"mä käyn töissä,että voit ostaa kaikenlaista p.."

Anonyymi-ap

Miehen lempilause aina silloin tällöin. Mulle kuikuttelee, muille on sitten mielin
kielin, väittää että rakastaa, en enää usko häntä, mieheni rakastaa vain itseään.
Tunnen syvää ja viiltävää syyllisyytää siitä,että mies joutuu aamulla lähtemään
töihin, tunnen toisinaan myös suurta arvottomuutta, kun ite saan vaan pienen
eläkkeen. Oon ettinyt töitä ja olen harkinnut kouluttautumista,mutta on se suui MUTTA(Mikään ei oikein kiinnosta ja saako koulusta vastaavaa työtä ym ym.eli plus-nolla) Kaikesta suurin riidan aihe on kaupassa käynti, ruuat ja kaupassa käynnin tiheys. Miehen kanssa on mahdoton keskustella kun kääntää kaiken omaksi edukseen tai alkaa puhua vaan ittestään. "On kuultu"on toinen hänen lempilauseensa. Miehelläni henkisesti vaativa ja raskas työ, josta en nyt tässä avaudu.

7

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuotahan ne miehet jauhaa, osoittaakseen miten kehnoja naiset ovat.
      Tai nostaakseen itsetuntoaan.
      Viittaa vaan kintaalla moiselle sonnalle.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­­­N­­­y­­m­­f­­­o­­m­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17748605m

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Eiköhän sun mies kävisi töissä vaikkapa ei sun kanssa olisi. Olisko omat rahat ja yhteisiin kuluihin tietty summa molemmilla. Tiennyt kyllä sun tilanteen kun alkanut kanssasi. Meillä se lause on ollut että mä oo yrittänyt antaa sulle paremman elämän että sulla ois kaikkea. Sekin tuntuu ihan yhtälailla pahalta kun itse osallistunut kaikkeen miten pystyny.

    • Anonyymi

      Onhan sitä muillakin ongelmaa, että ei keksi työtä, joka kiinnostaisi. Sitten täytyy vain tehdä jotakin vähemmän kiinnostavaa, kunnes löytää oman juttunsa. Oletko kysynyt apua vaikka ammatinvalintapsykologilta?

      Kyllähän se nykypäivänä on enemmän sellainen ajatus, että naisetkin itse pärjäisi omilla tuloillaan, ettei olisi miehestään taloudellisesti riippuvainen.

    • Anonyymi

      Työ pitää perseet kiinni tuolissa

    • Anonyymi

      Meillä sama tilanne.

      Muutettiin erilleen, ja molemmilla oma talous.

    • Anonyymi

      Miksi olet eläkkeellä? Sairaswläkekkö?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      102
      3205
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3116
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      322
      1959
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1459
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1246
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      888
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      125
      817
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      757
    Aihe