Harrastin muutama kuukausi sitten toisen kerran vanhemman naisen kanssa seksiä ja molemmilla kerroilla akti oli aivan mieletöntä. Seksi tuntui hyvin intohimoiselta molemmin puolin. Tuntuu, että nuoremmat naiset jännittävät huomattavasti enemmän. Onko tämä totta vai kuvittelenko vain? Ja ikäero ollut 30-40v noin suunnilleen (itse 25v.)
Vanhemmat naiset
14
6521
Vastaukset
- Anonyymi
Laitanpa vaikka tähän vaikkei aloitusta koskekkaan. Olin bestiksen ka kaupungilla shoppailemassa ja siellä täällä parilla. Ollaan ikinuoria kurppia😊 siinä paikasta toiseen kävellessä bestikseltä lähti koko pohja kengästä,ai hel.. sitä naurun määrää😁 muutama metri,niin lähti pohja toisestakin😆voiko olla totta! Noo,siihen osuui kun osuikin uffin kirppis. Sanoin että nyt tuolta jotkut saapikkaat että pääset kotiin. Akka löysi lähes käyttämättömät maiharit,hinta 18 euroa. Ja minä monta muuta tyylilleni sopivaa. Ollaan sellaisia persoonallisia. Meidät huomataan. Ja meillä on aina kohellusta ja helv.. hauskaa! Ai että naurattaa vieläkin😁💩
- Anonyymi
Ja aloitukseen,olen noita nuoria puoleeni vetänyt ja samaa kuullut,seurustellutkin. Mutta nyt on luukut kiinni, hakekoot ikäisiään.ei pahalla😁💩
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17748986A
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Oon 62v vaalea nainen Joensuusta.
Eronnut asun yksin.
On kymmenen vuoden aikana ollut useita alle 30miehiä. Etusijalla ruskeat silmät ja 18-20senttinen kalu. Sööttejä ovat ja ei potenssi petä.
Yleensä fiksu helposti tulevat netin kautta- Anonyymi
Minä kävin 40 v ikäisenä 62 v naisen luona ja oli se kiihkeää ja kosteaa. Siinä jäi hieman koukkuun. Ikää on jo tullut, mutta yli 60 v naisilta olen saanut parhaat seksi kokemukset. Vaimon kanssa on seksiä, mutta kertojen määrä ei riitä vaikka hän on reilu 50 vasta. Ottaisitko sinä miehen useammankin kerran peräkkäin sisääsi?
- Anonyymi
Otatko siemen nesteen suuhusi ja niele herkun.? Nuoret miehet onnensa huipulla mikäli teet sen. Bim.
Anonyymi kirjoitti:
Otatko siemen nesteen suuhusi ja niele herkun.? Nuoret miehet onnensa huipulla mikäli teet sen. Bim.
Jep
Tottahan tuo on! t. vanha nainen :)
- Anonyymi
Joo mut olen 50+ mies ja tykkään kyllä nuoremmista. Sileä iho, rypytön naama, viaton ja vastaanottavainen mieli. Jos seksitaidoissa ja kiimaisuudessa häviää, niin mielelläni niistä tingin. En itsekään mikään pupujussi enää ole.
- Anonyymi
Asuin vuosia eräässä rivitalossa etelä-suomessa ja naapurissa (3 asuntoa välissä) asui minua 23v vanhempi yksinäinen leskeksi jäänyt nainen, joka teki ilmeisesti perintö varoillaan pitkiä ulkomaan reissuja usemman kerran vuodessa, mutta aina kun oli himassa kävin naimassa vähintään 2krt viikossa. Oli todella kiihkeää menoa ja täytyy sanoa että tuosta naisesta ei silloin puuttunut mitään ja "urheilukuntoa" riitti. :)
- Anonyymi
Luulin aiemmin, että vanhalta naiselta ei saa tauteja, mutta nyt tiedän, että heillä saattaa olla koko tautivalikoima.
- Anonyymi
Vanhemmat naiset ovat parhaita👍👍👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,692512Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242187Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052157Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992121Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod92062Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1071963MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141895Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5951875Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S211669Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas411443