On paljon kappaleita joissa mies laulaa siitä kuinka hyvännäköinen, kaunis, haluttava, seksikäs himoitsemansa tyttö on. Missä lauluissa ylistetään rumapainoisuutta?
Romanttiset laulut
12
357
Vastaukset
- Anonyymi
Leevi and the Leavings
Sopivasti lihava
En edes tiedä miksi kiihottaa
Mua yhtä pitkä kuin leveä nainen
Jalat kuin pylväät ja rinnatkin ylväät
Joista kiinni saa - Anonyymi
Solistiyhtye Suomi
Niin mahtava peräsin ja pulleat purjeet
Hän viereeni tiskille rantautui
Mahtava peräsin ja pulleat purjeet
Ja salista musiikki kantautui - Anonyymi
Prinssi alottanut lekan tinttaamisen
- Anonyymi
No niin, minut on lyöty, onhan niitä sittenkin, jokunen. Roaring Lion kehuu oikein urakalla rumia naisia biisissä 'Ugly Woman' https://www.youtube.com/watch?v=sZnNwZyaGf8 "An ugly woman gives you your meals on time, and always try to make you happy in mind"
- Anonyymi
Joskus joku ihan tyypillinen rekkalesbonkin näköinen voi kiihottaa, jos on hyvä perä, tisut ja kropaltaan hoikka, pienikokoinen tai normaali. Fetissihän se on sekin. Vaikka sen on jo jonkun kerran eläessään kokenutkin. Hullua.
- Anonyymi
Biisejä joissa ylistetään kuinka kaunis miehen tyttö (babe, girl, &c. &c.) on, on varasti noin miljoona kertaa enemmän.
- Anonyymi
Vaan monessako mainitaan paino? Moni mies kun pitää niitä aloittajan "rumanpainoisia" kauniina ja seksikkäinä jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan monessako mainitaan paino? Moni mies kun pitää niitä aloittajan "rumanpainoisia" kauniina ja seksikkäinä jne.
"Moni mies kun pitää niitä aloittajan "rumanpainoisia" kauniina ja seksikkäinä "
Poikkeavia on olemassa, mutta vain erittäin pieni osajoukko. Kauneus (se mikä koetaan seksikkyydeksi) on yleismaailmallinen evoluution tuottama piirre, se ei riipu rodusta eikä sosiaalisista seikoista.
- Anonyymi
Toisaalta Tom Jones veisaa vähemmän tunnetussa biisissään "Ain't Gonna Bump No More (With No Big Fat Woman)"; https://www.youtube.com/watch?v=YHHdk5eHOMU että iso läskinen nainen pudotti hänet kanveesiin eikä halua enää kokea vastaavaa. Vastaavia rumapainoisia naisia kauhistelevia lauluja on varmaankin enemmän kuin heitä ylistaviä.
- Anonyymi
I like big butts and i cannot lie
- Anonyymi
Nyt ois hei hyvin tärkeää semantiikkaa tarjolla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755