hassuja juttuja kyllä hampioissakin hoidettacana kun...

Anonyymi-ap

puudutinta laittaa ja röntgenit... lääkäri käy konsultoimassa jotqain toista välillä puudutus antaa sen vaikuttaa muutaman minuutin... sitt3en tulee mieleen jo hammasp3eikkojq kun makaamassa pedillä, ja itse4 sqnoo: joo kielellä tunnustelen puudust6us kqi tomiii :D

höpötöt6yksiä hammaqspeikoista hoitqjan kqnwssa hohhoijqa, joku muwsiikki pqinkiller, eli puudutusqinekin joku, judas priest:

https://www.youtube.com/watch?v=nM__lPTWThU

4

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mene sitten hampio-lääkärin luokse jqa hoitqajallekin höpöttelemään juttuja kun puudutus iskee, tulee hassuja asioita mieleen kuin hammaspeikkoja ja limikeijujakin.

Muttq niin hyvä kun puueduts toimii, hermostokivuissqa... haqittavaikutukse4na joku vähän kest6ävä höperö olot6ilqa :D

• Anonyymi

Mitä ihmettä ne on ryhtynyt käyttämään puudutusaineena kun noin vaikuttaa kirjoitukseenkin. Kerro lääkäri oli mikä lääkäri hyvänsä, kierrän kaukaa.

• Anonyymi

mutta niin jos on suussa jotain vialla niin hammaslääkärit huomaavat ja ehkä mainitsevat asiasta asiakkaalle sitten, varmaankin hammaslääkärit näkevät kaikenlaisia erilaisia hampaita ihmisillä paljonkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      145
      6862
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5846
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      125
      5036
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      44
      4587
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      54
      3986
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      64
      3140
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3080
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2712
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2340
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2283
    Aihe