Mieheni juo aika usein alkoholia ja joillakin harvoilla juomiskerroilla hän on ollut väkivaltainen. En tunne oloani turvalliseksi kotona silloin, kun hän nauttii alkoholia. Voinko hakea apua turvakodista silloin kun mies juo, vaikka hän ei olisikaan vielä tehnyt mitään väkivaltaista?
Voiko turvakotiin mennä tässä tapauksessa?
Anonyymi-ap
3
407
Vastaukset
- Anonyymi
Sinne voi aina soittaa😊mene ajoissa. Ettei käy kuin entiselle emännälle. Ei tarvinnut enää soittaa kenellekkään. Kerran lyö. Aina lyö. Ikävä kyllä.
- Anonyymi
Voit mennä.Tiedoksi myös miehille joilla nainen vääkivaltainen tai juo ja aiheuttaa ongelmia. Turva kodit on kaikille MYÖS MIEHILLE KUIN ALLE 18 V,nuorille tytöille/ pojille.Ei ole vain naisille. Niin kuin moni luulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324744
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233212Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132634- 462201
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591753Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471689- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201506- 281490
- 951221