Onko joku muu tramal-koukussa?
Olen käyttänyt Tramalia jo vuosia. Yrittänyt irtaantua mutta en ole onnistunut.
Kipujen takia olen retkahtanut uudelleen mutta myös vieroitusoireiden takia.
Annostus mulla on 2kpl 150mg tablettia päivässä.
Tuo annostus on neljänneksen liikaa, jos otan kaksi päivässä saa päänsäryn.
Puolitoista on sellainen määrä että tuntuu elimistö haluavan koko ajan enemmän.
Nyt olen saanut muutamassa viikossa pudotettua yhteen tablettiin..se tuntuu jo siedettävällä. Iltapäivällä kun otan puolikkaan klo 14-15 niin pärjään ilta 20-21 jolloin otettava taas puolikas että pärjään yön.
Mieluummin kärsin kipua kuin Tramal vieroitusoireita. Kovaa vilua, levottomia jalkoja ja käsiä.
Päivällä jos jaksan koko ajan tehdä jotain niin pärjään ilman lääkettä mutta jos yritän koko päivän olla ilman iltaan saakka niin elimistö vaatii kovemman annostuksen että olo tasoittuu.
Tavoite on että kesään mennessä olen päässyt puoleen tablettiin..tuota tablettiahan ei saisi pilkkoa muuta kuin kahteen osaan mutta on pakko kesään mennessä puolittaa vielä puolikaskin tabletti.
Liian tiukalla aikataululla ei onnistu mitenkään.
Tramal koukku!
Anonyymi-ap
1
353
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62439Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652258- 2001276
- 711088
- 1071071
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig207901Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211899Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10817- 47769
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta49741