Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vinkkejä lahjasta saidalle kaverille?

Anonyymi-ap

Koska saan aina itse sellaisia lahjoja, joiden antamisessa on tarkkaan mietitty, ettei vaan liian kallista lahjoiteta, niin kysyn vinkkejä vastalahjan hankintaan, mitä olisi sellaisia oikein halpoja lahjoja?

6

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sellainen lahja, mistä ei jää mitään pysyvää muistoksi, vaikkapa suklaalevy tai leikkokukkaset, jotka sitten kuihtuu kuitenkin, eikä siis "jää" mitään.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­­­N­­­y­­m­­f­­­o­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17749341Q

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Halvasta en osaa sanoa, mutta voisit antaa lahjaksi vaikka Charles Dickensin "Saiturin joulun". Tässä klassikkotarinassa katkeroitunut ylimielinen kitupiikki Ebenezer Scrooge oppii, mitä on välittäminen, jakaminen ja toisten ihmisten kunnioittaminen. Tai Raamatun, jossa käsitellään samoja aiheita. Ja paljon muita oleellisia aiheita.

    • Anonyymi

      >> saan aina itse sellaisia lahjoja, joiden antamisessa on tarkkaan mietitty, ettei vaan liian kallista lahjoiteta <<

      Kannattaa muistaa, että ihmisillä voi olla toimeentulo-ongelmiakin. Ja arvostus lahjojen suhteen voi olla eri sinulla ja ystävälläsi. Joten ei ehkä kannata ottaa asiaa niin henkilökohtaisesti, kuten siten, ettei ystäväsi haluaisi satsata sinuun. Voi olla, ettei hän halua satsata lahjoihin ylipäänsä ja muihinkaan ihmisiiin.

      Minä ja puolisoni olemme noudattaneet lahjanostamattomuuspäätöstä. Teimme päätöksen, koska minusta aikuisena lahjojen saaminen on lähinnä noloa. Ja koska se vaatii ainaista miettimistä, mitä hankkia toiselle. Lahjan sijaan olemme esim. vain syöneet ulkona yms. Ehkä sinäkin voisit ehdottaa, että lopetatte lahjojen ostamisen kokonaan ja sen sijaan teette jotain yhdessä. Sano, että sinulla on jo niin paljon kaikkea, ettei sinulle kannata mitään ostaa ja ehdota sitten uutta käytäntöä.

      Jos kuitenkin haluat välttämättä jotain halpaa ostaa, niin ei kai siinä nyt ole mitään erikoista keksimistä. Halpaahan on myynnissä joka puolella.

    • Anonyymi

      Kalliiden lahjojen sijasta lahjoittamalla omaa aikaansa toiselle, on paljon arvokkaampaa.
      Krääsää on joka paikka pullollaan, kohta me hukutaan siihen! Kun taas seura ja yhdessä tekeminen jättää hyvät muistot ja hyvän mielen. ( esim. yhteinen lukuhetki, kokkaaminen, kävelylenkki rupatellen samalla jne)

    • Anonyymi

      Hyvä lahja on sellainen joka antaa hyvää fiilistä lahjan saajalle.
      Ei kannata alkaa olemaan saita.
      Hyvä lahja maksaa ellet ole tehnyt sitä itse
      käsityönä ja käyttänyt siihen aikaa ja keskittymistä
      ja laadukkaita materiaaleja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1210
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe