Mitä helluntailaiset tarkoittavat "parannuksen teolla" ?

Anonyymi-ap

Helluntailaisille parannuksen teko tarkoittaa kääntymistä lahkolaiseksi ja tekeytymistä hurskaaksi Jeesustelijaksi.

2. Kor. 11:13

Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.

66

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

yleensä ne, jotka helluntailaisuuteen menevillä ja sinne jäävillä on jokin
      ongelma, useimmiten , alkoholi / tai huume tai mikä tahansa riipppuvuus- himo,

"omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia,
      ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin." 2 Tim: 4:

"taruihin" ja niitä jokaisen elämäntarinaa > "taruja" saa sitten kuunnella mielin
      määrin, mikä ei ole mitään raamatun sanaa, ei ihme , ettei siellä pääsekään
      kukaan, "totuuden tuntemiseen" 2 Tim: 4:

sitten ne kuuluttaa "vapauduin viinasta, vapauduin tupakasta, vapauduin siitä ja siitä, elikkä helluntailaisuus on AA_kerho lahko, ja otettu raamattu mukaan,
      "KORVASYYHYYN" !!!

• Anonyymi

Luterilaisen opin mukaa parannusta ei saa tehdä. Vauvakaste pitää riittä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

13:5 Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatullinen opetus (myös katekismus) on että elämme, jokapäiväisessä parannuksessa, kasteen velvoittamana.Luterilaisuudessa on Paavalilainen syntikäsitys - olemme alusta loppuun asti lihamme puolesta syntisiä , jos tätä ei tunnusteta niin se johtaa näytelmäkerhoon . Helluntailaisuudessa on paljon epäraamatullista opetusta juuri sen takia että kun syntikäsitys on väärä. Jumalan pelastuksen perustus on omassa ratkaisussa, usko menee tunteiden mukaan, raamatuntulkinta irroitettu asiayhteyksistä. Raamatun arvovalta on vain juhlapuheissa , vanhemmisto käyttää valtaa itsekkäästi .

• Anonyymi

Olet oikeilla jäljillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeilla jäljillä.

Jäniksen jälkillä olette kumpikin, koko litania on ropaskaa ei mitään totuudellista.

Jos ei ymmärrä mitä parannus on, kannattaa olla hiljaa ja odottaa josko ymmärrys löytäisi pääkopasta asuinsijaa ja selittää sitten helluntaita!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luterilaisen opin mukaan elämä on jokapäiväisessä parannuksessa elämistä . Helluntailaiset eivät tarvitse synnintunnustusta kun ovat päässeet irti synnistä vaikka se ei siltä näytä mutta ei heidän seuroissa mitään syntien tunnustamista ole eikä edes synnistä puhuta . Pirusta puhutaan ja sen piikkiin menee paljon kamaa

• Anonyymi

Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu palstan aiheesta, helluntailaisuus, ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.

• Anonyymi

Raamattu on täynnä varoituksia helluntailaisuuden kaltaisista lopun ajan uskonlahkoista.

• Anonyymi

Matt. 7:15

"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]

Pahat uskonnolla eksyttävät tulevat Jeesuksen nimissä ja hokevat Jeesuksen nimeä ja verta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]

Pahat uskonnolla eksyttävät tulevat Jeesuksen nimissä ja hokevat Jeesuksen nimeä ja verta.

Matt. 24:5

Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

Mitäs muitakaan nämä on kuin helluntailaisia, joista Jeesus varoittaa.

"Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.

Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matt. 24:5

Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

Mitäs muitakaan nämä on kuin helluntailaisia, joista Jeesus varoittaa.

"Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.

Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'

Ihmeillä ja tunnusteoilla Jeesuksen kuoleman jälkeen eksyttävät väärät henget, joita lahkolaiset ovat täynnä.

Ilm. 16:14 "Sillä ne ovat riivaajain henkiä, jotka tekevät ihmeitä"

• Anonyymi

Ette näe muuta kuin eksytyksiä, pedon luvun, antiktistuksen ajan, lopun ajan sodat. Mutta teiltäkin tärkein puuttuu . Kristuksen voima ja valo. Jo Paavo Ruotsalainen sanoi näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sinulla on evankeliumin valo ? Sitä vaan ei ole. Tee parannus.

• Anonyymi

Olet tyypillinen suomalainen. Et tiedä edes raamatun perusasioita. Vuodesta 1642 on raamattu ollut suomeksi. Et muista rippikoulusta mitään. Minäkin muistan kaiken 55-vuoden jälkeen. Päässäsi on sahanjauhoja.

• Anonyymi

kristinusko ollut jo ennen raamattuakin, ja ihmiset ovat pelastuneet , vaikka
        eivät ole olleet "kirjanoppineita", kun ei edes raamattua ole suomenkielisenä ollut, vaan on ollut "sydämen usko" .

"Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä elämä, ja ne juuri
        todistavat minusta" Joh: 5: 39

• Anonyymi

Uskonnonvapauslaki sallii kaikenlaisten uskonlahkojen mellastaa ja käänyyttää ihmisiä lahkoihinsa jäseniksi ihan vapaasti. Jeesuksen nimen ja veren hokeminen
      ja Jumalasta ja Pyhästä Hengestä puhuminen ei tarkoita sitä, että ne ihmiset olisivat kristittyjä ollenkaan.

Jumalan tekemät ihmeet ovat ihan eri tasoisia, mitä lahkoissa veivataan.

Ei Jumala ihmisiä helluntailaisten lahkoissa töni otsasta selälleen maahan. Älä anna helluntailaisten eksyttää itseäsi.

Joh. 10:37

Jos minä en tee Isäni tekoja, älkää uskoko minua.

1. Joh. 4:1

Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.

• Anonyymi

Uskonnonvapauslain pitäisi kieltää vauvojen pakkokasteet!

• Anonyymi

Eipä helluntailainen tee edes parannusta kädennostollakaan.

• Anonyymi

Hellarit voivat kuitata vaikka entisen sellikaverin murhan selvitetyksi pelkällä käden heilautuksella ja pään nyökkäyksellä. Moni jää väärään rauhaan niiden temppujen takia mitä hellarit tekee.
        Valeparantamisten ja pelastamisten julistuksien takia ihmiset joutuvat lahkoharhaan.

Jer. 6:14

He parantavat minun kansani vamman kepeästi, sanoen: "Rauha, rauha!" vaikka ei rauhaa ole

• Anonyymi

Kerro miten vauvakastettu tekee parannuksen?
        Onko yksikään luterilaisista tehnyt parannusta?
        Suomi on Sodoma!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro miten vauvakastettu tekee parannuksen?
        Onko yksikään luterilaisista tehnyt parannusta?
        Suomi on Sodoma!

Kääntyminen/parannus/repent ennen kastetta ei tarkoita mitään konkreettista tekoa, vaan Jumalan puoleen kääntymista itsensä ja perhekuntalaisten syntisyyden vuoksi, jotta Jumala pesee kasteessa synnit pois lupauksensa mukaan ja lahjoittaa kasteessa sydämeen Pyhän Hengen lahjan. Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun.

Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
        Meitä ja meidän lapsia tämä tarkoittaa.

Then Peter said unto them, Repent, and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the remission of sins, and ye shall receive the gift of the Holy Ghost.
        For the promise is unto you, and to your children,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kääntyminen/parannus/repent ennen kastetta ei tarkoita mitään konkreettista tekoa, vaan Jumalan puoleen kääntymista itsensä ja perhekuntalaisten syntisyyden vuoksi, jotta Jumala pesee kasteessa synnit pois lupauksensa mukaan ja lahjoittaa kasteessa sydämeen Pyhän Hengen lahjan. Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun.

Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
        Meitä ja meidän lapsia tämä tarkoittaa.

Then Peter said unto them, Repent, and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the remission of sins, and ye shall receive the gift of the Holy Ghost.
        For the promise is unto you, and to your children,

onko nämä höpöttäjät jotain mentaalipotilaita vai mistä on kyse kun kaikkijutunsa ovat kuin tuulimyllyn lämmittäjien nuotiopuheita!?

• Anonyymi

Helluntailaiset puhuvat näkyvistä ja ihmisen itsensä tekemistä teoista.

Kristityt kiinnittävät huomion Jumalan pelastustekoihin, jotka ovat hengellisiä asioita ja totuuksia, jotka vain Jumalan Hengen saanut voi ymmärtää.

• Anonyymi

Kristittyjen kasteessa saaman oikean Pyhän Hengen ominaisuuksia ovat:

" Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus."

" But the fruit of the Spirit is love, joy, peace, longsuffering, gentleness, goodness, faith "
        -----
        Helluntailaisten väärät opit, kaatumiset, hurmoskieliset järjettömät huudot, hillumiset ja molotukset eivät ole Pyhästä Hengestä, vaan saatanan synagoogasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristittyjen kasteessa saaman oikean Pyhän Hengen ominaisuuksia ovat:

" Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus."

" But the fruit of the Spirit is love, joy, peace, longsuffering, gentleness, goodness, faith "
        -----
        Helluntailaisten väärät opit, kaatumiset, hurmoskieliset järjettömät huudot, hillumiset ja molotukset eivät ole Pyhästä Hengestä, vaan saatanan synagoogasta.

et ymmärrä yhtään mitään koko asiasta, tyypilinen lutterin pakkoveronmaksaja!

• Anonyymi

Eikös sairaalassa paranneta?

• Anonyymi

en ole eläissäni kuullut luterilaisen tehneen parannusta onko joku kuulut, minä en ole !

ainakaan omissa suvuissani ei sellaista ihmettä ole tapahtunut.

kaikki he ovat täydellisen pyhiä vauvakasteensa takia, ei ole tarpeen muuta kuin haukkua helluntain uskovia, siihen he ovat erikoistuneet.

faktaa

• Anonyymi

voisikin perustaa kilpailun, jossa ykköspalkinnon voittaa se joka kuulee ensimmäiseksi lutterin parannuksen tekemisestä !

luulen etteitarvitse palkintoa hommata.

• Anonyymi

Ethän sinä mitäön kuule, saksastia ja outteria vaan mokoma pedo

Uudestikastajat ei tarvitse parannusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voisikin perustaa kilpailun, jossa ykköspalkinnon voittaa se joka kuulee ensimmäiseksi lutterin parannuksen tekemisestä !

Tai parhamin parannuksen

Niitä ri ime kuten sodomiittikäkätys osoittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en ilmeisesti tunne ketään muuta kuin , helluntailaiset jotka:

"pauloihinsa kietovat syntien RASITTAMIA ja monenlaisten himojen heiteltäviä
        naisparkoja, jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä
        totuuden tuntemiseen." 2 Tim: 3: 6-7

ei kaikkien tarvitse syntiä "rasitukseen" asti, sillä KAIKKI ovat
        "syntiä tehneet ja Jumalan kirkkautta vailla" Room: 3: 23

helluntailainen ymmärtää vain näkyvät synnit . . . "eivät pääse totuuden tuntemiseen".

helluntaulaisuus = "lihan himojen tyydyttämiseksi", menevät sinne hakeen ihmeitä ja
        merkkejä, ja kuuluttavat sitten OMIA "töitään", kun , kun minä ennen sitä ja tätä,
        vaan kun se helluntailaisen elämä ei ole sama kuin evankeliumi.

"eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen" 2 Tim: 3: 23

• Anonyymi

Helluntailainen "parannus": ulkoisten tekojen esitteleminen, vanhojen syntien muisteleminen, niillä kerskuminen, jopa rahan tekeminen.

• Anonyymi

Hellarit kikkailevat yksittäisillä sanoilla, kuten "parannus", jolla he yrittävät estää syntisen ihmisen heti kastamisen Jumalan valtakuntaan Jeesuksen omaksi.

Viekkaudella helluntailaiet yrittävät saada ihminen ensin omilla hyvillä teoillaan tekemään itsensä kelvolliseksi "uskovaiseksi" kastettavaksi. Helluntailaisten harhaoppinen kaste kun ei liity ihmisen syntisyyteen mitenkään.

Helluntailaiset antavat sanoille vääriä harhaanjohtavia merkityksiä.
      Samalla tavalla he yrittävät estä lapsen kastamisen heti lapsena Jeesuksen omaksi puhumalla, että kaste edellyttää ihmisen omaa ymmärrystä "ymmärtävää ikää" ja omaa harkintaa ja päätöksentekoprosessia.

• Anonyymi

Raamatullinen Kastaminen tehdään syntien anteeksisaamiseksi ja se edeltää aina syntisen ihmisen kastamista heti syntisenä, ei siinä jäädä odottelemaan mitään ihmisen omia parannuksentekoja ihmisen saamiseksi kelvolliseksi kastettavaksi.

Parannus tarkoittaakin alkukielen mukaan vain syntisyyden tunnustamista sekä oman että lapsien syntisyyden, perisynnin vuoksi tunnustamista ja Jumalan puoleen kääntymistä kasteen edellä, jotta Jumala lupauksensa mukaisesti pesee syntisen ihmisen synnit pois ja katkaisee perisynnin kadotustuomion kirouksen ja antaa sydämeen vakuudeksi Pyhän Hengen kuulumisesta uuden liiton jäseneksi.

Kristityt uskoo Jumalan sanan lupauksiin, mitä Jumala kasteessa syntiselle ihmiselle tekee, armosta yksin Kristuksen tähden.

Helluntailaiset eivä tusko Jumalan sanaan, eikä Raamattuun.
        He ovat sitä Saatanan synagoogaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatullinen Kastaminen tehdään syntien anteeksisaamiseksi ja se edeltää aina syntisen ihmisen kastamista heti syntisenä, ei siinä jäädä odottelemaan mitään ihmisen omia parannuksentekoja ihmisen saamiseksi kelvolliseksi kastettavaksi.

Parannus tarkoittaakin alkukielen mukaan vain syntisyyden tunnustamista sekä oman että lapsien syntisyyden, perisynnin vuoksi tunnustamista ja Jumalan puoleen kääntymistä kasteen edellä, jotta Jumala lupauksensa mukaisesti pesee syntisen ihmisen synnit pois ja katkaisee perisynnin kadotustuomion kirouksen ja antaa sydämeen vakuudeksi Pyhän Hengen kuulumisesta uuden liiton jäseneksi.

Kristityt uskoo Jumalan sanan lupauksiin, mitä Jumala kasteessa syntiselle ihmiselle tekee, armosta yksin Kristuksen tähden.

Helluntailaiset eivä tusko Jumalan sanaan, eikä Raamattuun.
        He ovat sitä Saatanan synagoogaa.

"Parannus tarkoittaakin alkukielen mukaan vain syntisyyden tunnustamista sekä oman että lapsien syntisyyden, perisynnin vuoksi tunnustamista ja Jumalan puoleen kääntymistä kasteen edellä"

Tämä selityksesi ei pidä paikkansa.

Parannus tarkoittaa sitä, että lopettaa lain rikkomisen ja alkaa noudattaa lakia uskossa Jeesukseen Kristukseen. Parannus viittaa nimenomaan kuolemaan johtavien syntisten tekojen lopettamiseen.

Hepr 6:1 Älkäämme siis enää viipykö Kristuksen opin alkeissa, vaan edetkäämme täyteen tietoon. Emme voi uudestaan laskea perustusta ja opettaa sellaisia asioita kuin parannus kuolemaan johtavista teoista, usko Jumalaan,

Ilm 2:5 Muista siis, mistä olet langennut, käänny ja palaa tekemään ensi ajan tekoja. Ellet tee parannusta, minä tulen luoksesi ja siirrän lamppusi paikaltaan.

Ap.t 3:19 Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,
        20 että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi hänet, joka on teille edeltämäärätty, Kristuksen Jeesuksen.
        ---
        26 Teille ensiksi Jumala on herättänyt Poikansa ja lähettänyt hänet siunaamaan teitä, kun käännytte itsekukin pois pahuudestanne."

1 Joh 3:4 Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.
        5 Mutta te tiedätte, että Kristus, joka on synnitön, tuli ottamaan pois synnit.
        6 Syntiä ei tee kukaan, joka hänessä pysyy. Ei kukaan, joka tekee syntiä, ole häntä nähnyt eikä tunne häntä.
        7 Lapseni, älkää antako kenenkään johtaa itseänne harhaan. Joka tekee Jumalan tahdon, on vanhurskas, niin kuin Kristus on vanhurskas.
        8 Joka tekee syntiä, on Paholaisesta, sillä Paholainen on tehnyt syntiä alusta asti. Juuri sitä varten Jumalan Poika tuli maailmaan, että hän tekisi tyhjäksi Paholaisen teot.
        9 Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä. Hän ei voi tehdä syntiä, koska on syntynyt Jumalasta.
        10 Tästä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan, ketkä Paholaisen lapsia: se, joka ei tee Jumalan tahtoa, ei ole Jumalasta, ei siis myöskään se, joka ei rakasta veljeään.

• Anonyymi

Helluntailiikkeen perustaja sekä Amerikassa että tänne 40 ens. seurakuntaa perustanut mies on paljastunut vankilaan viedyiksi miehiksi rivoista asioista, joita ei voi edes ääneen sanoa, mitä ne miehet tekivät helluntailaisten "uskossa" ollessaan.
      Mitään parannusta kumpikaan ei tehnyt edes linnareissujensa takia.

Teot puhuu puolestaan, mikä henki niissä miehissä oikeasti oli sisällä, vaikka kuinka olisivat suutaan piekseneet ja jakeita hokeneet ja seuraajia itselleen hankkineet.

googlaa: Charles Fox Parham, Daniel Silliman, J.J.Jourdan (USA)

Gerhard Olsen-Smidt (SF)

• Anonyymi

>>>Helluntailaisille parannuksen teko tarkoittaa kääntymistä lahkolaiseksi ja tekeytymistä<<<

En ole koskaan kuullut yhdenkään helluntailaisen näin opettavan ja saarnaavan.
      Miksi valehtelet? Ihan tahallaan tietoisesti vain vilpittömän tietämättömänä?

Helluntailaisille parannuksen teko tarkoittaa yksilön kääntymistä sydämessä Jumalan puoleen uskossa Jeesukseen Kristukseen. Parannus on siis kääntymistä omalta syntiseltä tieltä Jumalan meille rakentamalle vanhurskauden tielle. Tämä on se ensimmäinen asia josta saarnataan. Siksi ihmisille julistetaan ristiinnaulittua Jeesusta Kristusta, Jumalan meille rakentamaa ja antamaa pelastuksen tietä.

Sitten uskoon tulleille uskoville opetetaan uskovan vaellusta, aivan niin kuin alussa apostolit.

https://www.jumala-kanssamme.se/439636059/439636182

• Anonyymi

Sakkeuksen parannuksen tekemisen tiesi pian koko seutu !

ihmeeksemme olemme sellaista suomi kansaa jolla ei ole mitään rikkeitä koko elämän ajalta, ei mitään selvitettävää ei mitään tarits etehdä, vauvakaste riittää sillä mennään ainakin hautaan asti, sen pitemmälle se ei kanna!

auinutkaan hauta ei aukene pasuunan ääneen vaivakasteen takia!

faktaa

• Anonyymi

suomen pakanakansa on täynnä salahuorauksia ja kaikenlaista laittomuutta, mutta vauvakaste nollaa kaiken, mitään ei tarvitse tunnustaa kenellekkään, ei korjata tekemisiäänm sakkeuksen tavoin, ei mitään, kunhan räplätään virsikirjaa mutaman kerran elon aikana, se riittää ja papit kiittää kun veroraha on kirstuun kilahtanut, se on siinä !

ei muuuta kuin sambat päälle !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

suomen pakanakansa on täynnä salahuorauksia ja kaikenlaista laittomuutta, mutta vauvakaste nollaa kaiken, mitään ei tarvitse tunnustaa kenellekkään, ei korjata tekemisiäänm sakkeuksen tavoin, ei mitään, kunhan räplätään virsikirjaa mutaman kerran elon aikana, se riittää ja papit kiittää kun veroraha on kirstuun kilahtanut, se on siinä !

ei muuuta kuin sambat päälle !

helluntailaisuudessa ne on sambanneet aina, eivät edes penkissään pysy, kun hypittävä ja pompittava, ja nyt yks kaks , se sambaaninen ei olekaan hyvä, KUN se ei tapahdu helluntailaisuudessa !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

helluntailaisuudessa ne on sambanneet aina, eivät edes penkissään pysy, kun hypittävä ja pompittava, ja nyt yks kaks , se sambaaninen ei olekaan hyvä, KUN se ei tapahdu helluntailaisuudessa !!!

no mutta miksi valehtelet etkö tiedä sen olevan rumaa ja syntiä häh !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo niin ne tekee

• Anonyymi

Olet vaarallisella vesillä , kun arvostelet Herramme asettamaa kastetta. Kolme todistaa vesi, veri ja henki . Tutustu luterilaiseen uskon oppiin , kun näyttää siltä että et tunne sitä lainkaan. Saithan raamatun käännöksen luettavaksi uskonpuhdistuksen jälkeen.
        Oikeaa raamatullista opetusta luterilaisittain löytyy Lähetyhiippakunnasta.

• Anonyymi

Kannattaa kääntyä ja odottaa. Ei juurikaan niin sitä heläkettä.

• Anonyymi

helluntailaiset pakko uittavat altaassaan jossa on edellisten pakko kastettujen ulosteet helluntaiuskoon

Tuolla uskolla ei ole mitään yhteistä Raamatun Herramme Jeesuksen Kristuksen Kanssa!

helluntailaiset/hulluntailaiset omia itse keksimiään ja USA tuliaisia oppeja saarnaavat suu vaahdossa ihmisten korvasyyhyyn!

• Anonyymi

Homot sen ovat keksineet, nuo iljettävimmät oliot mitä maa päällään kantaa ja jotka saastuttavat kaiken mihin koskevat ja joiden herjaaminen on jokaisen pyhä tehtävä.

• Anonyymi

Aloittaja------fariseus----- on lihallinen jae- pelle- jolla ei ole evankeliumin kanssa mitään tekemistä.

Hän on sormi ojossa mielipiteittensä kanssa syyttämässä- Kainin hengessä lähimmäisiään.

Oksennan ko. aloittajan edessä, että kuinka yksilö ----jaksaa--- tyhmyydessä ja sokeudessa pilkata jopa Sanaa vastaan.

Raamattu ei anna oikeutta ko. tapaan, vaan hänen osoittava sormensa kädessä- niin kolme sormea osoittaa häntä itseään.

Mutta- kasvakoon hän lusteena- ja ei leikata häntä, vaan Jumala leikkaa kentältään tyhjänpuhujat.....

Tätähän se perkeleen tapa on ollut- eli saada langenneet joukkoonsa. Taivaassa kolmasosa- enkeleistä lähti Valtaistuina vastaan taistelemaan ja lensivät pihalle.
      Kun Perkele- so. vastustastaja lensi pihalle, eli tänne alas, niin voi tätä aloittajaakin.
      Hänet myös on S.tana saanut langenneitten enkeleitten joukkoon syyttämään.
      Kun Lucifer- ei päässyt Apostolista seurakuntaa polvilleen, se hajotti- juuri aloittajan henkeen- hakeutuneet- perustamaan eri kirkkokunnat- jäsenrekisterit- valtaistuimineen ja näin alkoi marttyyrien aika- veli veljeä vastan verisiin taisteluihin ja tämä sama laulu on palstankin askeleet.

Jeesus puuttuu- mutta pakanallisen yleisuskonnon perustamat pikkuhitleri- jaepellet jatkavat farisealaista manaamistaan, eivätkä sokeudessaan hokaa paikkaansa olkiukkona- Jumalan edessä- ja lopputulema on viimeisellä tuomiolla, että Jumala ei tunne näitä tuomareita- He itse rakentavat valaistuimia- pikkupalmarentteja ja nuppi punaisena pedon merkki otsassa jakavat omia tuomioitaan, eivätkä syö Elämänpuusta itse.

Jos jokainen eläisi Ylimmäisen Papin edessä -totisin sydämin, niin tällaista jauhamista ei olisi. Vuodesta toiseen samat jallaittajat elävät ja ovat niin käärmepuunjuurella- jakamassa hyvää ja pahaa mielipiteitten sanomaa.

Jumala sanoi, että ÄLÄ SYÖ.- siis sinäkin älä syö siitä puusta. Jumalan aluetta ja HÄN on tämä tuomari. Sinä et ole jumala ja sinä et neuvo veljeäsi, että näin ja näin sinun PITÄÄ syödä.

Minä en astu kirkkoihinne, enkä -------varasta---- sakramenttejanne, pitäkää ne ihan itsellänne ja hökemämisenne- pitäkää itsellänne.
      En käy helluntaissakaan, enkä luterilaisissa- En anna pakanuudelle ja yleisuskonnolle valtaa- omat pyhännen ja tunkkinne saatte pitää ja tilatkaa jokin urheiluhalli, jonka saa pimennettyä, menkää yhdessä pikku puukkojen kanssa sisään ja viimeinen tulee voittaja ulos. Se on teidän uskontonne henki. Minä en tule sinne tappelemaan kanssanne.

• Anonyymi

Embuske on tehnyt parannuksen.
      Erotetaanko hänet lut.kirkosta?

• Anonyymi

Ongelma on vain jos on eronnut kirkosta. Silloin vähän katsotaan kieroon että minkä parannuksen muka olet tehnyt ja voiko liittyä takaisin. Siksi hänen piti kehua tapakristillisyyttä ja moitti hihhulointia. Jos ei sitä olisi tehnyt ei olisi ollut mitään asiaa kirkkoon vaikka miten olisi hyvätapaiseksi muuttunut.

Jos ei ole eronnut kirkosta, niin sitten kaikki on ja on ollut aina hyvin.

• Anonyymi

Jos monikaan uskova ei ajattele parannusta että sen pitäisi koskaan osua omalle kohdalle, vaan kohdistaa parannuksen muihin ihmisiin, että heidän pitäisi tehdä sitä sun tätä sekä olla sellaisia sekä tämänlaisia. Monesti parannusta ajatellaan vain miten muiden se pitäisi tehdä ja luetaan Raamattua vain sen mukaan miten muut ovat laittomuuden tekijöitä ja kaikkea muuta mitä vain sattuu löytymään.

Mutta että itse pitäisi tehdä jostain parannus, niin se on ajatuksenakin aivan mahdoton. Miten täydellinen, juuri oikein uskova ja kaikista muissa vikoja näkevä voi tehdä parannuksen. Ei täydellisyyttä voi parantaa.

• Anonyymi

Helluntailaiset lainaavat raamattua!! Luterilaiselle outo konsepti?
      Apt. 3:19: "Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois"

Parannuksen teko tarkoittaa 1) pysähtymistä ja kääntymistä Jumalan puoleen, 2) syntien tunnustamista ja armo vastaanottamista sekä 3) muuttumista mielen uudistumisen kautta.

Room. 12:2 "Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä"

• Anonyymi

En tunne elämäni aikana ainuttakaan parannusta tehnyttä luterilaista ja pelkään pahoin etten ole siinä yksin.

Eikö sitä lukemaan oppinut ja jopa pyörällä ajamisen jalon taidon hallitseva näe mitä parannus oli sakkeuksen kohdalla !
        Kokeilkaa nyt vähän haukkua sitäkin asiaa ja neuvoa kumpaakin, jeesusta ja sakkeusparkaa #%

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tunne elämäni aikana ainuttakaan parannusta tehnyttä luterilaista ja pelkään pahoin etten ole siinä yksin.

Eikö sitä lukemaan oppinut ja jopa pyörällä ajamisen jalon taidon hallitseva näe mitä parannus oli sakkeuksen kohdalla !
        Kokeilkaa nyt vähän haukkua sitäkin asiaa ja neuvoa kumpaakin, jeesusta ja sakkeusparkaa #%

Eikö luterilainen ymmärrä mitä tarkoittaa lukemanne esm, joka syntinsä tunnustaa ja hylkää, se saa armon häh, onko liian vaikeaa käsittää ykkösen kertotaulun luokkaa olevaa asiaa, häh !@#

En tunne ainuttakaan lutterin kirkon veronmaksajaa joka olisi niin menetellyt !

Selittäkää nyt vähän mikä on syy moisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ensimmäiset alkoholisteihin kohtasin helluntailaisuudessa , olivat päättäneet raitistua , toiset onnistui siinä toiset ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ensimmäiset alkoholisteihin kohtasin helluntailaisuudessa , olivat päättäneet raitistua , toiset onnistui siinä toiset ei.

Miksi ne luterilaisina ollessaan tulleet raittiiksi, sieltähän ne helluntaihin ovat tulleet alkuaikoina kaikki, ja myöhemminkin useimmat.

Ei ne taivaasta helluntaihin pudonneet kuten efesolaisten suuri artemis aikanaan !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en tunne yhtän parannuksen tehnyttä helluntailaista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö luterilainen ymmärrä mitä tarkoittaa lukemanne esm, joka syntinsä tunnustaa ja hylkää, se saa armon häh, onko liian vaikeaa käsittää ykkösen kertotaulun luokkaa olevaa asiaa, häh !@#

sodomiittikäktys kitisee taas tuskaansa

en tunne yhtään parhameissa muitakin noita sairasita vinkujia jotka vihjaa Jeesukseen uskovia yli kaiken

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ne luterilaisina ollessaan tulleet raittiiksi, sieltähän ne helluntaihin ovat tulleet alkuaikoina kaikki, ja myöhemminkin useimmat.

Ei ne taivaasta helluntaihin pudonneet kuten efesolaisten suuri artemis aikanaan !

vaari on taas vihainen.

tuntuu että viina on helluntailaisten suosiossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

helluntailainen ei taida ymmärtää

lopeta tuo typerä vikinä

• Anonyymi

helluntailainen ei tajua sitä , joka syntinsä HYLKÄÄ . . .

ne koettaa "lihallisilla" teoilla hakea kiitosta ja pelastusta Jumalalta . . .

"Minä Herra , se on minun nimeni , minä en anna kunniaani toiselle , enkä
      ylistystäni epäjumalille." Jes: 42: 8

alkoholista on hyvä raitistua jos se on ongelma , mutta helluntailaiselle
      alkoholista pidättäytyminen on EPÄJUMALAN PALVONTAA .

• Anonyymi

Kilpailu siitä kuka keksii typerimmän herjan.

Kova uskonkilvoittelu sen suhteen.

Jossain vaiheessa siitä saa sitten palkinnon.

Tosin ei pidä yllättyä sen sisällöstä.

• Anonyymi

helluntailaiset odottaa ITSELLEEN palkintoa ,
        kristityt antaa KAIKEN KUNNIAN Jumalalle Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa.

• Anonyymi

Joskin Jeesus ei ota kunniaa parhaasta herjaamisesta.

Hän tosin sanoi fariseuksia kyykäärmeen sikiöiksi, mutta he aikoivat tappaa Hänet sapattirikkomuksista, joten syytös sinällään oli aivan oikea, eikä mikään tuulesta temmattu typerä herja, vaan lakikiihkoiset fariseukset olivat sellaisia.

Mutta ei oikea uskova yleistä, ei lyö leimaa kehenkään, eikä Jeesuskaan sanonut että kaikki fariseukset ovat sellaisia, vaan ne, jotka kyttäsivät sitä miten hän viettää sapatin.

• Anonyymi

Sakastilaiset voisivat vaihteen vuoksi alkaa keksiä herjoja näistä muunmaalaisista tulokkaista.

Hellunainiinjanäinherjahtavat on jo niin nähty.

• Anonyymi

Kaikki herjaaminen on paholaisen työtä eikä totuuden julistamista.

Ja sapatiestien erikoisalaa.

Tekeytyvät vain muuksi etteivät paljastu.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      207
      3556
    2. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      13
      3246
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      63
      2499
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      9
      2145
    5. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1960
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      6
      1868
    7. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      40
      1698
    8. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      90
      1581
    9. Mikä kaivatussasi

kolahti? 💥
      Ikävä
      72
      1143
    10. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      74