, mutta sitten vaan täytyy olla ihan kuoropoikaa viimeiset pari kuukautta, ei saa olla edes tuhmia ajatuksia 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No ehtii, mutta sitten vaan täytyy olla ihan kuoropoikaa viimeiset pari kuukautta, ei saa olla edes tuhmia ajatuksia 😁

        Ei perkele....kyllä mä silti taidan pelata varman päälle ja olla kiltti ja huomaavainen koko vuoden. Ei niistä tontuista kato koskaan tiedä. Omaavat niin perkeleellisen isot korvatkin että ne kuulee kaiken ja vasikoi sit pukille.😅.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei perkele....kyllä mä silti taidan pelata varman päälle ja olla kiltti ja huomaavainen koko vuoden. Ei niistä tontuista kato koskaan tiedä. Omaavat niin perkeleellisen isot korvatkin että ne kuulee kaiken ja vasikoi sit pukille.😅.

        No onhan vähän kevyempää silleen, parin kuukauden kuoropoikarypistys on vähän rankkaa hommaa. Tonttujen kanssa toimii sellainen kikka, että jätät ulko-oven ihan pikkasen raolleen. Heti sieltä kuuluu jotain rapinaa, kiskaiset kiinni. Luultavasti tontun korva jäi oven väliin ja toiselta puolelta ovea kuuluu kimeää sadattelua 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No onhan vähän kevyempää silleen, parin kuukauden kuoropoikarypistys on vähän rankkaa hommaa. Tonttujen kanssa toimii sellainen kikka, että jätät ulko-oven ihan pikkasen raolleen. Heti sieltä kuuluu jotain rapinaa, kiskaiset kiinni. Luultavasti tontun korva jäi oven väliin ja toiselta puolelta ovea kuuluu kimeää sadattelua 😂

        Joo on se loppu rypistyn varmaan masokistille sopivaa hommaa luulisin. Ja tonttu ansaa vois testata mutta en haluis satuttaa kuitenkaan vaikka ärsyttävästi isot korvansa joka rakoon tunkevatkin. On sentään kuitenkin ihan mukavia pikku veijareita. Ja duuniaanhan ne vaan toisaalta tekee.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo on se loppu rypistyn varmaan masokistille sopivaa hommaa luulisin. Ja tonttu ansaa vois testata mutta en haluis satuttaa kuitenkaan vaikka ärsyttävästi isot korvansa joka rakoon tunkevatkin. On sentään kuitenkin ihan mukavia pikku veijareita. Ja duuniaanhan ne vaan toisaalta tekee.

        Onhan se noinkin, turha kiusata renkiä, isännän asiallahan se vaan on 😁

        Nyt se on öitä, tarttee kerankin liueta täältä aiemmin!


      • randombypasser kirjoitti:

        Onhan se noinkin, turha kiusata renkiä, isännän asiallahan se vaan on 😁

        Nyt se on öitä, tarttee kerankin liueta täältä aiemmin!

        👍 öitä.


      • Vois luulla, että aataminomena tai napa saavat pikkuhiljaa omat keskustelunsa. Tulisia pitkiä keskusteluja siitä paljonko nöyhtää mahtuu ihanteelliseen napaan 💪


      • Anonyymi

        Nuo on nuo pippeli jutut se monen miehen suurin ongelma kun usein kyseisen kaltaiset miehet ei juurikaan muuhun osaa keskittyä joko se on liian pieni tai si sitä ei saa seisomaan ja itse uskaltasin väittää että mies joka ei muuhun osaa keskittyä kärsii jommasta kummasta joko vehe on liian pieni tai se ei enään seiso jos on koskaan edes seisonu ite olen ainakin onnistunu käteenvetämälle kerran tulemaan jo ennen kun kerkes alkaa edes seisomaan


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No en ihmettele, onhan tämä aika yliseksualisoitu, minkäs teet, enää. Ja jutut varmaan on monilla sitten mukaisia, valitettavasti. Osittain senkin takia haluan palstalla näitä pippelialoituksia viljellä, potkin noita vain munistaan huolissaan olevia ätmejä ja inceleitä... no henkisille munille.

        Se mistä meidän miesten pitäs olla huolissaan on omasta osaamisesta sängyssä meinaan jos nainen ei kostu ei syy ole yksistään naisessa vaan myöskin siinä että mies ei osaa riittävästi tai ei ole sen näköinen kuin mistä nainen pitäisi jos kerran harrastetaan seksiä tutustumatta ensin


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Eikös tohtori outolempi Kynis ja panis (välis) jo hoida tuon puolen? 😄

        Välis on varmaan kyniksen vanha nimimerkki tääl Kaipa se välis nimimerkillä tääl aikanaan sai riittävästi vihamiehiä silloi tällöin joskus vuosia si tuli lueskeltua näitä täältä kun oli tylsää yöradio oli enti vanhaan se missä ihmiset ruikuttaa surkeita elämään jos joku vielä muistaa näistä ruikutuksista jää luettavaa tekstiä ni ihmiset voi niitä täältä lukea ja ehkä jopa oppia jottain ettei kaikkia virheitä tartti tehdä itse mä kuuntelin sitä yöradiota jo kakarana


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Niin se varmaan on. Eipä muakaan kyllä naisetkaan massana kiinnosta. Olen tyyppiä harvat ja valitut, kun ei heitä ole näkyvissä/saatavissa, ei niin järin sitten kiinnosta kuka vaankaan.

        Sitten vasta kun oikeesti kiinnostaa, kiinnostaa.

        Tämän perusteella epäilisin jo että oletko edes nainen


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ristus

        Älä lausu Herran nimeä turhaan.Tiedoksi Jumala maksaa kaikille pilkkaajilleen.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Nojuu. Ei tämän tasoiseen höpinään kyllä niin vaan retkahdakkaan. Kevyttä kenttähuumoria lähinnä. 😆

        Mä nyt oon varattu ja rakastan puolisoani, miestä. Mikä se tuntuu olevan joillekin kauhean vaikeaa sisäistää, että voi tuntea niin, vaikka naiset viehättää sukupuolena isossa mittakaavassa enemmän. Jopa niin paljon, etten enää miestä kumppaniksi ottaisi, mikäli tilanne kumppanin etsintä olisi vielä edessä ja edes mielessä.

        En oikeesti kaipaa mitään tunnehässäköitä. Tasainen suhde on kiva. Tai ei suhdetta ollenkaan. Ei sekään enää välttämättömälle minusta tunnu. Niitä on nähty kyllä riittävästi jo.

        Sulla on kummallinen tapa väntää nämä jutut aina itseesi, vaikka ainakaan minä en puhnut tuossa edes puolikkaalla lauseella sinusta. Toi on ihan totaalisen asiatonta tollanen: "Mikä se tuntuu olevan joillekin kauhean vaikeaa sisäistää, että voi tuntea niin, vaikka naiset viehättää sukupuolena isossa mittakaavassa enemmän ...". Mikä siinä on niin vaikea sisäistää, että en puhu sinusta? Sinä ja sinun kuviosi eivät kuuluneet tekstiini mitenkään. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on kummallinen tapa väntää nämä jutut aina itseesi, vaikka ainakaan minä en puhnut tuossa edes puolikkaalla lauseella sinusta. Toi on ihan totaalisen asiatonta tollanen: "Mikä se tuntuu olevan joillekin kauhean vaikeaa sisäistää, että voi tuntea niin, vaikka naiset viehättää sukupuolena isossa mittakaavassa enemmän ...". Mikä siinä on niin vaikea sisäistää, että en puhu sinusta? Sinä ja sinun kuviosi eivät kuuluneet tekstiini mitenkään. 🤣

        Ei mun kommentti itsestäni sinuun mitenkään liitykkään, se on jo kokonaan eri asiaa. Nähtävästi et osaa jutella kuin yhdestä asiasta kerrallaan.

        Totesin tuohon perään tämän palstan ongelma kohdan, kertoopa mitä vaan itsestään, niin meinaa olla vaikeaa joidenkin purra asiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on kummallinen tapa väntää nämä jutut aina itseesi, vaikka ainakaan minä en puhnut tuossa edes puolikkaalla lauseella sinusta. Toi on ihan totaalisen asiatonta tollanen: "Mikä se tuntuu olevan joillekin kauhean vaikeaa sisäistää, että voi tuntea niin, vaikka naiset viehättää sukupuolena isossa mittakaavassa enemmän ...". Mikä siinä on niin vaikea sisäistää, että en puhu sinusta? Sinä ja sinun kuviosi eivät kuuluneet tekstiini mitenkään. 🤣

        Sä vaikutat hieman yksioikoiselta. Onko sulla joku häiriö jossain?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Välis on varmaan kyniksen vanha nimimerkki tääl Kaipa se välis nimimerkillä tääl aikanaan sai riittävästi vihamiehiä silloi tällöin joskus vuosia si tuli lueskeltua näitä täältä kun oli tylsää yöradio oli enti vanhaan se missä ihmiset ruikuttaa surkeita elämään jos joku vielä muistaa näistä ruikutuksista jää luettavaa tekstiä ni ihmiset voi niitä täältä lukea ja ehkä jopa oppia jottain ettei kaikkia virheitä tartti tehdä itse mä kuuntelin sitä yöradiota jo kakarana

        Mahtaaks olla?


      • No joku vaikeus hällä on ainakin keskustelua laajentaa ja seurata johdonmukaisesti. Kuvittelee, että joka lause pitäisi liittyä siihen mitä hän on sanonut. Hiukan yksioikoinen vaikutelma tulee kyllä.

        Keskustelu harvoin on vain yhden asian pyörittelyä. Siihen liittyy muitakin asianhaaroja, mikäli osaa keskustelun dynamiikkaa.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Vois luulla, että aataminomena tai napa saavat pikkuhiljaa omat keskustelunsa. Tulisia pitkiä keskusteluja siitä paljonko nöyhtää mahtuu ihanteelliseen napaan 💪

        Sehän on vain järjestelykysymys. Eli kumpi meistä tekee suuren napa-aloituksen? 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se mistä meidän miesten pitäs olla huolissaan on omasta osaamisesta sängyssä meinaan jos nainen ei kostu ei syy ole yksistään naisessa vaan myöskin siinä että mies ei osaa riittävästi tai ei ole sen näköinen kuin mistä nainen pitäisi jos kerran harrastetaan seksiä tutustumatta ensin

        Ei mulla ole huolia osaamisen tai kommunikoinnin suhteen seksissä, mutta aina opin mielelläni lisää. Ulkonäkö on mitä on, sille varmasti voisi tehdä paljonkin, mutta ei ole intressejä tuhertaa itteensä tonneilla ja tunneilla johonkin tiettyyn malliin.


      • G-LoveR kirjoitti:

        No joku vaikeus hällä on ainakin keskustelua laajentaa ja seurata johdonmukaisesti. Kuvittelee, että joka lause pitäisi liittyä siihen mitä hän on sanonut. Hiukan yksioikoinen vaikutelma tulee kyllä.

        Keskustelu harvoin on vain yhden asian pyörittelyä. Siihen liittyy muitakin asianhaaroja, mikäli osaa keskustelun dynamiikkaa.

        Mutta kun ei osaa. Olen nyt kahlannut näitä viestejä läpi ja pois uusista viesteistäni, niin 95% on joko haistattelua, käsittämätöntä kirjanmongerrusta tai yksinkertaisesti surkeaa kommentointia.


      • randombypasser kirjoitti:

        Mutta kun ei osaa. Olen nyt kahlannut näitä viestejä läpi ja pois uusista viesteistäni, niin 95% on joko haistattelua, käsittämätöntä kirjanmongerrusta tai yksinkertaisesti surkeaa kommentointia.

        No se on semmosta, kun jokainen vähän kommunikoi omalla tavallaan ja tyylillään. Sitten kun ei tyylit kommunikoida kohtaa jälki on sen mukaista.

        Tulkitaan miten sattuu oma pää käsittämään, vaikka se käsittäis päin vithua. 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        No se on semmosta, kun jokainen vähän kommunikoi omalla tavallaan ja tyylillään. Sitten kun ei tyylit kommunikoida kohtaa jälki on sen mukaista.

        Tulkitaan miten sattuu oma pää käsittämään, vaikka se käsittäis päin vithua. 😂

        Tottakai sekin näkyy, mutta se on asia mistä selviää kirjoittamalla asiasta asiallisesti, kyllä se yhteisymmärrys on löydettävissä. Mutta aika usein tarjolla on vain ns. nolla-kommentteja eli vittuilua, huutelua tai muka-hauskoja sutkauksia, välissä sitten nippu niitä joilla on jokin asiakin mukana mutta jotka eivät suostu kuulemaan toista näkökulmaa.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ei vaan oikeasti, mitä enemmän jankutetaan miehet vastaan naiset soopaa ja miehet uikuttaa naisista, puhuu munistaan jatkuvasti, niin sitä enemmän huomaan suuntautuvani enemmän vaan naisiin.

        Eikä ole edes vitsi! Miehistä on alkanut tulla vastenmielisiä ihan vaan lukemalla ruikutuksia. Jotenkin näkee sen sukupuolen ihan ruikuttajina kohta. 😂

        Jos koet miesten käytöksen huonona, niin se on suoraa seurausta siitä, että liian moni mies on ollut koko elämänsä siinä asemassa, että kukaan nainen ei huoli aviomieheksi, yleensä ei edes poikaystäväksi, tai jos huolii poikaystäväksi, niin vain lyhyeksi hetkeksi, ja sen jälkeen nainen pettää ja/tai jättää. Ja näin siitä huolimatta, että mies itse on siihen mennessä käyttäytynyt oikein kohteliaasti, aina.

        Sitten kun mies tajuaa, ettei sillä kohteliaalla käytöksellä saavuta avioliittoa, usein ei edes seurustelusuhdetta, niin silloin alkaa miettiä: miksi edes vaivautua kun silti ei saa mitä haluaa.

        Eli itsepähän naiset olette jo vuosia kohdelleet miehiä parisuhdemielessä huonosti (yksi törkeimmistä naisten käytöstavoista on se että varattu nainen tai lesbonainen flirttailee miehille, vapaat saavat flirttailla JOS on halua myös tutustua miehiin parisuhdetarkoituksessa) ... ja se mitä nyt näet miesten käytöksessä, on seuraus naisten jo vuosikausia itse harrastamasta tylytyskäyttäytymisestä miehiä kohtaan.

        Itse olen nykyisin varattu, mutta jouduttuani viettämään vuosia pakkosinkkuudessa suominaisten tylytyskäytösmallin takia, niin päätin, että jos joskus vaikkapa ulkona kävellessäni satun näkemään raiskauksen, niin en varmasti soita 112, vaan laitan kuulokkeet päähän ja sen verran volumea, etten varmasti kuule raiskauksesta aiheutuvia ääniä, ja myös katson eri suuntaan - ihan siksi, että jos joudun poliisin kutsumana todistajaksi, voin uskottavasti kertoa, etten ole nähnyt enkä kuullut mitään raiskausta.

        Tulee mieleen vuosien takainen juttu (olisiko ollut ehkä 2003):

        Kävelin myöhään yöllä loppukesästä/alkusyksystä erään metsikön läpi.
        Erään betonipömpelin (mikä lienee - ehkä viemäripumppaamo) takana kyyristeli joku, mutta tajuttuaan minut miespuoliseksi pyrki piiloutumaan - ja tämän tajuttuani katsoin samantien itse eri suuntaan ... tuli vain mieleen, oliko siinä raiskaaja vaanimassa mahdollista uhriaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mistä meidän miesten pitäs olla huolissaan on omasta osaamisesta sängyssä meinaan jos nainen ei kostu ei syy ole yksistään naisessa vaan myöskin siinä että mies ei osaa riittävästi tai ei ole sen näköinen kuin mistä nainen pitäisi jos kerran harrastetaan seksiä tutustumatta ensin

        "jos nainen ei kostu ei syy ole yksistään naisessa"

        Tiedoksi:

        Moni psyykenlääke aiheuttaa seksuaalista kyvyttömyyttä, mikä naisilla ilmenee orgasmikyvyttömyytenä, miehillä saattavat myös aiheuttaa erektiokyvyttömyyden.

        Enkä usko tämän olevan sattumaa !

        Kas kun jos nainen jostain syystä masentuu, niin kun sitä lääkitään masennuslääkkeillä, naiselta katoaa kyky orgasmiin, ja usein myös naisen kiinnostus miehiin lopahtaa siinä samalla. Tämä on osasyy syntyvyyslukemien laskemiseen, ja siihen, miksi EK haluaa lisää maahanmuuttajia, vaikka Suomessa on aivan tarpeeksi työttömiä tekemään työtä siellä, missä on avoimia työpaikkoja.

        EK siis todellisuudessa haluaa sitä, että yritykset voisivat palkata ihmisiä (maahanmuuttajia) töihin niin pienellä palkalla. ettei sillä tule toimeen, ja sillä idealla, että KELA maksaa loput esim. asumistukena ja toimeentulotukena.

        Eli suuryritykselle (ja sen osakkeenomistajille) lisää voittoja, ja valtiolle lisää velkaa, jolla nuo KELAn tuet rahoitetaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos koet miesten käytöksen huonona, niin se on suoraa seurausta siitä, että liian moni mies on ollut koko elämänsä siinä asemassa, että kukaan nainen ei huoli aviomieheksi, yleensä ei edes poikaystäväksi, tai jos huolii poikaystäväksi, niin vain lyhyeksi hetkeksi, ja sen jälkeen nainen pettää ja/tai jättää. Ja näin siitä huolimatta, että mies itse on siihen mennessä käyttäytynyt oikein kohteliaasti, aina.

        Sitten kun mies tajuaa, ettei sillä kohteliaalla käytöksellä saavuta avioliittoa, usein ei edes seurustelusuhdetta, niin silloin alkaa miettiä: miksi edes vaivautua kun silti ei saa mitä haluaa.

        Eli itsepähän naiset olette jo vuosia kohdelleet miehiä parisuhdemielessä huonosti (yksi törkeimmistä naisten käytöstavoista on se että varattu nainen tai lesbonainen flirttailee miehille, vapaat saavat flirttailla JOS on halua myös tutustua miehiin parisuhdetarkoituksessa) ... ja se mitä nyt näet miesten käytöksessä, on seuraus naisten jo vuosikausia itse harrastamasta tylytyskäyttäytymisestä miehiä kohtaan.

        Itse olen nykyisin varattu, mutta jouduttuani viettämään vuosia pakkosinkkuudessa suominaisten tylytyskäytösmallin takia, niin päätin, että jos joskus vaikkapa ulkona kävellessäni satun näkemään raiskauksen, niin en varmasti soita 112, vaan laitan kuulokkeet päähän ja sen verran volumea, etten varmasti kuule raiskauksesta aiheutuvia ääniä, ja myös katson eri suuntaan - ihan siksi, että jos joudun poliisin kutsumana todistajaksi, voin uskottavasti kertoa, etten ole nähnyt enkä kuullut mitään raiskausta.

        Tulee mieleen vuosien takainen juttu (olisiko ollut ehkä 2003):

        Kävelin myöhään yöllä loppukesästä/alkusyksystä erään metsikön läpi.
        Erään betonipömpelin (mikä lienee - ehkä viemäripumppaamo) takana kyyristeli joku, mutta tajuttuaan minut miespuoliseksi pyrki piiloutumaan - ja tämän tajuttuani katsoin samantien itse eri suuntaan ... tuli vain mieleen, oliko siinä raiskaaja vaanimassa mahdollista uhriaan...

        Mä en istu millään tavoin sinun kuvailemaan naismuottiin, joten kohdallani ihan turhaa rutinaa tuo.

        Kyllä täällä jutut ei kovin imartelevaa kuvaa miehistä anna. Joskin järkevänä ihmisenä tiedän ettei se mitä täällä näkee ole kuin ripaus todellista elämää.

        Silti näen nämä jutut epäimartelevina miessukupuolta kohtaan.


    • Anonyymi

      No kaksi asiaa on maailmassa ollut tunnetusti pohjattomia, toinen oli Mariaanien hauta, sille tosin saatiin määriteltyä syvyys, sitten tämä toinen mitä luotaamaan miesparat on tuomittu kautta aikojen, niin sen syvyys on tunnetusti pohjaton. Pakkohan silloin on jo evoluutionalisessa mielessä kehittää mittausvälinettä ja niin lienee myös tapahtunut, matka tuntemattomaan jatkuu silti edelleen 😁

      • Final frontier, where no man has gone before 😂


    • Anonyymi

      Jaahas, se on kuulkaapas niin..ettei komein tai kalleinkaan välineistö tee kenestäkään huippu-urheilijaakaan. Vaatii harjotusta niiden lisäks. Ja tässä asiassa lähinnä kuuloharjotuksia.

      Miksiköhän en oo koskaan kuullu naisten puhuvan tosta alapelivälineestään noin. Ei oo kukaan pohtinu että onko liika pieni tai suuri.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Lue toi:
        https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009382671.html

        Ja palataan sitten tohon asiaan naisten puhumisista.

        No en kuulu kyllä tohon ryhmään. Näyttää miltä näyttää, eikä kukaan normijärjellä varustettu ihminen vertaile itteään pornoteollisuuden tuotoksiin.

        Ihan jos miettii hetken, ni ei oo olemassa kahta täsmälleen samanlaista kasvoiltaan, kropaltaan ja siihen kroppaanhan tuo vulvakin on vähänku integroitu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en kuulu kyllä tohon ryhmään. Näyttää miltä näyttää, eikä kukaan normijärjellä varustettu ihminen vertaile itteään pornoteollisuuden tuotoksiin.

        Ihan jos miettii hetken, ni ei oo olemassa kahta täsmälleen samanlaista kasvoiltaan, kropaltaan ja siihen kroppaanhan tuo vulvakin on vähänku integroitu.

        No ei, mutta kaikki funtsii kroppansa normaaliutta nuorina. Ja vertaavat, mihin pystyvät,. jos pystyvät. Valitettavasti nykyään se usein on mallit ja porno...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No ei, mutta kaikki funtsii kroppansa normaaliutta nuorina. Ja vertaavat, mihin pystyvät,. jos pystyvät. Valitettavasti nykyään se usein on mallit ja porno...

        Niin, en vaan oo ikinä tajunnu miks verrata itteään muihin. Kadehtia tai nostaa jotain jalustalle. Muut on mitä on ja jokanen on itte sellanen ku on. Jotai voi muuttaa, mut kaikkea ei.


    • No onpa sulla Rande suuret puheet =D Sää sitten jaksat aina yllättää, ei koskaan tiedä mistä aiheesta seuraavaksi juttelet. Ei sitten tietovisat ole tarpeeksi kiinnostavia aiheita, kun tästäkin haluat jutella. Mutta aiheensa ja mielenkiintonsa kullakin. Ja näinhän se lopulta on.

      • Noo, oikeastaan haluan näillä alotuksilla kyllästyttää palstan trollit, niin eivät ehkä jaksa niin kauheasti heitellä erilaisia sukuelin-aloituksian palstalle, niitä kun välillä riittää.

        Mutta puhutaan mistä puhutaan, saa tästäkin aloituksesta halutessaan ihan varteen otettavaa jutunjuurta 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Noo, oikeastaan haluan näillä alotuksilla kyllästyttää palstan trollit, niin eivät ehkä jaksa niin kauheasti heitellä erilaisia sukuelin-aloituksian palstalle, niitä kun välillä riittää.

        Mutta puhutaan mistä puhutaan, saa tästäkin aloituksesta halutessaan ihan varteen otettavaa jutunjuurta 😁

        Joo, jos vaikka tieteelliseltä kannalta puhutaan.


    • Anonyymi

      En nyt jaksa lukea tuota artikkelia, mutta referoisitko sen verran, että kenellä se nyt sitten on kasvanut? Oletan, että tuskin niillä samoilla miehillä, joilta on aiemminkin mitattu, ainakaan noin paljoa. Keskiarvoko on kasvanut, eli niiden nuorelmien värkit? Vai venytettykö niitä on noin paljon? Ei kuulosta terveelliseltä.

    • Anonyymi

      Pippelithän iän myötä kutistuu.

      • Ei, vaan avantokäyntien myötä.


      • Anonyymi

        Muistinkin väärin. Se olikin että pimpat suurenee/velttonee. Tsori sekoiluni.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mullon pysynyt samana.

    • Luin uutisen HS. Se mikä ihmetyttää mikä muutoksen on saanut aikaan. Noin isoja muutoksia (24%) ei tapahdu luonnossa spontanisti, vaan joku ympäristötekijä asiaan pitää vaikuttaa. Olihan noitakin syitä spekuloitu jutussa, mutta vaikutelma oli, että tällä hetkellä ei oikeasti tiedetä mikä muutoksen on aiheuttanut.

      • Niin, varmaan jatkavat tutkimista, koska muutos on valtava ja kaukana evolutiivisesta muutoksesta.


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, varmaan jatkavat tutkimista, koska muutos on valtava ja kaukana evolutiivisesta muutoksesta.

        Niin ja murrosikä alkaa isolla osalla myös tosi nuorena. Liekö samaa perua juurisyyt?


      • Citrinella kirjoitti:

        Niin ja murrosikä alkaa isolla osalla myös tosi nuorena. Liekö samaa perua juurisyyt?

        En usko, että peniksen kasvukäyrä liittyisi mitenkään murrosiän aikaistumiseen, koska ei se pippeli nyt mikään dinosaurus kuitenkaan ole. Tai sitten geenipohjassa on tapahtunut todella isoja muutoksia 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        En usko, että peniksen kasvukäyrä liittyisi mitenkään murrosiän aikaistumiseen, koska ei se pippeli nyt mikään dinosaurus kuitenkaan ole. Tai sitten geenipohjassa on tapahtunut todella isoja muutoksia 😂

        Ei tuo muutos voi olla geneettinen, ei geneettiset muutokset tapahdu noin nopeasti populaatiotasolla. Joku ympäristötekijä sen tekee epigeneettisesti.


      • Citrinella kirjoitti:

        Ei tuo muutos voi olla geneettinen, ei geneettiset muutokset tapahdu noin nopeasti populaatiotasolla. Joku ympäristötekijä sen tekee epigeneettisesti.

        Teoreettisesti jokin hyvin yleinen kemikaali tai säteily voisi aiheuttaa huomattavan nopeitakin muutoksia koko populaatiossa, mutta se edellyttäisi sitten että se on jokseenkin samalla tasolla kaikkialla missä tuo tutkimus olikaan tehty. Ja se taas ei kuulosta ensinkään todennäköiseltä.


      • randombypasser kirjoitti:

        Teoreettisesti jokin hyvin yleinen kemikaali tai säteily voisi aiheuttaa huomattavan nopeitakin muutoksia koko populaatiossa, mutta se edellyttäisi sitten että se on jokseenkin samalla tasolla kaikkialla missä tuo tutkimus olikaan tehty. Ja se taas ei kuulosta ensinkään todennäköiseltä.

        Olen joskus nähnyt esityksen tutkimuksesta, jossa on raskaana olevien äitien kemikaalikuormaa oli tutkittu. Yhdisteitä oli kymmenen tuhannen luokkaa. Silti kemikaalien vaikutus suoraan geeneihin on ymmärtääkseni 29v aikana aika utopiaa. En tosin ole genetiikko, mutta sen vähän perusteella mitä tiedän olen näin ymmärtänyt.


      • Citrinella kirjoitti:

        Olen joskus nähnyt esityksen tutkimuksesta, jossa on raskaana olevien äitien kemikaalikuormaa oli tutkittu. Yhdisteitä oli kymmenen tuhannen luokkaa. Silti kemikaalien vaikutus suoraan geeneihin on ymmärtääkseni 29v aikana aika utopiaa. En tosin ole genetiikko, mutta sen vähän perusteella mitä tiedän olen näin ymmärtänyt.

        Sun taustoilla taivun luottamaan sanaasi, koska minä ymmärrän asiasta huomattavasti vähemmän 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Sun taustoilla taivun luottamaan sanaasi, koska minä ymmärrän asiasta huomattavasti vähemmän 😁

        Tässä asiassa kyllä olen suht.koht. maallikko.


      • Citrinella kirjoitti:

        Tässä asiassa kyllä olen suht.koht. maallikko.

        Nimenomaisessa asiassa ehkä juu, mutta yleisesti ottaen se teoreettinen osuus tukee aiempaa päätelmääsi.


    • Anonyymi

      29 vuotta sitten tuli nettiporno ja hillitön pumppaus alkoi.

    • Anonyymi

      Mikroskoopilla jos tarkkailee pippelinsä kokoa niin näyttää suurellle.

    • Anonyymi

      Siitä kivat jos ny ette ole osanneet kahtua että nuo letkut kasvaa yhtä kauan kun henki pihisee mitä isompi sen suurempi todennäköisyys sille impotenssille mu ehkä sitä on kiva yrittää sitä velttoa kuivaan vittuun yrittää työntää onnea yritykseen

    • Anonyymi

      munaton nainen on siiskin munasoluton nainen.'

    • Anonyymi

      tuollaiset puudutusqaineet kuten joojoku prokaiini mutta niin tulee kyllä hpöerö olo vähäksi qikqqa noistq, mutta niin että hyvin toimii puudutus sitten kun ei tunne mitään operqaatioiden aikqnq, pie4ni haittavaikutus jos tulee höperö olo vähäksi aikqaq :D

    • Biologian kannalta kysymys näyttäytyy TÄYSIN toisenlaiselta, kuin keskustelu, joka pyrkii olemaan pilkallinen ja hauska.

      Todellinen biologia hakeutuu AINA automaattisesti tasapainoon KAIKISSA asioissa. Sekä vitun että kyrvän koko ovat keskenään parhaiten sopivassa tasapainossa populaatiossa, mutta YKSILÖILLÄ esiintyy variaatiota, jota kuvataan Gaußin käyrällä eli normaalijakaumalla.

      Sen lisäksi, että ovat kooltaan tasapainossa, vittu on miehen silmin vielä sunnattoman kaunis. Että tämä ero on mahdollinen, johtuu alkujaan SUVULLISESTA lisääntymisestä. Tasapaino syntyy useamman tekijän tasapainona. 🌹👀

      • Anonyymi

        Kynis ei sitten kestä kun sille sanotaan totuuksia hänestä itsestään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kynis ei sitten kestä kun sille sanotaan totuuksia hänestä itsestään.

        Nymmää kyl kerron semmosee, johon AMMATTITROLLI EI VAAN PYSTY OLEEN REGOIMATTA ja ILOTTELEMATTA. Mun yksi pastorituttava oli kertonu sen apuopesta, joka sekä opiskeli teologiaa et oli tiukka viitoslaine. Soli niis piireis varmistunu, et seksi ois niiku syntii ja ajatuksenaki jo ilman tekoo, kaiken kamaleellisempaa.

        Mut sen tiukkiksen vaimo, teologiaa opiskeleva sisko, joka mulloli apiksena, oli ihan rento ja normaali. Ku oli jo pimeetä, me uima-altaan toisel puolel istuttiin ja niiku rupaleltiin. Mut siihe tytöt tormalsi saunomaan ja uima-altaan ja pesuhuoneen väline ovi viel auki. Loppukesä oli, lämmintä, mut pimeetä, niet eihänne meit ees näkeny.

        No määhän oisin siit tietysti livenny aikoja sitten, mut teologisisko vaan jatko juttua, niiku tytsyi ei ois tullukaan. Kovin olivat teologit epäsuhtane pari, mut ennoo sit myöhemmi kuullu, et mites menee, ku eivät tulleet meijän seurakuntaan. 🌹👀


      • Anonyymi
        Kynis kirjoitti:

        Nymmää kyl kerron semmosee, johon AMMATTITROLLI EI VAAN PYSTY OLEEN REGOIMATTA ja ILOTTELEMATTA. Mun yksi pastorituttava oli kertonu sen apuopesta, joka sekä opiskeli teologiaa et oli tiukka viitoslaine. Soli niis piireis varmistunu, et seksi ois niiku syntii ja ajatuksenaki jo ilman tekoo, kaiken kamaleellisempaa.

        Mut sen tiukkiksen vaimo, teologiaa opiskeleva sisko, joka mulloli apiksena, oli ihan rento ja normaali. Ku oli jo pimeetä, me uima-altaan toisel puolel istuttiin ja niiku rupaleltiin. Mut siihe tytöt tormalsi saunomaan ja uima-altaan ja pesuhuoneen väline ovi viel auki. Loppukesä oli, lämmintä, mut pimeetä, niet eihänne meit ees näkeny.

        No määhän oisin siit tietysti livenny aikoja sitten, mut teologisisko vaan jatko juttua, niiku tytsyi ei ois tullukaan. Kovin olivat teologit epäsuhtane pari, mut ennoo sit myöhemmi kuullu, et mites menee, ku eivät tulleet meijän seurakuntaan. 🌹👀

        Koita ymmärtää että aika monta ei tällä palstalla nuo suon kirjoitukset kiinnosta oksetus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koita ymmärtää että aika monta ei tällä palstalla nuo suon kirjoitukset kiinnosta oksetus.

        Niikummää sanoin jo eeltäi, nii ei pystyny oleen reakeeraamati, mut ei saanu ilotteluu oikeen sujuun. 🌹👀


    • Anonyymi

      transumihella ei ole pippelia lainkaan se tyhjennetaan kirurgisesti ja pannaan reikaan ja sit popsitaan vitusti nais hormoonia kasvatetaan tissit. onko kelaan kokemusta milta tuntuu tollasta panna.

    • Anonyymi

      Veistä tarjolle?

    • Anonyymi

      Toivottavasti kehitys ei jatku samaa tahtia. Ihan mainiosti ihminen on pärjännyt vuosituhansia nykyiselläkin (tai ehkä sitten pienemmällä) varustuksella. Kauhistuttaa ajatella mitä se vaikka sadan vuoden päästä olisi, jos sama kehitys jatkuu 😬

      • Niin, se tosiaan on huolestuttavaa ja tutkimus ei kerro on tuo kehitys kiihtyvää, kuten jäätiköiden sulaminen, mikä olisi vielä huoletuttavampaa. Kun ajatellaan, että kasvua 29 vuodessa tapahtunut keskimitan osalta 24% eli 11,23cm->13,93cm, niin jo samalla tahdilla 29 vuoden päästä hepin keskimitta olisi 17,27cm...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin, se tosiaan on huolestuttavaa ja tutkimus ei kerro on tuo kehitys kiihtyvää, kuten jäätiköiden sulaminen, mikä olisi vielä huoletuttavampaa. Kun ajatellaan, että kasvua 29 vuodessa tapahtunut keskimitan osalta 24% eli 11,23cm->13,93cm, niin jo samalla tahdilla 29 vuoden päästä hepin keskimitta olisi 17,27cm...

        Ehkä se on tuo ilmastonmuutos. Olisko lisääntynyt rusketus syynä tuohon ilmiöön?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin, se tosiaan on huolestuttavaa ja tutkimus ei kerro on tuo kehitys kiihtyvää, kuten jäätiköiden sulaminen, mikä olisi vielä huoletuttavampaa. Kun ajatellaan, että kasvua 29 vuodessa tapahtunut keskimitan osalta 24% eli 11,23cm->13,93cm, niin jo samalla tahdilla 29 vuoden päästä hepin keskimitta olisi 17,27cm...

        Joo vähempikin riittää! 😱 Kieltämättä on erikoisen suuri muutos.. Vaikka kyllähän biologia jossain vaiheessa tulee väkisinkin vastaan samalla tavalla kuin esim. ihmisen pituudessa. Keho alkaa toimia huonosti eikä esim. jaksa pumpata verta riittävän tehokkaasti, jos pituutta on äärimmäisen paljon eli vähän samaa olettaisin, että tapahtuisi tässäkin.

        Onhan se tämäkin ihan hyvä aihe aloittaa viikonloppua 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo vähempikin riittää! 😱 Kieltämättä on erikoisen suuri muutos.. Vaikka kyllähän biologia jossain vaiheessa tulee väkisinkin vastaan samalla tavalla kuin esim. ihmisen pituudessa. Keho alkaa toimia huonosti eikä esim. jaksa pumpata verta riittävän tehokkaasti, jos pituutta on äärimmäisen paljon eli vähän samaa olettaisin, että tapahtuisi tässäkin.

        Onhan se tämäkin ihan hyvä aihe aloittaa viikonloppua 😂

        Riittääkö? Varmasti? Ok 😂
        No jos veri ei riitä, sitä tehdään lisää. Jos pumpun teho hiipuu, alkaa evoluutio seuraavaksi joko pienentämään pippeleitä tai suurentamaan sydäntä. Veikkaisin jälkimmäistä. Eli tuhannen vuoden päästä miehillä on valtava rintakehä ja sydän sekä jalkojen välissä lyhtytolppa. Ja siitä se sukupuutto sitten alkoi 🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Riittääkö? Varmasti? Ok 😂
        No jos veri ei riitä, sitä tehdään lisää. Jos pumpun teho hiipuu, alkaa evoluutio seuraavaksi joko pienentämään pippeleitä tai suurentamaan sydäntä. Veikkaisin jälkimmäistä. Eli tuhannen vuoden päästä miehillä on valtava rintakehä ja sydän sekä jalkojen välissä lyhtytolppa. Ja siitä se sukupuutto sitten alkoi 🤣

        Olishan se varmaan aika ikävää, jos mieheltä lähtisi aina taju, kun seisokki iskee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olishan se varmaan aika ikävää, jos mieheltä lähtisi aina taju, kun seisokki iskee.

        No ei välttämättä, jos se seisokki pysyy...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No ei välttämättä, jos se seisokki pysyy...

        Ja aivovaurio uhkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja aivovaurio uhkaa.

        No varmaan siinä kohden se tankokin kyllä löystyy, kun tietokone alkaa sammuttamaan itseään, arvelisin.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No varmaan siinä kohden se tankokin kyllä löystyy, kun tietokone alkaa sammuttamaan itseään, arvelisin.

        Siinä mies kirjaimellisesti nai itsensä tyhmäksi (ja lopulta hengiltä), kun jokainen seikokki aiheuttaa vaurioita aivoissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä mies kirjaimellisesti nai itsensä tyhmäksi (ja lopulta hengiltä), kun jokainen seikokki aiheuttaa vaurioita aivoissa.

        En oikein tiedä sillä lyhtytolpan kokoisella voi naida, mutta eiköhän ihminen jotain keksi suuressa luovuudessaan 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En oikein tiedä sillä lyhtytolpan kokoisella voi naida, mutta eiköhän ihminen jotain keksi suuressa luovuudessaan 😂

        No kyllä se varmaan siihen ulkoseen stimilaatioon on jotenkin käytettävissä. Senhän piti tuolla jossain toisaalla "osua klitorikseen", eli ei sen sisälle tarvitse mahtua. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä se varmaan siihen ulkoseen stimilaatioon on jotenkin käytettävissä. Senhän piti tuolla jossain toisaalla "osua klitorikseen", eli ei sen sisälle tarvitse mahtua. 🤣

        Se on totta kyllä. Mietin tosin, että voihan tuollaisella lyhtytolpalla jotain hormiputkea kairata, siihen se sopii hyvin 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Riittääkö? Varmasti? Ok 😂
        No jos veri ei riitä, sitä tehdään lisää. Jos pumpun teho hiipuu, alkaa evoluutio seuraavaksi joko pienentämään pippeleitä tai suurentamaan sydäntä. Veikkaisin jälkimmäistä. Eli tuhannen vuoden päästä miehillä on valtava rintakehä ja sydän sekä jalkojen välissä lyhtytolppa. Ja siitä se sukupuutto sitten alkoi 🤣

        Mä lupaan, että riittää 😂

        Ai kamala, mieti miten miehen jättisydän tykyttäisi rakastelun hetkellä, jos seurauksena olisi sydämen kasvu 😱 Verisuonetkin varmaan laajenisi ja se olisi itselleni kauhistus kun en nytkään oikein meinaa pystyä katsomaan miesten selvästi näkyviä verisuonia 😄 No tuhannen vuoden päästä olisin tuskin sitä ihmettelemässä. Jollen sitten päätä jäähdyttää itseäni ja herättää uudelleen henkinen tuhannen vuoden päästä selvittämään, mihin tämä homma oikeasti kehittyi 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä lupaan, että riittää 😂

        Ai kamala, mieti miten miehen jättisydän tykyttäisi rakastelun hetkellä, jos seurauksena olisi sydämen kasvu 😱 Verisuonetkin varmaan laajenisi ja se olisi itselleni kauhistus kun en nytkään oikein meinaa pystyä katsomaan miesten selvästi näkyviä verisuonia 😄 No tuhannen vuoden päästä olisin tuskin sitä ihmettelemässä. Jollen sitten päätä jäähdyttää itseäni ja herättää uudelleen henkinen tuhannen vuoden päästä selvittämään, mihin tämä homma oikeasti kehittyi 😄

        Semmonen hunajamelonin kokoinen sydän siellä paukuttaisi tump-tump-tump, kuuroksihan siinä vielä tulisi jos lähellä on 😁

        Ehkei kannata tuon takia ainakaan itteensä pakastaa. Ja johan me 29 vuoden päästä saadaan esimakua kehityskulusta 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Semmonen hunajamelonin kokoinen sydän siellä paukuttaisi tump-tump-tump, kuuroksihan siinä vielä tulisi jos lähellä on 😁

        Ehkei kannata tuon takia ainakaan itteensä pakastaa. Ja johan me 29 vuoden päästä saadaan esimakua kehityskulusta 😂

        Sitä jäisi vaan kuulostelemaan, että kärsiikö mies rytmihäiriöistä vai onko pauke vain tilanteesta johtuvaa. Keskity siinä nyt sitten nauttimaan 😂

        Kello siis soimaan 29 vuoden kuluttua ja tarkistetaan kuis kävi 😂 Tai annetaan tiedemiesten tarkistaa, en ajatellut ilmoittautua talkoolaiaeksi noihin mittaustapahtumiin 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä jäisi vaan kuulostelemaan, että kärsiikö mies rytmihäiriöistä vai onko pauke vain tilanteesta johtuvaa. Keskity siinä nyt sitten nauttimaan 😂

        Kello siis soimaan 29 vuoden kuluttua ja tarkistetaan kuis kävi 😂 Tai annetaan tiedemiesten tarkistaa, en ajatellut ilmoittautua talkoolaiaeksi noihin mittaustapahtumiin 😁

        Kyllä siinä nautinnot joo unohtuis ja käsi tapailis jo defibrillaattoria vierestä 😁

        Mitä, et osallistu talkoisiin? No kyllä niihin varmaankin saadaan riittävästi vapaahetoisia neitokaisia kun sen aika on 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kyllä siinä nautinnot joo unohtuis ja käsi tapailis jo defibrillaattoria vierestä 😁

        Mitä, et osallistu talkoisiin? No kyllä niihin varmaankin saadaan riittävästi vapaahetoisia neitokaisia kun sen aika on 😂

        Tuossa vaiheessa olen jo eläkkeellä, niin ehkä parempi pysyä kauempana mittaustapahtumista ja keskittyä vaan kiikkustuolielämään 😁 Pitääkin hankkia kiikkustuoli jossain vaiheessa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa vaiheessa olen jo eläkkeellä, niin ehkä parempi pysyä kauempana mittaustapahtumista ja keskittyä vaan kiikkustuolielämään 😁 Pitääkin hankkia kiikkustuoli jossain vaiheessa..

        Ei sitä kuule tiedä millasia pikkupoikia siellä on, saattavat olla niitä samoja kuin Mummotunnelissakin on, nehän vallan villiintyvät jokaisesta puumasta 😁

        Jaa niin, se on totta, olen itekin sillon jo eläkkeellä. Tai ehkä jo tuhkana. No ainakaan mun tattia ei tartte sillon enää mittailla, siinä ei ole jäljellä muuta kovaa kuin korkeintaan peseminen 😂


    • Taitaa olla suuri, miesvoittoinen viikonloppu edessä. Miehet kokoontuu torille ja baariin!
      Ilmassa on suurta urheilujuhlan tuntua. 😂

      • Tää voi olla jopa isompi juttu kuin keväinen lätkän MM-kulta 😂
        Voi Manta parkaa, kun sinne singahtaa tuhansia miehiä alastomina juhlimaan nyt tutkitusti kookkaita vehkeitään 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Tää voi olla jopa isompi juttu kuin keväinen lätkän MM-kulta 😂
        Voi Manta parkaa, kun sinne singahtaa tuhansia miehiä alastomina juhlimaan nyt tutkitusti kookkaita vehkeitään 🤣

        Ainakin sinkkunaisilla olisi silmäniloa, sekä mahdollisuus valita sopivin ja mieleisin ehdokas. Tuollainen miesten avoimuus on suorastaan loistava tsäänssi sinkkunaisille. 🤣


      • tosi.typy kirjoitti:

        Ainakin sinkkunaisilla olisi silmäniloa, sekä mahdollisuus valita sopivin ja mieleisin ehdokas. Tuollainen miesten avoimuus on suorastaan loistava tsäänssi sinkkunaisille. 🤣

        No tuossa kelissä, noin nolla astetta, aika pieniksi jää katkaravut saaliissa Mantalla 🤣
        Tarttee kunnon kiikarit mukaan jos meinaa silmäkin iloita jostain 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No tuossa kelissä, noin nolla astetta, aika pieniksi jää katkaravut saaliissa Mantalla 🤣
        Tarttee kunnon kiikarit mukaan jos meinaa silmäkin iloita jostain 😁

        Harmi! Miesten ilo jäi lyhyeksi. 😂😂😂


      • tosi.typy kirjoitti:

        Harmi! Miesten ilo jäi lyhyeksi. 😂😂😂

        Kirjaimellisesti ja monimielisesti 😂


    • Anonyymi

      ai tätäkö se ihmisten jalostaminen tarkoittaa?

      • Voi olla, jos oletetaan, että koko (läntinen) populaatio on jalostuksen tulosta.


    • Anonyymi

      Mitäs mies, itse vielä vahva miehen alku, eli 14 alfa uros. Kypäni sopii käteen mainiosti, mutta yhtyessä se ei meinaa mahtua mimmin pilluun, mitä pitäisi tehdä??

    • Anonyymi

      Hyvin ovat vanhempamme ja isovanhempamme ruokkineet meidät, kiitokset siitä. Ja kiitokset myös sitä aiemmille sukupolville, kun ovat näin hyvän maan meille luoneet. Esimerkiksi isoisoisäni kuoli sodassa.

    • Anonyymi

      Mittojen kasvu johtuu ennenmuuta saharan eteläpuolisen afrikan asukkien invaasiosta ympäri maailman ja räjähdysmäisestä lisääntymistä. Sadan vuoden päästä täällä ei muita olekaan ja kaikilla on isot.

      • Anonyymi

        Juu. Isolla elimellä varustetut miehet levittävät geenejään naisten keskuudessa ympäri maailman. Pienellä varustetut eivät pärjää lisääntymiskilpailussa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kertoo vain siitä, että ikiaikaiset palstatotuudet pitävät paikkansa. Naisten oikeista mieltymyksistä, tavoista ja käyttäytymisestä. Aisurit ja kamumiehet pääsevät kasvattamaan "jännämiesten" jälkeläisiä, joko aloittamalla suhteen tälläisen lapsellisen naisen kanssa tai lapsettoman naisen kanssa, joka hakee jossain vaiheessa suhdetta "käeltä" poikasen alun haudottavaksi.

      • Perustelepa väittämäsi, koska tuolla tavoin esitettynä sillä ei ole mitään tekemistä aloituksen kanssa, vaan lähinnä esittelet omaa naisvihaasi.


    • Anonyymi

      "JIHUUU! Juuri saamamme tiedon mukaan miesten pippelit ovat noin 24% pidempiä kuin 29 vuotta sitten."

      Ilmeisesti maahan on saatu pitkäkaluisia mandingoja. Lisäksi matkailun kautta maahan on syntynyt puoli afrikkalaisia pitkäkyrpäisiä mulatteja.

    • Anonyymi

      "miesten pippelit ovat noin 24% pidempiä kuin 29 vuotta sitten."

      Kelatkaapa sitä Haavistolaiset ja muut Naton kannattajat. Sellaisella meisselillä ulottuu tökkimään teitä kauimmaiseenkin suolenmutkaan. JIHUUU!

    • Anonyymi

      Luulen että syy muutokseen on nykyihmisen sedentaarinen elämäntapa. Verenpaine suuntautuu lihasten sijaan sukuelimeen.

      • Anonyymi

        Juu. Nykymies ei muuta treenaakaan kuin sukuelintään.


    • Anonyymi

      Sinänsä isompi siitin on huonompi kun liukkaria kuluu nii paljon. Kyllä se 16 senttinen jööti vaan siellä tuntuu :D

      #peppuhommat #paskahaisee #auaukohtasattuu #suoraansuoleen #kakkonenonykkönen #takatuupparit #rypsiöljy

      Bottom mies

    • Anonyymi

      Tämä tutkimus lähti siis lisääntymisterveydestä, kun testosteroni määrät, siittiömäärät laskeneet ku lehmän häntä, alkuhypoteesi oli penisten lyhenemä joten tulos ei vastannut odotuksia.

      On myös kysymys naisten lisääntymiselimistä. Jos penikset ovat niin selvästi muuttuneet ympäristön vaikutuksesta, mitä tapahtuu emättimelle? Se on myös tutkimuslinja, jota nämä tutkijat jatkavat.

      ---Tämä fallinen tehostuminen korreloi siittiöiden määrän ja testosteronitasojen jyrkän laskun kanssa, mikä on saanut monet asiantuntijat huolissaan lisääntymisterveyden kriisin uhkaamisesta.
      --Tällainen valtava hyppy peniksen koossa niin lyhyessä ajassa on luonnollisesti luonnotonta ja voi olla fyysinen oire monista ongelmista, jotka voivat vaivata miesten lisääntymisterveyttä.
      --Ei ole ollenkaan selvää, mikä tämän suuren pidentymisen aiheuttaa, mutta tutkijoilla on aavistus, että altistuminen torjunta-aineille ja henkilökohtaisissa hygieniatuotteissa oleville kemikaaleille, jotka saattavat häiritä kehon luonnollisia hormoneja, voi olla syyllinen. Samat voimat voivat myös olla vastuussa siittiöiden määrän ja testosteronin laskusta.

    • Anonyymi

      Miehet on myös pidempiä muutenkin.

      • Niin, mutta miesten keskipituus ei ole samassa ajassa kasvanut 24%...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin, mutta miesten keskipituus ei ole samassa ajassa kasvanut 24%...

        Meidän suku on suurikaluista rotua, ei kehtaa käydä yleisissä saunoissa kun kaikki tuijottaa suurta heiluria . Useimmat naiset on heti pyörtynyt kun on pitänyt alkaa tositoimiin. Taas pikkupilien ongelmista kertova aloitus .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meidän suku on suurikaluista rotua, ei kehtaa käydä yleisissä saunoissa kun kaikki tuijottaa suurta heiluria . Useimmat naiset on heti pyörtynyt kun on pitänyt alkaa tositoimiin. Taas pikkupilien ongelmista kertova aloitus .

        Jep jep ja sitten sä heräsit 😂


    • Anonyymi

      Mun pikku piipeli on jotain 16cm tai vähän yli ex- rouva mittaa ja sanoi että yli 18cm... Tiiä noista...tynkäkulli kuitenkin

      • Anonyymi

        kimppaan etsitään hyvin varusteltua miesta, mutta ilmoituksessa käy ilmi pitääkö olla isonmi kuin omalla miehellä.,


    • Anonyymi

      Tapsuliini ja Pera jo mittailevat ja venyttävät pippeleitään kilpaa Westendissä!

    • Anonyymi

      Se on silloin sopiva,kun pimppi pystyy sitä huulillaan puristamaan.

      • Anonyymi

        jos erinlaista pippeleitä on myös vakinoilla eroa pienestä isonpaan,


    • Anonyymi

      Piereskelin koko yön eikä uni tullut. Nyt väsyttää

    • Anonyymi

      Mun pippeli on 9cm erektiossa, mutta kyllä silläkin toimeen tulee...

      nexustron

      • Varmasti pärjäilee hyvin, taidot ja halu tuottaa toiselle nautintoa ovat ne ratkaisevat asiat 👍


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      33
      2848
    2. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      144
      2007
    3. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      190
      1934
    4. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      152
      1805
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1681
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      322
      1396
    7. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      188
      1394
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      115
      1253
    9. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      104
      1185
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1101
    Aihe