Ex puolison tarve..

Anonyymi-ap

Mieheni pitää yhteyttä ex vaimoonsa ja tapaa myös. Heillä on aikuiset lapset ja ex vaimolla myös avopuoliso. Mies kertoo kyllä minulle suurinpiirtein milloin yhteydenottoja on ja rahaakin on kuulemma kinunnut. Viimeisin tapaaminen pidettiin miehen toimesta minulta salassa, tapasivat kyllä yleisötapahtumassa ja minun olisi kuulemma pitänyt tajuta että menee eksänsä kanssa ko.tapahtumaan, viettivät koko päivän yhdessä. Nyt ahdistaa tämä suhtautuminen ja tekisi mieli lähteä koko suhteesta kun saan varmaan päättää haluanko tuollaisen ihmisen kanssa olla. Ahdistava tilanne, itse en roiku ex aviomiehessäni, erosin 6 vuotta sitten

14

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmisiä on erilaisia.
      Itselläni on välit kaikkiin exiin, viimeisimmän kanssa ollaan ystäviä ja nähdäänkin toisinaan. En oikein tiedä miksi kaikki yhteys pitäisi lopettaa eroon, pidän sitä outona jos toisen kanssa on jaettu vuositolkulla aikaa ja ollaan ehkä oltu toisilleen parhaat ystävätkin suhteen kestäessä.

      • Anonyymi

        JOs se yhteydenpito näyttää ja tuntuu kummalliselta nykyisestä puolisosta niin luulisi sen toisen arvostavan enemmän nyksän tunteita kuin eksän. JOs taas näin ei ole, en katselisi tuollaista puolisoa.

        Mennyt on mennyttä ja toki hienoa, jos ollaan väleissä mutta tuo AP kertoma tilanne on jo sellainen, että jos salassa pitää tavata eikä siitä kerrota nyksälle, silloin ei ole puhtaat jauhot pussissa vaan puhutaan epärehellisyydestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        JOs se yhteydenpito näyttää ja tuntuu kummalliselta nykyisestä puolisosta niin luulisi sen toisen arvostavan enemmän nyksän tunteita kuin eksän. JOs taas näin ei ole, en katselisi tuollaista puolisoa.

        Mennyt on mennyttä ja toki hienoa, jos ollaan väleissä mutta tuo AP kertoma tilanne on jo sellainen, että jos salassa pitää tavata eikä siitä kerrota nyksälle, silloin ei ole puhtaat jauhot pussissa vaan puhutaan epärehellisyydestä

        En lähde arvailemaan jauhojen puhtautta, kun tarjolla on vain puolet todistusaineistosta. Aivan yhtä hyvin voi olla, että nyxä suuttuu aina kun exästä on puhe, jolloin olisi ihan ymmärrettävää alkaa varomaan.

        Mutta ennen kuin saan kumppanin lausunto asiaan, jätän tuomitsematta.


    • Anonyymi

      En tiedä miten suhtautua. Olen eronut 19 vuotta kestäneestä suhteesta, olin naimisissa, joten ex vaimo olen itsekin ja kunnioitan ex aviomieheni uutta suhdetta, enkä pidä yhteyttä heihin ollenkaan. Ex mieheni nykyisen avovaimon ei tarvi tällaisia asioita puida, kun saa rakentaa rauhassa omaa elämäänsä. Jos ollaan erottu niin eiköhän exät jatka ihan normaalisti elämäänsä ilman jatkuvia yhteydenottoja exiltä oli ihmiset kuinka erilaisia tahansa.

      • Anonyymi

        Juuri näin on oikein.


    • "Viimeisin tapaaminen pidettiin miehen toimesta minulta salassa"

      Jos tämä pitää paikkansa, niin ei muuta kuin ero vireille. Jos toiseen ei voi luottaa, niin ei parisuhteelle ole sijaa.

    • Roikkuu kiinni exässä, eli ei ole päässyt hänestä yli/irti. Selvitä tilanne, vaadi muutosta tai ota ero.

    • Anonyymi

      Minä kyllä eroaisin, ei tuo olisi minulle ok. Minulle exät ovat exiä syystä, enkä halua olla heidän kanssaan eron jälkeen missään tekemisissä. Näin on paljon yksinkertaisempaa uusia suhteita solmiessa. Ei minulla ole mitään tarvetta pitää sellaisia ihmisiä elämässäni, joiden kanssa eläminen on käynyt niin sietämättömäksi, että olen halunnut erota

      • Anonyymi

        Jotkut ihmiset osaavat erota sovussa, ja eron jälkeen voi olla myös hyvät välit. Sitä ei tietenkään voi tietää, jos itse on eron jälkeen niin katkera, ettei halua enää kuulla koko ihmisestä.

        Keskustelun aloittajan puoliso lienee tilanteessa, jossa välit on eksään hyvät, ja haluavat pitää yhteyttä. Aloittaja taas on mustasukkainen ja katkera, ja näkee yhteydenpidossa paljon sellaista, mitä siinä ei oikeasti ole. Hänelle on varmasti selitetty asia lukuisia kertoja, mutta hän ei sitä halua ymmärtää. Enää puoliso ei jaksa vaivautua kertomaan, miten asia on, vaan mieluummin on kertomatta tapaamisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut ihmiset osaavat erota sovussa, ja eron jälkeen voi olla myös hyvät välit. Sitä ei tietenkään voi tietää, jos itse on eron jälkeen niin katkera, ettei halua enää kuulla koko ihmisestä.

        Keskustelun aloittajan puoliso lienee tilanteessa, jossa välit on eksään hyvät, ja haluavat pitää yhteyttä. Aloittaja taas on mustasukkainen ja katkera, ja näkee yhteydenpidossa paljon sellaista, mitä siinä ei oikeasti ole. Hänelle on varmasti selitetty asia lukuisia kertoja, mutta hän ei sitä halua ymmärtää. Enää puoliso ei jaksa vaivautua kertomaan, miten asia on, vaan mieluummin on kertomatta tapaamisista.

        Kyllä, meitä on erilaisia. Toiset haluavat pitää yhteyttä exiinsä ja toiset eivät. Olisikin hyvä, jos kumppani olisi samaa mieltä asiasta. Jos ex on niin tärkeä, tärkeämpi kuin nykyinen kumppani, niin kannattaa valita sellainen kumppani, joka tällaisen hyväksyy. Eli ehkä kannattaisi mieluummin erota kuin alkaa salailemaan asioita. Ei se suhde toimi, jos pitää salailla


    • Anonyymi

      Ehkä siksi on tavannut salaa ettei tulisi mitään vääntöä, on hyvä ettei ystävyyttä exään kielletä.

      • Anonyymi

        "Vääntöä" tulisi siksi, että asia ei ole toiselle ok. Eikä se sellaiseksi muutu, vaikka ei tietäisikään asiasta. Samalla logiikalla voisi pettääkin, kunhan sen tekee salaa.

        Ei ole kyse siitä, ymmärtääkö tilanteen, vaan että kaikille tuollainen ei ole ok, vaikka olisikin kyse silkasta ystävyydestä. Jo se, että kyseessä on ex, voi riittää siihen, että tuollainen toiminta ei tunnu hyvältä


    • Anonyymi

      Enpä tiedä onko tuossa mustasukkaisuutta nyksän puolelta vai onko vaan alkanut tympäsemään epärehellisyyss? Luulisi että jos mies kertoisi rehellisesti , niin tämä nykyinen voisi tehdä helpommin ratkaisunsa suhteen jatkosta..taitaa olla vähän itsekeskeinen mies. Itse en kattelis tollasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      57
      753
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe