"mä käyn töissä,että voit ostaa kaikenlaista p.."

Anonyymi-ap

Miehen lempilause aina silloin tällöin. Mulle kuikuttelee, muille on sitten mielin
kielin, väittää että rakastaa, en enää usko häntä, mieheni rakastaa vain itseään.
Tunnen syvää ja viiltävää syyllisyytää siitä,että mies joutuu aamulla lähtemään
töihin, tunnen toisinaan myös suurta arvottomuutta, kun ite saan vaan pienen
eläkkeen. Oon ettinyt töitä ja olen harkinnut kouluttautumista,mutta on se suui MUTTA(Mikään ei oikein kiinnosta ja saako koulusta vastaavaa työtä ym ym.eli plus-nolla) Kaikesta suurin riidan aihe on kaupassa käynti, ruuat ja kaupassa käynnin tiheys. Miehen kanssa on mahdoton keskustella kun kääntää kaiken omaksi edukseen tai alkaa puhua vaan ittestään. "On kuultu"on toinen hänen lempilauseensa. Miehelläni henkisesti vaativa ja raskas työ, josta en nyt tässä avaudu.

7

172

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuotahan ne miehet jauhaa, osoittaakseen miten kehnoja naiset ovat.
      Tai nostaakseen itsetuntoaan.
      Viittaa vaan kintaalla moiselle sonnalle.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

😋 ­­­N­­­y­­m­­f­­­o­­m­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17748605m

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Eiköhän sun mies kävisi töissä vaikkapa ei sun kanssa olisi. Olisko omat rahat ja yhteisiin kuluihin tietty summa molemmilla. Tiennyt kyllä sun tilanteen kun alkanut kanssasi. Meillä se lause on ollut että mä oo yrittänyt antaa sulle paremman elämän että sulla ois kaikkea. Sekin tuntuu ihan yhtälailla pahalta kun itse osallistunut kaikkeen miten pystyny.

• Anonyymi

Onhan sitä muillakin ongelmaa, että ei keksi työtä, joka kiinnostaisi. Sitten täytyy vain tehdä jotakin vähemmän kiinnostavaa, kunnes löytää oman juttunsa. Oletko kysynyt apua vaikka ammatinvalintapsykologilta?

Kyllähän se nykypäivänä on enemmän sellainen ajatus, että naisetkin itse pärjäisi omilla tuloillaan, ettei olisi miehestään taloudellisesti riippuvainen.

• Anonyymi

Työ pitää perseet kiinni tuolissa

• Anonyymi

Meillä sama tilanne.

Muutettiin erilleen, ja molemmilla oma talous.

• Anonyymi

Miksi olet eläkkeellä? Sairaswläkekkö?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      4322
    2. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      23
      2400
    3. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      106
      2205
    4. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      34
      1849
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      181
      1614
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      27
      1541
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      111
      1293
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      1235
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1202
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      136
      1191
    Aihe