Vanhemmat naiset

Harrastin muutama kuukausi sitten toisen kerran vanhemman naisen kanssa seksiä ja molemmilla kerroilla akti oli aivan mieletöntä. Seksi tuntui hyvin intohimoiselta molemmin puolin. Tuntuu, että nuoremmat naiset jännittävät huomattavasti enemmän. Onko tämä totta vai kuvittelenko vain? Ja ikäero ollut 30-40v noin suunnilleen (itse 25v.)

10

3775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laitanpa vaikka tähän vaikkei aloitusta koskekkaan. Olin bestiksen ka kaupungilla shoppailemassa ja siellä täällä parilla. Ollaan ikinuoria kurppia😊 siinä paikasta toiseen kävellessä bestikseltä lähti koko pohja kengästä,ai hel.. sitä naurun määrää😁 muutama metri,niin lähti pohja toisestakin😆voiko olla totta! Noo,siihen osuui kun osuikin uffin kirppis. Sanoin että nyt tuolta jotkut saapikkaat että pääset kotiin. Akka löysi lähes käyttämättömät maiharit,hinta 18 euroa. Ja minä monta muuta tyylilleni sopivaa. Ollaan sellaisia persoonallisia. Meidät huomataan. Ja meillä on aina kohellusta ja helv.. hauskaa! Ai että naurattaa vieläkin😁💩

      • Anonyymi

        Ja aloitukseen,olen noita nuoria puoleeni vetänyt ja samaa kuullut,seurustellutkin. Mutta nyt on luukut kiinni, hakekoot ikäisiään.ei pahalla😁💩


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­­­N­­­y­­­m­­f­­o­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17748986A

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Oon 62v vaalea nainen Joensuusta.
      Eronnut asun yksin.
      On kymmenen vuoden aikana ollut useita alle 30miehiä. Etusijalla ruskeat silmät ja 18-20senttinen kalu. Sööttejä ovat ja ei potenssi petä.
      Yleensä fiksu helposti tulevat netin kautta

      • Anonyymi

        Minä kävin 40 v ikäisenä 62 v naisen luona ja oli se kiihkeää ja kosteaa. Siinä jäi hieman koukkuun. Ikää on jo tullut, mutta yli 60 v naisilta olen saanut parhaat seksi kokemukset. Vaimon kanssa on seksiä, mutta kertojen määrä ei riitä vaikka hän on reilu 50 vasta. Ottaisitko sinä miehen useammankin kerran peräkkäin sisääsi?


      • Tosi kiihottavaa. Siihen kun pääsisi nuolemaan pimpsan puhtaaksi.


      • Anonyymi

        Otatko siemen nesteen suuhusi ja niele herkun.? Nuoret miehet onnensa huipulla mikäli teet sen. Bim.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otatko siemen nesteen suuhusi ja niele herkun.? Nuoret miehet onnensa huipulla mikäli teet sen. Bim.

        Jep


    • Tottahan tuo on! t. vanha nainen :)

    • Anonyymi

      Joo mut olen 50+ mies ja tykkään kyllä nuoremmista. Sileä iho, rypytön naama, viaton ja vastaanottavainen mieli. Jos seksitaidoissa ja kiimaisuudessa häviää, niin mielelläni niistä tingin. En itsekään mikään pupujussi enää ole.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1797
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      177
      1567
    3. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1092
    4. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1043
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      124
      966
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      809
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      39
      788
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      57
      664
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      652
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      638
    Aihe