Aloitan huomenna vesipaaston

Anonyymi-ap

Kerron kuulumisia tähän ketjuun. Jos ei tule mitään, homma ei ole onnistunut. Päivä kerrallaan vaan.

17

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä kerro mitään, ole hyvä.

• Anonyymi

Aloittaja, älä välitä tuosta pahan olon lähettiläästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja, älä välitä tuosta pahan olon lähettiläästä.

Hoida omat asiasi. Vesipaastossa ei ole mitään kerrottavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoida omat asiasi. Vesipaastossa ei ole mitään kerrottavaa.

Pyydän anteeksi kommenttiani, olet oikeassa, minä olen pahan olon lähettiläs.

• Anonyymi

Ajattelitko laihduttaa nopeasti paastoamalla?

• Anonyymi

Minkä ikäinen olet ja onko tarkoituksesi painon pudotus vai elimistön puhdistus kuona-aineista. Entä sukupuoli, paino ja pituus, mahdolliset sairaudet ja lääkitykset?
      Anteeksi jos meni liian uteliaaksi, mutta vesipaaston vaikutus kehoon on monitahoinen joten mielenkiinnolla odotan lisää kuulumisiasi.

• Anonyymi

Olen reilu nelikymppinen nainen. Painan 106kg ja olen 176cm pitkä. Lääkitykseni on abilify maintena. Mietinkin onkohan turvallista paastota tuolla lääkityksellä. Olen nyt aloittanut ja aion jatkaa. Lääkepiikki pistetään kerran kuussa. Huomenna on seuraava injektio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen reilu nelikymppinen nainen. Painan 106kg ja olen 176cm pitkä. Lääkitykseni on abilify maintena. Mietinkin onkohan turvallista paastota tuolla lääkityksellä. Olen nyt aloittanut ja aion jatkaa. Lääkepiikki pistetään kerran kuussa. Huomenna on seuraava injektio.

Tarkoitukseni on laihtua ja samalla saada kehonpuhdistus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitukseni on laihtua ja samalla saada kehonpuhdistus.

Oletko jo suunnitellut ruokavaliota paaston jälkeen?
        Olen sinun ikäisenäsi saanut painoni pysymään kurissa mm. vesipaastoilla pari kertaa vuodessa ja välttämällä rasvaisia ruokia.
        Lapsuudesta asti olen syönyt paljon marjoja ja kasvisvoittoista ruokaa ja vain yksi lämmin ateria päivässä työelämässä ollessani.
        Nyt vanhana naisena,82v, olen lihonut ja painan 90kg pituus 168cm. liikunta on nykyisin minimaalista lonkkamurtuman takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen jotenkin aistii sinusta, että olet reilu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko jo suunnitellut ruokavaliota paaston jälkeen?
        Olen sinun ikäisenäsi saanut painoni pysymään kurissa mm. vesipaastoilla pari kertaa vuodessa ja välttämällä rasvaisia ruokia.
        Lapsuudesta asti olen syönyt paljon marjoja ja kasvisvoittoista ruokaa ja vain yksi lämmin ateria päivässä työelämässä ollessani.
        Nyt vanhana naisena,82v, olen lihonut ja painan 90kg pituus 168cm. liikunta on nykyisin minimaalista lonkkamurtuman takia.

Eli vesipaasto ei tuonut pysyviä muutoksia eli tippunut paino ei pysynyt.

• Anonyymi

Tuo hieman naurattaa.

• Anonyymi

Sairasta, sairasta. Ei voi muuta sanoa. Tuolla ei laihdu. Eikä ihmisen elimistö sisällä mitään kuona-aineita. Paitsi paskaa ja sekin poistuu ilman paastoa.

• Anonyymi

Kyllähän paska poistuu luonnostaan, mutta monet kärsivät kovasta vatsasta ja ulostavat vain kerran pari viikossa joten ulosteesta imeytyy haitallisia aineita elimistöön.
        Viikon vesipaaston aikana suolisto on puhdistunut ja varmasti on terveydelle hyväksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän paska poistuu luonnostaan, mutta monet kärsivät kovasta vatsasta ja ulostavat vain kerran pari viikossa joten ulosteesta imeytyy haitallisia aineita elimistöön.
        Viikon vesipaaston aikana suolisto on puhdistunut ja varmasti on terveydelle hyväksi.

Sinä olet pelkkä pahan olon lähettiläs, vaikka kuvittelet olevasi taivaan lahja kaikille suomalaisille. Pyydä edes anteeksi!

Vesipaasto ei kuulu laihduttamiseen lainkaan. Paasto on paasto, ja painoa lähtee erityisesti lihaksista.

Viikon vesipaasto on jo sairautta, ja sitä varten joutuu hakemaan sairauslomaa. Kukaan ei pysty tekemään sinä aikana raskasta fyysistä työtä ja aivot lakkaavat toimimasta - kuten sinulla ilmeisesti nyt! Töissä voi käydä samaan aikaan vain se, jonka työ on arvotonta ja mitään sanomatonta.

Loma-ajat ja eläkeläiset erikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet pelkkä pahan olon lähettiläs, vaikka kuvittelet olevasi taivaan lahja kaikille suomalaisille. Pyydä edes anteeksi!

Vesipaasto ei kuulu laihduttamiseen lainkaan. Paasto on paasto, ja painoa lähtee erityisesti lihaksista.

Viikon vesipaasto on jo sairautta, ja sitä varten joutuu hakemaan sairauslomaa. Kukaan ei pysty tekemään sinä aikana raskasta fyysistä työtä ja aivot lakkaavat toimimasta - kuten sinulla ilmeisesti nyt! Töissä voi käydä samaan aikaan vain se, jonka työ on arvotonta ja mitään sanomatonta.

Loma-ajat ja eläkeläiset erikseen.

Kyllä!

Raksan asentajat ja muurarit sekä raketti- ja ydinvoimainsinöörit vetävät jatkuvia 1 - 2 viikon vesipaastoja työajalla. Kun ei tarvitse lihaksia eikä tarvitse aivoja. 🙈

Vähänkös naurattaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      49
      3311
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      543
      2037
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1950
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      82
      1917
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1578
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1508
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1386
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1349
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1287
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      113
      1195
    Aihe