Kannattaako palstalaisen kosintaan suostua?
Mitä mieltä
36
77
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman muuta. Jasuko kosii?
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17749560B
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Voi näitä kysymyksiä 😂
Joku lienee jo suostunutkin (tai kosinut itse), mutta näistä ei vain ole jäänyt jälkipolville kerrottavaa.
Vastaan juu, ei tai ehkä.
Menikö oikein?- Anonyymi
Kerrot missä päin asut ja pyydät täältä oman kaupungin poikaa ulos kanssasi niin sinulla olis äkkiä iki oma mies ja pussailukaverisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrot missä päin asut ja pyydät täältä oman kaupungin poikaa ulos kanssasi niin sinulla olis äkkiä iki oma mies ja pussailukaverisi
Ja jos jotain ongelmia niin kysyt vain neuvoa niin autan sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä välis et kykene auttamaan yhtään ketään 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä välis et kykene auttamaan yhtään ketään 😂
No livessä olis helpompi auttaa ja aika alta yksikön löytyy kumppani autettavalle mut kyllä neuvotaan täälläkin jos vaan joku tarvii apua kannustusta ym niin autetaan löytämään kumppani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No livessä olis helpompi auttaa ja aika alta yksikön löytyy kumppani autettavalle mut kyllä neuvotaan täälläkin jos vaan joku tarvii apua kannustusta ym niin autetaan löytämään kumppani
Mutta kun olet liian tyhmä mihinkään :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis älyllisesti vähälahjainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis älyllisesti vähälahjainen.
Hyvin mahdollista hyvin mahdollista mut rakkaus asioissa olen hyvä eli osaan auttaa löytämään kumppanin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka hullu nyt ätmiltä neuvoja kyselisi 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka hullu nyt ätmiltä neuvoja kyselisi 😆
Nainen joka haluaa kumppanin eli iki oman miehen
Anonyymi kirjoitti:
Nainen joka haluaa kumppanin eli iki oman miehen
Kiitos keskustelijoille mielenkiinnosta vaatimatonta palstapersoonaani kohtaan.
Lopetetaanko kuitenkin keskustelu tähän, ettei minun ensi yönäkin tarvitse siivota profiilini komeroita, kiitos. 🙂
Vastaan Välikselle, tai kuka tuon ystävällisen ajatuksen heittikin, että huoli pois! Kyllä minä voin pyytää kiinnostavaa sinkkumiestä treffeille, jos hän osoittaa myös kiinnostusta, mutta ei ymmärrä edetä asiassa. 😉 Mutta tämä tapahtuu ainoastaan IRL, ei palstalla, enkä aio raportoida tästä jälkikäteen. 😂- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin mahdollista hyvin mahdollista mut rakkaus asioissa olen hyvä eli osaan auttaa löytämään kumppanin
Et ole 😂 Mies joka luulee että nainen piika ja huonekalu
- Anonyymi
Minä vastaan kyllä. En
T. Puuilo - Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Kiitos keskustelijoille mielenkiinnosta vaatimatonta palstapersoonaani kohtaan.
Lopetetaanko kuitenkin keskustelu tähän, ettei minun ensi yönäkin tarvitse siivota profiilini komeroita, kiitos. 🙂
Vastaan Välikselle, tai kuka tuon ystävällisen ajatuksen heittikin, että huoli pois! Kyllä minä voin pyytää kiinnostavaa sinkkumiestä treffeille, jos hän osoittaa myös kiinnostusta, mutta ei ymmärrä edetä asiassa. 😉 Mutta tämä tapahtuu ainoastaan IRL, ei palstalla, enkä aio raportoida tästä jälkikäteen. 😂Oikein mutta ajattelin että tänä viikonloppuna sinulle iki oma mies eli ei ylihuomenna tai joskus vaan tänään ja viimeistään huomenna ja ensi viikolla seurustelette
Anonyymi kirjoitti:
Oikein mutta ajattelin että tänä viikonloppuna sinulle iki oma mies eli ei ylihuomenna tai joskus vaan tänään ja viimeistään huomenna ja ensi viikolla seurustelette
Voi kiitos kultaseni. 😘
Tuo on ehdottomasti kaunein tapa millä kukaan koskaan tällä palstalla on minulle sanonut, että haluaa minut jo pois täältä. 😄 Arvostan 👍
- Anonyymi
Kai tuo on huumoria, että tuntemattoman kosintaa kukaan haluaisi.
- Anonyymi
Kyllä palstalaisenkin voi joku ihan oikea ihminen tuntea. Luulisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä palstalaisenkin voi joku ihan oikea ihminen tuntea. Luulisin.
Tunteminen tarkoittaa sitä, että on ollut tekemisissä usein ja viettäneet aikaa yhdessä. Ei taida olla palstalla yhtään sellaista jonka minä tuntisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteminen tarkoittaa sitä, että on ollut tekemisissä usein ja viettäneet aikaa yhdessä. Ei taida olla palstalla yhtään sellaista jonka minä tuntisin.
Vaikka sinä et tunnekaan ketään, niin moni muu tuntee hyvinkin.
- Anonyymi
Riippuu kuinka hyvin hänet oikeasti tunnet omaa harkintaa käyttäen
Koko kosinta on uusromantiikkaa, lainattu muinaisilta ajoilta. Ei nuoruudessani 1960-luvulla sellaista usein harrastettu. Mutta kyllä parille selvisi ihan tasapuolisesti muutenkin, jos oli aineksia, että sovitaan yhteen. 🌹👀
En minä ainakaan kosi ikinä ketään enää. Evvk avioliitto.
- Anonyymi
Älähän nyt <3
T. Topi Anonyymi kirjoitti:
Älähän nyt <3
T. TopiKyllähän nyt. Olin 4v naimisissa, se kerta riittää. Ei avioliitossa ole mitään hienompaa, kun muissakaan suhdemuodoissa, samaa elämää se on aviolla ja ilman.
- Anonyymi
uik.
öop,utt.o -gg--g Avioliiton pyhään satamaan palstalaisen kanssa?
No.. ei ikuna kuunaan .. siis ei kannata.- Anonyymi
Ei sen ykstotisen nurmivasaran kanssa,vaan jonku mielenkiintoisen
Anonyymi kirjoitti:
Ei sen ykstotisen nurmivasaran kanssa,vaan jonku mielenkiintoisen
Se nurmivasara on minun rakastajani. Ja erinomaisen hyvä siinä hommassaan.
Ja.. joo.. jonkun mielenkiintoisen..
No. En usko avioliittoon. Uskon vapaaseen rakkauteen ja siihen kuvioon ei oikein papin aamen sovi. Eli edelleen vastaukseni on ei.
- Anonyymi
Riippuu varmaan kuka kysyy?
Niin, ja sitten pitäisi vielä uskoa siihen avioliittoon.
-keinovaginamies- Vain, jos haluat unohtumattoman seikkailun.
- Anonyymi
Oho. Kuka on kosinut sinua :) annatko palstalaiseen mielipiteen vaikuttaa päätökseesi?
Kannattaa toki jos homma natsaa. Muutaman vuoden taisin tutustua mutta kyllä siihen kosintaan sitten myöntävästi vastattiin.
- Anonyymi
Tuletko palstanainen vaimokseni, joka aamu kaurapuurokattila on levyllä, että nälkää ei tarvitse nähdä, miten on, tuletko, vastaa jo mun polvet menee jo tunnottomiksi???
Ei kannata ostaa sikaa säkissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1196206Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto625141SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun684273SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt1023864Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost123621Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1203178SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522546Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352499Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat672242Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku01750