Olen tällä hetkellä säästökuurilla kun ensin korona rokotti ja sitten sota.
Eilen söin aamulla kaurapuuroa ison lautasellisen puolukoilla ja yhden munan.
Myöhemmin söin paljon perunamuusia, juureksia, puolukkasurvosta ja leivitettyjä muikkuja. Perattu muikku vain 5 euroa. Kyytipojaksi itse leipomaa ruisleipää ja itse tekemää kotikaljaa.
Söin vielä myöhemmin edellisen jämiä.
Illalla ruispuolukkapuuroa ja jogurttia marjoilla.
Tänään aamulla söin loput eiliset ruispuurot ja hain kalakaupasta haukea jota syön kohta perunoiden, juuresten ja puolukoiden kera.
Huomiselle liottelen herneitä ja sain halvalla sianlihaa josta osa menee pakkaseen.
Ei mitään gourmeeta ole tämä mutta hengissä toistaiseksi. Mitään heraproteiinia en osta kun kauppa myy vain jotain todella kallista, 0,5kg maksaa 30 euroa. Onneksi keräsin ämpärillisen puolukoita ja pari ämpäriä mustikoita ja omista puskista sai vattuja ja viinimarjaa.
Onkohan mitään mahdollisuuksia enää kehittyä voimiltaan ja lihaksistoltaan näillä eväillä kun ei ole rahaa "bodisafkaan"? Kaloreita en uskalla edes laskea mutta olen ainakin laihtunut ja moni kysyy että olenko alkanut salilla käymään.
Köyhän kuntoilijan ravinto
Anonyymi-ap
2
75
Vastaukset
- Anonyymi
On mahdollisuuksia, mutta minkä ihmeen takia? Kehonrakennus on epäterveellistä eikä jättimäisiä lihaksia tule muulla kuin dopingilla. Harjoita mielummin terveysliikuntaa.
- Anonyymi
miksi pitäisi köyhänä kuntoilla
kuntoilua syntyy kun etsii ruokaa
siinä pitäisi jo olla tarpeeksi rääkkiä
he jotka selittävät muuta voivat valehdella jossain
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446