Onko joku muu tramal-koukussa?
Olen käyttänyt Tramalia jo vuosia. Yrittänyt irtaantua mutta en ole onnistunut.
Kipujen takia olen retkahtanut uudelleen mutta myös vieroitusoireiden takia.
Annostus mulla on 2kpl 150mg tablettia päivässä.
Tuo annostus on neljänneksen liikaa, jos otan kaksi päivässä saa päänsäryn.
Puolitoista on sellainen määrä että tuntuu elimistö haluavan koko ajan enemmän.
Nyt olen saanut muutamassa viikossa pudotettua yhteen tablettiin..se tuntuu jo siedettävällä. Iltapäivällä kun otan puolikkaan klo 14-15 niin pärjään ilta 20-21 jolloin otettava taas puolikas että pärjään yön.
Mieluummin kärsin kipua kuin Tramal vieroitusoireita. Kovaa vilua, levottomia jalkoja ja käsiä.
Päivällä jos jaksan koko ajan tehdä jotain niin pärjään ilman lääkettä mutta jos yritän koko päivän olla ilman iltaan saakka niin elimistö vaatii kovemman annostuksen että olo tasoittuu.
Tavoite on että kesään mennessä olen päässyt puoleen tablettiin..tuota tablettiahan ei saisi pilkkoa muuta kuin kahteen osaan mutta on pakko kesään mennessä puolittaa vielä puolikaskin tabletti.
Liian tiukalla aikataululla ei onnistu mitenkään.
Tramal koukku!
Anonyymi-ap
1
336
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.765041Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.163413Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242710Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581770- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2351243Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711035IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54922