Nyt visainen visa eilisen laskiaissunnuntain ja huomisen laskiaistiistain kunniaksi. mistä laskiaispulla tulee ja missä onkaan Suomen pisin pulkkamäki. Tee visa ja näe oletko laskiaismestari.
Oma tulos: 11 oikein. Laskiainen on hyvä syy päästä pulkkamäkeen ja herkuttelemaan pullilla.
Laskiainen lasketaan, paaston aika alkaa
17
67
Vastaukset
Ai niin, olin unohtaa koko visan. Tässä tulee:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009378882.htmlHauska ja aika helppo 👍
Laskiaispulliin kuuluu mantelimassa!
Tosin jälkikasvu pitää mansikkahillosta hieman enemmän, niin tehdään sitten molempia 😊
Laskiainen on hyvä syy päästä pulkkamäkeen ja herkuttelemaan pullilla!
Vastasit oikein 11 kysymykseenXena-183 kirjoitti:
Hauska ja aika helppo 👍
Laskiaispulliin kuuluu mantelimassa!
Tosin jälkikasvu pitää mansikkahillosta hieman enemmän, niin tehdään sitten molempia 😊
Vastasit oikein 11 kysymykseenErittäin hyvä tulos.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17752556K
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
12/12
Sinulla on varmaankin jo erilaiset mäenlaskuvälineet valmiina laskiaista varten!
Turhan helppo, mutta ei se mitään 😀
- Sheena Pullahiiri ei nyt saanut täysiä pisteitä...
Vastasit oikein 10 kysymykseen- Anonyymi
Kaveri näki leipomon ikkunassa laskiaispullia ja minä lupasin ostaa. Toivottavasti muistan...
Taidan ostaa kummallekkin kaksi😂- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Nyt tuli vesi kielelle.
Kaksi pullaa täytyy olla, yhden jälkeen tekee muuten vaan mieli lisää.
Paaston alkamistahan se laskiainen tarkoittaa. Viime hetkellä ennen paastoa herkutellaan. Itse laskin Joensuussa muutama vuosi sitten teologianopiskelijoitten kanssa laskiaistiistaina kirkon luona mäkeä. Sen jälkeen syötiin kermavaahdolla pullia.
Tänään laskiaistiistaina syön laskiaspullan ilmeisesti ja sitten vältän sokeria pääsiäiseen asti. Sunnuntaisin ei kyllä paastota, joten silloin saa syödä sokeria, mutta ei kuutena muuna viikonpäivänä. Pidän nyt sokeripaaston, sillä mielelläni syön joka päivä lihaa. Sunnuntaina käyn Joensuussa kahvilassa syömässä jonkun herkun, kun ei ole jokapäivä paasto. Hyvää laskiaistiistaita ja paaston alkua kaikille!Norppa83 kirjoitti:
Eipä ole susta kuulunut pitkään aikaan.
Anteeksi, että ei ole kuulunut pitkään aikaan. On ollut muuta tekemistä.
Muuten - minkä nimisellä aasilla Jeesus ratsasti Pääsiäisenä, palmusunnuntaina, Jerusalemiin? Kansa huusi silloin Halle-lujaa! Aasin nimi oli siis "Halle". :) Jostain lasten vitsikirjasta! :)Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Anteeksi, että ei ole kuulunut pitkään aikaan. On ollut muuta tekemistä.
Muuten - minkä nimisellä aasilla Jeesus ratsasti Pääsiäisenä, palmusunnuntaina, Jerusalemiin? Kansa huusi silloin Halle-lujaa! Aasin nimi oli siis "Halle". :) Jostain lasten vitsikirjasta! :)Itsellä on ollut nyt sellainen kausi, että olen ollut täällä palstalla enemmän ja ylipäätään netissä, kun on tullut kuunneltua musiikkia enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203273- 162222
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3671920Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371874- 311517
- 271434
- 301420
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671172- 641039
- 541007