Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

En ymmärrä

Anonyymi-ap

Kuuluisa naisen logiikka taas kukoistaa; nuorempana kun tutustuin nykyiseen ”kumppaniin” treenasin aktiiviisesti ja olin suht hyvässä kunnossa ja kaikki toimi kivasti. Kunnes muija keksi alkaa valittaa että oon huono kumppani kun käyn salilla enkä vietä hänen kanssa aikaa. Tyhmä kun olin niin ajan mittaan sit lopetin treenaamisen ja nyt kun on rupsahtanu paskakasa niin muijaa ei enää kiinnosta mikään, makaa vaan sohvalla kaiket päivät eikä oo yhtään yhteistä tekemistä. Intohimon puutteesta puhumattakaan. Mikä tässä on logiikka? Miehen pitää olla kunnossa mutta kun itseensä panostaa niin sekin on väärin. Nyt on itsellä itsetunto niin maissa etten kehtaa edes lähestyä ketään toista ihmistä vaikka tilaisuus tuliskin. Vai haluaako naiset kusettaa vaan ”kumppanin” yhdessä eloon jossa yks määrää kaikista arjen asioista ja sit kun tekee mieli seuraa tai seksiä niin käydään vieraissa?

7

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jo on taas mustavalkosta ajattelua. Onko olemassa mitään keskivälin vaihtoehtoa? Vai onko vain "salilla monta tuntia joka päivä" ja "ei kuntoilua lainkaan"?

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­N­y­­­m­f­­o­m­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17752304R

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Älä suotta murehdi, sellaista vaihetta yhteiselossa tuskin tulee löytymään ettei sinusta moitittavaa löydy kun vastassa on sukupuoli joka toisinaan tuntuu olevan sinuun tyytymätön jo siksi että olet MIES 😁

    • Anonyymi

      Tuollaisia ovat olleet kaikki naiset joiden kanssa olen ollut vakavassa suhteessa. He ovat halunneet minun muuttuvan ja lopulta kuitenkaan mikään määrä muutosta tai se mihin ollaan päädytty ei ole kelvannut.

      Nykyisin olen itseinen mies ja olen ottanut kolmen varoituksen taktiikan käyttöön, jos nainen puuttuu minun asioihini niin ensimmäisellä kerralla selitän selkeästi että tälläinen minä olen, tätä minä teen ja täten minä elän, asiasta voidaan keskustella mutta lähtökohta on se että minä en ala muuttumaan elämäntoteutumistani ainakaan pelkästä pyynnöstä. Toisella kerralla varoitan painavasti että asia on jo käsitelty ja minä aion pysyä itsenäni vaikka nainen mieluisa onkin ja kolmannesta pistän naisen ulos, tiedän miten tämä homma menee ja touhua ei kannata katsella yhtään ylimääräistä.

      Jos minä pystyn muuttumaan niin saa nainenkin pystyä muuttumaan hyväksymään minun asiani sellaisena kuin ne ovat.

      Olkaa kovempia niille naisille. Voi olla että menetätte naisen näin toimiessanne, mutta seuraava voi olla jo ns. oppinut pitämään varansa asiassa jos hän on törmännyt linjansa pitävään mieheen. Niin typerää kuin se onkin niin onnellinen suhde tarvii rajansa, koska jostain syystä nuo naiset tuntuvat ns ohjailun vapauden saadessaan tuhota hyvät asiat miehestä.

      Vaadi että nainen kunnioittaa sinua, vaadi sitä sillä uhallakin että nainen lähtee pois. Naista joka ei kunnioita miestä ei kannata katsella suhteessa.

      • Anonyymi

        Olen nähnyt muutaman tälläisen tapauksen lähipiirissä .
        Nainen on muuttamassa miestä koko ajan joksikin toiseksi mitä hän ei ollut kun aloittivat suhteen.
        Sitten kun mies on muuttunut sellaiseksi miksi nainen on halunnut, niin ollaankin hakemassa jo uutta muutettavaa.

        Ja siihen ei voi sivullinen edes puuttua, vaikka on nähnyt saman ihmisen tekevän jokaisessa suhteessa ensin ” koulutus” sitten kenkää. Ei kai uusi uhri edes uskoisi jos menis varoittamaan.
        Joten kannattaa ottaa ajoissa varoitusmerkit kun aletaan ihmistä muuttamaan , on aika jättää sellainen suhde..


    • Anonyymi

      Mitä hittoa?! Syytätkö valinnoistasi ja päätöksistäsi puolisoasi?! Munaton mies!!

    • Anonyymi

      Joskus sitä miettii että miksi toiset pääsee elämässä niin helpolla että tälläiset asiat ovat ongelmia. Ette edes tajua kuinka onnekaita olette.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2354
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2054
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1873
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1648
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1446
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1380
    Aihe