RISTIINNAULITSEMISEN ANSAINNEET

Kyllä vain, meistä jokainen minä mukaan luettuna olemme ansainneet sillä, että olemme rikkoneet Jumalan jokaisen hyvää tarkoittavan käskyn, että me riippuisimme ristillä niinkuin Jeesus riippui Golgatan keskimmäisellä ristillä.

Mutta Jumala on armollinen ja odottaa viimeiseen asti, että me suostuisimme ottamaan Jeesuksen, Jumalan Pojan vastaan omaksi Vapahtajaksemme.

Jeesuksen ristillä kärsiminen tulee jokaisen ihmisen sijaiskärsimykseksi kun tämä suostuu ottamaan tämän Ristin Herran omaksi Vapahtajakseen. Ja tällöin tällaisen järkipäätöksen tehnyt on vapaa ikuisen helvetin ja kadotuksen tuomiosta.

Jeesuksen voi ottaa vastaan vaikkapa seuraavasti: Rakas Jeesus, olen vakuuttunut, että kärsit ja kuolit ristillä minunkin edestäni, tule minuun asumaan ja anna minun seurata sinua loppuikäni.

Kun on tehnyt tuollaisen järkipäätöksen, niin ei ole enää kadotustuomita ja tulihelvetin odottamista, ei vaan saa iloisesti odottaa, että kun kuolema kohtaa niin saa muuttaa ikuiseen paratiisiin!

22

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "tule minuun asumaan"

      Minä en huoli mitään heisimatoja itseeni asumaan! Se on vissi se!

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­­­N­y­­­m­­f­­o­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17751160e

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Jumala on antanut meille Iankaikkisen elämän
      ...
      Johannekselle ja 11 muulle apostolille

      .. jotka uskotte Jumalan Pojan nimeen, tietääksenne että teillä on Iankaikkinen Elämä....

      Johannes sai haltuun Iankaikkisen Elämän avaimet. Ja hän tahtoo kirjeensä perusteella teidän USKOVAN JUMALAN POJAN NIMEEN.
      Ja jos uskotte Jumalan Pojan nimeen toivoakseni hän antaa teille varman tiedon siitä että teilläkin on Iankaikkinen Elämä.....

      Näistä asioista kirjoitetaan 1. Johanneksen kirjeen lopussa. Vuoden 1933/38 käännös etenkin.

      Uskomalla Jumalan Pojan nimeen siis ansaitsee 12 apostolin todistuksen perustella Iankaikkisen Elämän. Heillä ei välttämättä ole kyllä enää Nykyisin sitä painoarvoa kuin ennen. Eikä heidän kirjoituksiaan arvosta ja noudata ne jotka ovat joutuneet tuomiolle tai rangaistukseen sen johdosta kun eivät uskoneet.

      Kumman puolen tahdot valita? Niiden jotka seisoo Iankaikkisen Elämän oven tukkeena ja ovat Kristuksen vastustajia, anti-kristuksia vai valitsetko suureen epäsuosioon joutuneen Kristuksen 12 apostolin puolen?

      Usko ratkaisee, varmuutta ei ole kumpi puoli voittaa. Myös antikristus kykenee herättämään kuolleita islamin eskatologian mukaan.

      Valinta on tehtävä ei palkan perusteella vaan puhtaan rakkauden perusteella. Lahjontaa ei ole.
      Joko rakastat 12 apostolin joukkoa tai sitten antikristuksen joukkoa. Usko ratkaisee.

      • Anonyymi

        "Jumala on antanut meille Iankaikkisen elämän"

        Samalla tavalla ne uskovaiset ovat kuolleet kuin kaikki muutkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jumala on antanut meille Iankaikkisen elämän"

        Samalla tavalla ne uskovaiset ovat kuolleet kuin kaikki muutkin.

        Lisään avaukseeni, että minulla on ruskee molo


      • Anonyymi
        miiikanaahum- kirjoitti:

        Lisään avaukseeni, että minulla on ruskee molo

        Kannattaisi pestä se kerran kuussa ja miksei maassakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi pestä se kerran kuussa ja miksei maassakin.

        Jos maassa pesee molon niin siitä tulee kakkanen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos maassa pesee molon niin siitä tulee kakkanen.

        No pese se kuussa sitten. Sitä paitti ruskee molo on jo kakkanen valmiiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi pestä se kerran kuussa ja miksei maassakin.

        En voi, Pesulassa sähisevät kun työnnän sen imuriin. Pitäisi olla pesukoneeseen,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pese se kuussa sitten. Sitä paitti ruskee molo on jo kakkanen valmiiksi.

        Ei hätää, olen kokonaan ruskee ihminen


    • Anonyymi

      jeesus oli ristiinnaulitsemisen ansainnut 🤣

      • Raamattu nimenomaan sanoo, että Jeesus ei kärsinyt ristillä omien rikkomusten vuoksi, hän oli viaton. Jeesus riippui ristillä haavoitettuna meidän ihmisten rikkomusten, pahain tekojemme ja syntiemme vuoksi.


      • Anonyymi
        miikanaahum kirjoitti:

        Raamattu nimenomaan sanoo, että Jeesus ei kärsinyt ristillä omien rikkomusten vuoksi, hän oli viaton. Jeesus riippui ristillä haavoitettuna meidän ihmisten rikkomusten, pahain tekojemme ja syntiemme vuoksi.

        Ted Bundy ja jeesuksen yhtäläisyys on huomattava , molempien isää ei tiedetty .
        hän uhrautui naisten puolesta 🤔


      • Anonyymi

        Jeesus oli hirveä roisto. Hänen ylitseen olisi pitänyt ajaa katujyrällä.


    • Anonyymi

      Kristityn ristiinnaulitseminen pitäisikin olla jokamiehenoikeus.
      He ovat sen ainsainneet.

      • Jokainen meistä niin kristityistä kuin ei-kristityistä olemme rikkoneet Jumalan hyvää tarkoittavat käskyt ja olemme siten ansainneet ristiinnaulitsemisen.

        Mutta uskovilla on se etuoikeus, että Jeesus on kärsinyt ristillä heidän puolestaan rangaistuksen, joten he ovat vapaat Jumalan rangaistuksesta kun vain pysyvät tuossa Jeesuksen opetuslapsen asemassa.


      • Anonyymi
        miikanaahum kirjoitti:

        Jokainen meistä niin kristityistä kuin ei-kristityistä olemme rikkoneet Jumalan hyvää tarkoittavat käskyt ja olemme siten ansainneet ristiinnaulitsemisen.

        Mutta uskovilla on se etuoikeus, että Jeesus on kärsinyt ristillä heidän puolestaan rangaistuksen, joten he ovat vapaat Jumalan rangaistuksesta kun vain pysyvät tuossa Jeesuksen opetuslapsen asemassa.

        Jokaisen kristityn pitää itse mennä ristille riippumaan eikä naulita muita puolestaan.


      • Anonyymi
        miikanaahum kirjoitti:

        Jokainen meistä niin kristityistä kuin ei-kristityistä olemme rikkoneet Jumalan hyvää tarkoittavat käskyt ja olemme siten ansainneet ristiinnaulitsemisen.

        Mutta uskovilla on se etuoikeus, että Jeesus on kärsinyt ristillä heidän puolestaan rangaistuksen, joten he ovat vapaat Jumalan rangaistuksesta kun vain pysyvät tuossa Jeesuksen opetuslapsen asemassa.

        Ei-kristityt saavat syntinsä anteeksi ristiinnaulitsemalla kristittyjä. Riippuen synnin suuruudesta määrä vaihtelee 1-100:aan kristittyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei-kristityt saavat syntinsä anteeksi ristiinnaulitsemalla kristittyjä. Riippuen synnin suuruudesta määrä vaihtelee 1-100:aan kristittyyn.

        Niinpä. Jos kristityt katsovat, että he ovat ansainneet tulla ristiinnaulituksi ja jos on kristittyjen ristiinnaulitsemiseen halukkaita ihmisiä, niin eikö tämä ole win-win. Vai pitäisikö sanoa match made in heaven?


    • Anonyymi

      Jos hylkäät Jeesuksen Kristuksen armon. Hylkäät Jumalan.
      Meillä hiljaisilla kristityillä ei ole tarvetta levittää kauheasti
      omaa agendaa. On oma työ ja kiireitä.

      Mutta samalla on sisäinen rauha, joka on elämää ylläpitävä
      voima. Kehoitan silti kaikkia ateisteja miettimään omaa jatkoa.
      Jeesu Kristus on 100% pelastus. Ultimate Truth.

      Saatte Jeesuksen armon kun rukoilette polvistutte ja nöyrrytte.
      Kukaan ei sylje päälle. Opetelkaa perusrukous ja ylivoimainen energia
      valtaa sydämen. Se on yliluonnollista. "Isä meidän rukous" on minulla
      perus settiä. Jos telkkarista tulle Jumalan palvelus ja rukous.

      Nousen ylös kuin Hitler käsi ojossa kohti taivasta ja toistan rukouksen.
      Olen niin kiitollinen uskostani, ettei voi olla parempaa. Usko on antanut
      taloudellisen riippumattomuuden ja paljon ystäviä kansainvälisesti.
      Elämme samassa hengessä. Olitpa sitten Kiinassa, Intiassa, Suomessa etc.

      Thank You Jesus!!

      wind-

    • Anonyymi

      Kristus oli vanhurskauden kuninkaan opin tuoja. Tuon kuninkaan aika oli 0 jKr - 1500 jKr hallita.
      Sen jälkeen nousi Intiassa Caitanya Mahabraphu Armon kuninkaan lähettilääksi. Alkoi Armon kuninkaan aika 1500 jkr - 3000 jkr.

      Ei nyt enää tulkita Raamattua samoin kuin 500 vuotta sitten. Ei nyt enää Jeesuksen tuoma vanhurskaus ole suurin....

      Suomessa on jälkeen jääneitä kuntia, joissa on yhä jäänteitä roomalais-katolisen papiston ja opin vaikutuksesta. Ehkä Mikael on syntynyt tuollaisessa kunnassa. Itse ainakin olin.

      Mutta käytyäni Israelissa 1996 sain siellä vähän modernimpaa tietoa.

    • Anonyymi

      Muistutettakoon aloittajaa siitä, että kristinuskon mukaan Herra Sebaot loi taivaan ja Maan, kaikkine siellä elävineen, ja kaikkitietävä kun sanotaan olevan, Hänen täytyi tietää jo ennen ihmisen luomistaan tämän tulevan lankeamaan arkkienkeli Lusiferista, joka tämäkin on Herra Sebaotin luoma, saatanaksi muuttuneen houkutuksiin, ja kun Herra Sebaotin sanotaan olevan kaikkivoipa, olisi Hän niin halutessaan voinut tehdä toisinkin.
      Mitä taas tulee ihmisen vapaaseen tahtoon, niin kaikkitietävän Herra Sebaotin katsannossa sellaista ei ole olemassa, sillä hän tiesi jo ennen ensimmäisen ihmisen luomistaan jokaisen tulevan ihmisenkin kaikki ajatukset ja teot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      193
      2128
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      287
      1652
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1345
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      82
      1234
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1127
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1126
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1042
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      969
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      874
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      65
      862
    Aihe